Nog steeds geen goed antwoord dusquote:
Iedereen mag je daar schoppen, behalve Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En je mag Brian niet schoppen of tarten, en je mag geen menukaart verscheuren
Maar hij/zij zei ''thanks'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Charmian, het is niet gebruikelijk andere users uit te schelden ......
Tokkiesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat jullie hier nog om kunnen juichen. Mijn streams staan tegenwoordig vaker uit dan aan. Het is te walgelijk voor woorden, het lijkt verdomme de familie flodder wel![]()
Tapasquote:
Zwaar slaapverwekkendquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef Starlie het volgende:
Ik wordt gewoon helemaal sago als ik naar die jongen kijk.... Snap best dat hij zenuwachtig is en dat het niet leuk is wat Jaap doet maar hij komt zoooo ontevreden en zeikerig over...![]()
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
geloof dat michael mitch leuker vindt
Lezen jullie nog mee, redactie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zwaar slaapverwekkend![]()
Schakel maar eens over naar de chill. Niet dat je iets kan verstaan ofzo, maar dan blijf je tenminste wakker.
Nou ja, die gozer dacht dattie een uurtje zou daten, weet hij veel dat hij 24 uur gevangen zou worden gehouden in de looneybin.quote:
Volgens mij had ik dat al gedaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....![]()
Geeft niet als je het niet door hebt hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Net zo'n onwetend gelukkig mens als Amanda![]()
![]()
ik heb toch netjes 'your welcome' terug geantwoordquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed van DGK_REDACTIE, ze blijven vriendelijk en beleefd. Jij ook ?
ik zou het ook wel wetenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....![]()
Ach gos...zittie nog op school?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Hoe moet die gozer nou weer knap naar school dinsdag![]()
Mitch had allang een tientje tussen z'n tenen gevonden als ik daar had gewoont..;)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat al gedaan![]()
Hij werkt full-timequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Hij werkt fulltime bij de Cosmo in Groningen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
En daar komen nog 3 maanden a Jaren bovenopquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Marrije het volgende:
Ach het jochie heeft 3 dagen niet geslapen van de spanning, schattig!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja, die gozer dacht dattie een uurtje zou daten, weet hij veel dat hij 24 uur gevangen zou worden gehouden in de looneybin.
't Is dat ik geen groupie ben, anders zou ik daar dinsdag even binnen stappenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij werkt fulltime bij de Cosmo in Groningen.
Zo kan je het ook zeggen ja...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ze passen zo te zien ook totaal niet bij elkaar Micheal lijkt me een verlegen jongen die net uit de kast is en Eric de homohoer wil em zo snel mogelijk in ze bek spuiten
Probeer dan een keer verstandig te zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geeft niet als je het niet door hebt hoor.
En het geeft ook niet dat je me niet gelooft.
Een mooi oud gezegde is: Verstandigen leren van anderen. Middelmatigen leren door schade en schande. Domoren leren niets, zij weten al alles.
![]()
En volgens mij klust ie 's avonds bij als Gigolo. Anders ga je er toch niet zo bijliggen na alle "gezelligheid" in huis van daarnet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij werkt fulltime bij de Cosmo in Groningen.
Hij gaat straks ook gewoon slapen hoor, kan eric tenminste z'n gang gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Marrije het volgende:
Ach het jochie heeft 3 dagen niet geslapen van de spanning, schattig!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef StefanPeeters het volgende:
Wat zou er overblijven als ik screencaptures uit zou printen
in 5x3m ???
De hoer behandeld zijn hoer als een hoer..of zoietsquote:
Moet jij niet toevallig naar de kapper?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef StefanPeeters het volgende:
Wat zou er overblijven als ik screencaptures uit zou printen
in 5x3m ???
Nah. Volgens mij weet die arme ziel nauwelijks nog wat hij moet doenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En volgens mij klust ie 's avonds bij als Gigolo. Anders ga je er toch niet zo bijliggen na alle "gezelligheid" in huis van daarnet.
Er was net iemand die zijn Hyves page doorlinkte...hij lijkt me allerminst een verlegen jongenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ze passen zo te zien ook totaal niet bij elkaar Micheal lijkt me een verlegen jongen die net uit de kast is en Eric de homohoer wil em zo snel mogelijk in ze bek spuiten
hear hearquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij gaat straks ook gewoon slapen hoor, kan eric tenminste z'n gang gaan.
Omg dat beeld op stream 1 en 2 hoezo een déjà vu![]()
als Michael ook nog ff in slaap valt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |