quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:05 schreef qu63 het volgende:
Fles, wat betekend dit?-> Nový Obrazový Dokument
hier nog geen spatje, maar dat zal wel veranderenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Donder en de bliksem, wat zullen ze genieten op pinkpop.
Heerlijk voor de pinkpoppers vind je? Of gewoon heerlijk als afkoeling?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
JaFlinke regenbui op het moment. Heerlijk.
Had ik ook gezien @journaal.. Wordt weer blubberenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Donder en de bliksem, wat zullen ze genieten op pinkpop.
dat is wel de charme eigenlijk hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
Och jij zit niet in een tentje.Dus zo erg is dat niet, of was je nu van plan om naar
buiten te gaan.
ik weet niks meer dan dat er in dat topic staatquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:16 schreef leonieke het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurd is met de vrouw van buzzer?
Nou het is eigenlijk best vaak met Pinkpop, dat het regent, je moet wel de sfeer behouden he.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heerlijk voor de pinkpoppers vind je? Of gewoon heerlijk als afkoeling?
Ik zie het door het raam.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had ik ook gezien @journaal.. Wordt weer blubberen
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:16 schreef leonieke het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurd is met de vrouw van buzzer?
New bitmap imagequote:
Idd... Ik wou dat we iets konden doen voor hem. Iets wat het misschien net iets minder ondraaglijk maakt. Het spookt al de hele tijd door mijn hoofd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.![]()
Hoe zal het met hem zijn. Nouja snap wel dat hij zich k*t voelt, maar je snapt me wel.
uiteraard eerst nog met aankleden en zo er tusseninquote:Op zondag 27 mei 2007 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
Lekker uitgeslapen, nou ff douchen en dan zo de baan op
LOLquote:Op zondag 27 mei 2007 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
New bitmap image
als in het rechtsklik context menu in een folder
Check, duidelijk hoor qu.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:22 schreef qu63 het volgende:
Bengels-> http://www.qu63.nl/blog/message.php?id=82
Neequote:Op zondag 27 mei 2007 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga je nu weer lief zijn dan op het forum?
enige voordeel is dat alles wel snel is nuquote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef qu63 het volgende:
* qu63 niet blij
alle instellingen kwijt van mn pc enzo
Zeker wetenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is nu echt iets om trots op te zijn.![]()
[..]
Hij zoent niet graag mannen?
Owhquote:Op zondag 27 mei 2007 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is nu echt iets om trots op te zijn.![]()
[..]
Hij zoent niet graag mannen?
dan zou ik wat aan de beveiliging gaan doenquote:
gelukkig!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, maar dat ligt anders, ik ben geen man die mannen kust.
Dak klimmenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou ik wat aan de beveiliging gaan doen
gelukkigquote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, maar dat ligt anders, ik ben geen man die mannen kust.
Ik ben erquote:Op maandag 28 mei 2007 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer terug de kribbe in, totdat het hier gezellig wordt, later
Hoiquote:
Het was te warm in bed vanmorgenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
In bed liggen op je vrije dag is ook heul fijn
2 dagen bijna heel de dag buiten zijn. Heb je niet super veel zon nodig, verbranden doe je toch wel. En we hebben, zeker gisteren nog wel redelijk wat zon gehad ook, maar toen was ik al een deel verbrandquote:Op maandag 28 mei 2007 10:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Is er zoveel zon bij jullie?
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:06 schreef es70 het volgende:
Die balk op zolder houdt het langer vol dan mijn hoofd, auw.
Maar ik heb koffie en kruidcake(en een doosje paracetamol
).
De balk heeft gewonnen en is ongeschonden uit de strijd gekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
En hoe is het met de balk![]()
Kruidcake is wel weer heel lekker dan
Volgende keer een helm op danquote:Op maandag 28 mei 2007 11:12 schreef es70 het volgende:
[..]
De balk heeft gewonnen en is ongeschonden uit de strijd gekomen.
En alweer bijna op ook
.
Neuh, gewoon voorzichtiger doenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer een helm op dan
OpNieuwe maken maar dan
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon voorzichtiger doen.
Kan geen nieuwe maken, ik heb geen voorraad mix voor kruidcake.
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets dus
Geen voorraad, das misschien wel slim weer
Die helm is zelfs heel veilg bij het bloemschikken. hoef je echt geen bouwvakster voor te zijn. Van Bert Visscher geleerdquote:Op maandag 28 mei 2007 11:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mag dan af en toe een beetje lomp zijn, ik ben geen bouwvakster
.
Met 6 mensen in huis krijg je niet echt de kans er dik van te worden.
Bert Visscherquote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die helm is zelfs heel veilg bij het bloemschikken. hoef je echt geen bouwvakster voor te zijn. Van Bert Visscher geleerd
Dus moet je er 6 tegelijk maken he
Die is zo goed met zijn adhdquote:Op maandag 28 mei 2007 11:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Bert Visscher.
Ik hoef niet dik te worden, iedereen 2 plakjes en op is beter.
Echt welquote:
teveel gezopen en gerookt?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee keelpijn moe brak van het weekend![]()
Wat denk jequote:
Welk bezoekquote:
Niet altijd neequote:Op maandag 28 mei 2007 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet altijd gepast om je tong uit te steken.![]()
Wanneer dat intra-vaginaal genot oplevertquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer dat intra-vaginaal genot oplevert
Goh dat was niet eens het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer dat intra-vaginaal genot oplevert
Bij mij was dat ook pas het weedequote:Op maandag 28 mei 2007 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh dat was niet eens het eerste waar ik aan dacht.![]()
joh?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
*Waltzt door de kamer * met virtuele danser. twirl twirl.
Ja ik verveel me lichtelijk.
Ja joh.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
joh?
Zit je niet met het raam open te luisteren?
Ik heb de tv aan, maar het is nu vooral een bak herrie daar bij julliequote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja joh.![]()
Ik hoor het zo wel door de ramen heen, uhh nee op het moment niet, de wind staat niet zo gunstig.
Of juist wel ligt eraan hoe je het bekijkt.
Waar dans je dan op?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
Dan is het maar goed dat de wind verkeerd staat.![]()
Geen last van.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
De Waltz.Nouja virtueel ook, alleen in gedachten.
Ik zit eigenlijk gewoon.
Niks mis mee heurquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Lach me maar uit.Maar in gedachten heb ik de grootste lol.
ik lach niet om jou, maar met jouquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Lach me maar uit.Maar in gedachten heb ik de grootste lol.
Waar ga je heenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik verveel me kleurenblind en het regent.
Ik ga nog maar eens checken hoe het op mijn vakantiebestemming isNog 7 nachtjes slapen
Afwas gedaan, vuilnis weggebracht.... mja, dat was het eigenlijk wel weer voor de buiten-acties vandaag...quote:
Jij gaat ons verblijden met de privatisering van De Lijn, in handen van een Duitse holding?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:47 schreef leonieke het volgende:
Kennen jullie een leuk Blog-ding?
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat ons verblijden met de privatisering van De Lijn, in handen van een Duitse holding?
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:22 schreef leonieke het volgende:
Zo, onze bouw(/trouw)-blog is begonnen. Nu maar hopen dat we het volhouden zodat we later kunnen terugkijken op een geslaagd bouwproject
Dan denk ik: Nu komt er een verhaal over een verlegen meisje dat een leuke jongen ziet en zoquote:Hoe het allemaal begon...
Studenten zekerquote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat ze dom zijn en lomp. En niet nadenken bij wat ze doen.
Esje.quote:
Opzoute, woordjes lerenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
De jongens hebben weet ik veel hoelang aan de pc gezeten, nu zijn ze met huiswerk bezig,
komen om de haverklap naar beneden, en moeten opeens ook op de pc verslagen maken.
Ja hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Mag ik ook een hapje flash?
Waarom wil jij een hapje van flashquote:Op maandag 28 mei 2007 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Mag ik ook een hapje flash?
Ja Marc heul lief.
Dat is morgen trouwens precies 4 jaar geledenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dan denk ik: Nu komt er een verhaal over een verlegen meisje dat een leuke jongen ziet en zo
je begint gewoon halfweg het verhaal
Foeistout
Dan lees ik morgen het aangepaste verhaal welquote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is morgen trouwens precies 4 jaar geleden![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan lees ik morgen het aangepaste verhaal wel
Waarom niet, men leest harry snotter toch ookquote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou een hoofdstuk uit een boek worden... Wil niemand lezen![]()
Makkelijk hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef leonieke het volgende:
Dat zou een hoofdstuk uit een boek worden... Wil niemand lezen![]()
Nou ja, moest ik zo goed kunnen schrijven, zou ik het wel doenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet, men leest harry snotter toch ook
Iedereen kan toch zo schrijvenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nou ja, moest ik zo goed kunnen schrijven, zou ik het wel doen
Je kan pizza beter eten hoor, ermee schrijven gaat vast niet zo goedquote:Op maandag 28 mei 2007 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och die pizza kan ik nu ook op mijn buikschrijven. Loeneke is er.![]()
Harry Potter is cool. duurt nog lang voordat de nederlandse versie uit is.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nou ja, moest ik zo goed kunnen schrijven, zou ik het wel doen
Goed genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan pizza beter eten hoor, ermee schrijven gaat vast niet zo goed
Nee, een vliegtuigquote:
Zo lang kan ik niet wachtenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Harry Potter is cool. duurt nog lang voordat de nederlandse versie uit is.
Loeneke?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och die pizza kan ik nu ook op mijn buikschrijven. Loeneke is er.![]()
Ik heb het geld niet op mijn rug groeien en moet het met één boek doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo lang kan ik niet wachtenIk koop ze allebei
![]()
Het ergste is dat ik tot 23 juli moet wachten aangezien het boek uitkomt op de nationale feestdag en alle winkels dus gesloten zijn.
Je weet verdomdse goed wie loeneke is.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loeneke?Wiezda?
Pizza is inmiddels op trouwens, ook
Deze kostprijs hebben we meegerekend in onze uitgaven voor het jaar 2007. Net zoals het bezoek aan de cinema in juli.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het geld niet op mijn rug groeien en moet het met één boek doen.![]()
quote:[..]
Je weet verdomdse goed wie loeneke is.een blik/post van haar en je aandacht is weg.
![]()
Je hebt toch een goedequote:Op maandag 28 mei 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff zal ik gauw komende week een nieuwe camera gaan kopen voor op vakantie? Of zal ik de huidige nog even flink afgebruiken op de vakantie en pas daarna een nieuwe kopen?
Dat is omdat ze hele grote borsten heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
Je weet verdomdse goed wie loeneke is.een blik/post van haar en je aandacht is weg.
![]()
Mwoa op zich wel, maar deze heeft er inmiddels ook weer bijna 19.000 foto's en 1100 filmpjes op zitten en begint wat te krakkemikken zeg maarquote:
Dit gaat niet over je 300d he ?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa op zich wel, maar deze heeft er inmiddels ook weer bijna 19.000 foto's en 1100 filmpjes op zitten en begint wat te krakkemikken zeg maarEn misschien haalt hij de vakantie nog, maar daarna moet er dan zeker een nieuwe komen. Misschien begeeft hij het tijdens de vakantie, dat zou helemaal kut met peren zijn. Ik ga er morgen wel een nieuwe halen
Mooi moment, heb er nu ook het geld voor en zo
Nee, die ligt al een jaar in de mottenballen te verkommeren, trouwensquote:
Das zondequote:Op maandag 28 mei 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die ligt al een jaar in de mottenballen te verkommeren, trouwens
Hoiquote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft een 350d
Helaas nog vrij weinig echt mee gedaan
ja, ik moet eens ff bedenken wat ik daar precies mee wil. Houden "want misschien krijg je er anders wel spijt van"quote:Op maandag 28 mei 2007 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das zonde
Geen mooie onderdelen die je verkopen wil![]()
Veel van je glas zal niet op een kleine camera passen neequote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst maar eens kijken wat ik er zelf nog van kan gebruikenMaar dat zal bij een statiefje wel ophouden denk ik
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Doe dat eens wel dan, is zonde om het niet te doen
Oh, dan is het dat wat fout gaat hierquote:Op maandag 28 mei 2007 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst maar even sparen, dan lensje kopen enzeau.. 't Is allemaal zo fokking duur, en helaas kan geld maar 1x uitgegeven worden
Ja klopt ja, ik heb hier inmiddels ook zoeen 2000 euro aan dslr + lenzen en zooi in huis liggen, en ik doe er geen moer meer meequote:Op maandag 28 mei 2007 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst maar even sparen, dan lensje kopen enzeau.. 't Is allemaal zo fokking duur, en helaas kan geld maar 1x uitgegeven worden
Heb je er geen lens bij danquote:Op maandag 28 mei 2007 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi speelgoedquote:Op maandag 28 mei 2007 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog een groothoek kopen.
Hoiquote:
Vooruitgang is goedquote:Op maandag 28 mei 2007 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi,
Nou, eigenlijk gaat het hier een stuk beter dan het gegaan is het laatste jaar, de volgende stap is een poging tot sparen doen.
Eigen schuld nu even hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Het sparen hebben wij nu maar helemaal opgegeven
Maar jij gaat nieuwe electrische apparaten kopen, die van ons draaien al weer wat jaartjes, wat spaargeld hebben is dan best een prettig ideequote:Op maandag 28 mei 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Het sparen hebben wij nu maar helemaal opgegeven
Ik verklaar me af en toe ook nog eens gek om die redenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigen schuld nu even hoor
En trouwen en een nieuw huis
Ik ben er iig ook blij meequote:
Laat ons hopen dat er nog geld is voor apparatenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar jij gaat nieuwe electrische apparaten kopen, die van ons draaien al weer wat jaartjes, wat spaargeld hebben is dan best een prettig idee.
Ga je op vakantie?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er iig ook blij mee.
Vakantiegeld is in theorie al uitgegeven (eerst even in de praktijk innen voordat we dat doen), maar we gaan er iig lol van hebben ipv proberen een bodemloze put te dempen.
Ik denk dat dat wel gaat lukken, 't lijkt me dat jullie het prima op een rijtje hebben allemaalquote:Op maandag 28 mei 2007 21:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat ons hopen dat er nog geld is voor apparaten
Zélfs datquote:
Dit doe je (als het goed is) 1 keer zo, daarna kan je weer sparenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik verklaar me af en toe ook nog eens gek om die reden![]()
Ook omdat ik soms niet weet wat eerst te beslissen en alles zo druk is momenteel en ik niet goed weet wat eerst te doen en nou ja... druk dus
Moet ook echt kunnen. Dat maakt het sparen ook weer makkelijk toch de volgende keer?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er iig ook blij mee.
Vakantiegeld is in theorie al uitgegeven (eerst even in de praktijk innen voordat we dat doen), maar we gaan er iig lol van hebben ipv proberen een bodemloze put te dempen.
Phille is gek geworden van mijn rekenen (ik heb hem eens op een avond doen opstaan om zijn laptop boven te halen en bij hem te nemen in bed om toch nog eens alles na te rekenenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gaat lukken, 't lijkt me dat jullie het prima op een rijtje hebben allemaal.
En van die matrassen ga je waarschijnlijk het meest en het langs kunnen genietenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Zélfs dat. En nieuwe matrassen kopen, een jaarkaart voor Artis en een nieuwe pc voor Pat (wat voor mij weer een upgrade betekend, en dus ook voor de kinderen
).
Het zal toch nog een tijdje duren voor we weer echt gaan kunnen sparen. (ik heb namelijk altijd schrik dat we niet gaan rondkomen voor de maandelijkse kosten)quote:Op maandag 28 mei 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit doe je (als het goed is) 1 keer zo, daarna kan je weer sparen
We hebben niet gespaard hiervoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ook echt kunnen. Dat maakt het sparen ook weer makkelijk toch de volgende keer?
Misschien zal het allemaal wat minder moeten, maar rondkomen zal toch wel gaan lukken?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zal toch nog een tijdje duren voor we weer echt gaan kunnen sparen. (ik heb namelijk altijd schrik dat we niet gaan rondkomen voor de maandelijkse kosten)
oke, het gat dichten wat makkelijker dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
We hebben niet gespaard hiervoor. Nou ja, een beetje, maar dat moet op de rekening blijven staan voor als een of ander apparaat het begeeft dus...
*Klopt af*
Wij hebben nu zo goed als geen kosten hequote:Op maandag 28 mei 2007 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien zal het allemaal wat minder moeten, maar rondkomen zal toch wel gaan lukken?
Naar die matrassen verlang ik ook het hardst moet ik zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
En van die matrassen ga je waarschijnlijk het meest en het langs kunnen genieten(Slaap je al wat beter?)
Waar ga je heen op vakantie?
Jullie hebben beide een normaal salaris toch. Daar moet je zeker van kunnen levenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben nu zo goed als geen kosten he![]()
Geen flauw idee wat we per maand precies gaan uitgeven dus
Ah, de Palingsteinse Doorschuifvariantquote:Op maandag 28 mei 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
een nieuwe pc voor Pat (wat voor mij weer een upgrade betekend, en dus ook voor de kinderen).
Ik moet wel, van mijn vakantieidee!quote:
Preciesquote:Op maandag 28 mei 2007 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, de Palingsteinse Doorschuifvariant
Dat hoeft niet zo duur te zijn hoor, zeker als je tamron of sigma neemt is het betaalbaarquote:Op maandag 28 mei 2007 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Juwel, maar een standaard ding.. Wil wat uitgebreider enzo
Wat leuk! Ziet er wel goed uitquote:Op maandag 28 mei 2007 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar die matrassen verlang ik ook het hardst moet ik zeggen. Ik hoop dat ik dan iig (al zou ik niet beter slapen, wat ik natuurlijk ook hoop) een stuk minder brak opsta...
We gaan naar De Paasheuvel. En 1 van de uitstapjes zal zeker Het verscholen dorp worden, iets waar de kinderen graag nog een keer heen wilden. En er is in de omgeving meer dan genoeg te doen volgens mij
.
Met dank aan mijn schoonouders, die tijdens hun vakantie hun auto 2 maanden tot onze beschikking stellen.
je denkt toch niet dat ik zonder camera met fatsoenlijk materiaal naar immense lanschappen ga kijkenquote:
Ah zo, voor onderweg in de trein dusquote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik zonder camera met fatsoenlijk materiaal naar immense lanschappen ga kijken
Hmmz, maar eens zien danquote:Op maandag 28 mei 2007 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo duur te zijn hoor, zeker als je tamron of sigma neemt is het betaalbaar
Dat zei ik hier ook netquote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk wel weer zoeen beetje tijd om het bed op te zoeken
Met de vouwwagenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat leuk! Ziet er wel goed uit
Ga je er kamperen of in een bungalow verblijven?
Hopelijk hebben jullie schitterend weer!
En dat van die auto is ook wel handig meegenomen
Foto uit 2004quote:
Ik heb de sigma telelens, prima dingquote:Op maandag 28 mei 2007 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo duur te zijn hoor, zeker als je tamron of sigma neemt is het betaalbaar
Ben je er al eens geweest? Of was dat op een andere plek?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Met de vouwwagen. Een auto is dan idd wel handig
.
[afbeelding]
Blonderen doe ik tegenwoordig niet meerquote:
Welterustenquote:
Nee maar weer terugkleuren?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Blonderen doe ik tegenwoordig niet meer.
Terugkleuren naar wat, da's een beetje de vraagquote:
gewoon, terugquote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Terugkleuren naar wat, da's een beetje de vraag.
Welnee, ik doe er eigenlijk niet zo veel meer aanquote:
En als je het nou een tijd niet kleurt, maar gewoon de kleur eruit laat groeien. Wat zie je danquote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Terugkleuren naar wat, da's een beetje de vraag.
Iets dat het best omschreven kan worden als het oud-hollandse melkboerenhondehaar, zoiets bedoel je?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als je het nou een tijd niet kleurt, maar gewoon de kleur eruit laat groeien. Wat zie je dan
Das wel jammer, dan blijf je 2 kleuren houden tot het ver genoeg doorgegroeid is idd.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets dat het best omschreven kan worden als het oud-hollandse melkboerenhondehaar, zoiets bedoel je?
Donkerblond. Maar net zo'n soort die niet kant en klaar in een pakje te krijgen is
.
Nou ja, wie er aanstoot aan neemt kijkt maar de andere kant opquote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel jammer, dan blijf je 2 kleuren houden tot het ver genoeg doorgegroeid is idd.
Zal ik het voor je kleuren danquote:Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
Haar kleurenHeb ik ook nog eens zin in om te doen eigenlijk. Maar toch nog een paar weken wachten
Alles eraf danquote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, wie er aanstoot aan neemt kijkt maar de andere kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |