Hihiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:03 schreef wyccie het volgende:
Ik wist zijn naam net nog, voordat Elquinto 'dinges' riep. Nu zit ik met 'dinges' in mijn hoofd.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:03 schreef wyccie het volgende:
Ik wist zijn naam net nog, voordat Elquinto 'dinges' riep. Nu zit ik met 'dinges' in mijn hoofd.:(
Tuurlijk ik dacht al waar ken ik die vent vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:57 schreef BrandX het volgende:
Is dat niet die acteur die die professor speelt in back to the future? weet zijn naam alleen niet meer.![]()
Jup.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:06 schreef LordNemesis het volgende:
Christopher Lloyd
Zes namen. Drie schrijvers, drie pseudoniemen. Wie is wie?quote:Amantine-Lucile-Aurore Dupin
Anne Rice
George Eliot
George Sand
Howard Allen O'Brien
Mary Ann Evans
momenteel de nieuwe, maar de oude blijft voor mij da bomb. Jeugdsentiment enzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:34 schreef EricusMaximus het volgende:
kijken jullie die oude serie of die nieuwe?
Is de vraag te moeilijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Battlestar is megacool^O^
Wie is Anton Pannekoek?
99,9% goed. Amphitheatrum Flaviumquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:32 schreef kayzie het volgende:
Amphitheatrim Flavum of zo
Ook, niet, heeft een enkel riet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:50 schreef BrandX het volgende:
klarinet
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Plasterk het volgende:
fagot?
en dus...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:04 schreef methan het volgende:
Dan is de bloedsuikerspiegel te hoog
Patienten krijgen weer meer energie. Er komen geen afvalstoffen meer vrij. De geur neemt af , want het lichaam kan weer suiker uit het bloed halen. Dat is alles wat ik nog weetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef methan het volgende:
moet er wat insuline worden gespoten?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef mievi het volgende:
125?
40 jaar ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:36 schreef mievi het volgende:
hoelang bestaat de Melkweg in amsterdam?
kloptquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:47 schreef kayzie het volgende:
35
Ik weet dat ik er in de buurt zitquote:
Yvonne.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
38 jaar
Nee. Yvonne is vaag, maar da's iets heel anders. En bovendien off topic.quote:
Ik ben niet aan de beurt om een vraag te stellenquote:
Eh..ja, zoveel was al duidelijkquote:Op zondag 27 mei 2007 00:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Het activeert je traanklieren?
Het gas komt in je ogen. Je ogen gaan tranen. Maar..het doet ook altijd pijn. Waarom is dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snap er geen bal meer van.
Dat zuur..dat wil ik dus weten. Zoals ik al zei: de originele vraag was niet goed gesteldquote:Op zondag 27 mei 2007 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat ook niet gewoon het antwoord op deze vraag? Het oog voelt een stof die anders is dan het traanwater, een bepaald zuur ofzo, en reageert daarop?
Nou..hier ga ik maar voor danquote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, het gas gaat een reactie aan met het water en dan wordt het een soort zwaveloplossing en da's niet relaxed
Nou hem ik 'm al weggegevenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zwavelzuur vorming?
Lijkt heftig maar uiteindelijk is het een concentratie-issue. Alle zuren zijn vrij onschadelijk als je ze maar genoeg verdunt.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zwavelzuur dacht ik wel aan maar dat leek me wat erg heftig...
Compromis: Jojo mag de categorie voor de volgende vraag verzinnen
Bolivia is het andere land!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bolivia?
quote:Je hebt er maandenlang naar uitgekeken
De koude winter wou maar eerst niet om
Traag en langzaam kropen langs de weken
Maar eindelijk, daar was ie toch: de zon
Die luistert niet meerquote:Op zondag 27 mei 2007 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je eigen wijf![]()
Tis goedquote:Op zondag 27 mei 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Tis weer voorbij die mooie zomer, van Gerard Cox.
Zoooo, dat is snel.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:26 schreef Yankee het volgende:
don cheadle
Helaas was ik je voor en het was niet goedquote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ik doe eens gek en gooi ere de naam in van zo ongeveer de enige wielrenner die ik heb onthouden
Hinault
Teruglezend zal ik die vraag dus mar niet stellenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:48 schreef Yankee het volgende:
hint 2: spreekt enigszins nederlands, door z'n Nederlandse moeder
Wat heerlijk dat jij al zo jong van wielrennen genootquote:
Of tong is gewoon een ouwe zakquote:Op zondag 27 mei 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat jij al zo jong van wielrennen genoot
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtiequote:
Ach, ik vind eigenlijk alle vragen leuk, ook al weet ik ze nietquote:Op zondag 27 mei 2007 02:10 schreef tong80 het volgende:
Zijn toch veel leukere vragen dan al die google natuurkunde-en Aardrijkskunde vragen ?
Ik had al zo'n vermoedequote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtie
Wie zijn 'we'?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtie
Haar naam, graag. Ze is minstens zo beroemd als haar echtgenootquote:
Elizabeth +1quote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ozzy en Sharon??
Whehehe.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ach ja het is half drie 's nachts ze gaan op details letten. Maar ik voel het als een overwinning. Ik ben trots, en lat me niet door cijferneukers van de wijs brengen.
NIVO Spartaquote:Op zondag 27 mei 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Maar wie is er gepromoveerd? FC Zaltbommel
1000 euro voor degeen die nu weet wat hun tweede hit was.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Met welke hit brak Black Sabbath door??
*Kijkt verschrikt over schouder, en tuurt in de duisternis.... hoorde ik daar iemand?? Was het WA????quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Paranoid?
Ik zou 't niet weten, zo goed ken ik je nou ook weer nietquote:Op zondag 27 mei 2007 02:27 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta
Na Inspanning Volgt Ontspannning.
Zeg maar eens dat ik dat niet doe.
Heb het over vandaag. Ben aardig an het ontspannen.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, zo goed ken ik je nou ook weer niet
War Pigs.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:27 schreef tong80 het volgende:
1000 euro voor degeen die nu weet wat hun tweede hit was.
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
*Kijkt verschrikt over schouder, en tuurt in de duisternis.... hoorde ik daar iemand?? Was het WA????
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:35 schreef wyccie het volgende:
Carnegie Hall? Dat ligt in uhm..... New York?
Het mooist gelegen gebouw ter wereldquote:Op zondag 27 mei 2007 02:37 schreef Cobra4 het volgende:
Opera House, Sydney?
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het mooist gelegen gebouw ter wereld![]()
Oh, maar daar ben ik geweest!!! Connamara? Alleen geen tijd om binnen te kijkenquote:
Gelukkig, niks gemistquote:Op zondag 27 mei 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Connemara ja. Kylemore Abbey.
Binnen is niet zo spectaculair, want het is een meisjesschool en je mag maar drie of vier kamers van het oorsrponkelijke kasteel in.
Correctquote:Op zondag 27 mei 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Calgary?
Ik moet altijd zo om jou lachen, Tong. Wees dan wat eerderquote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
Ja zat net op MSN over vioetballen te lullen
Excuses!! Ze woonde een tijd in Nederland, maar is een Joodse uit Duitslandquote:Op zondag 27 mei 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, het is een Nederlandse
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dat is die non die heilig dan wel zalig is verklaard. Die non uit WO II? Maar haar naam weet ik niet.
Dat was een Engelse, en geen non, maar verpleegsterequote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef Yurithemaster het volgende:
florance nightinggale ofzo?
Haar voornaam begint inderdaad met een 'E'quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm, Esther nog wat?
Dat was de vraag nietquote:Op zondag 27 mei 2007 03:02 schreef Homdeck het volgende:
ik ken haar niet
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
Edith ........ ?
Toilet et du papier ?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
Edith ........ ?
Nou ja, niet echt. Florence Nightingale leefde ergens in 1800, en wordt gezien als de pionier van de verpleging. Ze had niet in het bijzonder met geloof te maken, en mijn onderwerp wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was toen toch bijna hetzelfde![]()
Edith S....quote:Op zondag 27 mei 2007 03:07 schreef Homdeck het volgende:
edith cohen?
Ik kan wel alle achternamen op gaan lepelen, maar ik denk dat ik niet verder ga komen dan haar voornaam.quote:
Neuken ?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens jou is altijd iedereen een hoer![]()
Lief van je, maar wyccie noemt de naam. Het punt is voor haarquote:Op zondag 27 mei 2007 03:11 schreef ElizabethR het volgende:
ik ken het punt aan Wicky toe, aangezien zij gewoon weet over wie ik het heb.
Zeg, had ik dat War Pigs nou goed of niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:09 schreef tong80 het volgende:
Was het een hoer ?
Sorry, ik was net met mijn post bezig toen wyccie het goede antwoord postte, ik heb de stand inmiddels aangepast.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lief van je, maar wyccie noemt de naam. Het punt is voor haar
Nee, ik wist met de hints van ElizabethR wel op de naam te komen, maar wist niet waarom ze beroemd was.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Lief van je, maar wyccie noemt de naam. Het punt is voor haar
Stel je niet aan ben gewoon aan het feestvieren wegens een mooie voetbalpresentatie. Ik val dronken binnen maak geintjes. Je levenm hangt toch noiet af van de puntentelling van jéénh opf ander kwisje ?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
Doe eens niet zo vervelend Tong. Als je het een kutvraag vindt, dan kun je ook gewoon je mond houden in plaats van zogenaamd 'grappig' doen.
Het kan me niet schelen wat ie voor excuus heeft. Bovendien is dit niet de eerste keer dat ie zo vervelend doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is een beetje dronken, Elizabeth. Zijn clubje is gepromoveerd.
ha ha ha ha ha deed ie dat echt ? Briljantquote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat ie voor excuus heeft. Bovendien is dit niet de eerste keer dat ie zo vervelend doet.
Vind jij het 'grappig' om in een hele hoop AKQ topics op post 299 'TVP' te lezen van Tong??
Ik niet hoor.
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je levenm hangt toch noiet af van de puntentelling van jéénh opf ander kwisje ?
Ik lach me altijd te barsten als hij per ongeluk post 300 heeftquote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
Het kan me niet schelen wat ie voor excuus heeft. Bovendien is dit niet de eerste keer dat ie zo vervelend doet.
Vind jij het 'grappig' om in een hele hoop AKQ topics op post 299 'TVP' te lezen van Tong??
Ik niet hoor.
Vroeger was je te pruimen. Zuurpruimen is niksquote:Op zondag 27 mei 2007 03:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Jammer dat jouw leven afhangt van 'grappig doen' .
Ach toe, Elizabeth, je weet toch al veel langer dat tong de vleesgeworden net-niet-humor is?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
Een kennerquote:Op zondag 27 mei 2007 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Mariah Carey.
Shakespeariaansquote:Op zondag 27 mei 2007 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ach toe, Elizabeth, je weet toch al veel langer dat tong de vleesgeworden net-niet-humor is?
Doe niet zo flauw. Hij is gewoon een meelbiet, soms leuk, soms niet. Einde discussie, hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Ach toe, Elizabeth, je weet toch al veel langer dat tong de vleesgeworden net-niet-humor is?
Mee eens, en kwebbel anders "gezellig" verder in de SC of via PM.....quote:Op zondag 27 mei 2007 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw. Hij is gewoon een meelbiet, soms leuk, soms niet. Einde discussie, hoor.
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:24 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoel het goed hoorZal nooit iemand krenken. ER Kusje ?
Zodat jij zometeen misschien wel het nieuwe topic moet openenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |