Nou ja, niet echt. Florence Nightingale leefde ergens in 1800, en wordt gezien als de pionier van de verpleging. Ze had niet in het bijzonder met geloof te maken, en mijn onderwerp wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was toen toch bijna hetzelfde![]()
Edith S....quote:Op zondag 27 mei 2007 03:07 schreef Homdeck het volgende:
edith cohen?
Ik kan wel alle achternamen op gaan lepelen, maar ik denk dat ik niet verder ga komen dan haar voornaam.quote:
Neuken ?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens jou is altijd iedereen een hoer![]()
Lief van je, maar wyccie noemt de naam. Het punt is voor haarquote:Op zondag 27 mei 2007 03:11 schreef ElizabethR het volgende:
ik ken het punt aan Wicky toe, aangezien zij gewoon weet over wie ik het heb.
Zeg, had ik dat War Pigs nou goed of niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:09 schreef tong80 het volgende:
Was het een hoer ?
Sorry, ik was net met mijn post bezig toen wyccie het goede antwoord postte, ik heb de stand inmiddels aangepast.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lief van je, maar wyccie noemt de naam. Het punt is voor haar
Nee, ik wist met de hints van ElizabethR wel op de naam te komen, maar wist niet waarom ze beroemd was.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Lief van je, maar wyccie noemt de naam. Het punt is voor haar
Stel je niet aan ben gewoon aan het feestvieren wegens een mooie voetbalpresentatie. Ik val dronken binnen maak geintjes. Je levenm hangt toch noiet af van de puntentelling van jéénh opf ander kwisje ?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
Doe eens niet zo vervelend Tong. Als je het een kutvraag vindt, dan kun je ook gewoon je mond houden in plaats van zogenaamd 'grappig' doen.
Het kan me niet schelen wat ie voor excuus heeft. Bovendien is dit niet de eerste keer dat ie zo vervelend doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is een beetje dronken, Elizabeth. Zijn clubje is gepromoveerd.
ha ha ha ha ha deed ie dat echt ? Briljantquote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat ie voor excuus heeft. Bovendien is dit niet de eerste keer dat ie zo vervelend doet.
Vind jij het 'grappig' om in een hele hoop AKQ topics op post 299 'TVP' te lezen van Tong??
Ik niet hoor.
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je levenm hangt toch noiet af van de puntentelling van jéénh opf ander kwisje ?
Ik lach me altijd te barsten als hij per ongeluk post 300 heeftquote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
Het kan me niet schelen wat ie voor excuus heeft. Bovendien is dit niet de eerste keer dat ie zo vervelend doet.
Vind jij het 'grappig' om in een hele hoop AKQ topics op post 299 'TVP' te lezen van Tong??
Ik niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |