Die luistert niet meerquote:Op zondag 27 mei 2007 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je eigen wijf![]()
Tis goedquote:Op zondag 27 mei 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Tis weer voorbij die mooie zomer, van Gerard Cox.
Zoooo, dat is snel.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:26 schreef Yankee het volgende:
don cheadle
Helaas was ik je voor en het was niet goedquote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ik doe eens gek en gooi ere de naam in van zo ongeveer de enige wielrenner die ik heb onthouden
Hinault
Teruglezend zal ik die vraag dus mar niet stellenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:48 schreef Yankee het volgende:
hint 2: spreekt enigszins nederlands, door z'n Nederlandse moeder
Wat heerlijk dat jij al zo jong van wielrennen genootquote:
Of tong is gewoon een ouwe zakquote:Op zondag 27 mei 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat jij al zo jong van wielrennen genoot
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtiequote:
Ach, ik vind eigenlijk alle vragen leuk, ook al weet ik ze nietquote:Op zondag 27 mei 2007 02:10 schreef tong80 het volgende:
Zijn toch veel leukere vragen dan al die google natuurkunde-en Aardrijkskunde vragen ?
Ik had al zo'n vermoedequote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtie
Wie zijn 'we'?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtie
Haar naam, graag. Ze is minstens zo beroemd als haar echtgenootquote:
Elizabeth +1quote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ozzy en Sharon??
Whehehe.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ach ja het is half drie 's nachts ze gaan op details letten. Maar ik voel het als een overwinning. Ik ben trots, en lat me niet door cijferneukers van de wijs brengen.
NIVO Spartaquote:Op zondag 27 mei 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Maar wie is er gepromoveerd? FC Zaltbommel
1000 euro voor degeen die nu weet wat hun tweede hit was.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Met welke hit brak Black Sabbath door??
*Kijkt verschrikt over schouder, en tuurt in de duisternis.... hoorde ik daar iemand?? Was het WA????quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Paranoid?
Ik zou 't niet weten, zo goed ken ik je nou ook weer nietquote:Op zondag 27 mei 2007 02:27 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta
Na Inspanning Volgt Ontspannning.
Zeg maar eens dat ik dat niet doe.
Heb het over vandaag. Ben aardig an het ontspannen.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, zo goed ken ik je nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |