Watte? Theorielessen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:33 schreef nicomart het volgende:
waarom staat nou dat 3e les bij mijn theorie??![]()
Haal eens weg
Nee!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:05 schreef BalLon het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs al... mag ik dan ook in het rijtje 'geslaagd'?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
True.![]()
Gixxer look!![]()
[afbeelding]
Olala!!!!![]()
[afbeelding]
Yeahhh!
[afbeelding]
Maak me gekkkk!!!!!!!!![]()
[afbeelding]
Zo gemeen is dat héquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik meer dan een uur me gehad voor proefrit![]()
Ja idd, de werknemer daar vond mij niet zo enthousiast toen ik er vanaf kwam.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo gemeen is dat héWord je met zo iets lekkers op geschoteld
moet je het weer verlaten.
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja idd, de werknemer daar vond mij niet zo enthousiast toen ik er vanaf kwam.
Maar dat kwam omdat ik hem niet mee kon nemen. (nog! Die gaat wel mee naar huis binnekort![]()
)
Nee het was een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee het was een grapje
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOOoH
Ja toch ja toch, bij een sm hoort naked je weet toch!
Sowieso schrijf je zo.
Slow chat, jij baggeraar!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
HahaNOOoH
Ja toch ja toch, bij een sm hoort naked je weet toch!![]()
Motortjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:22 schreef NickB het volgende:
met jullie slome motertjesbeter koop je een schakel brommertje met 30pk.
Hardlopers zijn doodlopers.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers.
Bij het begin beginnen dude.
Daarna knallen.
Je weet toch. [afbeelding]
En nu op bokken.
[afbeelding]
Theorie : 00-00-00 (12 lessen) ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef Equinix het volgende:
Ik ga binnenkort weer beginnen met lessen,.
Alvast mijn gegevens voor het lijstje
Equinix
Theorie : 00-00-00 (12 lessen)
AVB : 00-00-00
AVD : 00-00-00
Rijschool: RVV, Amsterdam
Lesmotor: Honda CBF 500
Ik heb het stukje van Lennox gequote ( die had dit )quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Theorie : 00-00-00 (12 lessen) ?
Wat bedoel je daarmee.
en weer beginnen?
Was je een tijdje gestopt?
Maar okeHallo
join the OP
![]()
![]()
Hehe,. wacht doen we het zo,.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:56 schreef -XX- het volgende:
Ja nu snap ik het helemaal niet meer... haha! Ik zie geen connecties met die quote dan
Maarja
Maakt niet uittttt, ik snap wel meer niet
![]()
![]()
![]()
toen had ik hemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:02 schreef -XX- het volgende:
OwwwEn weet je al wanneer je avb examen mag doen dan
![]()
Bijna wel toch?
aangezien je er nu 12 op heb zitten![]()
Als jij die van jou is ging postenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:03 schreef -XX- het volgende:
Maar vele houden hun examendatums geheim natuurlijk!![]()
Wat kan je snel terrechtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:52 schreef Lennox het volgende:
Theorie: Gehaald
AVB: 31-05-06
AVD: 06-06-07
Donderdag Pilonnen examen
Vette helm "Beach"
leer rijden dan n00b,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daarna knallen.
En nu op bokken.
[afbeelding]
een bazzie postquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daarna knallen.
En nu op bokken.
[afbeelding]
Jonge je kan het wel!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:59 schreef Lennox het volgende:
Ga het er lekker even inwrijven, dat het anders een dure grap wordt. Of het al niet genoeg stress veroorzaakt
Trosje bananen halen as woensdag denk ik
Ben ik nu toch mee bezig dude?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:04 schreef NickB het volgende:
[..]
leer rijden dan n00b,
btw mien brommerke maar dan wel de 125 versie:
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/9/b6/Q6/IykY6+ZU=.jpg
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jonge je kan het wel!Jij bent één met die bike
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RBWquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hele rbw!?!?![]()
Of je avb?
Wow ik ook met 10 of 12 dacht ik!!!
HOE DOE JE DAT.quote:
GAAAAAAAAAASSSquote:
Beter der voor dan tijdens ja toch nooooOOOOOOHhHhhHquote:Op zondag 27 mei 2007 13:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAASSS![]()
De rijles voor het afrijden was ook leuk, geef ik een dikke jeep van rechts geen voorrang, nog nooit gebeurt, gebeurt het voor het afrijden. Fijn voor je zelf vertrouwen![]()
Ja idd, wel een mooie stoppie met de noodstop bij de bijzondere verrichtingenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Beter der voor dan tijdens ja toch nooooOOOOOOHhHhhH![]()
![]()
![]()
Dat vraagt om foto's natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef deGVR het volgende:
Moet woensdag a.s. AVB afrijden... Spannend!
Heb inmiddels de rest van mijn motorkleding gekocht: Black Leather ftw!
Met 2x per week kan je al snel je AVB aanvragen natuurlijk. Heb je ook iets om naar toe te werken.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef Beach het volgende:
Ik wil nu al weer![]()
Na mn theorie maar eens vragen of 2x per week mogenlijk is.
Nah... Pas pas als ik er een bijpassende motor bij heb.quote:
komopquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef deGVR het volgende:
[..]
Nah... Pas pas als ik er een bijpassende motor bij heb.
Naaaaaa niet nodig menNnnn posten die shizzlequote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef deGVR het volgende:
[..]
Nah... Pas pas als ik er een bijpassende motor bij heb.
absoluut, daarnaast vond ik ze met het examen niet zo streng. Bij mij zijn er op die dag ongeveer 15 mensen opgeweest en allemaal geslaagd. Dat ligt trouwens bij het AVD wel anders..quote:Op zondag 27 mei 2007 20:10 schreef Lennox het volgende:
[..]
Met 2x per week kan je al snel je AVB aanvragen natuurlijk. Heb je ook iets om naar toe te werken.
Suc6!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef nicomart het volgende:
ga er zo vandoor om theorie te doen en daarna meteen weer een uurtje te lessen!! spannend
ene en ene ne ne enquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef nicomart het volgende:
ga er zo vandoor om theorie te doen en daarna meteen weer een uurtje te lessen!! spannend
De link werkte niet zie ik, Ik bedoelde de Suzuki intruder c800.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zie alleen een GSX en die is wel wat duurder dan 8200 euro. Maar voor dat geld koop je inderdaad al gauw een hele mooie motor
Oke ga zo wel op hun website kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Lennox het volgende:
Overigens heb ik geen ervaring in R'dam met rijscholen. Auto heb ik wel in Rotterdam gehaald, maar motor doe ik in een rustigere examengemeente
Avanti zag ik vanmiddag ook met motoren door R'dam zuid rijden.
Oke thnx, ga ik even doen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef nicomart het volgende:
2 vrienden van mij hebben ook met Avanti in Rotterdam gelest. Ze waren hier volgens mij wel over te spreken. Hebben allebei zo'n 25 uren nodig gehad. Ook met al wat aardig autoervaring..
Ik zou als ik jou was eens kijken wat de slagingspercentages zijn in Rotterdam op de site van het CBR en dan even informeren naar de kosten van de rijscholen. Zo kan je je keuze het beste maken denk ik.
dankuquote:
Is het btw veel anders dan een Auto theorie examen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
danku
Wel bizar.. gewoon helft van die mensen was gezakt. Zat ook een kerel naast me rustig te vertellen dat hij gister pas een boekie had geregeld ergens en ff had doorgebladerd.. Hij had gelukkig ook maar 14 fout
Zo ging het ook bij mij, maar meer omdat ik anders 2 maanden moest wachten, ja daaaag dan knal ik die theorie wel ff dr in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
danku
Wel bizar.. gewoon helft van die mensen was gezakt. Zat ook een kerel naast me rustig te vertellen dat hij gister pas een boekie had geregeld ergens en ff had doorgebladerd.. Hij had gelukkig ook maar 14 fout
is inderdaad in grote lijnen hetzelfde, er zitten alleen wat meer motor gerichte vragen tussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Is het btw veel anders dan een Auto theorie examen?
De hoofdlijnen zullen wel hetzelfde zijn, denk ik.
Okequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:55 schreef Acryl het volgende:
[..]
is inderdaad in grote lijnen hetzelfde, er zitten alleen wat meer motor gerichte vragen tussen
en je bekijkt het vanuit de ogen van de motorrijder(logisch)
koekblik is duur jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen!
Ik zou ook graag willen lessen, maar kent iemand een goede rijschool in Rdam?
Ik heb Wolf gezien, is dat wat?
Ik wil zo snel mogelijk beginnen, het lijkt me echt heel erg leuk.
Ik heb mijn rijbewijs B al 9 jaar, dus dan heb je toch al wat meer inzicht in het verkeer lijkt me.
Nu ben ik gisteren naar een motorwinkel geweest en het valt me op dat de pijzen niet zo erg hoog zijn.
Ik had ze veel hoger ingeschat.
Neem bijv deze : [afbeelding]
deze kost 8200 euro.
En dat voor een nieuwe motor! Zit er een addertje onder het gras die ik niet zie?
Vooral dat soort modellen vind ik heel erg mooi, ipv die sportmotoren.
Ps ik bedoel dus niet dat 8200 euro weinig geld is, maar in verhouding van wat ik mijn hoofd had kwa prijs wel.
ga er maar vanuit dat het moeilijker owrdt as je nu denkt, veel dingen zijn anders, theorie valt nog mee, maar je hebt waarschijnlijk hoop verkeerde dingen aangeleerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Is het btw veel anders dan een Auto theorie examen?
De hoofdlijnen zullen wel hetzelfde zijn, denk ik.
probleem had ik hier ook.. heb alleen geen rbw dus mocht ik week later terugkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Lennox het volgende:
Ja, dat kan. Heb het vorige week ook gedaanPaspoort was al paar jaar verlopen
Neuh, die motor is gaar maar hij geeft goed les.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:32 schreef Acryl het volgende:
Vette motor.
zonde dat je op zo'n wrak lest, ik heb zelf ook regelmatig zonder benzine gestaan op de snelweg![]()
kon ik het benzine kraantje niet vinden op hem op reserve te zetten
mijne is ook al een tijd verlopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Lennox het volgende:
Ja, dat kan. Heb het vorige week ook gedaanPaspoort was al paar jaar verlopen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Neuh, die motor is gaar maar hij geeft goed les.
En dat is het voornaamste, toch?
'T houd de spanning in het motorrijden?quote:
Yoooooo mennn das de shit jeuwwwwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef R34L-SIcK het volgende:
Hoi, ik meld me ook ffff.
Ik les bij de allergaarste rijschool van Nederland.
Welke dat is zeg ik niet, want:
* Ik kan het jullie niet aandoen daar te lessen.
* Ik kan het hem niet aandoen zo voor lul te staan.
Ik rij op een ouwe Honda Shadow 500 cc.
Regelmatig vallen er onderdelen af (knipperlichten verloren, middenbok afgebroken e.d.)
Ook blijft de achterrem geregeld hangen, slaat de motor vet, zijn diverse lessen niet door gegaan omdat de motor het niet deed, hebben we al een keer voor de les het achterwiel moeten demonteren omdat het achterwiel vastzat en stond ik geregeld zonder benzine, en geloof me, dat zuigt als je bijvoorbeeld net een vrachtwagen op de snelweg aan het inhalen bent.![]()
Maarja, zie het als "The hard way", hierna is alles simpel
Theorie en bijzondere verrichtingen heb ik al.
Afrijden heb ik een keer mogen doen, helaasch gezakt![]()
Binnenkort een nieuwe poging.
IK MOET SLAGEN !!!!!
Want, ik heb al een motor gekocht....![]()
[afbeelding]
DOEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jongeahh als je er zo ver in zit is het een beetje gaar om een nieuwe rijsschool te zoeken met een andere instructeur die nog helemaal geen beeld van je heb etc, ... en dan nog misschien een nieuwe stad.quote:
True....quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jongeahh als je er zo ver in zit is het een beetje gaar om een nieuwe rijsschool te zoeken met een andere instructeur die nog helemaal geen beeld van je heb etc, ... en dan nog misschien een nieuwe stad.
Wat denken jullie wat het beste is voor me?quote:HOE ZIT DE VERSNELDE CURSUS IN ELKAAR
We gaan drie zaterdagen rijden van 09.00 uur tot 16.00 uur met een lunchpauze. De nadruk tijdens de lessen ligt dan vooral op voertuigbeheersing en de bijzondere verrichtingen die je moet beheersen voor het eerste examen.
Natuurlijk rijden we ook de nodige kilometers in het verkeer, maar eerst moet je goed trainen voor het eerste examen want dan moet je laten zien dat je de motor goed onder controle hebt.
Na het eerste examen volgen nog twee zaterdagen ook weer van 09.00 tot 16.00 uur om je voor te bereiden op het tweede examen waarin je moet laten zien dat je veilig en vlot met verkeer kan meedoen, niet alleen in de stad maar ook op de snelweg.
Na deze cursus heb je al heel wat kilometers ervaring op kunnen doen en de kans dat je in één keer slaagt ligt ver boven het gemiddelde.
quote:
Snelcursus is helemaal niet handig, heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef Henk-B het volgende:
verhaal
Ja maar jij bent stratenmaker op zee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef Acryl het volgende:
[..]
dat is zo sinds de laatste keer dat ik er doorheen reed
daarom is het ook zo'n rommelquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar jij bent stratenmaker op zee.
In Alkmaar is geen zee.
Alleen kanaal.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rol gauw weer terug de zee in dan jij!!!![]()
![]()
Nice!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef Henk-B het volgende:
Woei!!!
Vrijdag van 3 tot 5 mijn eerste motorrijles!!!
Heb daarstraks mijn theorie examen gedaan van zo'n CD.
2 vragen fout![]()
Je hebt PMquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Nice!!
Veel plezier met je eerste les.
enne waar vind ik die cd?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:34 schreef deGVR het volgende:
Heb vandaag mijn AVB gehaald.... Woohoo!
De motor op de bok zettenquote:
Dank jullie wel voor de feli's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:40 schreef DownForZ het volgende:
gefeliciteerd deGVR....:D
ging alles goed of was het nog spannend?
Feli!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef Lennox het volgende:
AVB in de pocket![]()
Maandag, dinsdag AVD les en woensdag afrijden![]()
![]()
je hebt pmquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:05 schreef nicomart het volgende:
cd kan ik in principe ook wel ff online gooien ergens.. Maar als Henk sneller is, is dat ook goed
2 April begonnenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:00 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Feli!!!
Hoe lang les je al?
Ik morgen voor de 1e keer, begint al te kriebelen!!!
Ik had m blijkbaar uit blijdschap al van mijn pc verwijderd.. kan dus helaas niet het origineeltje leveren dus..quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:28 schreef Henk-B het volgende:
Ik kan alleen de NZB file leveren, maar dat is alleen voor nieuwsgroepen.
Ik hoor het wel als jullie die willen hebben anders is het makkelijker als nicomart hem online gooit.
ja normaal wil ie wel lukken hoor.. tis gewoon dat ik teveel achter elkaar snelle oefeningen deed en dus niet kon wennen aan het langzaam rijden :'0quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:10 schreef Lennox het volgende:
Enige jammere is dat hij nog verplicht is ook
Volgens mij een struikelpunt voor velen. De eerste keer dat ik hem vandaag moest doen sloeg echt nergens op. Alles bleef wel staan, maar ging er vierkant doorheen.
Reed ik terug naar die examinator: "Ja deze mag een keer over hoor" . Ik met zo'n gezicht
Ik zou persoonlijk eerst kijken welk model je meer aanstaat. En dan pas kijken naar km standen / prijs, hoewel deze weer belangrijker zijn bij de aanschafquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:40 schreef Henk-B het volgende:
Alleen kun je dan vaak kiezen voor een wat ouder model met weinig KM of voor een nieuw model met al wat KM.
Wat zou de beste keus zijn tussen die 2 opties?
Yup heerlijk hoor dat virusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef -XX- het volgende:
Gewoon naar het lampje kijken...
Na een tijdje gaat dat vanzelf![]()
Dan tikkel je hem gewoon helemaal naar beneden en hop je em even omhoog!
Maar neutraal gebruik ik haast nooit op de weg.
Alleen als het stoplicht wat lang op rood staat...![]()
Maar nice dat het bevalt![]()
Besmet met het motorvirusssssssssssssssss .
Kom je nooit meer van af.![]()
huh ik knijp gewoon de koppeling in, tik hem terug van bijv 4 naar 1 zonder hem tussendoor op te laten komen zoals jij doetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Yup heerlijk hoor dat virus
Zat er echt nog krampachtig op, had vanavond nog last van de kramp in mijn vingers omdat ik keihard kneep in de handvaten.![]()
Wat ik nog wel moet leren is dat ik van zijn 4 niet gelijk naar zijn 2 ga zonder de koppeling in zijn 3 niet laat opkomen.
Ik moet dus afremmen dan naar zijn 3 koppeling laten komen verder remmen dan pas naar zijn 2.
Ps Ik maak een bocht in zijn 2, moet je hierbij nou nog een beetje gas geven?
Hmm vreemd, hij zei je kan hem beter in elke versnelling omhoog laten komen zodat je weet in welke versnelling je zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
huh ik knijp gewoon de koppeling in, tik hem terug van bijv 4 naar 1 zonder hem tussendoor op te laten komen zoals jij doet![]()
Eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:31 schreef Lennox het volgende:
Bij mij werd de eerste les gezegd: "Denk nooit na in welke versnelling je zit" Gewoon lekker op gevoel rijden. Als je te laag in toeren zit merk je dat toch wel.
Bij mij werd de eerste les gezegd: "Stop fff, je achterlicht valt er weer af"quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:31 schreef Lennox het volgende:
Bij mij werd de eerste les gezegd: "Denk nooit na in welke versnelling je zit" Gewoon lekker op gevoel rijden. Als je te laag in toeren zit merk je dat toch wel.
Lollllquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:30 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Bij mij werd de eerste les gezegd: "Stop fff, je achterlicht valt er weer af"
No shit....
Trouwens, voordat hij van die uber-gare walkie-talkies had, waarop je elke 100 meter een ander erdoor hoort, had hij zo'n element van een electrische gitaar op z'n keel geplakt met DUCT-tape.
Zo converseerde hij met zijn pupil dan.
Echt, ik zweer !!!!!!!
OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:55 schreef -XX- het volgende:
Ik heb zo zinnnnnnnnnnnnnnn om te rijden!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben al geweestquote:
precies, mijn instucteur zei van, ja je doet het op gevoel of je telt, nou ik deed op gevoel, gewenning he, en dat lukt beste vind ik heb me welis afgevraagd in welke versnelling ik zat, maar ik had dan geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:31 schreef Lennox het volgende:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
precies, mijn instucteur zei van, ja je doet het op gevoel of je telt, nou ik deed op gevoel, gewenning he, en dat lukt beste vind ik heb me welis afgevraagd in welke versnelling ik zat, maar ik had dan geen ideeik weet gewoon hoe hard ik moet rijden voor welke versnelling
![]()
Het stuur al aan de grond gekregen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lefgozer, ik hou het bij mijn 25km/pu tomos, gaat hard zat![]()
hey we lessen niet op een peugeot foxquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:40 schreef fs180 het volgende:
sjieke slips !
Ikke ikkequote:
Iemand als ik of Snelwagenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat voor man zal er onder zitten.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat voor man zal er onder zitten.
Tuurlijk, ze belden laatst nog van ducati. Hadden mijn stuurkunsten op de tomos gezien, of ik even naar de hypermotard introductie wilde komen. Helaas had ik die dag al een afspraak om mijn naad te laten harsen dus hebben ze maar Ruben Xaus gevraagd. Die prutser kan ook niet rijdenquote:
Wat een balletje zeg, helemaal in het wit, snapt die niet dat rood sneller is....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze belden laatst nog van ducati. Hadden mijn stuurkunsten op de tomos gezien, of ik even naar de hypermotard introductie wilde komen. Helaas had ik die dag al een afspraak om mijn naad te laten harsen dus hebben ze maar Ruben Xaus gevraagd. Die prutser kan ook niet rijden![]()
[afbeelding]
Zelfs mijn oma gaat nog platter![]()
dat van die kleine piemel kan maar zo kloppen, maar geen nerdquote:
Krijg je he met die superbike rijders. Echt typisch van die gasten die het niet redden in de MotoGP of de ONTK (Open Nederlands Tomos Kampioenschap).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat een balletje zeg, helemaal in het wit, snapt die niet dat rood sneller is....![]()
Euw jammer, als je nou ook nog nerd was leken we heel erg op elkaarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat van die kleine piemel kan maar zo kloppen, maar geen nerd
Spreek overigens alleen voor mijzelf
Met mijn 21 val ik nog niet onder die categoriequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Euw jammer, als je nou ook nog nerd was leken we heel erg op elkaarKom je ook op de volgende kalende midlifecrisismannen met kleine piemel meet?
![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Iemand als ik of Snelwagen![]()
Overigens, ik heb nog nooit echt met integraal helm gereden, niks mis met een cross-helm![]()
Waarom ga jij geen SM rijden?![]()
Boh gekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:05 schreef -XX- het volgende:
Dit is toch machtig???
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik heb er nu zo:
Maar dan lelijker!
en ik ga er straks nog kleine zilveren stickertjes op plakken.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:10 schreef -XX- het volgende:
Zag rossi zijn helmet toenstraks bij GP kwalificatiemet zo'n hart boven op
Haha! hilarisch!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef -XX- het volgende:
Tsssssss Niets boven mijn motorpak!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:33 schreef -XX- het volgende:
Ook niet nodig joh tijdens het lessen!
ik draag gewoon mijn spijkerbroek (tenzij het regent, dan trek ik een regenbroek eroverheen aan. en natuurlijk draag ik ook mijn kistjes! NoOOOhquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef -XX- het volgende:
Me 2![]()
![]()
En les in een ouwe leren te grote broek pwhehe.
met kisten! JA JA . vet charmant![]()
Nieuwe spullen draag ik nog niet met lessen hoor.Zo'n mooi racepakje op een lesmotor met zon geel vest er over
NoOOOh
![]()
Muhaha!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:36 schreef Acryl het volgende:
[..]
ik draag gewoon mijn spijkerbroek (tenzij het regent, dan trek ik een regenbroek eroverheen aan. en natuurlijk draag ik ook mijn kistjes! NoOOOh![]()
![]()
![]()
ik neem gewoon mijn eigen regenbroek mee!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Muhaha!![]()
Regenjassen haat ik![]()
Bij de rijsschool is die regenoveral zo'n 50 cm te groot voor mij.![]()
toe maar! Danger is your middle name?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:42 schreef -XX- het volgende:
Ik rij altijd hardcore zonder regenkleding!Vettttttttttttt stoer
..
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:17 schreef Beach het volgende:
Geel vest?![]()
Lol ik heb alleen een kleine blauwe L achterop, niks geen wegwerkerslook![]()
Heerlijk zo'n vest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:17 schreef Beach het volgende:
Geel vest?![]()
Lol ik heb alleen een kleine blauwe L achterop, niks geen wegwerkerslook![]()
picquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef -XX- het volgende:
Me 2![]()
![]()
En les in een ouwe leren te grote broek pwhehe.
met kisten! JA JA . vet charmant![]()
Nieuwe spullen draag ik nog niet met lessen hoor.Zo'n mooi racepakje op een lesmotor met zon geel vest er over
NoOOOh
![]()
ik ehb ook geen voor lul loop vestje..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n vest.
Iedereen blijft beangstigend uit je buurt.![]()
Zwart is tof ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:12 schreef Henk-B het volgende:
Hee jongen ben trouwens vandaag wezen kijken voor motorkleding.
Ik wil zo'n leren pakkie, omdat ik waarschijnlijk toch een mooi weer rijder ga worden
alleen kan ik de kleur nog niet echt kiezen, omdat ik de motor nog niet heb!
Hoe doen jullie dat?
Ik zou graag een bijbehorende kleur pak willen hebben icm mijn toekomstige motor.
Ik weet wel ongeveer wat voor soort ik wil hebben ( yamaha r6 ), maar als ik dan dalijk voor de keuze kom te staan om een blauwe of een zwarte te nemen, maak ik die keus niet om de kleur maar om de degelijkheid van 1 van die 2.
Jullie suggesties?
picquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik ehb ook geen voor lul loop vestje..
maar ik rij dan ook in mn pak![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:43 schreef -XX- het volgende:
Erg nice!
Maarehh... waar blijft die strakke witte onderbroek van je?
Zo achter elkaar ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:44 schreef Lennox het volgende:
Ik mag hopen dat je iemand bent vergeten te quoten![]()
![]()
Overigens nog 3 lessen en dan examen rijden. Ma, di en woensdag lesje. Woensdag om 14.00 examen![]()
Ja wat denk jij danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:46 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
![]()
Jij durft niet, asswhipe.
Jij denkt dat ik ranzige geslachtsdeelspelletjes wil spelen....![]()
en dan beetje gaan fappen op mn strakke lichaam hequote:
In de tussentijd ff flink aftrainen zeker héeeeeeee!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan beetje gaan fappen op mn strakke lichaam he![]()
![]()
![]()
morgen ofzo![]()
Doe je goed mennnnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:31 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag les twee gehad. Ging al stukken beter. Nu pas weer over 4 weken. Eerst naar Italie vakantie vieren
Maakte je er steeds een 7 van?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef Beach het volgende:
Ik merk wel dat ik echt progressie maak.
Koppeling gaat al vanzelf en richting aangeven doe ik ook al zowat automatisch![]()
Maar nu eerst het 8je goed onder de knie krijgengister reed ik die hele tijd verkeerd
![]()
nee ik wist niet hoe ik nou precies moest rijdenquote:
ja dat weet ik, maar niet hoe ik nou precies het patroon moet rijden voor het 8jequote:Op zondag 3 juni 2007 11:46 schreef Lennox het volgende:
Altijd over je schouder naar de volgende pillon kijken, dat is enige "tip" die ik kan geven.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar niet hoe ik nou precies het patroon moet rijden voor het 8je![]()
Dat vooral ja. Zo ver mogelijk naar de hoek rijden en ondertussen al achterom kijken, dan heb je echt plek genoeg.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:11 schreef Acryl het volgende:
ook goed de ruimte gebruiken,
dat plaatje heb ik even snel gepaint om te laten zien hoe je het patroon moet rijdenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef deGVR het volgende:
Op dat plaatje rij je ten eerste niet ver genoeg door... en ten tweede hoef je ook echt niet in een rechte lijn door het kruis van de acht...
Dan haal je het gemakkelijk.
Goed kijken waar je heen wil idd... En tegenleunen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef deGVR het volgende:
Op dat plaatje rij je ten eerste niet ver genoeg door... en ten tweede hoef je ook echt niet in een rechte lijn door het kruis van de acht...
Dan haal je het gemakkelijk.
Goed kijken waar je heen wil idd... En tegenleunen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:21 schreef -XX- het volgende:
Gewoon alles goed onder de knie krijgen.
Het makkelijkst.![]()
Mag je het achtje gewoon verknallen.![]()
hmm ja van de 20 keer lukte ie maar 2 keerquote:Op zondag 3 juni 2007 12:23 schreef Lennox het volgende:
Of je krijgt hem niet op je examen![]()
Kreeg wegrijden uit parkeervak![]()
Ik ookquote:
Dus als je A t/m E hebt begin je nog een keer met Aquote:Op zondag 3 juni 2007 13:33 schreef Steephh het volgende:
Hmm. Als ik met mijn rijbewijs klaar ben begin ik met mijn motorrijbewijs.![]()
joah! die dude vroeg ook zo aan mij 'viond je hem moelijk' ik;quote:Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef -XX- het volgende:
Uitwijkoefening is het leukst/makkelijkst om te doen.![]()
Owja!
Zo moet het er uit komen te zien hé .
ik had langzame slalom, snelle slalom, noodstop, preciciestop, achtje, uitwijk, lopen met de motor + opbokken/afbokken geloof ikquote:Op zondag 3 juni 2007 12:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ook
Ik had ehmz![]()
Snelle slalom, langzame slalom, noodstop, preciciestop, achtje, uitwijk, en en ... welk nog meer...en nog een!
Npquote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
Bedankt voor het zoeken van de filmpjes. Erg leuk
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef -XX- het volgende:
Uitwijkoefening is het leukst/makkelijkst om te doen.![]()
Owja!
Zo moet het er uit komen te zien hé .
Ja.. Rijlessen zijn megavet man! Neen atuurlijk niet...quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dus als je A t/m E hebt begin je nog een keer met A![]()
snapte het ook stiekem welquote:Op zondag 3 juni 2007 16:04 schreef Steephh het volgende:
[..]
Ja.. Rijlessen zijn megavet man! Neen atuurlijk niet...![]()
Ik bedoel na mijn autorijbewijs natuurlijk!![]()
Gaat allemaal goedkomenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:54 schreef Lennox het volgende:
Thanks. Moet om 9.50, dus die hagelbuien moet ik wel voor kunnen blijven
Succes idd en controleer ff voordat je gaat rijden of de portofoon het wel doet!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:54 schreef Lennox het volgende:
Thanks. Moet om 9.50, dus die hagelbuien moet ik wel voor kunnen blijven
Ik heb het ook gelezen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Succes idd en controleer ff voordat je gaat rijden of de portofoon het wel doet!!!
Las net dit http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/170760
Ik hoorde ook van alles en anderen er doorheen de eerste keer, hoop niet dat dat blijvend is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen!
Echt belachelijk![]()
Tijdens het lessen tikt ik ook altijd op me helm zo van: Ik hoor niets mennn![]()
Woot mennquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef fs180 het volgende:
vandaag gelest, langzme oefeningen ging allemaal goed
snelle kon iets beter, morgen dus wat aandacht aan besteden.. want dan mag ik weer
maar we hebben nu geen vervelend ding om je oor meer/complete headsets, maar gewoon zon mp3 oortjestuuuken beter
alleen hij deed het niet toen ik weg wou rijden, wat gekloot later werkte ie weer
Dit is een gewetensvraag lijkt mij, dus had er ipv MAG, is dit verstandig moeten staan.quote:De positie van de tegenligger en de vele geparkeerde auto's moeten u voldoende alarmeren om langzamer te rijden.
Hmm idd krom ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef nicomart het volgende:
Eigenlijk moet je bij elke vraag alleen maar kijken of het verstandig is. Zo vragen ze ook of je de adviessnellheid moet volgen in een bocht bijvoorbeeld. Dat MOET niet, maar je moet er wel ja op antwoorden anders is het fout. Dus de vraagstelling is af en toe nogal krom, maar je moet altijd van het verstandigste uitgaan.
Vandaag reden we in buurt van examencentrum. Ging allemaal goed, hoor ik ineens "rrrrrrrrrrechts, rechtsaf". Mwoah, normaal rolt de instructeur niet zo met zn klanken, maar goed wie ben ik. Knipperlichtje uit en insturen. Hoor ik ineens "wat doe jij nou". Andere rijschool op zelfde frequentiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Succes idd en controleer ff voordat je gaat rijden of de portofoon het wel doet!!!
Las net dit http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/170760
Gefeliciteerd dude!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:58 schreef Lennox het volgende:![]()
![]()
Geslaagd.
Zometeen maar even naar gemeentehuis, omdat ik nog geen motor heb maakt het voor mij toch niet zoveel uit. Maar nu ga ik wel serieus op zoek![]()
Voorrijden ging al lekker, weer was helemaal top (beetje bewolkt) en examinator was ook niet verkeerd geloof ik.
Verder weinig aan toe te voegen denk ik![]()
Net niet binnen 2 mnd gehaald![]()
Die wachttijd was dus helemaal niet zo langquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef -XX- het volgende:
GEFELICITEERD LENNOX
IK BEN OOK GESLAAGD VANDAAG!ik had om 13.00 examen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb 2,5 maanden moeten wachten !!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die wachttijd was dus helemaal niet zo lang. Ook nog snel bananen gehaald na mn tip van gister
. Feli iig.
Gemeentehuis was hier om 13.00 dichtgegaan (tenminste de balie voor paspoort/rijbewijs)
Ik dacht dat ze om 14.00 dicht gingen. Tante heeft nog van alles geprobeerd (werkt daar ook), maar die ambtenaren krijg je niet snel zover![]()
Morgen maar aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |