quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef -XX- het volgende:
Tsssssss Niets boven mijn motorpak!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:33 schreef -XX- het volgende:
Ook niet nodig joh tijdens het lessen!
ik draag gewoon mijn spijkerbroek (tenzij het regent, dan trek ik een regenbroek eroverheen aan. en natuurlijk draag ik ook mijn kistjes! NoOOOhquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef -XX- het volgende:
Me 2![]()
![]()
En les in een ouwe leren te grote broek pwhehe.
met kisten! JA JA . vet charmant![]()
Nieuwe spullen draag ik nog niet met lessen hoor.Zo'n mooi racepakje op een lesmotor met zon geel vest er over
NoOOOh
![]()
Muhaha!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:36 schreef Acryl het volgende:
[..]
ik draag gewoon mijn spijkerbroek (tenzij het regent, dan trek ik een regenbroek eroverheen aan. en natuurlijk draag ik ook mijn kistjes! NoOOOh![]()
![]()
![]()
ik neem gewoon mijn eigen regenbroek mee!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Muhaha!![]()
Regenjassen haat ik![]()
Bij de rijsschool is die regenoveral zo'n 50 cm te groot voor mij.![]()
toe maar! Danger is your middle name?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:42 schreef -XX- het volgende:
Ik rij altijd hardcore zonder regenkleding!Vettttttttttttt stoer
..
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:17 schreef Beach het volgende:
Geel vest?![]()
Lol ik heb alleen een kleine blauwe L achterop, niks geen wegwerkerslook![]()
Heerlijk zo'n vest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:17 schreef Beach het volgende:
Geel vest?![]()
Lol ik heb alleen een kleine blauwe L achterop, niks geen wegwerkerslook![]()
picquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef -XX- het volgende:
Me 2![]()
![]()
En les in een ouwe leren te grote broek pwhehe.
met kisten! JA JA . vet charmant![]()
Nieuwe spullen draag ik nog niet met lessen hoor.Zo'n mooi racepakje op een lesmotor met zon geel vest er over
NoOOOh
![]()
ik ehb ook geen voor lul loop vestje..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n vest.
Iedereen blijft beangstigend uit je buurt.![]()
Zwart is tof ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:12 schreef Henk-B het volgende:
Hee jongen ben trouwens vandaag wezen kijken voor motorkleding.
Ik wil zo'n leren pakkie, omdat ik waarschijnlijk toch een mooi weer rijder ga worden
alleen kan ik de kleur nog niet echt kiezen, omdat ik de motor nog niet heb!
Hoe doen jullie dat?
Ik zou graag een bijbehorende kleur pak willen hebben icm mijn toekomstige motor.
Ik weet wel ongeveer wat voor soort ik wil hebben ( yamaha r6 ), maar als ik dan dalijk voor de keuze kom te staan om een blauwe of een zwarte te nemen, maak ik die keus niet om de kleur maar om de degelijkheid van 1 van die 2.
Jullie suggesties?
picquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik ehb ook geen voor lul loop vestje..
maar ik rij dan ook in mn pak![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:43 schreef -XX- het volgende:
Erg nice!
Maarehh... waar blijft die strakke witte onderbroek van je?
Zo achter elkaar ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:44 schreef Lennox het volgende:
Ik mag hopen dat je iemand bent vergeten te quoten![]()
![]()
Overigens nog 3 lessen en dan examen rijden. Ma, di en woensdag lesje. Woensdag om 14.00 examen![]()
Ja wat denk jij danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:46 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
![]()
Jij durft niet, asswhipe.
Jij denkt dat ik ranzige geslachtsdeelspelletjes wil spelen....![]()
en dan beetje gaan fappen op mn strakke lichaam hequote:
In de tussentijd ff flink aftrainen zeker héeeeeeee!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan beetje gaan fappen op mn strakke lichaam he![]()
![]()
![]()
morgen ofzo![]()
Doe je goed mennnnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:31 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag les twee gehad. Ging al stukken beter. Nu pas weer over 4 weken. Eerst naar Italie vakantie vieren
Maakte je er steeds een 7 van?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef Beach het volgende:
Ik merk wel dat ik echt progressie maak.
Koppeling gaat al vanzelf en richting aangeven doe ik ook al zowat automatisch![]()
Maar nu eerst het 8je goed onder de knie krijgengister reed ik die hele tijd verkeerd
![]()
nee ik wist niet hoe ik nou precies moest rijdenquote:
ja dat weet ik, maar niet hoe ik nou precies het patroon moet rijden voor het 8jequote:Op zondag 3 juni 2007 11:46 schreef Lennox het volgende:
Altijd over je schouder naar de volgende pillon kijken, dat is enige "tip" die ik kan geven.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar niet hoe ik nou precies het patroon moet rijden voor het 8je![]()
Dat vooral ja. Zo ver mogelijk naar de hoek rijden en ondertussen al achterom kijken, dan heb je echt plek genoeg.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:11 schreef Acryl het volgende:
ook goed de ruimte gebruiken,
dat plaatje heb ik even snel gepaint om te laten zien hoe je het patroon moet rijdenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef deGVR het volgende:
Op dat plaatje rij je ten eerste niet ver genoeg door... en ten tweede hoef je ook echt niet in een rechte lijn door het kruis van de acht...
Dan haal je het gemakkelijk.
Goed kijken waar je heen wil idd... En tegenleunen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef deGVR het volgende:
Op dat plaatje rij je ten eerste niet ver genoeg door... en ten tweede hoef je ook echt niet in een rechte lijn door het kruis van de acht...
Dan haal je het gemakkelijk.
Goed kijken waar je heen wil idd... En tegenleunen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:21 schreef -XX- het volgende:
Gewoon alles goed onder de knie krijgen.
Het makkelijkst.![]()
Mag je het achtje gewoon verknallen.![]()
hmm ja van de 20 keer lukte ie maar 2 keerquote:Op zondag 3 juni 2007 12:23 schreef Lennox het volgende:
Of je krijgt hem niet op je examen![]()
Kreeg wegrijden uit parkeervak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |