Ben ik nu toch mee bezig dude?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:04 schreef NickB het volgende:
[..]
leer rijden dan n00b,
btw mien brommerke maar dan wel de 125 versie:
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/9/b6/Q6/IykY6+ZU=.jpg
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jonge je kan het wel!Jij bent één met die bike
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RBWquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hele rbw!?!?![]()
Of je avb?
Wow ik ook met 10 of 12 dacht ik!!!
HOE DOE JE DAT.quote:
GAAAAAAAAAASSSquote:
Beter der voor dan tijdens ja toch nooooOOOOOOHhHhhHquote:Op zondag 27 mei 2007 13:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAASSS![]()
De rijles voor het afrijden was ook leuk, geef ik een dikke jeep van rechts geen voorrang, nog nooit gebeurt, gebeurt het voor het afrijden. Fijn voor je zelf vertrouwen![]()
Ja idd, wel een mooie stoppie met de noodstop bij de bijzondere verrichtingenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Beter der voor dan tijdens ja toch nooooOOOOOOHhHhhH![]()
![]()
![]()
Dat vraagt om foto's natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef deGVR het volgende:
Moet woensdag a.s. AVB afrijden... Spannend!
Heb inmiddels de rest van mijn motorkleding gekocht: Black Leather ftw!
Met 2x per week kan je al snel je AVB aanvragen natuurlijk. Heb je ook iets om naar toe te werken.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef Beach het volgende:
Ik wil nu al weer![]()
Na mn theorie maar eens vragen of 2x per week mogenlijk is.
Nah... Pas pas als ik er een bijpassende motor bij heb.quote:
komopquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef deGVR het volgende:
[..]
Nah... Pas pas als ik er een bijpassende motor bij heb.
Naaaaaa niet nodig menNnnn posten die shizzlequote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef deGVR het volgende:
[..]
Nah... Pas pas als ik er een bijpassende motor bij heb.
absoluut, daarnaast vond ik ze met het examen niet zo streng. Bij mij zijn er op die dag ongeveer 15 mensen opgeweest en allemaal geslaagd. Dat ligt trouwens bij het AVD wel anders..quote:Op zondag 27 mei 2007 20:10 schreef Lennox het volgende:
[..]
Met 2x per week kan je al snel je AVB aanvragen natuurlijk. Heb je ook iets om naar toe te werken.
Suc6!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef nicomart het volgende:
ga er zo vandoor om theorie te doen en daarna meteen weer een uurtje te lessen!! spannend
ene en ene ne ne enquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef nicomart het volgende:
ga er zo vandoor om theorie te doen en daarna meteen weer een uurtje te lessen!! spannend
De link werkte niet zie ik, Ik bedoelde de Suzuki intruder c800.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zie alleen een GSX en die is wel wat duurder dan 8200 euro. Maar voor dat geld koop je inderdaad al gauw een hele mooie motor
Oke ga zo wel op hun website kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Lennox het volgende:
Overigens heb ik geen ervaring in R'dam met rijscholen. Auto heb ik wel in Rotterdam gehaald, maar motor doe ik in een rustigere examengemeente
Avanti zag ik vanmiddag ook met motoren door R'dam zuid rijden.
Oke thnx, ga ik even doen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef nicomart het volgende:
2 vrienden van mij hebben ook met Avanti in Rotterdam gelest. Ze waren hier volgens mij wel over te spreken. Hebben allebei zo'n 25 uren nodig gehad. Ook met al wat aardig autoervaring..
Ik zou als ik jou was eens kijken wat de slagingspercentages zijn in Rotterdam op de site van het CBR en dan even informeren naar de kosten van de rijscholen. Zo kan je je keuze het beste maken denk ik.
dankuquote:
Is het btw veel anders dan een Auto theorie examen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
danku
Wel bizar.. gewoon helft van die mensen was gezakt. Zat ook een kerel naast me rustig te vertellen dat hij gister pas een boekie had geregeld ergens en ff had doorgebladerd.. Hij had gelukkig ook maar 14 fout
Zo ging het ook bij mij, maar meer omdat ik anders 2 maanden moest wachten, ja daaaag dan knal ik die theorie wel ff dr in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
danku
Wel bizar.. gewoon helft van die mensen was gezakt. Zat ook een kerel naast me rustig te vertellen dat hij gister pas een boekie had geregeld ergens en ff had doorgebladerd.. Hij had gelukkig ook maar 14 fout
is inderdaad in grote lijnen hetzelfde, er zitten alleen wat meer motor gerichte vragen tussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Is het btw veel anders dan een Auto theorie examen?
De hoofdlijnen zullen wel hetzelfde zijn, denk ik.
Okequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:55 schreef Acryl het volgende:
[..]
is inderdaad in grote lijnen hetzelfde, er zitten alleen wat meer motor gerichte vragen tussen
en je bekijkt het vanuit de ogen van de motorrijder(logisch)
koekblik is duur jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen!
Ik zou ook graag willen lessen, maar kent iemand een goede rijschool in Rdam?
Ik heb Wolf gezien, is dat wat?
Ik wil zo snel mogelijk beginnen, het lijkt me echt heel erg leuk.
Ik heb mijn rijbewijs B al 9 jaar, dus dan heb je toch al wat meer inzicht in het verkeer lijkt me.
Nu ben ik gisteren naar een motorwinkel geweest en het valt me op dat de pijzen niet zo erg hoog zijn.
Ik had ze veel hoger ingeschat.
Neem bijv deze : [afbeelding]
deze kost 8200 euro.
En dat voor een nieuwe motor! Zit er een addertje onder het gras die ik niet zie?
Vooral dat soort modellen vind ik heel erg mooi, ipv die sportmotoren.
Ps ik bedoel dus niet dat 8200 euro weinig geld is, maar in verhouding van wat ik mijn hoofd had kwa prijs wel.
ga er maar vanuit dat het moeilijker owrdt as je nu denkt, veel dingen zijn anders, theorie valt nog mee, maar je hebt waarschijnlijk hoop verkeerde dingen aangeleerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Is het btw veel anders dan een Auto theorie examen?
De hoofdlijnen zullen wel hetzelfde zijn, denk ik.
probleem had ik hier ook.. heb alleen geen rbw dus mocht ik week later terugkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Lennox het volgende:
Ja, dat kan. Heb het vorige week ook gedaanPaspoort was al paar jaar verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |