vanuit hlgh heb je altijd vertraging :wquote:Op maandag 28 mei 2007 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
De Inselzug kwam met +5 uit Hlgh terug en vertrok ook nog eens met +5 uit Lw
mischien dat ze t dat nog eens aanpassen.. :-)quote:Op maandag 28 mei 2007 15:37 schreef Socios het volgende:
Nu die GTW alweer bijna een half jaar rijdt, valt het tegenwoordig wel mee met die vertragingen vanuit Harlingen. Binnenkort maar eens met de Inselzug, op de gele vertrekstaten staat ´ie helaas nog niet vermeld. Ook heeft men bij aankomst in Harlingen Haven maar 2 minuten de tijd om de veerboot naar Terschelling te halen die om 15.00uur vertrekt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:37 schreef Socios het volgende:
Nu die GTW alweer bijna een half jaar rijdt, valt het tegenwoordig wel mee met die vertragingen vanuit Harlingen. Binnenkort maar eens met de Inselzug, op de gele vertrekstaten staat ´ie helaas nog niet vermeld. Ook heeft men bij aankomst in Harlingen Haven maar 2 minuten de tijd om de veerboot naar Terschelling te halen die om 15.00uur vertrekt.
Ach, het lukt me zo af en toe wel eensquote:Op maandag 28 mei 2007 12:24 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als je de IC van uit Den Haag hebt, dan kan je nooit de stoptrein naar Winterswijk halen. Maar toch proberen mensen het keer op keer.
Ook in die regio heeft NS zich van zijn beste kant laten zien door Syntus DM'90 te lenen om Hengelo-Zutphen te versterking toen Almelo er uit lag.quote:Op maandag 28 mei 2007 06:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
idd, daar kan de NS nog een voorbeeld aan nemen...
Als ze nou eens een keer een minuutje zouden wachten als een Syntus trein met veel reizigers een kleine vertraging heeft en die mensen een overstap moeten halen op een NS trein. In Zutphen en Arnhem bijvoorbeeld..
Ja, of de IC vanuit Den Helder dan, weet ik veelquote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Je hebt 19 minuten overstap van de IC uit Den Haag op de stoptrein naar Winterswijk, wat is het probleem mensen ?
Boeiend... Eens moet hij toch worden gereviseerdquote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor de ICMm rukkers... de 4017 rijd nog steeds vrolijk rond...
Pak dan de trappen aan de westzijdequote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, of de IC vanuit Den Helder dan, weet ik veel
Er is er iig een waar je 1 of 2min overstap hebtEn dat is in Arnhem met die trappen best lastig
hmm, mischien toch maar eens proberen danquote:
Ja, wat jij wil, volgens mij hebben we een verschillende mening over die treinquote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef Zug-Chef het volgende:
VIRM en leuk past niet echt in een zin...
Biertje nog maar doenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, wat jij wil, volgens mij hebben we een verschillende mening over die trein
Het is idd de IC uit Den Helder, en je hebt maar 1 min.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, of de IC vanuit Den Helder dan, weet ik veel
Er is er iig een waar je 1 of 2min overstap hebtEn dat is in Arnhem met die trappen best lastig
Welkom hier.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:56 schreef Charango het volgende:
Nu maar afwachten waneer ze spoor 3 in Almelo eens verder richting de toegang van het perron doortrekken. Vanaf de voetgangerstunnel is het zeker 250 meter lopen langs 'ongebruikte' spoorgebouwen' voordat je bij Spoor 3 komt... Dat maakt overstappen niet bepaald veel makkelijker
Ik zit er regelmatig in, en zit uiteraard erg goed. Hoewel ik er meteen bij moet zeggen dat ik slechts een keer in de stoelen in de 2e klas heb gezeten, verder paar keer 1e klas (maar die is vrij druk vergeleken met binnenlandse trouwen) en dan nog een keer of 20 in de bistroquote:Op maandag 28 mei 2007 23:56 schreef Charango het volgende:
Iemand ervaring met het interieur van de Duitse treinstellen op de Amsterdam-Berlijn-lijn? Ik hoop 'm (voor de verandering, de ICM's ken ik nu wel) te kunnen pakken als ik van Ut naar Alm reis. (overstap in Amf @ 17:??)
Voor overstappen vind ik het wel meevallen, zeker als je gewoon voor in de stoptrein uit Borne stapt, dan is het maar een paar meter.quote:Nu maar afwachten waneer ze spoor 3 in Almelo eens verder richting de toegang van het perron doortrekken. Vanaf de voetgangerstunnel is het zeker 250 meter lopen langs 'ongebruikte' spoorgebouwen' voordat je bij Spoor 3 komt... Dat maakt overstappen niet bepaald veel makkelijker
Ja, bijna! De Brockenbahn om precies te zijn.quote:
Maar wie gaat er nu precies over die lijn, Connexxion of Syntus? Het zijn tenslotte Syntus-treinstellen (en overigens geen nieuwe), maar de NS-reisplanner meld weer wel dat het CXX is. Gek genoeg weten van beide maatschappijen de websites niet van het bestaan van deze lijnquote:Op maandag 28 mei 2007 23:56 schreef Charango het volgende:Daarnaast, komende zaterdag kan iedereen gratis reizen op het traject Almelo-Mariënberg. Connexxion heeft hier een aantal nieuwe LINTen (in prachtig Twentsch rood) ingezet. Daarnaast gaat deze trein om het halve uur rijden, waardoor er een betere aansluiting met de trein naar Emmen ontstaat (De OP mag dus aangepast worden!).
Het is sowieso Connexxion die het uitvoert, aangezien de trein tot XX's huismerk Twents is omgedoopt. Ze hebben volgens mij daarnaast wel een deal met Syntus gemaakt om hún LINT-en te gebruiken. Eerst was het zo dat er in de spits twee trein per uur reden. Dit waren dan de normale veenexxpres (Wadlopertje) en een LINT van Syntus. Dat verklaart al wat. Mochten ze de Veenlijn op gaan doeken dan denk ik dat de LINT-en gewoon terug gaan naar Syntusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef ReisT het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nu precies over die lijn, Connexxion of Syntus? Het zijn tenslotte Syntus-treinstellen (en overigens geen nieuwe), maar de NS-reisplanner meld weer wel dat het CXX is. Gek genoeg weten van beide maatschappijen de websites niet van het bestaan van deze lijn![]()
Maar op de trein, en trouwens ook op de Syntus-Twents-bussen in die regio, staat dan wel weer gewoon het logo van Syntus...? Dus vandaar, het is wel een beetje vaag, als het XX is, en je bestickert een trein, zet er dan ook XX-logo's op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef Charango het volgende:
[..]
Het is sowieso Connexxion die het uitvoert, aangezien de trein tot XX's huismerk Twents is omgedoopt.
Je hebt ook rode bussen van Syntusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:25 schreef thats-me het volgende:
Op de bussen staat op de voorkant ook het XX logo. (viel me vorige week op)
Whehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
En dan met ICM banken onder je arm een nog niet verbouwde ICM instappen![]()
Ja daar heb ik misschien ook wel belang bijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef FredvZ het volgende:
heeft trouwens iemand enig idee waar de banken van ICM blijven?
Gewoon in een tasje van de C1000 met zoeen "BETAALD" stickert eropquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
En dan met ICM banken onder je arm een nog niet verbouwde ICM instappen![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in een tasje van de C1000 met zoeen "BETAALD" stickert erop
Een voordeel. Je hebt een zitplaatsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]![]()
* Dichterbijer ziet het al voor zich...
En dan ga je op het balkon zitten op je eigen ICM stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |