abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49789333
quote:
En wat wil je daar mee zeggen?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:51:33 #42
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_49789351
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En wat wil je daar mee zeggen?
Dat het een kulargument van je is. Verbieden gaat mij ook te ver, maar mensen mogen wel hun bedenkingen uitspreken bij dit soort programma's.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_49789386
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:51 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat het een kulargument van je is. Verbieden gaat mij ook te ver, maar mensen mogen wel hun bedenkingen uitspreken bij dit soort programma's.
Ik zeg toch niks anders? Ik stel alleen dat als je van te voren al weet dat je je ergens aan gaat zitten ergeren, je maar beter je TV op een andere zender kan zetten, dan gaan zitten piepen dat dat dan maar verboden moet worden.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:56:18 #44
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49789456
ik begrijp niet dat de politiek inmiddels overal doordrongen is, men bemoeit zich allang niet meer met 's lands belang, maar gaat zitten klooien over dit soort onderwerpen. What's with that?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49789511
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef Aoristus het volgende:
ik begrijp niet dat de politiek inmiddels overal doordrongen is, men bemoeit zich allang niet meer met 's lands belang, maar gaat zitten klooien over dit soort onderwerpen. What's with that?
Omdat het programma misschien met belastinggeld wordt gefinancieerd?
pi_49789779
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En het probleem daarmee is?
Het publiek bestel zoals we dat kennen hoort diversiteit na te streven. Wat per saldo inhoudt dat dat programma's oplevert waarvoor de één z'n neus ophaalt, en wat de ander bejubelt. Big deal. Zolang wat er gemaakt wordt wettelijk door de beugal kan zie ik niet waarom de politiek zich er weer eens tegenaan moet bemoeien.

Wanneer te weinig mensen dit iets vinden, sterft het programma vanzelf een vroege dood. En daar kan geen transplantatie wat aan veranderen.
pi_49789797
Ik vind het persoonlijk moreel verwerpelijk. Maar goed, ik zou niet tegen een verbod zijn. Maar goed, ik ben benieuwd, ik zal het kijken.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:12:59 #48
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49789862
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

die riekierüng ook
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:31:34 #49
117098 Hathor
Effe niet
pi_49790284
Ranzig tv programma van een evenzo ranzige zender.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49790355
Atsma heeft een punt om het niet te gaan kijken. Maar verbieden gaat wel ver.
pi_49790421
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
PvdA wil het ook trouwens.
Dijsselbloem zeker.

Die Atsma en die Dijsselbloem zijn wel fatsoensrakkers zeg.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:40:33 #52
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49790470
Walgelijke show wellicht... Maar zeker niet minder walgelijk dan het feit dat er mensen sterven omdat Jan Lul het niet zo'n fijn idee vindt dat er na zijn dood in hem wordt gesneden.

Nee, wegrotten tussen de wormen en maden vindt Jan Lul een stuk fijner vooruitzicht.

Dus goeie actie van BNN, je moet jezelf niet laten beperken door moralistisch gelul van een groep mensen wier aanhang ook een degelijke rol speelt in de orgaanproblematiek.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_49790517
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Walgelijke show wellicht... Maar zeker niet minder walgelijk dan het feit dat er mensen sterven omdat Jan Lul het niet zo'n fijn idee vindt dat er na zijn dood in hem wordt gesneden.

Nee, wegrotten tussen de wormen en maden vindt Jan Lul een stuk fijner vooruitzicht.

Dus goeie actie van BNN, je moet jezelf niet laten beperken door moralistisch gelul van een groep mensen wier aanhang ook een degelijke rol speelt in de orgaanproblematiek.
ben jij op dit moment ook niet bezig met moralistisch gelul?
pi_49791735
Zijn er ueberhaupt artsen die willen meewerken aan transplantatie voor een op deze manier verkregen orgaan?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 14:55:15 #55
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49791958
BNN hulde voor de actie en het bespreekbaar maken van dit probleem!!

CDA

BNN

Donors
pi_49792467
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef poemojn het volgende:
Zijn er ueberhaupt artsen die willen meewerken aan transplantatie voor een op deze manier verkregen orgaan?
Ik vind het helemaal vreemd. Het gaat om een ongeneselijk zieke vrouw die haar nieren wil doneren. Ik neem aan dat het zal gebeuren na haar dood, maar naar mijn weten heb je dan helemaal niks meer te zeggen over wie je organen krijgt. Het systeem werkt dat diegene die het orgaan het meest nodig heeft en het orgaan ook geschikt is voor die patiënt het orgaan krijgt, dat is naar mijn idee ook een stuk beter dan sms'en wie het moet hebben. Op de FP zegt de BNN voorzitter het volgende:

''De kans van de deelnemers op een nier is 33 procent, dat is veel hoger dan de mensen die op een wachtlijst staan."

De nier gaat nu ook voorbij aan diegene die het hoogst op de wachtlijst staat. Dus BNN doet hier zelf ook hard aan mee.
pi_49792527
Ik vind het een goede zaak. Dat het CDA (regering, zo je wilt) haar zaakjes niet op orde heeft op het gebied van orgaandonatie maakt het dat BNN zo'n soort programma moet maken.

Overigens vind ik nog verwerpelijker en verkeerder dat er mensen zijn die liever hun organen mee de grond in nemen en liever laten wegrotten dan ze iemand die het echt nodig heeft te gunnen...
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:30:11 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_49792689
Ik hoef het niet te zien, maar als zij eraan mee willen doen moeten ze het zelf weten.
pi_49792767
Schandalig dat ze zoiets willen verbieden en ik alijtd maar denken dat we in een vrije land zonder censuur leven
pi_49792860
De overheid bepaalt wat je wel en niet mag zien. Dat kunnen mensen immers niet zelf bepalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')