En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef Falco het volgende:
[..]
"Als je je er aan ergert, dan lees je het toch niet?"
Dat het een kulargument van je is. Verbieden gaat mij ook te ver, maar mensen mogen wel hun bedenkingen uitspreken bij dit soort programma's.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen?
Ik zeg toch niks anders? Ik stel alleen dat als je van te voren al weet dat je je ergens aan gaat zitten ergeren, je maar beter je TV op een andere zender kan zetten, dan gaan zitten piepen dat dat dan maar verboden moet worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat het een kulargument van je is. Verbieden gaat mij ook te ver, maar mensen mogen wel hun bedenkingen uitspreken bij dit soort programma's.
Omdat het programma misschien met belastinggeld wordt gefinancieerd?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef Aoristus het volgende:
ik begrijp niet dat de politiek inmiddels overal doordrongen is, men bemoeit zich allang niet meer met 's lands belang, maar gaat zitten klooien over dit soort onderwerpen. What's with that?
En het probleem daarmee is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat het programma misschien met belastinggeld wordt gefinancieerd?
die riekierüng ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat het programma misschien met belastinggeld wordt gefinancieerd?
Dijsselbloem zeker.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
PvdA wil het ook trouwens.
ben jij op dit moment ook niet bezig met moralistisch gelul?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Walgelijke show wellicht... Maar zeker niet minder walgelijk dan het feit dat er mensen sterven omdat Jan Lul het niet zo'n fijn idee vindt dat er na zijn dood in hem wordt gesneden.
Nee, wegrotten tussen de wormen en maden vindt Jan Lul een stuk fijner vooruitzicht.
Dus goeie actie van BNN, je moet jezelf niet laten beperken door moralistisch gelul van een groep mensen wier aanhang ook een degelijke rol speelt in de orgaanproblematiek.
Ik vind het helemaal vreemd. Het gaat om een ongeneselijk zieke vrouw die haar nieren wil doneren. Ik neem aan dat het zal gebeuren na haar dood, maar naar mijn weten heb je dan helemaal niks meer te zeggen over wie je organen krijgt. Het systeem werkt dat diegene die het orgaan het meest nodig heeft en het orgaan ook geschikt is voor die patiënt het orgaan krijgt, dat is naar mijn idee ook een stuk beter dan sms'en wie het moet hebben. Op de FP zegt de BNN voorzitter het volgende:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef poemojn het volgende:
Zijn er ueberhaupt artsen die willen meewerken aan transplantatie voor een op deze manier verkregen orgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |