Dat is best een eerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:10 schreef enter het volgende:
"dus jij bent het vriendinnetje van murp" dat is een aantal keer gevraagd![]()
lief..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:10 schreef enter het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:10 schreef enter het volgende:
Komen er dit hjaar niet nog 10 meets danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:16 schreef Double-Helix het volgende:
Volgende jaar kom ik misschien....:P
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Komen er dit hjaar niet nog 10 meets dan
Ja, ik ben solidair met jouquote:
Bijlesjes, tssss!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik ben solidair met jouOp zaterdag naar school
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:21 schreef enter het volgende:
[..]
Bijlesjes, tssss!!!
Goedemorgen trouwens, er is nog geen goedemorgen topic en ben nog te slaperig één te kunnen fixen.
Bierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Same hier, bier draagt ook niet echt bij![]()
Die twee jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:23 schreef Double-Helix het volgende:
oke en nu ben ik dus echt benieuwd naar foto's
en hoe is sala-adin in het echt!?
Hij is leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:23 schreef Double-Helix het volgende:
oke en nu ben ik dus echt benieuwd naar foto's
en hoe is sala-adin in het echt!?
Succes der meequote:
woeiquote:
Open jij het felicitatietopic?quote:
Dat zal mn banstatistieken wel niet ten goede komenquote:
Heb je je maandelijkse ban nog niet gehad dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat zal mn banstatistieken wel niet ten goede komen.
zon PUB'er kan ff niet op de naam komen maar die zag er wel iets beter uitquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie was het de vorige keer dan
Afzuigkap?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zon PUB'er kan ff niet op de naam komen maar die zag er wel iets beter uit
Die komt ook niet deze maandquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je je maandelijkse ban nog niet gehad dan?
Ik doe het zelf wel
da shizzle for my lisszequote:
http://fotoboek.fok.nl/liiszlequote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
da shizzle for my lisszeDie doos?
hmmm enter is op zich wel leuk meisjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:12 schreef TwyLight het volgende:
die janiet dat zei zo lekker is maar beter als enter
update na fobo-checkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hmmm enter is op zich wel leuk meisje![]()
Nee jij danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn verdomme net een stel wijven hè
Zat ze aan de breeza?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar is SF niet 16 ofzo en Enter 22?
Ja, SF heeft net z'n brommer certificaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar is SF niet 16 ofzo en Enter 22?
Wat doe je nou? Je hebt nu een geldige reden om Q_B te bannen, belediging van een mod kan nie he..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, SF heeft net z'n brommer certificaat.
Jij hebt ook ontzettend last van moodswings. Jij bent een vrouw, ofniequote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Je hebt nu een geldige reden om Q_B te bannen, belediging van een mod kan nie he..![]()
Nee jijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij hebt ook ontzettend last van moodswings. Jij bent een vrouw, ofnie!
Was maar geintje johquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij hebt ook ontzettend last van moodswings. Jij bent een vrouw, ofnie!
Dan nog:quote:
Klopt, ik heb nogal lang moeten wachten op de gesubte versie van de final episodes en toen ik ze gekeken had was zo een beetje alles al gezegd door jullie...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan nog:
Ik ben trouwens in laatste 2 Lost aanwezig geweest, jou heb ik niet gezien
Gehoorverlies van 60% moppie..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom wacht je op subs
Mwah, liever doof dan blind he... Wil toch wel zien of ik een lekker wijf heb versierd ipv dat te horen...quote:
Ik vond het eerst ook verdacht maar zo dom kan jij niet eens doen denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Sala-adin het volgende:
Iedereen vroeg aan mij of viswijfje mijn kloon was.
Kut voor je.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:10 schreef enter het volgende:
en nu jij nogquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:17 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk om dit topic zo door te lezen.
Geweldig dat de meeting geslaagd is ( ook al wist ik niet eens dat er 1 was )
Daarnaast leuk dat er een koppeltje is gevormd![]()
maar het roddel niveau is van oud tante niveau maar ga gerust je gang het amuseert een beetje
Groeten aan iedereen
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Sala-adin het volgende:
Jammer dat we onze VDO meeting niet hebben gehadquote:
Dat zit er dik in jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jammer dat we onze VDO meeting niet hebben gehad![]()
![]()
ik wet zeker dat het zou uitdraaien in een vechtpartij![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Sala-adin het volgende:
Hij heette roy ofzo,ik weet het niet meer,was wel toffe tijd,als je zijn naam googlde kreeg je gelijk internet oplichtingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:36 schreef Afwazig het volgende:
Volgens mij heb ik zijn adresgegvens nog wel.
Dat zou wel tof zijn
Wrom zouden zequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef Viswijfje het volgende:
jullie hebben toch niet zitten roddelen over de mensen die er niet bij waren heee?
![]()
nouja ik zou t van sommige wel verwachten hoor.. is net zo achterbaks als pmenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:42 schreef Double-Helix het volgende:
jij begint iedereen te pmen dat je het niet leuk vind dat je genomineert word voor meest gehate user,dom wicht.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en dat had niemand geweten als ze t niet zo maar op t forum hadden gezet!!
Fjets en enterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was erbij! Maar welk stelletje in godsnaam?
hahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:44 schreef Viswijfje het volgende:
o was die meet deze week ?
niet dat ik nog zin erin had nadat iedereen op me ging stemmen![]()
Nou moet jij de dingen niet gaan omdraaien.. jij gaat iedereen PMen met je achterlijke huilie huilie boeh boeh berichtjes dat je zovaak genomineerd bent en of iedereen zijn stem wil weghalen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nouja ik zou t van sommige wel verwachten hoor.. is net zo achterbaks als pmen![]()
Ben ik de enige die dit niet logisch vind?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en dat had niemand geweten als ze t niet zo maar op t forum hadden gezet!!
Hij had ook behoorlijk wat mensen genaaidquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hij heette roy ofzo,ik weet het niet meer,was wel toffe tijd,als je zijn naam googlde kreeg je gelijk internet oplichting![]()
![]()
![]()
quote:
Rot op.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat had ik nou gezegd over dat woord??
sorry.. Kanker dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat er door kanker mensen dood gaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Beter.quote:
quote:
Nee, het is namelijk ook niet logischquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet logisch vind?
Wij zijn het sowieso altijd eens als het VW betreftquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:26 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nee, het is namelijk ook niet logisch
yep.. dat had ik ook al geschotenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Wij zijn het sowieso altijd eens als het VW betreft![]()
Vertel, wie was je?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Viswijfje het volgende:
eigelijk was de meet wel heel gezellig vond ik:P
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Viswijfje het volgende:
eigelijk was de meet wel heel gezellig vond ik:P
Bij dat meisje viel het kwartje overigens ongeveer 10 seconden nadat je vertrok.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik was wel in de Stairway, maar ik kwam een studiegenoot tegen en eigenlijk heb ik alleen maar daarmee gepraat en bier gedronken. Heb alleen tegen een Fok! meisje met een polkadot jurkje gezegd dat ze een leuk jurkje aan had toen ik wegging.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij dat meisje viel het kwartje overigens ongeveer 10 seconden nadat je vertrok.
Ja, nou.. ik had wel een vermoeden natuurlijk maar IRL ben je wel anders (en leuker!) dan op de foto's hier!quote:
Dat quote ik en daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:42 schreef zainabber het volgende:
Ik ben er zeker weten ook op de volgende!
foto's!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij dat meisje viel het kwartje overigens ongeveer 10 seconden nadat je vertrok.
Antwoord?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:27 schreef WurM het volgende:
Hoi
Zou ik, WurM, heel misschien, per ongeluk, ook welkom mogen zijn op de volgende meet? Als dat kan?
mag ook. is dat boemblauw daar achter?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sala-Adin krijg je er gratiz bij. Of wilde je het jurkje zien?
Jep!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
mag ook. is dat boemblauw daar achter?
Ik heb een foto van jou dat je een foto neemt van mij geloof ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef The_Terminator het volgende:
De meet was geweldig. Zometeen ga ik even foto's posten, ben ze al aan het uploaden.
Spannend!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef The_Terminator het volgende:
De meet was geweldig. Zometeen ga ik even foto's posten, ben ze al aan het uploaden.
neequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:27 schreef WurM het volgende:
Hoi
Zou ik, WurM, heel misschien, per ongeluk, ook welkom mogen zijn op de volgende meet? Als dat kan?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef The_Terminator het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou dat je een foto neemt van mij geloof ik.
Klopt ja, aangezien ik een foto heb dat jij van mij een foto neemtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou dat je een foto neemt van mij geloof ik.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
DSCF0167.jpg - Is dat remlof?!
Wat een chicks trouwens, alleen die liiszle zou ik doen![]()
.
Haha ja dat is remlof!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Die heeft tietenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Post 'm!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt ja, aangezien ik een foto heb dat jij van mij een foto neemt
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Net als alle aanwezige dames, maar die van haar sprongen er wel het meeste uit!![]()
Truequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Net als alle aanwezige dames, maar die van haar sprongen er wel het meeste uit!![]()
Obsessed by enterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef The_Terminator het volgende:
Foto's:
http://fok.phserver.net/baggermeet_25_5_07/
Nice.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef The_Terminator het volgende:
Foto's:
Leuke foto's!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef The_Terminator het volgende:
Foto's:
Alles kan kapot, jeweetquote:
Jij ook?quote:
Jahoor, gebeurt vaak zat.quote:
Jij wel zie ik.quote:
Ah was het stiekem de PUB meetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef The_Terminator het volgende:
Foto's:
Sorry hoor, ik ben gewoon een klootzakquote:
en jij lijjkt op Sala-Adinquote:
Ik daag je uit.quote:
Ja, flink jaquote:
Lees eens terug gast... er werd precies hetzelfde gevraagd over dezelfde plaatje... Liiszle dusquote:
Teruglezen is gaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees eens terug gast... er werd precies hetzelfde gevraagd over dezelfde plaatje... Liiszle dus
hij heet Miurp en hij was er nietquote:
quote:
quote:
Ohh wat een knappe medemods heb ik toch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
OK, OK, er is meer!
[afbeelding]
Boem-Dikkie!
[afbeelding]
Remlof!
Het lukt je gewoon elke keer om de aandacht naar je zelf te trekken he. Dat er nog FOK!kers uberhaupt in dit topic op je reageren. Maar goed, wat ik nu doe, doet wat ik net schreef, ook teniet.quote:
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ohh wat een knappe medemods heb ik toch.![]()
Ja veel hogere prioriteiten... maar ik zag jou al weer vroeg posten. En ik vond de rest ook aardig vroeg thuis. Had ik daar op het station kunnen liggen kleumen tegen een paar zwervers aan... wachten op mijn trein terug.quote:
Het feit dat ze er niet was is alvast 1quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:13 schreef postmortum het volgende:
Ik ben op zoek naar vuige roddels over Zainabber heeft iemd die?
Boem dikkie is gewoon boem dikke vette lauw. Dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Viswijf ik had al een hekel aan je maar nu nog meer!
Lange frans![]()
Ik dacht dat ze gingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:15 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Het feit dat ze er niet was is alvast 1
Ben jij even zo'n mooie treinregeling toebedeeld als mij? Tofquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja veel hogere prioriteiten... maar ik zag jou al weer vroeg posten. En ik vond de rest ook aardig vroeg thuis. Had ik daar op het station kunnen liggen kleumen tegen een paar zwervers aan... wachten op mijn trein terug.
Ze heeft me net beloofd dat ze op de volgende meet komtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:13 schreef postmortum het volgende:
Ik ben op zoek naar vuige roddels over Zainabber heeft iemd die?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft me net beloofd dat ze op de volgende meet komt
is dat een vrouw ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft me net beloofd dat ze op de volgende meet komt
ja sorry ik ben een beetje domquote:
de enige vrouw?quote:
quote:
Neen, niet de enige die de bovenstaande uitsprak deed.quote:
Ja iddquote:
Ofcourse.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:26 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja idd
He lekker wijf, ga je de volgende keer nou wel of niet met ons mee?
de trein van 6.50 was de eerste geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben jij even zo'n mooie treinregeling toebedeeld als mij? Tof
Twee x-chromosomen, dat is toch een mongooltjequote:
Tenminste iemand die kebab meeneemt danquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Tenminste iemand die kebab meeneemt dan![]()
Groningen it isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
de trein van 6.50 was de eerste geweest.
aldus dribbel_quote:
Als je was gekomen waren we gewoon doorgegaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
de trein van 6.50 was de eerste geweest.
2 keer x, dat is vrouwelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Twee x-chromosomen, dat is toch een mongooltje
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Tenminste iemand die kebab meeneemt dan![]()
De X en Y chromosomen zijn, volgens mij, de 49e chromosomen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Twee x-chromosomen, dat is toch een mongooltje
zie je wel !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef WurM het volgende:
[..]
De X en Y chromosomen zijn, volgens mij, de 49e chromosomen...
XY: Man
XX: Vrouw
Twee 21e chromosomen: mongool
Voor zover ik het nog weet...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
2 keer x, dat is vrouwelijk
toch?of zit ik nu heel dom mezelf onbewust voor mongool uit te maken?
welja!!
ik ben ook niet liefquote:
Ik zie net dat een mens maar 46 chromosomen heeft, ipv 49+, maar goed. XX is iig een meisjequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:33 schreef zainabber het volgende:
''Een vrouw heeft twee X-chromosomen''
HA!
quote:Een vrouw heeft twee X-chromosomen (de notatie hiervan is 46,XX). In beide notaties slaat de 46 op het totale aantal chromosomen in een normaal mens (22 paar autosomen en 1 paar geslachtschromosomen).
Bitch!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ben ook niet lief
of ja toch wel
als jij er niet wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zie net dat een mens maar 46 chromosomen heeft, ipv 49+, maar goed. XX is iig een meisje
np![]()
![]()
En tietenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:33 schreef zainabber het volgende:
''Een vrouw heeft twee X-chromosomen''
HA!
Nou, die van jou mogen er ook wel wezenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En dan, en dan, en dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef zainabber het volgende:
[..]
dan zouden jouw inzichtgevende posts ook niet meer bestaan!
Ja en ook dat we anders dood zouden gaan door een enorme meteoriet die op ons af zou komen! Maar dan heb je nog altijd Bruce Willis die zichzelf opoffert voor ons!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus stiekem kunnen jullie niet zonder me. Probeer je dat te zeggen?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef postmortum het volgende:
WTF BBQ wie is Dirkh nu ineens weer , sluit mijn verliefdheistopic over Zainabber![]()
Geen idee , ben 1 weekje weg en er zijn ineens nieuwe modjesquote:
Mod ONZ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef postmortum het volgende:
WTF BBQ wie is Dirkh nu ineens weer , sluit mijn verliefdheistopic over Zainabber![]()
Jawel hoor. Minstens voor een weekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
Zeg als ik Tubgirl post als ik een weekend weg ben , dan bannen jullie mij toch niet he![]()
Vraag anders net zoals Berenanus in een topic of het wel of niet mag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
Zeg als ik Tubgirl post als ik een weekend weg ben , dan bannen jullie mij toch niet he![]()
Dat is het hele doel van die meeting.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo te zien hoef je je niet te schamen als je bezopen bent op zo'n meeting
Zou best wat voor mij zijn in principe. Maar ik heb een soort van meetings-vrees dus ik zou al bezopen moeten aankomen om het enigszins dragelijk te makenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van die meeting.
Kom je de volgende keer welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van die meeting.
We genieten van je aanwezigheidquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We genieten van je aanwezigheid!
Zoveel foto's zijn er niet gemaakt toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef dominique.90 het volgende:
Zijn er nog meer foto's?
Wnat ik heb alleen wat foto's gezien her en der, van mijzelf en the terminator, en ook van whoopsydaisy
Hij viert eerst Pinksteren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RJ komt dinsdag met foto's
Nee iets met zijn kabeltje die ligt bij hem thuis en hij zit bij zn ouders ofsow toch?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:31 schreef enter het volgende:
Whoopsydaisy is lief we gaan vaker kletsen enzoooooooo![]()
Ja zoiets of hij is gewoon luiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:30 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Nee iets met zijn kabeltje die ligt bij hem thuis en hij zit bij zn ouders ofsow toch?
Whihihiquote:Op zondag 27 mei 2007 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja zoiets of hij is gewoon lui![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |