quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:42 schreef Double-Helix het volgende:
jij begint iedereen te pmen dat je het niet leuk vind dat je genomineert word voor meest gehate user,dom wicht.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en dat had niemand geweten als ze t niet zo maar op t forum hadden gezet!!
Fjets en enterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was erbij! Maar welk stelletje in godsnaam?
hahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:44 schreef Viswijfje het volgende:
o was die meet deze week ?
niet dat ik nog zin erin had nadat iedereen op me ging stemmen![]()
Nou moet jij de dingen niet gaan omdraaien.. jij gaat iedereen PMen met je achterlijke huilie huilie boeh boeh berichtjes dat je zovaak genomineerd bent en of iedereen zijn stem wil weghalen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nouja ik zou t van sommige wel verwachten hoor.. is net zo achterbaks als pmen![]()
Ben ik de enige die dit niet logisch vind?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en dat had niemand geweten als ze t niet zo maar op t forum hadden gezet!!
Hij had ook behoorlijk wat mensen genaaidquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hij heette roy ofzo,ik weet het niet meer,was wel toffe tijd,als je zijn naam googlde kreeg je gelijk internet oplichting![]()
![]()
![]()
quote:
Rot op.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat had ik nou gezegd over dat woord??
sorry.. Kanker dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat er door kanker mensen dood gaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Beter.quote:
quote:
Nee, het is namelijk ook niet logischquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet logisch vind?
Wij zijn het sowieso altijd eens als het VW betreftquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:26 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nee, het is namelijk ook niet logisch
yep.. dat had ik ook al geschotenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Wij zijn het sowieso altijd eens als het VW betreft![]()
Vertel, wie was je?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Viswijfje het volgende:
eigelijk was de meet wel heel gezellig vond ik:P
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Viswijfje het volgende:
eigelijk was de meet wel heel gezellig vond ik:P
Bij dat meisje viel het kwartje overigens ongeveer 10 seconden nadat je vertrok.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik was wel in de Stairway, maar ik kwam een studiegenoot tegen en eigenlijk heb ik alleen maar daarmee gepraat en bier gedronken. Heb alleen tegen een Fok! meisje met een polkadot jurkje gezegd dat ze een leuk jurkje aan had toen ik wegging.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij dat meisje viel het kwartje overigens ongeveer 10 seconden nadat je vertrok.
Ja, nou.. ik had wel een vermoeden natuurlijk maar IRL ben je wel anders (en leuker!) dan op de foto's hier!quote:
Dat quote ik en daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:42 schreef zainabber het volgende:
Ik ben er zeker weten ook op de volgende!
foto's!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij dat meisje viel het kwartje overigens ongeveer 10 seconden nadat je vertrok.
Antwoord?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:27 schreef WurM het volgende:
Hoi
Zou ik, WurM, heel misschien, per ongeluk, ook welkom mogen zijn op de volgende meet? Als dat kan?
mag ook. is dat boemblauw daar achter?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sala-Adin krijg je er gratiz bij. Of wilde je het jurkje zien?
Jep!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
mag ook. is dat boemblauw daar achter?
Ik heb een foto van jou dat je een foto neemt van mij geloof ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef The_Terminator het volgende:
De meet was geweldig. Zometeen ga ik even foto's posten, ben ze al aan het uploaden.
Spannend!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef The_Terminator het volgende:
De meet was geweldig. Zometeen ga ik even foto's posten, ben ze al aan het uploaden.
neequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:27 schreef WurM het volgende:
Hoi
Zou ik, WurM, heel misschien, per ongeluk, ook welkom mogen zijn op de volgende meet? Als dat kan?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef The_Terminator het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |