En dan, en dan, en dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef zainabber het volgende:
[..]
dan zouden jouw inzichtgevende posts ook niet meer bestaan!

Ja en ook dat we anders dood zouden gaan door een enorme meteoriet die op ons af zou komen! Maar dan heb je nog altijd Bruce Willis die zichzelf opoffert voor ons!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus stiekem kunnen jullie niet zonder me. Probeer je dat te zeggen?

quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef postmortum het volgende:
WTF BBQ wie is Dirkh nu ineens weer , sluit mijn verliefdheistopic over Zainabber![]()

Geen idee , ben 1 weekje weg en er zijn ineens nieuwe modjesquote:

Mod ONZ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef postmortum het volgende:
WTF BBQ wie is Dirkh nu ineens weer , sluit mijn verliefdheistopic over Zainabber![]()

Jawel hoor. Minstens voor een weekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
Zeg als ik Tubgirl post als ik een weekend weg ben , dan bannen jullie mij toch niet he![]()

Vraag anders net zoals Berenanus in een topic of het wel of niet mag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
Zeg als ik Tubgirl post als ik een weekend weg ben , dan bannen jullie mij toch niet he![]()

Dat is het hele doel van die meeting.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo te zien hoef je je niet te schamen als je bezopen bent op zo'n meeting

Zou best wat voor mij zijn in principe. Maar ik heb een soort van meetings-vrees dus ik zou al bezopen moeten aankomen om het enigszins dragelijk te makenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van die meeting.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |