Ja veel hogere prioriteiten... maar ik zag jou al weer vroeg posten. En ik vond de rest ook aardig vroeg thuis. Had ik daar op het station kunnen liggen kleumen tegen een paar zwervers aan... wachten op mijn trein terug.quote:
Het feit dat ze er niet was is alvast 1quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:13 schreef postmortum het volgende:
Ik ben op zoek naar vuige roddels over Zainabber heeft iemd die?
Boem dikkie is gewoon boem dikke vette lauw. Dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Viswijf ik had al een hekel aan je maar nu nog meer!
Lange frans![]()
Ik dacht dat ze gingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:15 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Het feit dat ze er niet was is alvast 1
Ben jij even zo'n mooie treinregeling toebedeeld als mij? Tofquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja veel hogere prioriteiten... maar ik zag jou al weer vroeg posten. En ik vond de rest ook aardig vroeg thuis. Had ik daar op het station kunnen liggen kleumen tegen een paar zwervers aan... wachten op mijn trein terug.
Ze heeft me net beloofd dat ze op de volgende meet komtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:13 schreef postmortum het volgende:
Ik ben op zoek naar vuige roddels over Zainabber heeft iemd die?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft me net beloofd dat ze op de volgende meet komt
is dat een vrouw ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft me net beloofd dat ze op de volgende meet komt
ja sorry ik ben een beetje domquote:
de enige vrouw?quote:
quote:
Neen, niet de enige die de bovenstaande uitsprak deed.quote:
Ja iddquote:
Ofcourse.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:26 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja idd
He lekker wijf, ga je de volgende keer nou wel of niet met ons mee?
de trein van 6.50 was de eerste geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben jij even zo'n mooie treinregeling toebedeeld als mij? Tof
Twee x-chromosomen, dat is toch een mongooltjequote:
Tenminste iemand die kebab meeneemt danquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Tenminste iemand die kebab meeneemt dan![]()
Groningen it isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
de trein van 6.50 was de eerste geweest.
aldus dribbel_quote:
Als je was gekomen waren we gewoon doorgegaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
de trein van 6.50 was de eerste geweest.
2 keer x, dat is vrouwelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Twee x-chromosomen, dat is toch een mongooltje
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Tenminste iemand die kebab meeneemt dan![]()
De X en Y chromosomen zijn, volgens mij, de 49e chromosomen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Twee x-chromosomen, dat is toch een mongooltje
zie je wel !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef WurM het volgende:
[..]
De X en Y chromosomen zijn, volgens mij, de 49e chromosomen...
XY: Man
XX: Vrouw
Twee 21e chromosomen: mongool
Voor zover ik het nog weet...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
2 keer x, dat is vrouwelijk
toch?of zit ik nu heel dom mezelf onbewust voor mongool uit te maken?
welja!!
ik ben ook niet liefquote:
Ik zie net dat een mens maar 46 chromosomen heeft, ipv 49+, maar goed. XX is iig een meisjequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:33 schreef zainabber het volgende:
''Een vrouw heeft twee X-chromosomen''
HA!
quote:Een vrouw heeft twee X-chromosomen (de notatie hiervan is 46,XX). In beide notaties slaat de 46 op het totale aantal chromosomen in een normaal mens (22 paar autosomen en 1 paar geslachtschromosomen).
Bitch!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ben ook niet lief
of ja toch wel
als jij er niet wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zie net dat een mens maar 46 chromosomen heeft, ipv 49+, maar goed. XX is iig een meisje
np![]()
![]()
En tietenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:33 schreef zainabber het volgende:
''Een vrouw heeft twee X-chromosomen''
HA!
Nou, die van jou mogen er ook wel wezenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Net als alle aanwezige dames, maar die van haar sprongen er wel het meeste uit!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |