Zou goed kunnen, zit eerst in de Wolthorn voor een feest. Weet niet wat ik daarna ga doen, maar aangezien ik dan toch al in de stad zit.quote:
Waar stond je zo fijn alleen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond daar zo fijn, alleen. Ik ben niet zo goed onder mensen.
In de OP-kaart.quote:
http://images.google.nl/images?q=kaart%20groningen&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij mij echt niet
!
Die kerstman was jij?!
Ik woonde er het eerst!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Zodra ik in een groep ben heb ik ineens helemaal niets meer te vertellen, maar dat zal je ook wel hebben gemerkt..
Ik snapte je nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Zodra ik in een groep ben heb ik ineens helemaal niets meer te vertellen, maar dat zal je ook wel hebben gemerkt..
Ik heb díe zoekterm niet gebruiktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=kaart%20groningen&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
eerste pagina 6de plaatje
Dat leek mij de meest logische zoektermquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb díe zoekterm niet gebruikt!
Dat is de van Heemskerckstraat.En dat is een zijstraat van de Admiraal de Ruyterlaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Richting MC D. hoendiep, en dan (met de auto) 3 kwart die rotonde ervóór, en vervolgens 1 kwart de volgende rotonde.
Met de fiets richting de Mc D, en dan bij dat alfacollege aan de overkant van het water links de brug over, en dan bij een vrij brede weg halverwege de straat rechts, ik weet de straat niet, maar je komt vanzelf over het spoort - en daar is het
Online lijk je daar absoluut geen probleem mee te hebbenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik vond het wel meevallen bij jou hoor, maarja, ik heb daar zelf ook wel last van eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Als jij van een olifant houdt op een rood/geel krukje die op zn achterpoten gaat staan terwijl die geslagen wordt met een zweepquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh nou we zullen zien.
Ik ben nog nooit naar het circus geweest, dus ik weet niet eens wat ik moet verwachten.
Daar zat ik, aan de ene kant Sebasser en jouw teerbeminde, aan de andere kant jij en Grulez, en ik had niets te vertellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef teigan het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen bij jou hoor, maarja, ik heb daar zelf ook wel last van eerlijk gezegd...
Sebas?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar zat ik, aan de ene kant Sebasser en jouw teerbeminde, aan de andere kant jij en Grulez, en ik had niets te vertellen..
Maar ach, de meet was tof!Wanneer gaan we weer?
Ik wil ook weer een meetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar zat ik, aan de ene kant Sebasser en jouw teerbeminde, aan de andere kant jij en Grulez, en ik had niets te vertellen..
Net zei je nog Sebastian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sebas?
Ja!
Ik lees mijn naam!
Wat staat er?
ik kan van de opwinding niet meer je bericht lezen DaD
Op mijn ID, omdat jij zei dat ik sebas heet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Net zei je nog Sebastian.
VUILE LIEGDOOS!
Rigulé .
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Oh, dat staat er dus.
Maar DaD, hoe komt het dan dat wij zulke lange gesprekken hebben gehad, vol met gesprekstof op hoog niveau, heb ik dat gedroomt dan?
Ja ! Maar je heet ook geen Sebastian Rigulé !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op mijn ID, omdat jij zei dat ik sebas heet.
Ik weet alleen nog dat ik m'n buik in moest trekken, en dat we zouden gaan dansen maar dat niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Oh, dat staat er dus.
Maar DaD, hoe komt het dan dat wij zulke lange gesprekken hebben gehad, vol met gesprekstof op hoog niveau, heb ik dat gedroomt dan?
ook nooit gezegt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ! Maar je heet ook geen Sebastian Rigulé !
PotC 2 .. Maar dan krijg je weer zo'n Niet-praat meetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:28 schreef teigan het volgende:
Nou, er moeten sowieso nog een paar mensen Pirates of the Carribean 2 zien hoorde ik...
Maar een volgende meet lijkt mij ook wel weer leuk, in de stad was het gezellig, en het Catannen was ook wel leuk.. (al was ik toen al wel redelijk dronken aangeschoten...)
WEL WAAR !quote:
Ik wil ook geen praatmeet. Ik wil een dansmeet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
PotC 2 .. Maar dan krijg je weer zo'n Niet-praat meet?
Je buik in moeten trekken?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat ik m'n buik in moest trekken, en dat we zouden gaan dansen maar dat niet hebben gedaan.
Waarom stond ik mijn buik in te trekken?
Ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:28 schreef teigan het volgende:
Nou, er moeten sowieso nog een paar mensen Pirates of the Carribean 2 zien hoorde ik...
Maar een volgende meet lijkt mij ook wel weer leuk, in de stad was het gezellig, en het Catannen was ook wel leuk.. (al was ik toen al wel redelijk dronken aangeschoten...)
Niet praat meet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
PotC 2 .. Maar dan krijg je weer zo'n Niet-praat meet?
Oh ja, cola light.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je buik in moeten trekken?
Oh, vanwege dat verhaaltje over cola light enzo?
Juist.
[..]
Ja?
Mensen die aangeschoten zijn maar zichzelf dronken vinden terwijl ze het daarna weer gaan doorstrepen en alsnog aangeschoten neerzetten, die mensen, ja, die, die verliezen met catannen. ha.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet praat meet?
Jij ging te vroeg weg, wij hebben nog heel lang gepraat met alles en iedereen.
Ja, wanneer ga je me nou leren dansen dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil ook geen praatmeet. Ik wil een dansmeet.
Ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Smoesjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou de eersten waren ook vrij snel weer thuis.
En ik had school![]()
Noem dat maar beperkt...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef teigan het volgende:
nou, ik zou het zelf aangeschoten noemen, maar misschien vonden anderen dat het al wel dronken was.. En tja, dat Catannen gaat bij mij niet zo goed met drank op.. Maar daar had ik Tangarine nog voor, die heeft de schade beperkt gehouden....
Niet, want dat heb ik kunnen lezen aan de tijd dat ze hier op fok! posttenquote:
Op de eerst volgende meet. Gaan wij dansen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je me nou leren dansen dan?
volgens mij hadden we nog 6 punten ofzo, dus dat was best netjes...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Noem dat maar beperkt...
Beste grap van 2007.
Peterzeilman heeft gewonnen toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef teigan het volgende:
[..]
volgens mij hadden we nog 6 punten ofzo, dus dat was best netjes...
Beter dan peterselieman iig..
Okay.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de eerst volgende meet. Gaan wij dansen.
Wie poste waar?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet, want dat heb ik kunnen lezen aan de tijd dat ze hier op fok! postten.
In dat topic.quote:
Ach, hij had zijn bier.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef teigan het volgende:
Tuurlijk, daarom vond hij het ook zo'n kutspel
Ja, die ene ja.quote:
Tof.quote:
GMTA.quote:
Hoe is het met Hoen?quote:
De volgende keer ga ga ik gewoon allemaal dingen aan je vragen, dan moet je wel vertellenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Graag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
De volgende keer ga ga ik gewoon allemaal dingen aan je vragen, dan moet je wel vertellen
Hoezo moet ze antwoorden op de vragen die je stelt?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
De volgende keer ga ga ik gewoon allemaal dingen aan je vragen, dan moet je wel vertellen
Dat moet gewoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo moet ze antwoorden op de vragen die je stelt?
Lijkt me een beetje raar he.
Dan gaan we aan de bar dansen dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Oki.
Als er gedanst wordt hang ik wel aan de bar
Op de bar!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan gaan we aan de bar dansen dus.
Ok.quote:
dan kom ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan dronken van de bar afvallenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok.. Ik weet 't niet zeker meer, maar dat zou volgens mij niet voor het eerst zijn.
.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:18 schreef Noca het volgende:
Prettige avond nog mensen, ik ben naar feessie en de stad
Wat moet je daar nou weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zo'n zin om te gaan dansen, de hele nacht lang, desnoods op de bar, maar ik zit hier in een Fries kutdorp zonder gelegenheid en mensen om mee te gaan.
Oquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:18 schreef Noca het volgende:
Prettige avond nog mensen, ik ben naar feessie en de stad
Ja, dat dus.quote:
Ik ook niet, tenminste...quote:
En dan je poot breken, ja, leuk is dat.quote:
Nee hoor.quote:
Voel je niet bezwaard hoor. Ik vond het allang wat dat de DaD zo dicht in de buurt zatquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een woord mist in de eerste zin? Ik voel me vereerd!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voel je bezwaard hoor. Ik vond het allang wat dat ik de DaD zo dicht in de buurt zat![]()
Nog een keer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:33 schreef Jesse_ het volgende:
wat te doen met een wasgraag huisgenootje?
ze wil het wc handoekje wassen terwijl ik net twee weken geleden haar tweede dies gevierd heb.
ik wil voor het lustrum gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |