Hoe is het met Hoen?quote:
De volgende keer ga ga ik gewoon allemaal dingen aan je vragen, dan moet je wel vertellenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Zodra ik in een groep ben heb ik ineens helemaal niets meer te vertellen, maar dat zal je ook wel hebben gemerkt..
Graag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
De volgende keer ga ga ik gewoon allemaal dingen aan je vragen, dan moet je wel vertellen
Hoezo moet ze antwoorden op de vragen die je stelt?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
De volgende keer ga ga ik gewoon allemaal dingen aan je vragen, dan moet je wel vertellen
Dat moet gewoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo moet ze antwoorden op de vragen die je stelt?
Lijkt me een beetje raar he.
Dan gaan we aan de bar dansen dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Oki.
Als er gedanst wordt hang ik wel aan de bar
Op de bar!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan gaan we aan de bar dansen dus.
Ok.quote:
dan kom ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil ook geen praatmeet. Ik wil een dansmeet.
En dan dronken van de bar afvallenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok.. Ik weet 't niet zeker meer, maar dat zou volgens mij niet voor het eerst zijn.
.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:18 schreef Noca het volgende:
Prettige avond nog mensen, ik ben naar feessie en de stad
Wat moet je daar nou weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zo'n zin om te gaan dansen, de hele nacht lang, desnoods op de bar, maar ik zit hier in een Fries kutdorp zonder gelegenheid en mensen om mee te gaan.
Oquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:18 schreef Noca het volgende:
Prettige avond nog mensen, ik ben naar feessie en de stad
Ja, dat dus.quote:
Ik ook niet, tenminste...quote:
En dan je poot breken, ja, leuk is dat.quote:
Nee hoor.quote:
Voel je niet bezwaard hoor. Ik vond het allang wat dat de DaD zo dicht in de buurt zatquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar zat ik, aan de ene kant Sebasser en jouw teerbeminde, aan de andere kant jij en Grulez, en ik had niets te vertellen..
Maar ach, de meet was tof!Wanneer gaan we weer?
Ik hoop dat er een woord mist in de eerste zin? Ik voel me vereerd!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voel je bezwaard hoor. Ik vond het allang wat dat ik de DaD zo dicht in de buurt zat![]()
Nog een keer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:33 schreef Jesse_ het volgende:
wat te doen met een wasgraag huisgenootje?
ze wil het wc handoekje wassen terwijl ik net twee weken geleden haar tweede dies gevierd heb.
ik wil voor het lustrum gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |