Nee. Vanuit het centrum zit die enorm grote weg ervoor, dan zie je de tent niet. En vanaf de Mc D staan er allemaal bomen voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Tnx Renesite. Ik denk dat ik het sws ook wel snel zal zien waar het is
.
Ik denk dat ze vast nog wel dingen zoekt, ik wil zelfs wel wedden dat er geen mens bestaat die alles al heeft gevonden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Zoekt Duderinnetje nog steeds dingen btw?
Er is ook open atelier.
Ik kijk net even op de site van de Suiker Unie voor een routebeschrijving. Staat er dit:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Vanuit het centrum zit die enorm grote weg ervoor, dan zie je de tent niet. En vanaf de Mc D staan er allemaal bomen voor.
Hier kan je het zien, het fietspad loopt onder de ringweg door:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kijk net even op de site van de Suiker Unie voor een routebeschrijving. Staat er dit:
Suiker Unie is per fiets uitsluitend bereikbaar via de Van Heemskerckstraat. Na het spoor volgt u het fietspad dat direct toegang tot het terrein van Suiker Unie verleent.
Bedoel jij die straat?
Jepquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kijk net even op de site van de Suiker Unie voor een routebeschrijving. Staat er dit:
Suiker Unie is per fiets uitsluitend bereikbaar via de Van Heemskerckstraat. Na het spoor volgt u het fietspad dat direct toegang tot het terrein van Suiker Unie verleent.
Bedoel jij die straat?
uh, wat betekent dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
P.s. Circus Renz is aars.
Dat het niet leuk isquote:
oh nou we zullen zienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat het niet leuk is
En Renesite kan je me een keertje goed in je op plaatje zetten
Euh. Ik kan het orgineel van het plaaje in de OP (zonder logootjes) niet meer vindenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat het niet leuk is
En Renesite kan je me een keertje goed in je op plaatje zetten
Als je hem hebt gevonden, mag ik er dan ook bij?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Ik kan het orgineel van het plaaje in de OP (zonder logootjes) niet meer vindenAls je die voor mij hebt?
!
Ik zal google eens raadplegenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Ik kan het orgineel van het plaaje in de OP (zonder logootjes) niet meer vindenAls je die voor mij hebt?
!
Ik ben nu een kerstman ipv een hertogjandingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij mij echt niet
!
Die kerstman was jij?!
Zou goed kunnen, zit eerst in de Wolthorn voor een feest. Weet niet wat ik daarna ga doen, maar aangezien ik dan toch al in de stad zit.quote:
Waar stond je zo fijn alleen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond daar zo fijn, alleen. Ik ben niet zo goed onder mensen.
In de OP-kaart.quote:
http://images.google.nl/images?q=kaart%20groningen&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij mij echt niet
!
Die kerstman was jij?!
Ik woonde er het eerst!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Zodra ik in een groep ben heb ik ineens helemaal niets meer te vertellen, maar dat zal je ook wel hebben gemerkt..
Ik snapte je nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Zodra ik in een groep ben heb ik ineens helemaal niets meer te vertellen, maar dat zal je ook wel hebben gemerkt..
Ik heb díe zoekterm niet gebruiktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=kaart%20groningen&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
eerste pagina 6de plaatje
Dat leek mij de meest logische zoektermquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb díe zoekterm niet gebruikt!
Dat is de van Heemskerckstraat.En dat is een zijstraat van de Admiraal de Ruyterlaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Richting MC D. hoendiep, en dan (met de auto) 3 kwart die rotonde ervóór, en vervolgens 1 kwart de volgende rotonde.
Met de fiets richting de Mc D, en dan bij dat alfacollege aan de overkant van het water links de brug over, en dan bij een vrij brede weg halverwege de straat rechts, ik weet de straat niet, maar je komt vanzelf over het spoort - en daar is het
Online lijk je daar absoluut geen probleem mee te hebbenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik vond het wel meevallen bij jou hoor, maarja, ik heb daar zelf ook wel last van eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Als jij van een olifant houdt op een rood/geel krukje die op zn achterpoten gaat staan terwijl die geslagen wordt met een zweepquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh nou we zullen zien.
Ik ben nog nooit naar het circus geweest, dus ik weet niet eens wat ik moet verwachten.
Daar zat ik, aan de ene kant Sebasser en jouw teerbeminde, aan de andere kant jij en Grulez, en ik had niets te vertellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef teigan het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen bij jou hoor, maarja, ik heb daar zelf ook wel last van eerlijk gezegd...
Sebas?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar zat ik, aan de ene kant Sebasser en jouw teerbeminde, aan de andere kant jij en Grulez, en ik had niets te vertellen..
Maar ach, de meet was tof!Wanneer gaan we weer?
Ik wil ook weer een meetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar zat ik, aan de ene kant Sebasser en jouw teerbeminde, aan de andere kant jij en Grulez, en ik had niets te vertellen..
Maar ach, de meet was tof!Wanneer gaan we weer?
Net zei je nog Sebastian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sebas?
Ja!
Ik lees mijn naam!
Wat staat er?
ik kan van de opwinding niet meer je bericht lezen DaD
Op mijn ID, omdat jij zei dat ik sebas heet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Net zei je nog Sebastian.
VUILE LIEGDOOS!
Rigulé .
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Oh, dat staat er dus.
Maar DaD, hoe komt het dan dat wij zulke lange gesprekken hebben gehad, vol met gesprekstof op hoog niveau, heb ik dat gedroomt dan?
Ja ! Maar je heet ook geen Sebastian Rigulé !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op mijn ID, omdat jij zei dat ik sebas heet.
Ik weet alleen nog dat ik m'n buik in moest trekken, en dat we zouden gaan dansen maar dat niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Oh, dat staat er dus.
Maar DaD, hoe komt het dan dat wij zulke lange gesprekken hebben gehad, vol met gesprekstof op hoog niveau, heb ik dat gedroomt dan?
ook nooit gezegt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ! Maar je heet ook geen Sebastian Rigulé !
PotC 2 .. Maar dan krijg je weer zo'n Niet-praat meetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:28 schreef teigan het volgende:
Nou, er moeten sowieso nog een paar mensen Pirates of the Carribean 2 zien hoorde ik...
Maar een volgende meet lijkt mij ook wel weer leuk, in de stad was het gezellig, en het Catannen was ook wel leuk.. (al was ik toen al wel redelijk dronken aangeschoten...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |