Ik wil ook geen praatmeet. Ik wil een dansmeet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
PotC 2 .. Maar dan krijg je weer zo'n Niet-praat meet?
Je buik in moeten trekken?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat ik m'n buik in moest trekken, en dat we zouden gaan dansen maar dat niet hebben gedaan.
Waarom stond ik mijn buik in te trekken?
Ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:28 schreef teigan het volgende:
Nou, er moeten sowieso nog een paar mensen Pirates of the Carribean 2 zien hoorde ik...
Maar een volgende meet lijkt mij ook wel weer leuk, in de stad was het gezellig, en het Catannen was ook wel leuk.. (al was ik toen al wel redelijk dronken aangeschoten...)
Niet praat meet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
PotC 2 .. Maar dan krijg je weer zo'n Niet-praat meet?
Oh ja, cola light.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je buik in moeten trekken?
Oh, vanwege dat verhaaltje over cola light enzo?
Juist.
[..]
Ja?
Mensen die aangeschoten zijn maar zichzelf dronken vinden terwijl ze het daarna weer gaan doorstrepen en alsnog aangeschoten neerzetten, die mensen, ja, die, die verliezen met catannen. ha.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet praat meet?
Jij ging te vroeg weg, wij hebben nog heel lang gepraat met alles en iedereen.
Ja, wanneer ga je me nou leren dansen dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil ook geen praatmeet. Ik wil een dansmeet.
Ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil ook geen praatmeet. Ik wil een dansmeet.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou de eersten waren ook vrij snel weer thuis.
En ik had school![]()
Noem dat maar beperkt...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef teigan het volgende:
nou, ik zou het zelf aangeschoten noemen, maar misschien vonden anderen dat het al wel dronken was.. En tja, dat Catannen gaat bij mij niet zo goed met drank op.. Maar daar had ik Tangarine nog voor, die heeft de schade beperkt gehouden....
Niet, want dat heb ik kunnen lezen aan de tijd dat ze hier op fok! posttenquote:
Op de eerst volgende meet. Gaan wij dansen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je me nou leren dansen dan?
volgens mij hadden we nog 6 punten ofzo, dus dat was best netjes...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Noem dat maar beperkt...
Beste grap van 2007.
Peterzeilman heeft gewonnen toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef teigan het volgende:
[..]
volgens mij hadden we nog 6 punten ofzo, dus dat was best netjes...
Beter dan peterselieman iig..
Okay.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de eerst volgende meet. Gaan wij dansen.
Wie poste waar?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet, want dat heb ik kunnen lezen aan de tijd dat ze hier op fok! postten.
In dat topic.quote:
Ach, hij had zijn bier.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef teigan het volgende:
Tuurlijk, daarom vond hij het ook zo'n kutspel
Ja, die ene ja.quote:
Tof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |