quote:MAZDA 3 TS2 2.0
Price from £14,600
Kerbweight 1294kg
Max tow weight 1300kg
Noseweight 75kg
Sharp looks and drive, although the ride is firm. Cabin is roomy and well made and the list of safety and luxury equipment is comprehensive. Plenty of power from 2.0-litre petrol engine.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Feministes serieus nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
De hofdredactrice van de opzij is een kutwijf![]()
* Alexxxxx mompelt iets over zijn bijl
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nog steeds geen bijridjer geregeld nee
[afbeelding]
Ik gebruik ze dagelijks
waterpijpquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik ben blij dat je er zo tevreden mee bent
Wat is die waas links op de foto trouwens - lens een beetje vuil?
Een verkrachte 928quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Deze had je moeten kopen Paal
De vrouw van buzzer is onverwachts overledenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom die kaarsjes als avatar? heb ik iets gemist?![]()
Oh dat is minder nieuwsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
Lekker fok weer, gaat elke minuut wel iemand zijn vrouw doodquote:
Wat moet ik dan zeggen? HAHAHAHAHAAH!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
Lekker fok weer, gaat elke minuut wel iemand zijn vrouw dood
Was niet persoonlijk hoor meneerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? HAHAHAHAHAAH!!!?
Hoorayquote:De levering van uw Dell order is gepland op 29/05/2007.
Ik ga liever gewoon doodquote:
Kan ik mij voorstellen, wij hebben op kantoor de 24" variant en dat is echt een puik schermquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
Tja ik koop het ook liever in de winkel. Maar ach. Zo is het ook wel prima.
Kan niet wachten.
regel eens internet in Hoofddorpquote:
Dat is vlakbijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ben er al bijna weer weg..![]()
kga in zandvoort wonenen daar ga ik wel i-net regelen
nog dichter bij Tommyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ben er al bijna weer weg..![]()
kga in zandvoort wonenen daar ga ik wel i-net regelen
Kadett?? is dat de nieuwe ragbak na de Sierra?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is vlakbij
kom maar een keer langs, kan je helpen met de Kadett![]()
Nee man...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Kadett?? is dat de nieuwe ragbak na de Sierra?
waar woon jij dan btw?
ah, dat is wel leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee man...
een B Kadett...
ben ik aan het restaureren.
Nee we hebben nu een 325 maar die loopt op het moment niet goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, dat is wel leuk
ik dacht dat je 'n gare GSi had gekocht om af te raggen
daar kun je wel lekker mee driftenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee we hebben nu een 325 maar die loopt op het moment niet goed.
Nodig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:31 schreef M5 het volgende:
[..]
daar kun je wel lekker mee driften
en ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven 'n auto van de linkerrijbaan afgejaagt met grootlichtbeetje aso... ik geef het toe, maar hij reed nodig links en 50 km/h langzamer dan mij
![]()
Best leuke karretjes om aan te sleutelen.. 'k ken iemand die in zo'n ding een 2.0 blokje had gehangen incl. andere achteras e.d.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hier de Kadett, de blauwe is de goede en dat andere geval de donor.
[afbeelding]
mja.. nodig.. onnodig... tis maar hoe je het bekijkt natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nodig?
Dus jij jaagt zomaar iemand van de linkerbaan?![]()
snelle edit, of ik ben bezopen
Dat mag, vraag lexxx maar o:)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:31 schreef M5 het volgende:
[..]
daar kun je wel lekker mee driften
en ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven 'n auto van de linkerrijbaan afgejaagt met grootlichtbeetje aso... ik geef het toe, maar hij reed onnodig links en 50 km/h langzamer dan mij
![]()
Wij willen de auto weer in orginele staat brengen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Best leuke karretjes om aan te sleutelen.. 'k ken iemand die in zo'n ding een 2.0 blokje had gehangen incl. andere achteras e.d.
Toyota?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:36 schreef M5 het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk nog merken (de gangbare that is) die ze niet verneukt hebben?
ik kijk het bijna nooit maar ik denk dat ze ook wel een keer een toyota te grazen hebben genomenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
Toyota's worden alleen maar beter natuurlijk daarvan, dat heet geen verneuken.
Ik doelde meer op de terugweg van de eerste PTA ringmeetquote:
maar je rijd rond op de ring! en daar gaat het om!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de terugweg van de eerste PTA ringmeet
Ik rij wschl. met rammelend spruitstuk en zonder veerpootbrug rond op de ring trouwens, onderdelen waren niet op voorraad en zijn nu in bestelling
zonder veerpootbrug?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de terugweg van de eerste PTA ringmeet
Ik rij wschl. met rammelend spruitstuk en zonder veerpootbrug rond op de ring trouwens, onderdelen waren niet op voorraad en zijn nu in bestelling
Nog strakker door de bochtjesquote:
Dan zal ik daar binnenkort even een topic maken met tot nu toe 121 foto'squote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
daar zitten een heleboel mensen op te wachten
tof. stop ze alleen niet in 1 post al die foto's dan kan mn computer dat topic niet aanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan zal ik daar binnenkort even een topic maken met tot nu toe 121 foto's
ik zal er aan denkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tof. stop ze alleen niet in 1 post al die foto's dan kan mn computer dat topic niet aan
nu ik zit begin ik toch in te kakken, zucht... weet nog steeds niet wat voor barrel ik moet kopen. Wilde eigenlijk morgen al eentje kopenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:54 schreef BoJo het volgende:
ik haat dit schijt weer, net te warm voor jas en net te koud/nat voor t-shirt/trui![]()
zo... jij liever dan ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik ga straks hier naartoe:
[afbeelding]
En vorig jaar was het dus zo:
[afbeelding]
Tot aan je bips in de blubber. Daar heb ik eigenlijk niet nog een keer zin in.
is dat zo'n springers-feest?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik ga straks hier naartoe:
[afbeelding]
En vorig jaar was het dus zo:
[afbeelding]
Tot aan je bips in de blubber. Daar heb ik eigenlijk niet nog een keer zin in.
had jij nog een katert?quote:
Uh-uhquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:04 schreef BoJo het volgende:
zo met paps een barrel gaan zoeken en aangezien ik nog steeds geen idee heb wat ik wil en waar we moeten kijken word het vast een "greeeaaatt successs"[afbeelding]
Ook. Er zijn 7 verschillende muziekstijlen aanwezig ofzo.quote:
quote:Tigers Domain, hosted by Erotixx. Speciaal bedoeld voor de erotische liefhebber, met DJ's die zeer goed bekend staan om hun zwoele en opzwepende sound, zoals Rank 1, Cosmic Gate, Sander van Doorn en Randy Katana.
springerige ganbang feetjes?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook. Er zijn 7 verschillende muziekstijlen aanwezig ofzo.
Er zullen zo te zien ook wel wat stripsters aanwezig zijn:
[..]
ja met van die gouden kettingen en leren jassen en ongure ongeschoren koppen.... oh wacht ff dat ben ik zelfquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uh-uhGa je naar zo'n rare autohandelaar of wat?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja met van die gouden kettingen en leren jassen en ongure ongeschoren koppen.... oh wacht ff dat ben ik zelf![]()
Denk dat ik voor de lol naar De Groot in Soesterberg ga, erg fout bedrijf, nooit wat van kopen maar ach kijken kan geen kwaad.
wish me luck![]()
nog collectieve zelfmoordpogingen laten ondernemen?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu ik zit begin ik toch in te kakken, zucht... weet nog steeds niet wat voor barrel ik moet kopen. Wilde eigenlijk morgen al eentje kopen![]()
Die heeft altijd geniaal spul te staanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja met van die gouden kettingen en leren jassen en ongure ongeschoren koppen.... oh wacht ff dat ben ik zelf![]()
Denk dat ik voor de lol naar De Groot in Soesterberg ga, erg fout bedrijf, nooit wat van kopen maar ach kijken kan geen kwaad.
wish me luck![]()
Succes ermeequote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
wish me luck![]()
Weet jij hoe het zit met het onderhoud enzo van die dingen? Nee zeker? Ik vind ze nog steeds erg gaafquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Citroën ZX
Eigenaar: Overeinder
Land van herkomst: Nederland
Datum: 23 mei 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Mogge
Ik ben lid op het CItroën forum, en in het ZX deel staan de minste technische vragen. Dus daar zitten de minste beunhazen die zelf hun auto verneuken door te denken dat ze kunnen sleutelen, en hij is vrij betrouwbar. Een oud klasgenoot van me heeft 4 jaar geleden een ZX gekocht, zag er toen al uit alsof ie van ellende uitelkaar viel, maar hij heeft m nog steeds, en hij zegt dat ie nog bevalt ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet jij hoe het zit met het onderhoud enzo van die dingen? Nee zeker? Ik vind ze nog steeds erg gaaf
Wel een Dakar winnaar....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:29 schreef lipje het volgende:
niks voor jou dus. De enige goedgebouwde Citroen
Die dingen kosten ook geen tyfus hèquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben lid op het CItroën forum, en in het ZX deel staan de minste technische vragen. Dus daar zitten de minste beunhazen die zelf hun auto verneuken door te denken dat ze kunnen sleutelen, en hij is vrij betrouwbar. Een oud klasgenoot van me heeft 4 jaar geleden een ZX gekocht, zag er toen al uit alsof ie van ellende uitelkaar viel, maar hij heeft m nog steeds, en hij zegt dat ie nog bevalt ook.
Ik geef welke auto dan ook toch wel mn eigen lookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:34 schreef lipje het volgende:
Maar dan gaat je titel van barrelkoning eraan
Ik dacht idd dat hij tussen de AX en de BX in zat...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geef welke auto dan ook toch wel mn eigen look
En ze kosten idd geen drol... ALleen wel bizar dat het de opvolger van de BX is.. zoveel kleiner...
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zou je formaattechnisch wel denken jaHet is op zich een OK auto, maar geen waardig opvolger van de BX
Klopt. Maar zij wel van jouquote:
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Klopt. Maar zij wel van jou
Oké Baasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee.
Je mag naast me zitten of een Gallardo.
Bedankt voor het T-shirtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whahahahahahaahh![]()
Dat meeeeen je niet
Wie is dit?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik! Dan heb ik er twee, kanik er altijd één aan en één in de was!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan doe ik er een aan naar jou toe, en mag je me uitkleden! En dan mag je m houden
Oh jawel hoorquote:
zijn je inentingen naar je hersens gestegen?quote:
Over wiens hersens heb je hetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:01 schreef lipje het volgende:
[..]
zijn je inentingen naar je hersens gestegen?Ze ontvangen daar alleen post
ik zit bij m'n ouders dus later pasquote:
Nissan Sunny 1.6 I Coupe SLXquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:52 schreef BaraCuda het volgende:
Zeg op z'n minst wat voor auto het isStaat ie niet bij de groot op de site?
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nissan Sunny 1.6 I Coupe SLX![]()
![]()
staat ook op hun site.
Ik vond hem leuker dan weer een 205, tis weer eens wat anders![]()
Ik vergat later in de auto zelfs wat voor merk/type het ook alweer was![]()
[afbeelding]
das zo goed als nieuwquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
!
Carrosserievorm Hatchback
Transmissie Automaat
Bouwjaar 1998
Brandstof Diesel
Kleur Rood
Aantal deuren 2
Kilometerstand 42.913 km
Maar wat voor een is het?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nissan Sunny 1.6 I Coupe SLX![]()
![]()
staat ook op hun site.
Ik vond hem leuker dan weer een 205, tis weer eens wat anders![]()
Ik vergat later in de auto zelfs wat voor merk/type het ook alweer was![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef BoJo het volgende:
ik wist dat ik alleen op jou kon rekenen lexie![]()
wat is er met de GTV gebeurd?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:48 schreef Alfisti het volgende:
hmm............... ik kijk naar een 156................ help!
maandag...Hoogeeen... 9 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:48 schreef Alfisti het volgende:
je ziet ze niet zo vaak, had van te voren nog in zaandam 2 205jes bekeken maar die waren te triest om aan te zien. We liepen hier rond, beetje lachend over de wrakken die er stonden en toen zagen we deze. We hadden allebei zoiets van wat dit is dit dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik vind m oprecht tofToenik me aan het orienteren was op goedkope barrels is ook deze overwogen
zie je er een stuk of 80quote:
ik zeg niksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:48 schreef Alfisti het volgende:
Wat een grafbakquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
@Fristi: http://www.2dehands.nl/di(...)2787125.html?per=100
Ik ga verstandig doen en wat goedkopers rijdenquote:
Mogelijk positieve ontwikkeling m.b.t. die blauwequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
@Fristi: http://www.2dehands.nl/di(...)2787125.html?per=100
quote:Auto heeft op moment achter schade waaronder:
Achterklep & achterbumper dienen hersteld te worden
Krukas is defect.
met kromme krukasquote:
en dan Alfa blijven rijdenquote:Ik ga verstandig doen en wat goedkopers rijden
[..]
1.8 TS?quote:Mogelijk positieve ontwikkeling m.b.t. die blauwe
defecte krukasquote:
Zeer goed te doenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:09 schreef Fugie het volgende:
Hoeveel moeite is het monteren van nieuwe schijven + blokken voor iemand zoals mij ?
teveelquote:En hoeveel rekent een garage ?
8 uur al, dan lig ik nog half in comaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FMC Elfstedentocht
Maandag 8 uur verzamelen bij het FEC btw
Uh ja de opel, moeten nieuwe blokken op en de schijven vervang ik maar gelijk mee dan. En sinds mijn actie op de snelweg afgelopen december moet de opel uitgelijnd wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef Paladijn het volgende:
Hangt van de auto af Fugie (je opel neem ik aan?) en denk erom dat je'm waarschijnlijk nog moet laten uitlijnen als je't zelf doet.
ik was zo'n 600 euro kwijt, waarvan 500 aan onderdelenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:09 schreef Fugie het volgende:
Hoeveel moeite is het monteren van nieuwe schijven + blokken voor iemand zoals mij ? En hoeveel rekent een garage ?
Zelf doen en bij een lokale autozaak laten uitlijnen dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
Uh ja de opel, moeten nieuwe blokken op en de schijven vervang ik maar gelijk mee dan. En sinds mijn actie op de snelweg afgelopen december moet de opel uitgelijnd worden
Ben alleen bang dat ik het verneuk en daardoor weer op een paal ga rijden
En setjes remblokken en schijven kosten 4x niets vanuit duisland (50-75 euro)
mijn handrem is ook tosti, dus weinig keus jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zelf doen en bij een lokale autozaak laten uitlijnen dus
Als je remmen het niet doen - remmen op de koppeling
nah, gewoon even testen van tevoren... in zijn vrij, rem indrukken en iemand laten duwen - moet wel lukken toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn handrem is ook tosti, dus weinig keus ja
Uiteraard, ik weet niet hoe het moet maar ik ben niet domquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nah, gewoon even testen van tevoren... in zijn vrij, rem indrukken en iemand laten duwen - moet wel lukken toch?
Als je niet zeker bent dat hij door de APK komt zou ik die schijven fijn achterwege laten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
Uh ja de opel, moeten nieuwe blokken op en de schijven vervang ik maar gelijk mee dan. En sinds mijn actie op de snelweg afgelopen december moet de opel uitgelijnd worden
Ben alleen bang dat ik het verneuk en daardoor weer op een paal ga rijden
En setjes remblokken en schijven kosten 4x niets vanuit duisland (50-75 euro)
Apk wijs zijn het vooral de remmen en velgen, dat kleppendeksel laat ik lekker zittenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je niet zeker bent dat hij door de APK komt zou ik die schijven fijn achterwege laten.
Zonde van je geld![]()
Ik acht jou in staat om met groot licht en zwaaiende armen zonder remmen naar een garage te rijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
Uiteraard, ik weet niet hoe het moet maar ik ben niet dom
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik acht jou in staat om met groot licht en zwaaiende armen zonder remmen naar een garage te rijden
Elke keer als je dat zegt groeit m'n schuldgevoel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
en t is nog wel de laatste tijd dat we vertrekken
ik hoef alleen de 11 nog aan te brengen en dan ben ik er ook klaar voor... oh, en een bijrijdster regelen nog steeds![]()
Waarom ga je niet mee eigenlijk, werk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Elke keer als je dat zegt groeit m'n schuldgevoel.
Ik moest vroeger weg van m'n werk laatst, voor de housewarming, en toen ik dat vroeg zag m'n baas z'n kans schoon om te zeggen dat ik dan zeker pinkstermaandag wel even kon werken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mee eigenlijk, werk?
Nou ja, vandaag was ik hem even eeuwig dankbaar! Hij had me zo m'n vakantie kunnen laten annuleren...quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest vroeger weg van m'n werk laatst, voor de housewarming, en toen ik dat vroeg zag m'n baas z'n kans schoon om te zeggen dat ik dan zeker pinkstermaandag wel even kon werken.
Dat dan weer wel... En volgens mij had je in breda gezeten als je maandag niet had hoeven werkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag was ik hem even eeuwig dankbaar! Hij had me zo m'n vakantie kunnen laten annuleren...
Dat is ook weer waar ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dan weer wel... En volgens mij had je in breda gezeten als je maandag niet had hoeven werken
(alhoewel Do2 ook wel op de achterbank had gepast uiteraard)
gelukkig gaan we na die conferentie, dus weinig controlesquote:
Kom je terug van je auto wassen en poetsen, staat er een 928 voor de deur geparkeerdquote:
Dus heb je'm gevraagd de V8 even te starten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Kom je terug van je auto wassen en poetsen, staat er een 928 voor de deur geparkeerd
wow, fraai kleurtjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mocht deze het gaan worden dan verdwijnen:
-de stickers op de voorruit![]()
-de ruiteniwisses![]()
-de rukhaak![]()
yepquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
wow, fraai kleurtje
Maar de Q4 gaat dus echt weg?
Wat moet jouw zusje met Bo?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Morgen ga ik samen met mijn zusje BoJo kijken![]()
ja hij moet werkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft je zusje maandag iets te doen Fristi?
Bo is het zusjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yepAl een serieuze gegadigde die hem waarschijnlijk eind van de week kom halen
![]()
Morgen ga ik samen met mijn zusje BoJo kijkenBen erg benieuwd hoe ze er bij staat, zoals ik vandaag weer eens gemerkt heb zeggen foto's niets van de staat
Dus geen vlees voor Alexxxxquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
neehee Fristie gaat samen met zijn zusje naar bojo kijken, vleeskeuring en zulks
Maar fristie is toch al bezet joh gekkiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
neehee Fristie gaat samen met zijn zusje naar bojo kijken, vleeskeuring en zulks
maar Bojo is de verstokte vrijgezel (net als jij)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar fristie is toch al bezet joh gekkie![]()
Iemand die de helft van de hypotheek wil betalen mag bij me komen slapenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:47 schreef lipje het volgende:
[..]
maar Bojo is de verstokte vrijgezel (net als jij)
pigmeat > bombarjequote:
ik heb vandaag een nissan sunny gekocht, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag hopen dat je er echt goed betaald krijgt
Je bent echt elke feestdag de lul
![]()
Noem eens een nummer van bombarje wat uberhaupt maar in de buurt van de coolheid van TT-girl komt?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. bombarje is toffer. pigmeat is dood en overrated
Ik ken alleen Pytquote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Noem eens een nummer van bombarje wat uberhaupt maar in de buurt van de coolheid van TT-girl komt?
ja van een deel idd gedaan, maar die kan ik niet in de auto luisteren en teon ik de rest wilde branen was het te laatquote:
Tya, heb ooit al mijn cd's omgezet naar (128 kb/squote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja van een deel idd gedaan, maar die kan ik niet in de auto luisteren en teon ik de rest wilde branen was het te laat
Ja, maar die duurde tot 00:00. Begon om ehh.. Ik weet het eigenlijk niet.quote:
NEEEquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nissan sunny gekocht, wat denk je zelf?![]()
de verse staat verkeerd...quote:
das je lunch over 3 wekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |