quote:MAZDA 3 TS2 2.0
Price from £14,600
Kerbweight 1294kg
Max tow weight 1300kg
Noseweight 75kg
Sharp looks and drive, although the ride is firm. Cabin is roomy and well made and the list of safety and luxury equipment is comprehensive. Plenty of power from 2.0-litre petrol engine.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Feministes serieus nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
De hofdredactrice van de opzij is een kutwijf![]()
* Alexxxxx mompelt iets over zijn bijl
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nog steeds geen bijridjer geregeld nee
[afbeelding]
Ik gebruik ze dagelijks
waterpijpquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik ben blij dat je er zo tevreden mee bent
Wat is die waas links op de foto trouwens - lens een beetje vuil?
Een verkrachte 928quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Deze had je moeten kopen Paal
De vrouw van buzzer is onverwachts overledenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom die kaarsjes als avatar? heb ik iets gemist?![]()
Oh dat is minder nieuwsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
Lekker fok weer, gaat elke minuut wel iemand zijn vrouw doodquote:
Wat moet ik dan zeggen? HAHAHAHAHAAH!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
Lekker fok weer, gaat elke minuut wel iemand zijn vrouw dood
Was niet persoonlijk hoor meneerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? HAHAHAHAHAAH!!!?
Hoorayquote:De levering van uw Dell order is gepland op 29/05/2007.
Ik ga liever gewoon doodquote:
Kan ik mij voorstellen, wij hebben op kantoor de 24" variant en dat is echt een puik schermquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
Tja ik koop het ook liever in de winkel. Maar ach. Zo is het ook wel prima.
Kan niet wachten.
regel eens internet in Hoofddorpquote:
Dat is vlakbijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ben er al bijna weer weg..![]()
kga in zandvoort wonenen daar ga ik wel i-net regelen
nog dichter bij Tommyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ben er al bijna weer weg..![]()
kga in zandvoort wonenen daar ga ik wel i-net regelen
Kadett?? is dat de nieuwe ragbak na de Sierra?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is vlakbij
kom maar een keer langs, kan je helpen met de Kadett![]()
Nee man...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Kadett?? is dat de nieuwe ragbak na de Sierra?
waar woon jij dan btw?
ah, dat is wel leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee man...
een B Kadett...
ben ik aan het restaureren.
Nee we hebben nu een 325 maar die loopt op het moment niet goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, dat is wel leuk
ik dacht dat je 'n gare GSi had gekocht om af te raggen
daar kun je wel lekker mee driftenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee we hebben nu een 325 maar die loopt op het moment niet goed.
Nodig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:31 schreef M5 het volgende:
[..]
daar kun je wel lekker mee driften
en ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven 'n auto van de linkerrijbaan afgejaagt met grootlichtbeetje aso... ik geef het toe, maar hij reed nodig links en 50 km/h langzamer dan mij
![]()
Best leuke karretjes om aan te sleutelen.. 'k ken iemand die in zo'n ding een 2.0 blokje had gehangen incl. andere achteras e.d.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hier de Kadett, de blauwe is de goede en dat andere geval de donor.
[afbeelding]
mja.. nodig.. onnodig... tis maar hoe je het bekijkt natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nodig?
Dus jij jaagt zomaar iemand van de linkerbaan?![]()
snelle edit, of ik ben bezopen
Dat mag, vraag lexxx maar o:)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:31 schreef M5 het volgende:
[..]
daar kun je wel lekker mee driften
en ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven 'n auto van de linkerrijbaan afgejaagt met grootlichtbeetje aso... ik geef het toe, maar hij reed onnodig links en 50 km/h langzamer dan mij
![]()
Wij willen de auto weer in orginele staat brengen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Best leuke karretjes om aan te sleutelen.. 'k ken iemand die in zo'n ding een 2.0 blokje had gehangen incl. andere achteras e.d.
Toyota?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:36 schreef M5 het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk nog merken (de gangbare that is) die ze niet verneukt hebben?
ik kijk het bijna nooit maar ik denk dat ze ook wel een keer een toyota te grazen hebben genomenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
Toyota's worden alleen maar beter natuurlijk daarvan, dat heet geen verneuken.
Ik doelde meer op de terugweg van de eerste PTA ringmeetquote:
maar je rijd rond op de ring! en daar gaat het om!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de terugweg van de eerste PTA ringmeet
Ik rij wschl. met rammelend spruitstuk en zonder veerpootbrug rond op de ring trouwens, onderdelen waren niet op voorraad en zijn nu in bestelling
zonder veerpootbrug?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de terugweg van de eerste PTA ringmeet
Ik rij wschl. met rammelend spruitstuk en zonder veerpootbrug rond op de ring trouwens, onderdelen waren niet op voorraad en zijn nu in bestelling
Nog strakker door de bochtjesquote:
Dan zal ik daar binnenkort even een topic maken met tot nu toe 121 foto'squote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
daar zitten een heleboel mensen op te wachten
tof. stop ze alleen niet in 1 post al die foto's dan kan mn computer dat topic niet aanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan zal ik daar binnenkort even een topic maken met tot nu toe 121 foto's
ik zal er aan denkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tof. stop ze alleen niet in 1 post al die foto's dan kan mn computer dat topic niet aan
nu ik zit begin ik toch in te kakken, zucht... weet nog steeds niet wat voor barrel ik moet kopen. Wilde eigenlijk morgen al eentje kopenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:54 schreef BoJo het volgende:
ik haat dit schijt weer, net te warm voor jas en net te koud/nat voor t-shirt/trui![]()
zo... jij liever dan ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik ga straks hier naartoe:
[afbeelding]
En vorig jaar was het dus zo:
[afbeelding]
Tot aan je bips in de blubber. Daar heb ik eigenlijk niet nog een keer zin in.
is dat zo'n springers-feest?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik ga straks hier naartoe:
[afbeelding]
En vorig jaar was het dus zo:
[afbeelding]
Tot aan je bips in de blubber. Daar heb ik eigenlijk niet nog een keer zin in.
had jij nog een katert?quote:
Uh-uhquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:04 schreef BoJo het volgende:
zo met paps een barrel gaan zoeken en aangezien ik nog steeds geen idee heb wat ik wil en waar we moeten kijken word het vast een "greeeaaatt successs"[afbeelding]
Ook. Er zijn 7 verschillende muziekstijlen aanwezig ofzo.quote:
quote:Tigers Domain, hosted by Erotixx. Speciaal bedoeld voor de erotische liefhebber, met DJ's die zeer goed bekend staan om hun zwoele en opzwepende sound, zoals Rank 1, Cosmic Gate, Sander van Doorn en Randy Katana.
springerige ganbang feetjes?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook. Er zijn 7 verschillende muziekstijlen aanwezig ofzo.
Er zullen zo te zien ook wel wat stripsters aanwezig zijn:
[..]
ja met van die gouden kettingen en leren jassen en ongure ongeschoren koppen.... oh wacht ff dat ben ik zelfquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uh-uhGa je naar zo'n rare autohandelaar of wat?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja met van die gouden kettingen en leren jassen en ongure ongeschoren koppen.... oh wacht ff dat ben ik zelf![]()
Denk dat ik voor de lol naar De Groot in Soesterberg ga, erg fout bedrijf, nooit wat van kopen maar ach kijken kan geen kwaad.
wish me luck![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |