Het is nog erger dan ik dacht. Tijd voor een dwangbuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Wilders is Hitler want Bart Spruyt heeft eens een boek geschreven waarin Carl Schmidt voorkwam en dat was een belangrijke nazi dus Wilders wil alle moslims dood hebben
`
Wat een vreemd programma. "Hard werken is slecht voor de economie."quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.ikonrtv.nl/daw/uitzending.asp?lIntItem=2&lIntEntityId=48
IKON en PO he?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat een vreemd programma. "Hard werken is slecht voor de economie."
Schmidt een belangrijke Nazi?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja Wilders is Hitler want Bart Spruyt heeft eens een boek geschreven waarin Carl Schmidt voorkwam en dat was een belangrijke nazi dus Wilders wil alle moslims dood hebben
`
Ahhhh, het gaat over te hard werken. Ja, da's ook niet slim he.quote:
Je moet idd een goede balans vindenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ahhhh, het gaat over te hard werken. Ja, da's ook niet slim he.
Ik geef toch de voorkeur aan:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:49 schreef Aoristus het volgende:
"Op de hoek van de straat
Staat een N.S.B.-er.
't Is geen man, 't is geen vrouw,
't Is een ras plebejer.
Met zijn krant, in zijn hand,
Staat hij daar te venten;
Hij verkoopt zijn vaderland
Voor zes rooie centen...."
de Rotterdamse versie:
"Op de hoek van de straat
staat een N.S.B.-er.
't Is geen mens, 't is geen beest
't Is een ras-plebejer.
Met een krant in zijn hand
staat hij daar te venten en
verkoopt zijn vaderland
voor vijf losse centen."
Dat kan, maar ik was op zoek naar de herkomst van het woord 'plebejer'. Ryan3 vertelde me laatst dat hij dacht dat het Romeins was en vermoedelijk 'het grauw' betekende.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan:
Op de hoek van de straat
Staat een Farizeeer
Het is geen Jood, geen Jodin,
Maar een NSB'er
Met z'n krant in z'n hand
Staat 'ie daar te venten:
verkoopt z'n Volk en Vaderland
voof vijf losse centen
Gelly die het heeft over genieten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelly die mij beticht van humorloosheid en zuur oude zak gedrag.
Het is wederom als Albert Verlinden die iemand van valse nichterigheid beschuldigd.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
Was het verdomme bijna zelf vergeten.
Vanavond dus weer Dit Was Het Nieuws, om 21.25, Nederland 1. Te gast: Micha Wertheim (cabaretier/columnist) en Adriaan van Dis (schrijver)
Ik was al bang dat zakjap populair was geworden.quote:
Tijd voor drank en sigeren, ik groet uquote:Op zondag 27 mei 2007 00:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik was al bang dat zakjap populair was geworden.
quote:Zondag in Buitenhof
12.05-12.10, Nederland 1
De toekomst van de VVD
Aan de vooravond van het rapport van de commissie-Dekker over de slechte verkiezingsuitslag van de VVD in Buitenhof een debat met liberale prominenten over de toekomst van hun partij. Veel liberale idealen zijn door de jaren heen gerealiseerd, maar de aansluiting met de kiezer lijkt verloren te gaan.
De macht van gemeenten
De Nederlandse gemeente staat onder steeds grotere druk. Het lokaal bestuur ziet het aantal taken toenemen en de inkomsten afnemen. De verhouding met het Rijk en de Provincies staat ter discussie. In Buitenhof VNG-voorzitter Ralph Pans over de gemeente van de toekomst.
Presentatie: Rob Trip
Columnist: Désanne van Brederode
Wow, geen PvdA'er!quote:
De PvdA-ers waren op.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zo, de VVD in Buitenhof.
quote:
quote:compenseren is na fatsoen de grooste deugd tegenwoordig
quote:Grote, mooie borsten...
quote:Genoeg vrouwen, meiden en borsten, ok?
quote:Nee, mijn geestestoestand kan kort worden samengevat met '6 mei 1945'.
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:58 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
Het gaat. En met jou?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Heeeeeeeee Dominque! Hoe is het met je vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |