quote:Quote of the day
"Lebanon is a pluralistic country. It is not an Islamic country. It is not a Maronite country. It is not an Orthodox country. It is not a Shiite country. It is a country of consensus."
Hasan Nasrallah, Hezbollah leader
quote:e-gold is, according to their website, "100% backed by gold"
Keuze.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En toch heb je geen geld, geen huis en geen wijven. Fuck hoe kan dat dan?
Schröder heeft het wirtschaftswunder geregeld. Dacht dat wel duidelijk was?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef zakjapannertje het volgende:
De Duitse economie bloeit, maar dankzij wie?
Voorspoed straalt vooral op Merkel af
(25 mei 2007) De Duitse economie floreert, de werkloosheid daalt met sprongen. De Duitsers zelf zijn nog het meest verbaasd en gissen naar de oorzaak. Is hier sprake van een Merkel-effect of zijn het toch de verguisde hervormingen van Gerhard Schröder?
door Bas de Rue
Het enige wat Schöder goed heeft geregeld is die baan die hij na zijn ambtsperiode opeiste.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Schröder heeft het wirtschaftswunder geregeld. Dacht dat wel duidelijk was?
Is er ook zo 1 van Marokko en/of Turkije?quote:
Hmmmmmmm...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is er ook zo 1 van Marokko en/of Turkije?
Nee zeker?
Je krijgt de groeten van 4D.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Doei, veel plezier daar Coen.
Eerlijk is eerlijk: Schroders hervormingen, ook al te summier, hebben hier wel degelijk mee te maken. Merkel heb ik tot nu toe bar weinig zien doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef zakjapannertje het volgende:
De Duitse economie bloeit, maar dankzij wie?
Voorspoed straalt vooral op Merkel af
(25 mei 2007) De Duitse economie floreert, de werkloosheid daalt met sprongen. De Duitsers zelf zijn nog het meest verbaasd en gissen naar de oorzaak. Is hier sprake van een Merkel-effect of zijn het toch de verguisde hervormingen van Gerhard Schröder?
door Bas de Rue
Dat zijn periodes. Ik had dat ook zo rond me 26e en nu een paar jaar later kan ik opeens weer overal tegen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jazeker, kan nergen meer tegen.![]()
Zeg, doe eens niet zo links.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef sigme het volgende:
Ja dus. Zo leuk, zo leuk, het verenigt vijanden: kijk, hier is iemand die we de grond in kunnen stampen; hij ligt al..
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:24 schreef pberends het volgende:
"Neoconservatieven hebben Amerika gehijackt"
quote:Een andere hoofdrol wordt vervuld door de ineenstorting van het imperium dat de Verenigde Staten is. Hij vergelijkt de VS met andere imperiums, zoals het oude Rome.
De vergelijking is aansprekend omdat ook in het geval van de VS alles erop wijst dat het imperium ten onder aan het gaan is aan haar eigen grootsheidswaanzin, iets wat in het Engels 'imperial overstretch' wordt genoemd. De voortdurende oorlogen, het leven op te grote voet en de verrijking van de bovenlaag worden gecompenseerd met een vlucht naar voren die geen weg terug kent en tot niets anders kan leiden dan naar de afgrond. Wat we nu zien zijn de laatste stuiptrekkingen die zich hoogstwaarschijnlijk zullen uiten in weer een oorlog (met Iran en met alle gevolgen vandien), het verder ombouwen van de VS naar een politiestaat en een financiële crash van het Amerikaanse systeem, waarbij het de vraag is wie en wat daarin wordt meegesleept.
ik neem aan dat je gewonnen hebt? Scherp van de tongriem gesneden als dat je bentquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Net nog bonje gekregen in het centrum. Stonden een stel paupergasten met een "Boycot Israel" spandoek te zeiken dat ze het debat met me wilde aangaan.
Palestijnenpropaganda.
Ja, heel ruimtelijk, maar ik hoef mijn haar niet te laten knippen door de ijscoman. En zijn gitaarspelende broer vertrouw ik niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft niemand het roffe geluidsfragmentje geluisterd met koptelefoon?
Iemand die denkt dat de 'Palestijnen' er al woonden voordat 'het boze Israel' hun land inpikte verdient niets meer dan een pak slaag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gewonnen hebt? Scherp van de tongriem gesneden als dat je bent
Ja, dat zou kunnen, denk ik. Misschien heb ik gewoon een wat te romantisch beeld van de loverboy.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tough loverboy.
Kennelijk ontging de ironie je.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, denk ik. Misschien heb ik gewoon een wat te romantisch beeld van de loverboy.
quote:Tough love is an expression used when someone must treat another person harshly or sternly in order to help them in the long run.
Vandaar dat je zelden op het forum verschijnt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon een wat te romantisch beeld van de loverboy.
Hoe kan je dat nou zeggen? Hij had een zonnebril op toen 'ie dat schreef!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kennelijk ontging de ironie je.
[..]
Nee, die ontging me niet. Het ging me alleen wat te ver dit overduidelijk kenbaar te maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kennelijk ontging de ironie je.
[..]
Da's waar. Ik zal niet meer klagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen? Hij had een zonnebril op toen 'ie dat schreef!
In de FOK!vijver is het als loverboy lastig laveren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vandaar dat je zelden op het forum verschijnt.
Het moet iemand zijn die zo godsgruwelijk dom en goedgelovig is dat het bijna niet voorstelbaar is. Mag ik een suggestie doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In de FOK!vijver is het als loverboy lastig laveren.
Je hoeft er ook niet in, een waar loverboy hengelt vanaf de kant.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In de FOK!vijver is het als loverboy lastig laveren.
Welke zender & programma?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jezus ik heb net dat interview met die Maria Trepp gehoord. Wat een geestelijk gestoord wijf is dat. Met een belachelijk accent
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jezus ik heb net dat interview met die Maria Trepp gehoord. Wat een geestelijk gestoord wijf is dat. Met een belachelijk accent
Als je jezelf tevreden stelt met wat guppen, stekelbaarsjes en een enkele keer een karper of snoek wellicht. Voor het betere werk moet je toch echt het ruime zilte sop kiezen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet in, een waar loverboy hengelt vanaf de kant.
Zij heeft anders wel een prachtige herformulering van ''H@tuh is v3rl@thuh!''quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het moet iemand zijn die zo godsgruwelijk dom en goedgelovig is dat het bijna niet voorstelbaar is. Mag ik een suggestie doen?
Ik ben ontmaskerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je jezelf tevreden stelt met wat guppen, stekelbaarsjes en een enkele keer een karper of snoek wellicht. Voor het betere werk moet je toch echt het ruime zilte sop kiezen.
Ja Wilders is Hitler want Bart Spruyt heeft eens een boek geschreven waarin Carl Schmidt voorkwam en dat was een belangrijke nazi dus Wilders wil alle moslims dood hebbenquote:
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zij heeft anders wel een prachtige herformulering van ''H@tuh is v3rl@thuh!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |