weten zij van ophouden?quote:
Waar zou dat nou toch door komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef BereNDD het volgende:
Komt wel vaak voor de laatste tijd
nah vlinderjacht is beter toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef het.ismij het volgende:
stond in de telegraaf vanochtend
Nekschot! allemaal!
Denk doordat mensen maar gewoon een topic openen en niet kunnen zien dat er al 200 topics over zijn geopendquote:
quote:
wat is daar nou weer gadver aan?quote:
Kunnen we beter aan jou vragen.. gatver, moet dat? Alweer een topic hierover?quote:
Marokkanen zinken, die kunnen niet zwemmen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef JamesBrowny het volgende:
Die lui mogen zelf een paar dagen bang gaan liggen spartelen in het water.
Er zijn genoeg homo's die zeer duidelijk te spotten zijn. En wie heeft ooit gezegt dat die nichterige hetro's niet gejonast worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef rena het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam zien aan iemand of hij homo is? Er lopen ook genoeg heterosexuelen rond die door zouden kunnen gaan voor nichten![]()
Ik hoop van niet. En ik hoop dat jij minder spelvouten gaat maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef LENUS het volgende:
Ik hoop dat er een Nederlandse IRA komt, maar dan gericht tegen radicaal voorbipsberersgeweld in deze samenleving.
En ick hoob foor jau dat je ooit noch eens je oochen open can doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:35 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. En ik hoop dat jij minder spelvouten gaat maken.
Modjes zijn aan het lunchen denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:17 schreef Biggs. het volgende:
Marokkanen gooien homo in het water
SCH, ben je al droog?
Marokkanen geven gratis zwemles aan Homo
Voorbibsberberterreur tegen Homo in 020
Ik voorspel ook een slotje op deze
Helemaal mee eens, kan een mod die titel veranderen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de meest politiek-correcte nieuwskoppen die ik de laatste jaren heb gelezen. Marokkaans tuig molesteert drie uur lang een man omdat hij homo is en dat wordt dan afgezwakt door 'Jongeren gooien homo in water'...
Doet denken aan de tijden van de schuimbekkende Rosenmöller toen hij nog in de kamer zat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de meest politiek-correcte nieuwskoppen die ik de laatste jaren heb gelezen. Marokkaans tuig molesteert drie uur lang een man omdat hij homo is en dat wordt dan afgezwakt door 'Jongeren gooien homo in water'...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:34 schreef LessKite het volgende:
Waarom moet er nou weer vermeld worden dat het om water gaat ?
"Mensen gooiden mens ergens in" kan toch ook prima ?![]()
Met marokanenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:35 schreef LessKite het volgende:
Of laten we het samenvatten :
"Ergens is iets gebeurd met iemand".
Of "Man is nat"?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:35 schreef LessKite het volgende:
Alsof het weer altijd mannen zijn die nat zijnquote:
Ja, maak er dan van:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef LessKite het volgende:
[..]
Alsof het weer altijd mannen zijn die nat zijn
"Mens is nat" dan.
Nat, nat.... Enig idee hoe grievend die kop is voor Afrikanen waar het nooit regent?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:48 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ja, maak er dan van:
"Wezen is nat"
Als er iets gebeurt met iemand, spreekt het voor zich dat dat ergens is. De kop kan dus worden:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:35 schreef LessKite het volgende:
Dat is vrij gedurft, normaal doen ze niks voordat het minstens 8 tegen 1 is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:25 schreef spanishgirl het volgende:
Las het vanmorgen al in de krant, walgelijk weerdrie tegen een...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |