abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49751195
Telegraaf op de voorpagina:
quote:
Marokkanen gooien homo in het water
door Gijsbert Termaat
AMSTERDAM - Drie Marokkaanse jongeren hebben een 38-jarige Amsterdammer gisternacht in elkaar geslagen en daarna onder dwang urenlang in het water van het Rembrandtpark in de hoofdstad laten zwemmen, terwijl ze stokken en takken naar hem gooiden.

"We waren bij mijn moeder eten en ik ging vast naar huis. Mijn partner Alexander bleef nog even en toen hij rond half één naar huis liep, werd hij bij het park tegen de grond gewerkt door drie Marokkaanse jongens", vertelt Jeroen Bulterman.

Vervolgens werd Alexander het park ingesleurd, waarbij zijn bovenkleding van zijn lijf werd gerukt en hij in één van de grote vijvers werd gegooid. "De jongens bleven aan de kant staan en gooiden takken en wat ze voor handen hadden naar hem toe. Mijn vriend moest in het pikdonker proberen alles te ontwijken en wonder boven wonder is hij niet geraakt."

Doodsangst
Het slachtoffer is volledig ingestort. " Hij heeft echt doodsangsten uitgestaan, want hij hoorde het trio in het Arabisch praten en dacht dat ze het ergste nog met hem voor hadden. In zijn beleving heeft Alexander twee uur rondgezwommen, tot een auto met groot licht dicht bij de plek arriveerde. De jongens schrokken daar zo van dat ze op de vlucht sloegen", aldus Jeroen.

Politiewoordvoerster Sita Koenders bevestigt het verhaal. "Het is een laffe actie en we zijn een diepgaand onderzoek gestart. We kijken welke reden er achter deze misselijke mishandeling zit en kijken ook of er sprake is van discriminatie."

Jeroen zegt niet te weten of het incident te maken heeft met het feit dat Alexander homo is. "Misschien zijn er meer mensen die de afgelopen tijd iets soortgelijks hebben meegemaakt en geen aangifte hebben durven doen. Ik roep hen op dat alsnog te doen, zodat de politie over nog meer informatie beschikt in hun speurtocht naar de daders."
Wat een laffe actie weer.
Het leven van een fatsoenlijke burger verziekt.
pi_49751239
Zouden Marrokanen kunnen zwemmen?
*****Kraak........
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:30:56 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49751256
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:29 schreef kraakvandaal het volgende:

Zouden Marrokanen kunnen zwemmen?
Nee en ze zijn ook nog bang voor honden.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:31:36 #4
2964 Armageddon
pi_49751266
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:32:44 #5
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_49751289
quote:
We kijken welke reden er achter deze misselijke mishandeling zit en kijken ook of er sprake is van discriminatie.
Die reden lijkt me duidelijk, dit is gewoon discriminatie, en dat terwijl die marokaantjes normaal het hardst schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden. Bah hypocriete ventjes, hoop dat ze gepakt worden en een heftige celstraf krijgen maar dat zal hooguit 10 uur schoffelen worden .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator vrijdag 25 mei 2007 @ 08:33:07 #6
5428 crew  miss_sly
pi_49751297
Welke reden er achter zit? Is dat ook maar op een of andere manier relevant? Er kan geen reden zijn waarvan men zegt: "ow, maar dan is het logisch, dan geeft het niet dat jullie dit gedaan hebben"
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:34:20 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49751320
marokkanen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49751322
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:32 schreef DaMook het volgende:

[..]

Die reden lijkt me duidelijk, dit is gewoon discriminatie,
discriminatie van wat ? weten we zeker dat die marokkanen wisten dat het om een homo ging ?
en dan nog...als ik als hetero door marokkanen in het water gegooid wordt, kan het net zo goed discriminatie zijn...van de kaaskop, of de kleine man...en al is het geen discriminatie...ik heb wel twee uur in het water gelegen onder begeleiding van drie medelanders
pi_49751365
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:30 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee en ze zijn ook nog bang voor honden.
Klopt gisteren ook me rot gelachen om het keffertje van m'n schoonzus waar een zooitje Murken doodsbang voor waren
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49751371
quote:
Drie Marokkaanse jongeren hebben een 38-jarige Amsterdammer
Was het geen Utrechtenaar? Jammer.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:41:14 #11
2964 Armageddon
pi_49751449
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef osho het volgende:

[..]

discriminatie van wat ? weten we zeker dat die marokkanen wisten dat het om een homo ging ?
en dan nog...als ik als hetero door marokkanen in het water gegooid wordt, kan het net zo goed discriminatie zijn...van de kaaskop, of de kleine man...en al is het geen discriminatie...ik heb wel twee uur in het water gelegen onder begeleiding van drie medelanders
Spoor jij wel helemaal?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:42:38 #12
2964 Armageddon
pi_49751480
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klopt gisteren ook me rot gelachen om het keffertje van m'n schoonzus waar een zooitje Murken doodsbang voor waren
Die gasten sporen niet joh. één grote kankerinteelbende is het. Weet je waar ze ook als de dood voor zijn die mongolen. Voor Voodoo.
pi_49751507
Het is pas nieuws als de homo de Marokkanen in het water had gegooid
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_49751513
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Die gasten sporen niet joh. één grote kankerinteelbende is het. Weet je waar ze ook als de dood voor zijn die mongolen. Voor Voodoo.
Boehoe ik maak je dood met mijn toverspreuk
pi_49751515
Zielig! En nu gaan ze ook nog een diepgaand onderzoek bij hem uitvoeren
pi_49751562
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:44 schreef EricT het volgende:
Het is pas nieuws als de homo de Marokkanen in het water had gegooid
Die kunnen niet zwemmen.
*****Kraak........
pi_49751610
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:41 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Spoor jij wel helemaal?
ja als je gewoon aangeeft waar je het niet met me eens bent
pi_49751625
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:

Weet je waar ze ook als de dood voor zijn die mongolen. Voor Voodoo.
Dat opent perspectieven. Water, honden, Voodoo.
*****Kraak........
pi_49751630
Krijg steeds minder zin omn het kaf van het koren te scheiden bij deze berichten.
pi_49751634
Wat zou het toch rustig worden in het nieuws als al die lijers gewoon het land uit geflikkerd zouden worden.
I am the Alpha and the Omega
pi_49751727
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:50 schreef BossFight het volgende:
Wat zou het toch rustig worden in het nieuws als al die lijers gewoon het land uit geflikkerd zouden worden.
Dan moeten de kranten op zoek naar ander nieuws, want dit vult vele kranten en tv-uitzendingen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:55:17 #22
50442 DaMook
pi_49751752
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef osho het volgende:

[..]

Je bent het dus met me eens, het was discriminatie , ook al wiste ze niet dat hij homo was. Je geeft zelf al de alternatieven .

Maar ze wisten het wel. Kan niet anders.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:56:15 #23
50442 DaMook
pi_49751769
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:54 schreef avw1982 het volgende:

[..]

Dan moeten de kranten op zoek naar ander nieuws, want dit vult vele kranten en tv-uitzendingen.
Dan laten we er toch 10 blijven , dan is er alwer genoeg om de kranten te vullen . (Wel 10 erge, niet de goede, dan gebeurd er niets.

pi_49751780
Word idd steeds moeilijker om het kaf van het koren te scheiden. Ben echt heel erg tolerant maar nadat ik de laatste tijd geconfronteerd word met dingen zoals in Premtime laatst, jong oranje, en nu weer dit.
Hoe leg ik in godsnaam mn kinderen uit dat het wel "meevalt"met onze marokaanse medelanders???
Niets menselijks is mij vreemd.
pi_49751807
Hij mag blij zijn dat hij in het water is gegooid en niet van tienhoog met zijn hoofd naar beneden van een flat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')