quote:
Bijna danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh oeh bijna fipo
bijna telt niet....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh oeh bijna fipo
niet dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh oeh bijna fipo
goed plan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga lunchen, vis
Eetse!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ook lunchen. Ook vis.
nieuwe halenquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ook lunchen. Ook vis.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sandwich Zalmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ppfff...tis ook zoooo cliché....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef MPG het volgende:
Vrijdag visdag
zijn jullie allemaal zo gristelijk?
Nee, ik vind zalm op maandag ook lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef MPG het volgende:
Vrijdag visdag
zijn jullie allemaal zo gristelijk?
Papier...wat zeg je nu...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik vind zalm op maandag ook lekker.
Satan is a better friend than Jezus
Ik was vroeger a-religieus, maar er zijn de laatste 20 jaar zo veel problemen met religie dat ik een beetje anti-religieus aan het worden ben.quote:
Hier ook !!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het zonnetje breekt hier eindelijk een beetje door...![]()
![]()
![]()
![]()
nou snap ik em...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was vroeger a-religieus, maar er zijn de laatste 20 jaar zo veel problemen met religie dat ik een beetje anti-religieus aan het worden ben.
God is a black, weed-smoking lesbian
Doe jij morgen eens even lekker uitslapen!!!!quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitslapen voor den overwinning! Lenny ligt alweer plat op bed met een laptopje, even uitrusten nog.. om vandaag weer eens lekker helemaal niets te gaan doen 14
dat zat zeker in de planning...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe jij morgen eens even lekker uitslapen!!!!
Slaap kindje slaap....
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitslapen voor den overwinning! Lenny ligt alweer plat op bed met een laptopje, even uitrusten nog.. om vandaag weer eens lekker helemaal niets te gaan doen 14
Moet ik eigelijk ook, wat voor studie doe je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben weer eens aan de studie geslagen!
laptop...check...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
verdomd, de zon schijnt nog serieus ook. Er was zware onweer voorspeld en heel de dag regen enzo.. kachel zo maar eens naar buiten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is er bij jou geen zon waar je in kan liggen?
![]()
Daar weet ik wel wat op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Schoon huis.
Communicatie- en Informatiewetenschappen in Utrechtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet ik eigelijk ook, wat voor studie doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |