Dacht ik alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:20 schreef Sok41 het volgende:
sfsdf
/edit, wou er gewoon even voor zorgen dat niemand fipo deed![]()
quote:
Buitenland aftrekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar hoezo krijg ik 200 posts aftrek?![]()
hou je bek man! als je een jood was had ik je nu laten deporteren!quote:
Accijnzenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Werkt ongeveer het zelfde als je de $ omwisseld voor €
Errr... Dat gaat nog alquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hou je bek man! als je een jood was had ik je nu laten deporteren!![]()
![]()
Whehee blijf jij maar mooi daarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hou je bek man! als je een jood was had ik je nu laten deporteren!![]()
![]()
Typ es wat meer berichten en wat korterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:26 schreef Cuckoo het volgende:
Btw; voor diegene die tijdens stage of in de vrije uurtjes nog wat series/films/docu's willen bekijken is www.joox.net wel een aardige site. Werkt erg makkelijkHeb gisteren een stukje gekeken van de docu Gangs in South-Africa, maar daar wordt je niet vrolijk van
![]()
Btw, tis een vrij nieuw concept, dus er staat nog niet al te veel op!
sommige mensen zit het gewoon niet mee...quote:
ja, wist je niet dat in stage SC berichten niet langer mogen zijn dan 2 regels?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Typ es wat meer berichten en wat korter
Spammen noemen ze dat toch? Mijn posts hebben tenminste toegevoegde waarde!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Typ es wat meer berichten en wat korter
de mijne ook maar dat komt omdat ik ze typ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Spammen noemen ze dat toch? Mijn posts hebben tenminste toegevoegde waarde!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, wist je niet dat in stage SC berichten niet langer mogen zijn dan 2 regels?![]()
Ik ben 6,5-talig (bijna dan)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, denk dat wij wel een van de landen zijn die meer talen ''redelijk'' kunnen spreken. Engels/Duits/beetje Frans![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is dan een gemiste kans aangezien deze zin langer dan twee zinnen gaat worden, omdat ik me dood verveel tevens nog een wacht op een pakketjes, wat interne informatie, test results en een vakantie naar aruba helaas wordt deze niet vergoed en valt hij dus ook niet onder reiskost, zelfs niet als ik zeg dat ik om moest rijden
Nouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Spammen noemen ze dat toch? Mijn posts hebben tenminste toegevoegde waarde!![]()
Jij bent dus die jongen van de reclame, die alle klanten langs gaat, in de lift, en in de taxi even wat woorden los rammeltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:32 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik ben 6,5-talig (bijna dan). En in buitenland zijn ze vaak onder de indruk als je je gewoon in zoveel talen verstaanbaar kan maken.
ik spreek er nu 3 en na volgend jaar hopelijk 4!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:32 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik ben 6,5-talig (bijna dan). En in buitenland zijn ze vaak onder de indruk als je je gewoon in zoveel talen verstaanbaar kan maken.
ABN-AMRO bankquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef denB het volgende:
[..]
Jij bent dus die jongen van de reclame, die alle klanten langs gaat, in de lift, en in de taxi even wat woorden los rammelt
Geen idee waar die reclame van was tho
heb je daar toevallig een talencursusje van liggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
Engels, Duits, Frans, Nederlands, (Oud Grieks, Zwasilees, Bongabonga's)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef Deansensitized het volgende:
Vloeiend: Fries Das een dialect, Nederlands, Engels.
Redelijk: Duits.
Beetje: Deens.
Is een jaarcursus, kun je bij de LOI volgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je daar toevallig een talencursusje van liggen?
Waren ze maar daar geblevenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
Rot op man! Is echt een erkende taal hoor!! En trouwens, het was er eerder dan het Nederlands
Verdorie, mijn posts zijn altijd nog wel zo boeiend (vind ik zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
Langer typen kan wel, maar lezen de mensen toch niet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
W00t ik heb gechat met zo'n Dell-etje
Was tof
Probleem niet opgelost natuurlijk, was een vrouw, maar later via de telefoon -> Hulp op afstand wel het probleem gevonden, en dat heb ik natuurlijk zelf ff opgelost!
Je mag geen sex-talk doen tijdens werk urenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Was tof
Probleem niet opgelost natuurlijk, was een vrouw, maar later via de telefoon -> Hulp op afstand wel het probleem gevonden, en dat heb ik natuurlijk zelf ff opgelost!
Heb je haar nummer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Was tof
Jazeker wel, lees ze ook altijd wel met interesse. Maar de meesten doen vaak niet de moeite denk ik. Zeker niet meer na een regel of vijf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Verdorie, mijn posts zijn altijd nog wel zo boeiend (vind ik zelf![]()
)
ja maar jij bent een vrouw...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Verdorie, mijn posts zijn altijd nog wel zo boeiend (vind ik zelf![]()
)
Klopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jazeker wel, lees ze ook altijd wel met interesse. Maar de meesten doen vaak niet de moeite denk ik. Zeker niet meer na een regel of vijf.
ik zie ook niet de zin in van het lezen van lappen tekst in SC topics...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jazeker wel, lees ze ook altijd wel met interesse. Maar de meesten doen vaak niet de moeite denk ik. Zeker niet meer na een regel of vijf.
Ik wil ook meer! maar er is 1 taal die ik ga laten vallen! en dat is Nederlands!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Leinonlein het volgende:
vloeiend : nl, duits, engels
brak : frans
losse woordjes : italiaans
Ik wil meerrrrrr! Spaans staat nu op mijn verlanglijst![]()
Hondquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie ook niet de zin in van het lezen van lappen tekst in SC topics...![]()
Ik lees zoveel mogelijk maar soms gaat het net iets te snel, en moet ik het dubbel lezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Iemand die zijn moedertaal niet (vrijwel) foutloos kan spreken danwel schrijven =quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wil ook meer! maar er is 1 taal die ik ga laten vallen! en dat is Nederlands!![]()
ik vind jou ook lief hoor...quote:
K gebruik veel spreektaal ipv schrijftaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iemand die zijn moedertaal niet (vrijwel) foutloos kan spreken danwel schrijven =![]()
Damn slimme mensen hier, iedereen kan meerdere talen. Ik zie het al geen kans op een baan in het buitenlandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
vloeiend : nl, engels
brak : duits, frans
losse woordjes : spaans
OLE!
komt op het zelfde neer he...quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ach er moeten ook mensen in Nederland achterblijven!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Damn slimme mensen hier, iedereen kan meerdere talen. Ik zie het al geen kans op een baan in het buitenland
met 6,5 taal bedoel ik ook iets meer dan losse woorden, want ander kom ik wel in de dubbele cijfersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef denB het volgende:
[..]
Jij bent dus die jongen van de reclame, die alle klanten langs gaat, in de lift, en in de taxi even wat woorden los rammelt
Geen idee waar die reclame van was tho
Als je niet naar t buitenland wilt heb je er ook geen behoefte aan, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Damn slimme mensen hier, iedereen kan meerdere talen. Ik zie het al geen kans op een baan in het buitenland
appels en peren zijn ook beste talenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
[..]
met 6,5 taal bedoel ik ook iets meer dan losse woorden, want ander kom ik wel in de dubbele cijfers
NL, Duits, Frans, Engels, Italiaans, kantonees, mandarijns (mee bezig)
En Zweeds is een leuk taaltje om te horen. Hoe meer overdreven je het uitspreekt hoe beter het is
logisch als je 10 regels typt...!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Eerdat ik een post heb getypt zijn jullie al bijna een pagina verder![]()
Vloeiend, vloeiend.. Kan mij uitstekend redden in t Engels, denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Ik betwijfel dat iemand hier vloeiend Engels spreekt.
ik denk dat ik er redelijk in de buurt kom!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Enige waar ik heen wil is een engels sprekend land. Denk aan Australie of Amerikaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je niet naar t buitenland wilt heb je er ook geen behoefte aan, toch?
Wil nog wel een keer stage lopen ofzo in t buitenland maar denk dat die kans wel verkeken is![]()
pools kan ik ook nog! Alalaska!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef Cuckoo het volgende:
Vloeiend: Nederlands & Engels
Redelijk tot goed: Duits & Twents![]()
Brak: Frans & Hablo Español
En nog een paar Poolse scheldwoorden![]()
Trooquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Ik vind dat serieus echt geweldig! Ik zou dat ook zo ontzettend graag willen maar wil je een taal goed leren, dan gaat daar echt veel tijd inzitten. Engels krijg je wel goed mee van films (daar heb ik het hoofdzakelijk van geleerd). Maar duits, tsja, wat ik op school leerde, met die kennis kun je niet in duitsland gaan werken (tenzij je natuurlijk engels kunt sprekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
[..]
met 6,5 taal bedoel ik ook iets meer dan losse woorden, want ander kom ik wel in de dubbele cijfers
NL, Duits, Frans, Engels, Italiaans, kantonees, mandarijns (mee bezig)
En Zweeds is een leuk taaltje om te horen. Hoe meer overdreven je het uitspreekt hoe beter het is
Wat is vloeiend? Ik kan me uitstekend verstaanbaar maken in het engels, moet wel, mijn huisgenoten spreken niet allemaal Duits. Maar fouten maak ik wel nog heel vaak. Wat is het dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Gewoon Goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat is vloeiend? Ik kan me uitstekend verstaanbaar maken in het engels, moet wel, mijn huisgenoten spreken niet allemaal Duits. Maar fouten maak ik wel nog heel vaak. Wat is het dan?![]()
Hakkelendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat is vloeiend? Ik kan me uitstekend verstaanbaar maken in het engels, moet wel, mijn huisgenoten spreken niet allemaal Duits. Maar fouten maak ik wel nog heel vaak. Wat is het dan?![]()
*eenschquote:
sorry te veel tekst... dat ga ik niet lezen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus echt geweldig! Ik zou dat ook zo ontzettend graag willen maar wil je een taal goed leren, dan gaat daar echt veel tijd inzitten. Engels krijg je wel goed mee van films (daar heb ik het hoofdzakelijk van geleerd). Maar duits, tsja, wat ik op school leerde, met die kennis kun je niet in duitsland gaan werken (tenzij je natuurlijk engels kunt spreken). De taal leer je pas echt in het land zelf.
Nu moet ik ook zeggen dat mijn duits inmiddels beter is dan mijn engels (woordenschat tenminste, bij grammatica zal het er nog om hangen)
Ja zo heb ik het ook in mijn CV staanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef DaFan het volgende:
Op mijn CV maak ik verschillen tussen Nederlands en Engels, terwijl ik mij idd prima kan redden in het Engels.
Nederlands: Moedertaal
Engels: Goed
Duits: Redelijk
Ook geef ik aan hoe ik met lezen en schrijven ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |