quote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
Omdat het alweer zo lang geleden is vonden we het weer tijd voor een WFL meet. De WFL meet zal deze keer georganiseerd worden door Geartsjuh, Reya en/of Haushofer.
Er zijn diverse ideeen, maar waarschijnlijk zal de meet bestaan uit een activiteit die veel raakt aan de W van Wetenschap uit WFL, gevolgd door nuttigen van voedsel en drank.
Plaats : Leiden
Wanneer : Zaterdag 26 mei
Wie komen er:
Ali_Kannibali
Isegrim
Causa
Doffy
heiden6
Alicey
Reya
Sitethief
Trinity (misschien)
miss_sly (misschien)
qu63 (waarschijnlijk)
Haushofer
Roomsoesje
Brahimov
Barthol
osho (misschien)
Light
Geartsjuh
Friek_
Jogy
Whosvegas
Memento-Mori [
Nadere details worden nog bekend gemaakt, volg daarom het topic.
Gehoopt wordt dat er deze keer weer een aantal nieuwe gezichten te bewonderen zijn, want in WFL zijn sinds de laatste echte WFL meet veel nieuwe gezichten.
Als je wilt komen, laat dan weten wanneer je eventueel kan. Mocht je \\\'s avonds niet terug kunnen naar je woonplaats, laat dat dan ook weten - Dan kan er altijd gekeken worden of iemand een slaapplaats te bieden heeft.
Best apart als blijkt dat mensen helemaal niet weten hoe ze er financieel voor staan en wat ze wel en niet toe kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:32 schreef Alicey het volgende:
jammer dat juist "nieuwe" gezichten afzeggen.
Ik bén het souvenir uit Sneek.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij moet komen en neem een souvenit voor me mee uit Sneek![]()
Njah, je kunt altijd bellen als je wilt weten waar of hoe we uithangen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij komen iig wel richting Leiden, denk ik, weet alleen niet of we Naturalis halen
quote:
14:00 uur Leiden CS, blauwe borden aan zijde LUMC/Oegstgeest.quote:Ik begrijp dat er dus 14.00 op Leiden CS wordt afgesproken, of 14.00 Naturalis?
Ik zou hem denk ik in de parkeergarage bij het LUMC zetten. Het schijnt dat je daar goedkoop kan parkeren en je bent zo bij het CS en het Naturalis.quote:Ik kom met de auto, wat is het makkelijkst/goedkoopst parkeren, bij CS of Naturalis?
Ik zag net op Google Maps dat het hemelsbreed maar een paar honderd meter bij elkaar vandaan ligt. Dan kan ik net zo goed bij CS komen. "Blauwe borden" is duidelijk genoeg voor buitenstaanders dat ik het zonder verder info kan begrijpen wanneer ik daar aankom?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik zou hem denk ik in de parkeergarage bij het LUMC zetten. Het schijnt dat je daar goedkoop kan parkeren en je bent zo bij het CS en het Naturalis.
Nieuwe telefoon, oude kapot, dus geen kans gehad om de oude nummers over te zetten...dus ik heb ook jouw nummer niet meer.quote:
Ik hoop van welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zag net op Google Maps dat het hemelsbreed maar een paar honderd meter bij elkaar vandaan ligt. Dan kan ik net zo goed bij CS komen. "Blauwe borden" is duidelijk genoeg voor buitenstaanders dat ik het zonder verder info kan begrijpen wanneer ik daar aankom?
Oh, wist ik niet. Gepm'd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon, oude kapot, dus geen kans gehad om de oude nummers over te zetten...dus ik heb ook jouw nummer niet meer.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik kom.
Ik begrijp dat er dus 14.00 op Leiden CS wordt afgesproken, of 14.00 Naturalis? Ik kom met de auto, wat is het makkelijkst/goedkoopst parkeren, bij CS of Naturalis?
Ik ga iig wel via Utrechtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Geartsjuh ga je vanaf Utrechten zoja samen reizen een optie
Overkillquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:28 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik morgen komen in een Fok t-shirt? Of is dat overkill?
Pm me maarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef whosvegas het volgende:
deeltje 3 alweer
Ik kom morgen zeker.
Zou het handig zijn om mobiele nummers uit te wisselen?
Ik ben nog nooit op het station Leiden geweest, straks loop ik jullie mis
Ik moet nog kijken hoe het FOK! shirt me staat (Vandaag ontvangenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:28 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik morgen komen in een Fok t-shirt? Of is dat overkill?
Gekocht? Geen dingetje gekookt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:16 schreef Causa het volgende:
Ik heb een dingetje gekocht voor wie morgen komt![]()
Surequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Geartsjuh ga je vanaf Utrechten zoja samen reizen een optie
Die mensen komen helaas nooit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Toch jammer dat ik dit zo laat lees. Anders had ik misschien nog wel willen komen. Misschien dat ik iets minder fel zou zijn tegen bepaalde mensen als ik weet wie er achter bepaalde usernames schuilgaan. Al zie ik in het lijstje niet echt mensen staan die mijn nekharen recht overeind laten staan.
Kun je niet alsnog komen? Ik PM je iig wel even mijn telefoonnummer zodat je kunt bellen of SMS'en als je alsnog komt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Toch jammer dat ik dit zo laat lees. Anders had ik misschien nog wel willen komen. Misschien dat ik iets minder fel zou zijn tegen bepaalde mensen als ik weet wie er achter bepaalde usernames schuilgaan. Al zie ik in het lijstje niet echt mensen staan die mijn nekharen recht overeind laten staan.
nep-WFL'erquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:25 schreef qu63 het volgende:
tot hoe laat blijven in Naturalis?
Ik denk namelijk dat dat het me het minst aanspreektdus ik kom wat later
Ik kom toch alleen voor de slowchatquote:
hoe laat gaan jullie er heen? dan zorg ik er voor dat ik er dan ook gewoon benquote:wij komen overigens ook niet naar Naturalis.Vriendin van miss blijft nog wat langer vandaag. We komen wel eten.
misschien moeten we aan een quotum van interessante bijdragen binnen WFL gaan denken voordat je in de LFC mag postenquote:
weten we nog niet precies, ergens einde van de middag ofzo.quote:hoe laat gaan jullie er heen? dan zorg ik er voor dat ik er dan ook gewoon ben
Ik heb genoeg interessants gepost in de LFC, dus ik mag al blijvenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:45 schreef osho het volgende:
[..]
misschien moeten we aan een quotum van interessante bijdragen binnen WFL gaan denken voordat je in de LFC mag posten
en dan meteen naar t restaurant?quote:weten we nog niet precies, ergens einde van de middag ofzo.
Komt hij daarna wel? Ik weet trouwens niet of je een kortingskaart hebt van de NS, maar zo niet kun je op de mijne meereizen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:50 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 komt ook niet naar Naturalis, ik wel.
Waar ik straks niet op kan meereizen.quote:
Heb ik mijn redenen voor, en die ga ik niet hier neergooienquote:
quote:
De volgende keer bij uitzondering in 020.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Maar de volgende keer weer in Amsterdam, hoor, daar krijg je om half 12 niet te horen dat er niets meer geschonken wordt
Ik denk dat Haus zo over Amsterdam denkt gezien hoe het er in Groningen aan toe gaatquote:Op zondag 27 mei 2007 01:22 schreef miss_sly het volgende:
Maar de volgende keer weer in Amsterdam, hoor, daar krijg je om half 12 niet te horen dat er niets meer geschonken wordt
Ik wil niet naar een parenclubquote:Op zondag 27 mei 2007 01:24 schreef heiden6 het volgende:
Ik eis wel daarna een meet Rotterdam.
Het is geen parenclub, maar een gang bang.quote:
Ze kunnen nog vernietigd worden...wat is het je waard?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:38 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik wil de volgende keer best BOB spelen hoor![]()
Er zijn geen foto's gemaakt toch?![]()
![]()
Laat ik beginnen met het bieden van een roomsoesje....quote:Op zondag 27 mei 2007 01:40 schreef miss_sly het volgende:
Ze kunnen nog vernietigd worden...wat is het je waard?![]()
mannen en vrouwen gescheidenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:43 schreef Doffy het volgende:
De volgende meet doen we een moskee-meet, iemand?
Dan ga ik niet meequote:
Ik heb nog heel veel verteld nadat jij weg wasquote:Op zondag 27 mei 2007 02:17 schreef Haushofer het volgende:
Was in ieder geval gezellig, op de prominent aanwezige afwezigheid van Geartsjuh's uitgebreide kennis en toelichting van de stad Leiden na heb ik me iig prima vermaakt
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:53 schreef osho het volgende:
[..]
in het kader van de monty python meet kun je altijd een nepbaard op doen
Liesje eet geen boterhammen met pindakaas, 0 dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:55 schreef Alicey het volgende:
Liesje is ontsnapt aan haar belagers!
Ik vond de meet keigeslaagd!Leuk dat er zoveel nieuwe mensen bij waren.
Om nog even in het thema van Naturalis te blijven : Hoeveel boterhammen met pindakaas heeft Liesje vanochtend op alvorens van het bruisende Schiebroek weer naar Zuid te gaan?
Foutquote:Op zondag 27 mei 2007 13:07 schreef Light het volgende:
[..]
Liesje eet geen boterhammen met pindakaas, 0 dus.
Nicequote:Op zondag 27 mei 2007 12:35 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel verteld nadat jij weg was. Maar jij krijgt nog wel een ander keertje een rondleiding
.
Ja idd.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:54 schreef KrAstrid het volgende:
Ow en sidekick sorry dat we helemaal niet door hadden dat je wegging
Alleen omdat 'ie Kofi Annan in zijn avatar heeft. Wat een dom gelul.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja idd.Ik heb het ook helemaal gemist.
Maar ik blijf het raar vinden dat Sidekick geen neger is.
waar was jouw koksmuts en wandelstok ?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alleen omdat 'ie Kofi Annan in zijn avatar heeft. Wat een dom gelul.
Och, nu kan ik je tenminste herkennen als je eens op bezoek bij je ouders gaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:54 schreef KrAstrid het volgende:
Ow en sidekick sorry dat we helemaal niet door hadden dat je wegging
ééntje, een sfeerimpressie zullen we maar zeggen. En ik heb meerdere keren gevraagds of iemand er problemen mee had maar niemand luistert naar een ONZ mod.quote:
Als ik vertel dat ik jogy heb gemeet wordt me gevraagd wat ik ign op een ONZ-meet te zoeken had.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
ééntje, een sfeerimpressie zullen we maar zeggen. En ik heb meerdere keren gevraagds of iemand er problemen mee had maar niemand luistert naar een ONZ mod..
Ik voel me gestigmatiseerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik vertel dat ik jogy heb gemeet wordt me gevraagd wat ik ign op een ONZ-meet te zoeken had.
Ten eerste, volgens mij las ik daar dat 750 boterhammen pindakaas gelijkstonden aan 1 bliksem, als je zo snel als een bliksemschicht op plaats van bestemming wilt zijn zou ik er 750 eten. Red bull is er niks bijquote:Op zondag 27 mei 2007 12:55 schreef Alicey het volgende:
Liesje is ontsnapt aan haar belagers!
Ik vond de meet keigeslaagd!Leuk dat er zoveel nieuwe mensen bij waren.
Om nog even in het thema van Naturalis te blijven : Hoeveel boterhammen met pindakaas heeft Liesje vanochtend op alvorens van het bruisende Schiebroek weer naar Zuid te gaan?
Het antwoord is 2 en het was prima ontbijt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Causa het volgende:
[..]
Ten eerste, volgens mij las ik daar dat 750 boterhammen pindakaas gelijkstonden aan 1 bliksem, als je zo snel als een bliksemschicht op plaats van bestemming wilt zijn zou ik er 750 eten. Red bull is er niks bij
Maar op 1tje zou je het ook wel redden, al zijn er lekkerder dingen voor de vroege morgen.
Klopt.quote:Ik heb begrepen dat het de drukstbezochte WFL-meet ooit was?
quote:die zich langzaam ontpopten als Jehova getuigen en verkopers van voedingssupplementen. Het was geen inspirerend gesprek, veel boeiender gesprekken met Jehova's gehad. Deze had het alleen erover dat ze er zo'n fijne wereldwijde familie aan had die ze over de hele wereld bezocht maar de lieve Heer Zelf boeide haar voor geen meter. Ik heb ze ieder maar een lichtstickje gegeven. Zoveel vinden in je religieuze familie is natuurlijk dik een lichtje waard.
Theorie slechtsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het antwoord is 2 en het was prima ontbijt.![]()
Anijsquote:[..]
Klopt.
Logeeradres op Java erbijquote:[..]
* Causa ontdekt bij deze waar Jogy mod van is.quote:
Toch leek 2 me verstandiger op dat moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Causa het volgende:
[..]
Theorie slechtsJij gaat dat echt wel op 1 redden
![]()
Naja, gelukkig straalde het niet van me af als je er nu pas achter komtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef Causa het volgende:
[..]
* Causa ontdekt bij deze waar Jogy mod van is.![]()
Okayquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch leek 2 me verstandiger op dat moment.
Zoiets niet neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, gelukkig straalde het niet van me af als je er nu pas achter komt.
* Causa kijkt vissig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef heiden6 het volgende:
TTIWWP
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Causa het volgende:
Voor ik het vergeet wilde ik Doffy aandragen als wfller met het beste kapsel![]()
Ik heb ook wel opgemerkt tijdens het terras, maar vaag. Omdat het zo gewoon is. Maar zomaar deze keer niet achterafquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef barthol het volgende:
* Barthol wist dat er een foto is gemaakt, maar staat er met z'n achterhoofd op
quote:
Linkje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:40 schreef Alicey het volgende:jogy Ik heb ook je reactie in het R&P topic gezien
Naja, aangezien ik gisteren weer halverwege ben gestopt met het opruimen van mijn kamer maakt die post op zich wel grappig eigenlijk.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, aangezien ik gisteren weer halverwege ben gestopt met het opruimen van mijn kamer maakt die post op zich wel grappig eigenlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:41 schreef jogy het volgende:
Naja, weet je tenkinste meteen de reden.
Anyway.
[afbeelding]
De foto der foto'squote:Op woensdag 30 mei 2007 08:41 schreef jogy het volgende:
Naja, weet je tenminste meteen de reden.
Anyway.
[afbeelding]
De concurrentie was dan ook niet erg groot wat betreft foto'squote:
Wat sta ik er weer charmant opquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:41 schreef jogy het volgende:
Naja, weet je tenminste meteen de reden.
Anyway.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |