ben je alcoholist?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik baal van mijn drankzucht en de gevolgen van dien. levensverwachting, asociaal gedrag en geheugenverlies.
kan je wel stellen ja.quote:
Niets doen is ook een gave. Sommige mensen kunnen het niet. De prijs is inderdaad dat je af en toe een slecht gevoel hebt over de onbenutte talenten.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik baal ook van het feit dat ik veel talenten onbenut laat of maar mondjesmaat benut, omdat ik liever niks doe.
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, en ontzettend genieten als het slecht gaat met mensen die mij niet goed behandeld hebben. Ik ben niet actief wraakzuchtig, maar passief...![]()
Welnee, gewoon mensch.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oohonze Yvonne is een gemeen kutwijf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben trouwens ook een enorme paardenlul![]()
oe, herkenning.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben ook niet bepaald een sociaal wonder. Ik hou er niet van om te praten om het praten, en ga me na een tijdje ergeren aan grote druktes.
Ook heb ik het 'probleem' dat als ik eenmaal een negatieve indruk van iemand heb gekregen het héél veel moeite kost om daar vanaf te stappen. Ik vind dat zelf niet echt een probleem, omdat ik redelijk vaak goed zit met m'n indruk en ik geen zin heb om moeite te doen voor mensen die ik niet mag.
Die komt mij ook bekend voorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef Nosh het volgende:
Verder het hele 'advies geven'-gedeelte. Ik weet prima wat voor anderen het beste is, en veel mensen kunnen ook bij mij terecht. Helemaal leuk en alles, behalve dat ik mijn eigen advies totaal negeer, en mijn leven nogal eens een panische puinhoop is.
O, ik heb dat met alles dat per telefoon afgehandeld moet worden, ik wacht er altijd zo lang mogelijk mee, en laat het liefst een ander bellen. Bij mij komt dat omdat ik een beetje slechthorend ben en soms moeite heb met mensen verstaan over de telefoon, dus doe ik net alsof het niet hoeft te gebeurenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die komt mij ook bekend voor.
Nog één trouwens, vanwege meerdere redenen heb ik ooit de administratie van mijn ouderlijk huis op me genomen, en doordat dat een paar keer finaal is mislukt trekt m'n hele lichaam bekant samen als er brieven in de brievenbus liggen. Ik laat al die zooi dan ook liggen tot het laatste moment, kijk er dan nog 's naar en stop het weer weg, tot ik er op (meestal pijnlijke) wijze aan herinnerd word. Ik kan een ontzettende struisvogel zijn als het op administratie, maar ook op malle dingen als 'werk' aankomt.
Wat let je om hem te openen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Waar blijft dat topic voor goede eigenschappen??
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:16 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Mijn lijstje:
-chaotisch/ verstrooid
-lui
Deze herken ik ook allemaal wel in mezelfquote:
Volgens mij hebben ze gewoon veel inzicht in zichzelfquote:Op maandag 4 juni 2007 10:50 schreef J.Grisham het volgende:
Hmz, valt me eigenlijk op dat veel mensen best negatief over zichzelf denkenZijn fokkers allemaal van die lullo's?
![]()
We zijn gewoon eerlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:50 schreef J.Grisham het volgende:
Hmz, valt me eigenlijk op dat veel mensen best negatief over zichzelf denkenZijn fokkers allemaal van die lullo's?
![]()
Gek he, in een topic dat vraagt naar je negatieve kantenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:50 schreef J.Grisham het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |