abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49839818
quote:
Op maandag 28 mei 2007 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik baal van mijn drankzucht en de gevolgen van dien. levensverwachting, asociaal gedrag en geheugenverlies.
ben je alcoholist?
  maandag 28 mei 2007 @ 00:52:03 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49839869
quote:
Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef toma het volgende:

[..]

ben je alcoholist?
kan je wel stellen ja.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 28 mei 2007 @ 00:53:24 #53
80382 manny
30 is best veel
pi_49839916
quote:
Op maandag 28 mei 2007 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik baal ook van het feit dat ik veel talenten onbenut laat of maar mondjesmaat benut, omdat ik liever niks doe.
Niets doen is ook een gave. Sommige mensen kunnen het niet. De prijs is inderdaad dat je af en toe een slecht gevoel hebt over de onbenutte talenten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 28 mei 2007 @ 01:07:02 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49840356
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Doe niet moeilijk. Ik ben best lekker.

je ziet er goed uit in je fok!outfit!
  maandag 28 mei 2007 @ 10:19:51 #55
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_49844687
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Doe niet moeilijk. Ik ben best lekker.
Lekker diertje ben je zeker Alleen iets wat labiel
  maandag 28 mei 2007 @ 10:20:34 #56
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_49844697
Als she dit ziet
  Admin maandag 28 mei 2007 @ 10:28:44 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49844819
quote:
Op maandag 28 mei 2007 00:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ow, en ontzettend genieten als het slecht gaat met mensen die mij niet goed behandeld hebben. Ik ben niet actief wraakzuchtig, maar passief...
, en geduldig what goes around, comes around
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2007 @ 10:38:52 #58
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_49844988
Ik ben verder een nogal lapzwans 0,0 discipline Slordig, eigenwijs,kan heel vervelend zijn En een zwak voor drank&drugs + vrouwen Vooral SHE
  maandag 28 mei 2007 @ 18:04:50 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49858652
ik ben helemaal niet écht wraakzuchtig gelukkig, denk dat ik zelfs daar te laks voor ben. hoewel dierenmishandeling in het langetermijn geheugen terecht komt.
pi_49867472
-Ik ben ontzettend slecht in het onthouden van namen.
-Als iets of iemand mij niet interesseert kan ik totaal niet luisteren.
-Ik interesseer mij niet zo snel in iets of iemand.
-Subtiel zijn is niet mijn forte
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_49867678
"Doe vandaag niet wat morgen kan" is mijn motto
Verder op z'n tijd gemakszuchtig en last van een ochtendhumeur als ik te vroeg op moet staan naar mn zin
  Admin dinsdag 29 mei 2007 @ 10:11:39 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49878960
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:55 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ooh onze Yvonne is een gemeen kutwijf

ik ben trouwens ook een enorme paardenlul
Welnee, gewoon mensch.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 29 mei 2007 @ 10:15:17 #63
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49879070
Erg onzeker. Soms komt iets wat ik zeg er heel rot uit terwijl dat niet zo bedoeld is. Tikje manipulatief soms.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:27:33 #64
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49879427
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:

Ik ben ook niet bepaald een sociaal wonder. Ik hou er niet van om te praten om het praten, en ga me na een tijdje ergeren aan grote druktes.

Ook heb ik het 'probleem' dat als ik eenmaal een negatieve indruk van iemand heb gekregen het héél veel moeite kost om daar vanaf te stappen. Ik vind dat zelf niet echt een probleem, omdat ik redelijk vaak goed zit met m'n indruk en ik geen zin heb om moeite te doen voor mensen die ik niet mag.
oe, herkenning.

En verder: niet perse een slechte eigenschap misschien, maar staat me vaak behoorlijk in de weg: ik weet dat ik een erg 'open' gezicht heb - ik bedoel dat mijn gemoedstoestand er overduidelijk op af te lezen valt, en ik met de beste wil ter wereld geen vat op kan krijgen.
Het staat mij vaak in de weg, derhalve dus een slechte eigenschap vind ik.

Verder matige discipline, sloddervos, ongeduldig, beperkt zelfwerkzaam, schiet vaak vanuit de heup... ja zo kandie wel weer even.

[ Bericht 40% gewijzigd door Garisson72 op 29-05-2007 10:35:49 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49879736
Ooh, dat áltijd te laat zijn zit er bij mij ook in . Goede vrienden van me rekenen er inmiddels zelf op dat ik een halfuur later ben .
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:45:35 #66
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49879929
haha, leuk topic!!!

In no particular order:

- Liever lui dan moe (behalve als ik gemotiveerd ben, dan is t weer andersom)
- Soms te impulsief
- Warhoofd
- Perfectionist
- Eigenzinnig
- Sloddervos (wat me zo eens in de maand zo de keel uit komt dat k er iets aan doe)
- Prioriteitenprobleempje
- Kan soms arrogant overkomen
- Dromer (maar ben continu bezig deze te verwezenlijken, only fools and kings make
real their wildest dreams, en ik ben liever geen koning)
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:48:20 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49880022
Oh, da's nog wel een goede. Arrogant overkomen heb ik volgens mij ook nogal eens last van.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:18:42 #68
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_49885698
Ik ben ijdel.. en terecht!

Verder ben ik
- Onterecht onzeker
- Een goedzak..
- Kan soms stronteigenwijs zijn

en lui... qua school.. niet qua werk.
Nunc est bibendum
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:42:55 #69
3038 Emel
realist
pi_49888811
- soms onzeker
- eigenwijs
- perfectionist
- te fel bij onrecht
- soms te lief voor anderen
- soms te impulsief
- kan soms arrogant overkomen
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:57:19 #70
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49889377
-Ik ben tering lui.
-te weinig verantwoordelijkheids gevoel
-geen disipline
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:06:58 #71
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49889693
* wat betreft het huishouden ben ik echt veel te lui, ik heb gewoon altijd andere/leukere dingen te doen.
* Dat ik niet de ruggegraat heb om het stoppen met roken door te zetten (er is altijd wel een reden om die verdomde sigaret te pakken)
*ik ben nog steeds in sommige situaties onzeker
*ik kan echt een bitch zijn en manlief helemaal de grond in trappen (maar ja dat is maar een aantal dagen in de maand)
en vast nog wel veel meer, maar daar moet ik over nadenken
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:17:33 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49890068
Mijn goede kanten zijn grotendeels ook meteen mijn slechte kanten dus dat is lastig.

- Ik relativeer alles zodanig dat het niet meer erg is, een voordeel want ik maak me er dan ook niet druk om. Een beetje een 'alles komt goed en zo niet dan nog' gevoel. Voordeel dat het redelijk stressloos leven is een nadeel omdat het dan kan voorkomen dat ik dingen te snel opgeef terwijl dat helemaal niet nodig is. Daar werk ik nu trouwens wel aan.

- Ik kan heel goed alleen zijn zonder morren maar dan overkomt het me weleens dat ik een goede vriend echt een lange tijd ( van een maand tot een paar maanden ) niet spreek. Dat het goede vrienden zijn blijkt wel dat als ik ze bel ze blij zijn om me te spreken en er binnen de kortste tijd weer een avondje geplanned staat.

- Grote fantasie, altijd leuk want daarom kan ik ook heerlijk in mijn hoofd bezig zijn maar aan de andere kant komt het ook voor dat ik dan spoken zie waar ze misschien niet zijn met betrekking tot vrienden en hun mogelijk reactie op iets, als ik ergens heen moet bellen of iets uit moet voeren. Wordt wel al een stuk minder gelukkig

- Problemen met zelfdiscipline, als iets me ook maar een beetje tegenstaat dan kán ik het gewoon niet meer ( hou ik mezelf voor inderdaad ) en geef ik het dus op ( beetje punt één )

- Slordig, mijn kamer is vaker wel dan niet in zo'n staat dat ik er een dagtaak aan heb om het schoon te maken, als ik dan bezig ben dan komen punt 1 en 3 wer opzetten dus stop ik er ook mee omdat ik een leuk boekje heb gevonden bijvoorbeeld.

- Confrontatie ontwijkend, ook weer een neveneffect van punt één. Op mijn werk heb ik dit niet meer maar in persoonlijk relaties wilt het nog weleens voorkomen dat door mijn confrontatie-fobie dingen laat gaan die makkelijk gered hadden kunnen worden door de confrontatie aan te gaan. Want het kan ook overkomen als des-interesse wat het lang niet altijd is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:32:06 #73
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49890644
Komt me wel beetje bekent voor
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:33:09 #74
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49893188
Wat jogy zegt. Ik ben heel erg 'komt wel goed, ooit'-erig van aard. Soort van afweerreactie, om met stress om te gaan. Zorgt er echter voor dat ik nog alles goed zit te praten, terwijl ik bijvoorbeeld een dag voor mijn levensbepalend examen niks heb uitgevreten. En dat ik vrij snel iets laat gaan, al zegt iedereen dat ik het niet moet nemen. Qua vriendschappen ben ik heel erg 'out of sight, out of mind', en dat is vaak heel, heel erg zonde. Achteraf.

In het verlengde ligt het confrontatie-vermijdende, met als gevolg dat ik mezelf nog wel eens naar de achtergrond wil plaatsen. Zeker bij confronterende dingen tussen de mensen zit ik er tussen, en probeer ik me eraf te maken met compromissen, wat niet echt werkt.
Oude vriendin van me heeft me weleens een 'kameleon' genoemd, en dat is ook zo. Ik kan mezelf heel makkelijk inmengen en aanpassen, waar dan ook. Heeft me in het verleden vaak geholpen, maar de kans dat het doorslaat is aanwezig. Wat dat betreft laat ik vrij snel over me heen lopen.

Verder het hele 'advies geven'-gedeelte. Ik weet prima wat voor anderen het beste is, en veel mensen kunnen ook bij mij terecht. Helemaal leuk en alles, behalve dat ik mijn eigen advies totaal negeer, en mijn leven nogal eens een panische puinhoop is.

En dan nog een scala aan dingen als luiheid, gebrek aan discipline, verkeerde prioriteiten en het inschattingsvermogen van iemand die veels te veel met dingen wegkomt. Maar goed. Ik leef, en kom er tot nu toe best ver mee.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49894177
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef Nosh het volgende:

Verder het hele 'advies geven'-gedeelte. Ik weet prima wat voor anderen het beste is, en veel mensen kunnen ook bij mij terecht. Helemaal leuk en alles, behalve dat ik mijn eigen advies totaal negeer, en mijn leven nogal eens een panische puinhoop is.
Die komt mij ook bekend voor .

Nog één trouwens, vanwege meerdere redenen heb ik ooit de administratie van mijn ouderlijk huis op me genomen, en doordat dat een paar keer finaal is mislukt trekt m'n hele lichaam bekant samen als er brieven in de brievenbus liggen . Ik laat al die zooi dan ook liggen tot het laatste moment, kijk er dan nog 's naar en stop het weer weg, tot ik er op (meestal pijnlijke) wijze aan herinnerd word. Ik kan een ontzettende struisvogel zijn als het op administratie, maar ook op malle dingen als 'werk' aankomt.
pi_49894968
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Die komt mij ook bekend voor .

Nog één trouwens, vanwege meerdere redenen heb ik ooit de administratie van mijn ouderlijk huis op me genomen, en doordat dat een paar keer finaal is mislukt trekt m'n hele lichaam bekant samen als er brieven in de brievenbus liggen . Ik laat al die zooi dan ook liggen tot het laatste moment, kijk er dan nog 's naar en stop het weer weg, tot ik er op (meestal pijnlijke) wijze aan herinnerd word. Ik kan een ontzettende struisvogel zijn als het op administratie, maar ook op malle dingen als 'werk' aankomt.
O, ik heb dat met alles dat per telefoon afgehandeld moet worden, ik wacht er altijd zo lang mogelijk mee, en laat het liefst een ander bellen. Bij mij komt dat omdat ik een beetje slechthorend ben en soms moeite heb met mensen verstaan over de telefoon, dus doe ik net alsof het niet hoeft te gebeuren
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_49896312
onzeker
ijdel
eigenwijs
vergeetachtig
chaotisch
naief (als in: te lief)
negatief
cynisch

Vooral dat chaotische, en ook gewoon de hele dag niks doen terwijl ik eigenlijk heel veel plannen had maar er uiteindelijk het nut niet meer van inzie. Verder ben ik wel heel leuk hoor
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:41:48 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49900463
-Koppig
-Impulsief
-Lui
-Eigenwijs
-Nieuwsgierig
-Enorme chaoot
-Vergeetachtig
-Altijd een grote bek maar achteraf toch immer een klein hartje
-Controlfreak (en dan met name als ik bij iemand in de auto zit lang leve de handrem )
-Onzeker
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49900674
Ik kan er eigenlijk maar eentje noemen waar ik mezelf soms ook aan erger

En da's dat ik ongeduldig ben.

Waar blijft dat topic voor goede eigenschappen??
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:02:17 #80
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_49901404
Ik ben laks, chaotisch en kan niet plannen. Dit uit zich vooral bij het studeren, of vooral het ontbreken van alle aandacht daarvoor.

Daarnaast ben ik regelmatig ongeloofelijk chagrijnig en vrolijk ik mezelf dan weer op met het maken van vervelende en kwetsende opmerkingen tegen iedereen in de buurt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_49903714
Ik ben (negatief) :
- bot. Vooral thuis kan ik best bot reageren.
- hard. Ik kan zelden sentimenteel worden als mensen op tv het kut hebben. Ik voel daar niks mee.
- chaggie. Ik kom de laatste tijd veel chaggie thuis.
- onzeker. Ik twijfel heel veel aan mezelf en alles wat ik doe en denk.
- twijfelachtig. Zie boven. Doe ik het wel goed? Etc. etc.
- dom (ik kan nogal domme opmerkingen maken of totaal niet handig reageren m.b.t. snelle actie/efficiëntie).
- Driftig. Als iets niet werkt (vooral thuis) dan smijt ik gerust met het dichtbijzijnde (afstandbediening ofzo) Niet hard, maar dan is het wel weg en uit mijn irritatieomgeving.
- gereserveerd Ik kan nooit eens goed mezelf zijn. Ik let teveel op mijn omgeving.
- sadist. Ik vind foto's uit de oorlog met veel lijken en magere mensen interessant om te zien. Kan daar uren naar kijken. In oorlogsfilms moet er niet teveel gelult worden maar dan wil ik veel ellende zien. Gebeurd is het namelijk toch dus dan moet het geen softe film zijn ook.

Ik ben (positief):
- euhm.
- euhm.
- euhm.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:22:18 #82
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49904785
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Waar blijft dat topic voor goede eigenschappen??
Wat let je om hem te openen?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49907722

Mezelf vergelijken met / spiegelen aan anderen. Zeer destructief en hardnekkig.
Als het kon zou ik deze eigenschap per direct operatief laten verwijderen. Desnoods zonder verdoving.

woensdag 30 mei 2007 @ 01:57:58 #84
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_49914135
1. Lui
2. Onzeker
3. Ongeduldig
4. Accuraat op een manier dat mensen er gek van kunnen worden.
pi_49960270
Zo daar gaan we dan

-Lui (wat hebben veel mensen die, maar hoe lui zijn ze werkelijk? )
-Nooit zin hebben in dingen die wel leuk zijn maar MOETEN
-Te laat komer
-express onaangepast gedrag vertonen in openbaar (boeren etc). overigens niet als ik aan het werk ben gheghe
-je naasten toch ongelofelijk treiteren en er van genieten
-chaoot
-boos worden als dingen niet gaan zoals je wilt
-geen emotie tonen (wel hebben)
-neigen teveel ongevraagd te bemoeien met andermans zaken

nou zo kan ie wel weer

verder ben ik wel aardig hoor...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_49960770
mijn lijstje negatieve eigenschappen,

- Uitstellen (en daarvan komt natuurlijk afstellen)
- Niet geconcentreerd zijn (zolang iets me boeit ben ik wel geconcentreerd, totdat er iets misgaat of het te lang duurt)
- Afhankelijkheid van anderen (is een punt waar ik enorm mee zit en aan aan het werk ben waardoor het een eind minder is nu)
- Negatieve denkwijze (zie vorige puntje)
- Niet met me emoties om kunnen gaan (tijdje afgesloten en nu opnieuw leren herkennen is moeilijk)
- Twijfelen
- Te veel praten (wordt niet altijd in dank afgenomen)
- Niet nadenken voor ik iets zeg
- Verlegen zijn (ben ik aan bezig waardoor de 2 punten hierboven naar de oppervlakte zijn gekomen)
- Ijdel
- Lui
- Niet gemotiveerd
- Nog een groot aantal dingen waar ik even niet op kan komen... ja ik denk best negatief over mezelf... over anderen daarintegen kan ik weinig negatieve dingen zeggen
pi_49972576
Mijn lijstje:

-chaotisch/ verstrooid
-lui
-doemdenken/ zwartkijken
pi_49998532
- Te dominant
- Weet alles beter
- Kan heel druk worden na verloop van tijd
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:29:35 #89
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_49998655
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:16 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Mijn lijstje:

-chaotisch/ verstrooid
-lui
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:25 schreef TryX het volgende:
- Te dominant
- Weet alles beter
Deze herken ik ook allemaal wel in mezelf
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:13:07 #90
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_50002236
1: Ik ben te agressief
2: Ik kan mijn emoties niet uiten (al vindt mijn omgeving dat vervelender dan ik)
3: Ik trek de problemen van anderen me te persoonlijk aan.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  maandag 4 juni 2007 @ 10:48:03 #91
179637 J.Grisham
Nothing fails like success.
pi_50084977

• Wat ik erg irritant aan mezelf vind is dat ik te makkelijk ben. Denken dat alles vanzelf wel aan komt waaien.. Bv met school ook, laatste week pas beginnen met leren..

• Vrij lui, heb momenteel niet eens een bijbaantje naast mn studie :S

Verder eigenlijk geen negatieve eigenschappen nu ik er zo over nadenk Ik ben best gaaf eigenlijk
  • An education isn't how much you have committed to memory, or even how much you know. It's being able to differentiate between what you do know and what you don't.
      maandag 4 juni 2007 @ 10:50:04 #92
    179637 J.Grisham
    Nothing fails like success.
    pi_50085026
    Hmz, valt me eigenlijk op dat veel mensen best negatief over zichzelf denken Zijn fokkers allemaal van die lullo's?
    An education isn't how much you have committed to memory, or even how much you know. It's being able to differentiate between what you do know and what you don't.
    pi_50086246
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 10:50 schreef J.Grisham het volgende:
    Hmz, valt me eigenlijk op dat veel mensen best negatief over zichzelf denken Zijn fokkers allemaal van die lullo's?
    Volgens mij hebben ze gewoon veel inzicht in zichzelf
      Admin maandag 4 juni 2007 @ 11:41:22 #94
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_50086380
    quote:
    We zijn gewoon eerlijk.

pi_50086557
    Ik ben onzeker...(best wel heel erg)

en mijn slechte eigenschap is dat ik al het slechte over mij kan verzinnen maar geen goeie...

als ik dit topic lees denk ik: heb ik ook, heb ik ook, heb ik ook...die ook, oh ja dat ook...dat ook...naja etc...

Ongedisciplineerd, en lui.
    en ik moet (weer) eens wat ondernemen op het sociale vlak....
    Ik doe niet meer aan een signature
      maandag 4 juni 2007 @ 13:44:52 #96
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_50090072
    quote:
    Gek he, in een topic dat vraagt naar je negatieve kanten
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 4 juni 2007 @ 22:46:55 #97
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_50110154
    Ik kan behoorlijk lomp zijn.. afentoe behoorlijk irritant (vooral tijdens je werk)
    Onzeker
    Te grote fantasie soms

Een groot inlevingsgevoel
    Een goed luisterend oor
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
    pi_50242881
    Heel erg chaotisch
    en
    nogal flirterig, bij tijden.

En ik ben niet actief genoeg voor mijn studie.
    Mon 'en!
    pi_50243879
    Al mijn slechte eigenschappen komen uiteindelijk gewoon terug op één ding: luiheid/laksheid. Ik neem me telkens voor om 't beter te doen maar .. dat doe ik dan dus uiteindelijk weer niet, of ik doe 't maar een paar keer. (Mocht er iemand nog nuttige tips hebben hiervoor, graaaag!). Kuteigenschap.
      vrijdag 8 juni 2007 @ 17:54:26 #100
    164122 Feitosa
    Brombeer
    pi_50245715
    Laks
    betweterig
    soms onuitstaanbaar
    soms woedeuitbarstingen
    kieskeurig
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself