Maar 'verder' ben je wel leuk?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef SHE het volgende:
Dat is best een lijst:
- Onzeker
- Veeleisend
- High maintenance
- Neurotisch
- Dwangmatig
- Dramatisch
- Vergeetachtig
- Iets te temperamentvol
- Wraakzuchtig
- Ijdel
- Perfectionistisch
- Overheersend
- Manipulatief
- Psychotisch ( zo rond mijn eisprong )
- Betweterig
Hoeveel krassen hebben je polsen al geincasseerd?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef SHE het volgende:
Dat is best een lijst:
- Onzeker
- Veeleisend
- High maintenance
- Neurotisch
- Dwangmatig
- Dramatisch
- Vergeetachtig
- Iets te temperamentvol
- Wraakzuchtig
- Ijdel
- Perfectionistisch
- Overheersend
- Manipulatief
- Betweterig
Jeee, dat dat nog voor mogelijk was. Dan moeten die paar eigenschappen wel heel leuk zijn, zodat ze de overhand nemen op je negatieve eigenschappen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben gelukkig ook bedeeld met een paar leuke eigenschappen.
Geen, daar ben ik dan weer te ijdel voor.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hoeveel krassen hebben je polsen al geincasseerd?
quote:
ja idd. Heb ik ook wel es. Trek me ook heel snel dingen aan..quote:Op zondag 27 mei 2007 21:10 schreef QCC het volgende:
-buien van pessimisme/down zijn als iets tegenzit
Dingen aantrekken doe ik weer niet, m'n eigen oordeel vind ik uiteindelijk het belangrijkst.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd. Heb ik ook wel es. Trek me ook heel snel dingen aan..![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef SHE het volgende:
Dat is best een lijst:
- Onzeker
- Veeleisend
- High maintenance
- Neurotisch
- Dwangmatig
- Dramatisch
- Vergeetachtig
- Iets te temperamentvol
- Wraakzuchtig
- Ijdel
- Perfectionistisch
- Overheersend
- Manipulatief
- Betweterig
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben vrij onzeker, en overcompenseer dat nog wel 's met een grote mond, of door negatief te doen over anderen. Sowieso kan ik snel in een negatieve spiraal schieten als dingen me tegenzitten, waardoor alles kut en onmogelijk te fixen lijkt. Ik ben een chaoot, maar aan de andere kant een regelteef, ik kan niet zo goed tegen onzekerheden als het aankomt op plannen ofzo, al laat ik dit en de negatieve spiraal steeds vaker los. Ik ben ook niet bepaald een sociaal wonder. Ik hou er niet van om te praten om het praten, en ga me na een tijdje ergeren aan grote druktes.
Ook heb ik het 'probleem' dat als ik eenmaal een negatieve indruk van iemand heb gekregen het héél veel moeite kost om daar vanaf te stappen. Ik vind dat zelf niet echt een probleem, omdat ik redelijk vaak goed zit met m'n indruk en ik geen zin heb om moeite te doen voor mensen die ik niet mag.
Zelfanalyses zijn ok.
Het bovenstaande + lui en ongeduldigquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben vrij onzeker, en overcompenseer dat nog wel 's met een grote mond, of door negatief te doen over anderen. Sowieso kan ik snel in een negatieve spiraal schieten als dingen me tegenzitten, waardoor alles kut en onmogelijk te fixen lijkt. Ik ben een chaoot, maar aan de andere kant een regelteef, ik kan niet zo goed tegen onzekerheden als het aankomt op plannen ofzo.
Ook heb ik het 'probleem' dat als ik eenmaal een negatieve indruk van iemand heb gekregen het héél veel moeite kost om daar vanaf te stappen. Ik vind dat zelf niet echt een probleem, omdat ik redelijk vaak goed zit met m'n indruk en ik geen zin heb om moeite te doen voor mensen die ik niet mag.
Zelfanalyses zijn ok.
Ugh, dat is echt een afschuwelijk trekje, wat vooral bij mannen lijkt voor te komen. En in mijn ervaring bij mannen die ik heel onaantrekkelijk/eng vind (no offence)quote:Op zondag 27 mei 2007 19:45 schreef Friek_ het volgende:
Wat ik vooral irritant aan mezelf vind is m'n betweterigheid. M'n geheugen is vaak ijzersterk en zodoende kan ik ook dingen tot in de details herinneren, waarvan ik dus ook gebruik maak
Komt u maar.
Oohquote:Op zondag 27 mei 2007 22:31 schreef yvonne het volgende:Grote bek Klein hartje Chaoot IJdel Al het werk naar me toe trekkend Olifantengeugen Wraakzuchtig, maar ik heb de tijd, niet impulsief Uiterst fel bij onrecht Onverbeterlijke dramaqueen Ik weet alles beter Veel te snel medelijden En een ongelooflijk gevoel voor humor, met name voor de stomme fouten die ik maak Onverbeterlijk warhoofd Sta te vaak klaar voor een ander
Verder val ik best mee
Dit is precies wat ik ook heb.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:45 schreef Friek_ het volgende:
Wat ik vooral irritant aan mezelf vind is m'n betweterigheid. M'n geheugen is vaak ijzersterk en zodoende kan ik ook dingen tot in de details herinneren, waarvan ik dus ook gebruik maak wanneer het gaat om feitenkennis. Vaak weet ik het dan net iets beter tot bijna ergernis van mezelf, want niet iedereen loopt echt warm voor iemand die zich verliest in de details. Maar goed, dat komt ook omdat ik graag wil dat mensen weten waarover te praten, waarvan zelden ook daadwerkelijk het geval is (politieke discussies, bijv.).
Gek genoeg vind ik de combi wel leuk klinken...quote:
Ow, en ontzettend genieten als het slecht gaat met mensen die mij niet goed behandeld hebben. Ik ben niet actief wraakzuchtig, maar passief...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef Ripley het volgende:
-chaotisch
-onzeker
-grillig
-eigenwijs
-betweterig
-roddeltante
-nieuwsgierig
-slordig
Dat was het wel geloof ik
Dan zit je bij FOK! niet op je gemak, met al die taalpuristen en -terroristen op de loerquote:Op maandag 28 mei 2007 00:28 schreef Apropos het volgende:
Ik werk bij vlagen, ik kan erg ongeduldig zijn, taalfouten reken ik toe tot in het derde en vierde geslacht.
nobody is perfectquote:Op maandag 28 mei 2007 00:35 schreef dawg het volgende:
Een slechte eigenschap van mij is dat ik er geen kan bedenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |