en van wat voor muziek ze houden, kan je elkaar makkelijker tips gevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het word eilk wel eens tijd om een lijstje te maken voor wie er komen.
Dat maakt echt geen ruk uit , bij de laatste 3 meets waarik geweest ben heb ik mzzr 2 users meegemaakt hadden die ook wel eens naar of geinteresseerd in hiphop waren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef timbob het volgende:
[..]
en van wat voor muziek ze houden, kan je elkaar makkelijker tips geven
"wie weet er nog goeie death metal?"
"ik luister alleen K3"
maar K3 fans zullen wel niet meegaan.. gok ik.
en aan de andere kant, misschien evengoed wel interessant..
met andere woorden, timbob, bemoei je er niet mee
ja, dat bedacht ik me ook laterquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat maakt echt geen ruk uit , bij de laatste 3 meets waarik geweest ben heb ik mzzr 2 users meegemaakt hadden die ook wel eens naar of geinteresseerd in hiphop waren.Het gaat ook gewoon meer om de gezelligheid natuurlijk
9 mm?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik ga mijn Browning afstoffen en alvast even in de wapenolie zetten.
Kut, weer een dag zonder drugs op stap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Hou er rekening mee dat in Amsterdam preventieve fouillering aan de orde van de dag is...
Hoezo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Kut, weer een dag zonder drugs op stap..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
Is er nou al een datum bekend? Ken nauwelijks cdwinkels in amsterdam (alleen de Fame) dus mooie manier om leuke cdwinkels en Fok!kers te ontmoeten
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zaterdag 25 augustus om 13:00 bij de FRS op Amsterdam CS
25 Augustus is net te vroeg voor mijn wiet-oogst...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
Kut, weer een dag zonder drugs op stap..
Verzetten that isquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
25 Augustus is net te vroeg voor mijn wiet-oogst...
neuh hoor , maar TS moest een datum prikken , en die heeft een datum geprikt op een dag dat ongeveer iedereen iets anders te doen hadquote:
Sorry, dingen veranderen soms.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh hoor , maar TS moest een datum prikken , en die heeft een datum geprikt op een dag dat ongeveer iedereen iets anders te doen had
Vooral erg aardig dat de meeste dat een paar dagen van tevoren besluiten. Nou ja, ik ging toch al nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
neuh hoor , maar TS moest een datum prikken , en die heeft een datum geprikt op een dag dat ongeveer iedereen iets anders te doen had
Oi, waar is jou avatar van?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:36 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Vooral erg aardig dat de meeste dat een paar dagen van tevoren besluiten. Nou ja, ik ging toch al niet
En ik heb notabene een hele lijst gemaakt met alle platenzaken behalve free record shops!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:37 schreef n0r het volgende:
Ik was nu dus donderdag in Amsterdam, alleen in Concerto geweest, verder weet ik niets te zitten
Herfstvakantie een idee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |