quote:doe je aan sport?
yeps, momenteel wel.
wat voor sporten doe je?
Voetbal![]()
hoeveel uur per week sport je?
voetbal: 6 uur in de week![]()
Wiiquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Aarrggghh!! Ik wil hier geen mensen hebben die Wii Sports spelen sporten noemen hoor.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:53 schreef Viking84 het volgende:
Oh, als we 'fietsen van en naar het werk' ook ineens gaan meetellen als 'sport' (want eigenlijk is dat gewoon 'lichaamsbeweging'), dan fiets en loop ik ook. En ik stofzuig 2 keer in de week!
Ik vind fietsen eigenlijk wel tellen, omdat je ook de auto/bus/whatever zou kunnen pakken. Afwassen en dweilen telt dan weer niet, want dat moet toch. Dat is geen keuze, ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef colette het volgende:
oké dan; trek het fietsen er dan maar af.......
je kunt je huis ook laten verslonzen of een schoonmaakster nemen, dus het is wél een keuze. Alles in het leven is een keuzequote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind fietsen eigenlijk wel tellen, omdat je ook de auto/bus/whatever zou kunnen pakken. Afwassen en dweilen telt dan weer niet, want dat moet toch. Dat is geen keuze, ofzo.
Ok, ok, maar je maakt je huis niet schoon omdat je zo graag wilt bewegen, maar omdat je je huis schoon wilt hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:33 schreef Viking84 het volgende:
je kunt je huis ook laten verslonzen of een schoonmaakster nemen, dus het is wél een keuze. Alles in het leven is een keuze.
????quote:Op maandag 28 mei 2007 21:26 schreef borisz het volgende:
1. jep
2. Pencak Silat
3. 2x in de week in totaal 3 tot 4 uur
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef buitenbeentje het volgende:
Boogschieten: minimaal 3 uur per week, vaak meer.
Paardrijden: 1 uur per week, soms meer.
Fietsen: minimaal 0.5 uur per week, hangt er van af hoe vaak ik naar de kroeg ga.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:15 schreef Cryptodome het volgende:
doe je aan sport?
ja
wat voor sporten doe je?
Taekwondo, daarnaast doe ik binnenshuis aan fitness, veel (fanatiek) fietsen (buitenshuis :-P) , af en toe hardlopen. Zou vaker willen gaan zwemmen
Minimaal 3 uur per week, maar dit loopt wel eens op tot 8 uur.
Zeker voor de conditie die je voor oa het sparren moet hebben? Dat heb je idd zeker wel nodig ja,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
... hardlopen en tkd is goede combi
(spreek uit ervaring
)
Softbal is toch de vrouwenvariant van baseball?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef CaLeX het volgende:
doe je aan sport?
Ja
wat voor sporten doe je?
Ik zit op softbal (catcher) en voetbal (linksback)
Softbal 2 tot 3 uur trainen op woensdag, + een wedstrijd op een andere doordeweekse avond (anderhalf uur)
Voetbal 2 tot 3 uut trainen op donderdag + een wedstrijd op zondag (anderhalf uur)
Totaal (gemiddeld) zo een 7 uur per week.
Zo wordt het weleens genoemd jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Softbal is toch de vrouwenvariant van baseball?
Maar het is dus niet zo? Ik lees op wikipedia dat ook mannen het ook op hoog niveau spelen. Ik ken de verschillen met baseball en ik kan eigenlijk niet zo goed bedenken waarom het een aparte sport is. Wat is überhaupt het verschil qua tactiek en strategie?quote:
Het verschil is echt weinig, de bal is een stuk groter en zachter, de honken liggen een stuk dichter bij elkaar, er zijn een paar aanvullende regels op de honkbal regels en de sfeer is een stuk gemoedelijker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar het is dus niet zo? Ik lees op wikipedia dat ook mannen het ook op hoog niveau spelen. Ik ken de verschillen met baseball en ik kan eigenlijk niet zo goed bedenken waarom het een aparte sport is. Wat is überhaupt het verschil qua tactiek en strategie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |