quote:doe je aan sport?
yeps, momenteel wel.
wat voor sporten doe je?
Voetbal![]()
hoeveel uur per week sport je?
voetbal: 6 uur in de week![]()
Wiiquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Aarrggghh!! Ik wil hier geen mensen hebben die Wii Sports spelen sporten noemen hoor.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:53 schreef Viking84 het volgende:
Oh, als we 'fietsen van en naar het werk' ook ineens gaan meetellen als 'sport' (want eigenlijk is dat gewoon 'lichaamsbeweging'), dan fiets en loop ik ook. En ik stofzuig 2 keer in de week!
Ik vind fietsen eigenlijk wel tellen, omdat je ook de auto/bus/whatever zou kunnen pakken. Afwassen en dweilen telt dan weer niet, want dat moet toch. Dat is geen keuze, ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef colette het volgende:
oké dan; trek het fietsen er dan maar af.......
je kunt je huis ook laten verslonzen of een schoonmaakster nemen, dus het is wél een keuze. Alles in het leven is een keuzequote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind fietsen eigenlijk wel tellen, omdat je ook de auto/bus/whatever zou kunnen pakken. Afwassen en dweilen telt dan weer niet, want dat moet toch. Dat is geen keuze, ofzo.
Ok, ok, maar je maakt je huis niet schoon omdat je zo graag wilt bewegen, maar omdat je je huis schoon wilt hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:33 schreef Viking84 het volgende:
je kunt je huis ook laten verslonzen of een schoonmaakster nemen, dus het is wél een keuze. Alles in het leven is een keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |