kun je ook niets aan doen dat je vandaag een mongooltje bent...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zit ook wel aan de 200 ondanks handicap
hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Houniet het volgende:
Apple dreigt seksshop aan te klagen vanwege Ipod-vibrator
![]()
latersquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:04 schreef Damzkieee het volgende:
Ik peer em
toedels allen!
Rustig aan doen he!
meelezen..?quote:
Lijkt me een tof bootje!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:04 schreef Goover het volgende:
Net op 'de' boot van het bedrijf geweest, een of ander test bootje. Wel leuk ding, heeft een bad aan boord. 2 dikke Ford diesels er in
. Ik moets een beetje een gas en koppelings kabel aansluiten, beetje simpel sleutelen dus. En er moest een radar scanner getest worden, ook wel leuk.
1 bad maar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:04 schreef Goover het volgende:
Net op 'de' boot van het bedrijf geweest, een of ander test bootje. Wel leuk ding, heeft een bad aan boord. 2 dikke Ford diesels er in
. Ik moets een beetje een gas en koppelings kabel aansluiten, beetje simpel sleutelen dus. En er moest een radar scanner getest worden, ook wel leuk.
ja, als het goed is wel.. het is allemaal vrij basic hoor..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
@ PieterBas, komt je website nog wel online?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:07 schreef Sehnsucht het volgende:
ik geef even de suggestie dat we SC beter in SFC kunnen veranderen.
SuperFastChat.
![]()
Niet USFC? UltraSupersonicFastChat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:07 schreef Sehnsucht het volgende:
ik geef even de suggestie dat we SC beter in SFC kunnen veranderen.
SuperFastChat.
![]()
In een warm badje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:08 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ga even op het toilet, een bruin ei leggen.
tot over 10 minuten he![]()
Altijd en overal lig ik op de loer om stoute users te straffenquote:
een bruine speer uit je rug drukken bedoel jequote:Op donderdag 24 mei 2007 16:08 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ga even op het toilet, een bruin ei leggen.
tot over 10 minuten he![]()
Keep up the spankingquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Altijd en overal lig ik op de loer om stoute users te straffen![]()
![]()
![]()
je moet ook van die koffie afblijvenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
![]()
zitten die hier dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |