Marcel Woods - Cherry Blossomquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat pompt er nu uit je speakers dan??
cooper test?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hoeveel post kan je doen in een Cooper Test
oooooh aaaaah de horror van de middelbare school!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:49 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zover mogelijk lopen in 12 minuten![]()
nope..quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nieuwe D-Block & S-Te-Fan al gehoord dan??
Ken alleen Advanced van Marcel Woodsquote:
Werken? Had wat verkeerde printjes uitgedraaid, een flinke prop van gemaakt en een voetbaltoernooi georganiseerd hier op de afdeling met multomappen als goals.quote:
ga naar huisquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef teardropnl het volgende:
Ik heb geen zin meer-O-
dan ga je naaar huis?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef teardropnl het volgende:
Ik heb geen zin meer-O-
was ik altijd wel goed inquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:49 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zover mogelijk lopen in 12 minuten![]()
uitslag?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Werken? Had wat verkeerde printjes uitgedraaid, een flinke prop van gemaakt en een voetbaltoernooi georganiseerd hier op de afdeling met multomappen als goals.
En wat hebben jullie gedaan?
niets...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Werken? Had wat verkeerde printjes uitgedraaid, een flinke prop van gemaakt en een voetbaltoernooi georganiseerd hier op de afdeling met multomappen als goals.
gaat nog redelijk lukken ook...quote:
Gekkenwerk Casual, gekkenwerk!quote:
Sidney Samson - Live set @ Sneakerzquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat pompt er nu uit je speakers dan??
ik denk dat ik niet meer ga wedden of het lukt of niet...quote:
Joomla Template gemaakt... CSS file gemaakt... nu nog wat fine tunen en de website is klaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Brrrrrrrmmmmmmmmquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nieuwe D-Block & S-Te-Fan al gehoord dan??
quote:
klinkt alsquote:
online?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Joomla Template gemaakt... CSS file gemaakt... nu nog wat fine tunen en de website is klaar![]()
Kan niet autorijdenquote:
wel matig dat ie het niet bij houdt...quote:
krijgen we de site nog te zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Joomla Template gemaakt... CSS file gemaakt... nu nog wat fine tunen en de website is klaar![]()
ik heb veel stijlenquote:
waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |