abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:51:20 #201
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49736891
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:49 schreef Redux het volgende:

PRECIES zoals hoe ik het ook zie en in de vorige discussies heb aangekaart.
Did not.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49736932
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:49 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Blablabla, klinkt nog steeds alsof je niet weet wat je punt is, anders zou je niet zo een verhaal ophangen pfffff....
Waar is de post waarin ik heb gezegd:
quote:
Alle schuld lag bij Blijdorp. Stenengooien is OK, oogcontact maken is OK (ondanks waarschuwingen dit niet te doen).
Wedden dat je nergens een post kunt vinden waarin ik heb gezegd dat die zaken OK zijn? Je lult alles bij elkaar om mij raar over te laten komen in de discussie.
pi_49736934
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:49 schreef Redux het volgende:

[..]

PRECIES zoals hoe ik het ook zie en in de vorige discussies heb aangekaart.
WHAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Iemand post een url naar een nieuwsbericht en ja hoor, redux zegt dat wat in het nieuwsbericht staat ook precies is wat hij bedoelt.

LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:52:16 #204
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49736937
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zijn er meer van die reduxjes?
Een heel subforum vol!

Gelukkig komen ze zelden buiten hun eigen subforum, dat scheelt dan weer. Hoewel ze incidenteel in WGR of NWS terechtkomen. Of DE.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:53:16 #205
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49736977
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

WHAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Iemand post een url naar een nieuwsbericht en ja hoor, redux zegt dat wat in het nieuwsbericht staat ook precies is wat hij bedoelt.

LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Let ook even op hoe Redux gezellig bij Martijn_77 op schoot klimt. Yuk.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:53:58 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49737005
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron

ik zie steeds meer in folie met enkelzijdige doorzichtigheid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49737064
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef Redux het volgende:

[..]

Waar is de post waarin ik heb gezegd:
Ik heb hier al antwoord op gegeven Waarom moet ik dat nog een keer doen?
quote:
Je lult alles bij elkaar om mij raar over te laten komen in de discussie.
Nee, jij lult dom, dat valt gewoon op en dit hou je al 3 topicjes vol, was het niet zo irritant geweest dan had ik hier een hulde-smilie geplaatst.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:56:06 #208
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_49737081
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie steeds meer in folie met enkelzijdige doorzichtigheid.
Dat is wat iedereen al voorgesteld heeft
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_49737182
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb hier al antwoord op gegeven Waarom moet ik dat nog een keer doen?
[..]

Nee, jij lult dom, dat valt gewoon op en dit hou je al 3 topicjes vol, was het niet zo irritant geweest dan had ik hier een hulde-smilie geplaatst.
Prima, jij blijft persoonlijk, ik ga verder niet meer op je in.
pi_49737191
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat is wat iedereen al voorgesteld heeft
zoalshetis loopt ietsjes achter

Gisteren las ik al een nieuwsbericht waarin stond dat Blijdorp erover nadacht om enkelzijdige doorzichtigheid te gebruiken. Dus voor mij is het oud nieuws
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:01:43 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49737323
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

zoalshetis loopt ietsjes achter

Gisteren las ik al een nieuwsbericht waarin stond dat Blijdorp erover nadacht om enkelzijdige doorzichtigheid te gebruiken. Dus voor mij is het oud nieuws
nee ik loop niet achter. ik wilde het nogmaals onderstrepen. sorry als je dacht dat ik de uitvinder was van zoiets simpels.

nu moeten ze het nog even toepassen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49737338
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef gronk het volgende:

[..]

Een heel subforum vol!

Gelukkig komen ze zelden buiten hun eigen subforum, dat scheelt dan weer. Hoewel ze incidenteel in WGR of NWS terechtkomen. Of DE.
Hoop dat er niet weer 1 ontsnapt naar NWS, 1 redux was wel genoeg voor mij
pi_49737366
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef Redux het volgende:
Chronologisch gezien was er eerst de strafrechtelijke aanklacht, daarna pas werd bekend gemaakt dat blijdorp de maatregelen zou treffen.
Er is geen strafrechterlijke klacht, er is een aangifte gedaan. Wel even bij de feiten blijven.
pi_49737414
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik loop niet achter. ik wilde het nogmaals onderstrepen. sorry als je dacht dat ik de uitvinder was van zoiets simpels.
O zo..
pi_49737434
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er is geen strafrechterlijke klacht, er is een aangifte gedaan. Wel even bij de feiten blijven.
quote:
ROTTERDAM - Een gezin uit Rotterdam doet aangifte tegen Diergaarde Blijdorp. Volgens hun advocaat Frank van Ardenne vinden zij het uitbreken van gorilla Bokito een zo ingrijpende gebeurtenis dat zij dit strafrechtelijk onderzocht willen hebben.

Zij verwijten Blijdorp nalatigheid, aldus hun raadsman dinsdag. "De dierentuin heeft onvoldoende zorg gedragen om te voorkomen dat dit levensgevaarlijke dier kon ontsnappen."

De ouders waren vrijdag met hun kinderen van een en drie jaar oud in de dierentuin, toen Bokito uitbrak en een vrouw aanviel. De familie vluchtte een restaurant in om zich in veiligheid te brengen.

Angstaanvallen

Het 3-jarige zoontje is nog steeds van streek. Het kind slaapt slecht en heeft volgens de advocaat last van angstaanvallen.

Nazorg

De ouders vinden ook de nazorg van Blijdorp onvoldoende, aldus de advocaat. Pas dinsdag is het gezin gebeld. Zij willen nu dat de rechter een oordeel velt.

In naam van de advocaat zeiden zij: "Wij, en met ons vele anderen, zijn ternauwernood aan een catastrofe ontsnapt. Blijdorp moet worden ingeprent dat dit nooit meer mag gebeuren."
pi_49737488
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef Redux het volgende:

[..]

[..]
Ja "willen onderzocht hebben", vooralsnog is het dus een aangifte. Het MOET nog strafrechterlijk onderzocht worden slimmerik

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2007 20:06:10 ]
pi_49737491
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef Redux het volgende:

[..]

[..]
Je post bewijst dus je eigen ongelijk. Men wil een strafrechterlijke onderzoek. Dat houdt niet in dat dat er ook komt.

Lijkt mij ook nogal tijdsverspilling persoonlijk.
pi_49737521
quote:
Slachtoffer schuldig aan gorilladrama
Bijna de helft van de Nederlandse bevolking (48 %) vindt dat de vrouw die vrijdag door de gorilla Bokito werd aangevallen, zelf schuldig is aan het incident.

Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond onder 900 mensen. Ruim een op de drie (35 %) vindt de directie van het dierentuin schuldig terwijl 9 % van de ondervraagden Bokito aanwijst. Bokito ontsnapte vrijdag uit zijn verblijf in Dierentuin Blijdorp in Rotterdam door over een afscheiding met water te springen. Een vrouw die regelmatig naar de aap kwam kijken, werd aangevallen en raakte gewond. De mensaap werd later in een restaurant in de dierentuin verdoofd en door oppassers overmeesterd.

Stoppen

14 % van de ondervraagden vindt dat diertentuinen moeten stoppen met het houden van gorilla's maar de overgrote meerderheid (81 %) wil af en toe een mensaap kunnen blijven zien.
De Hond heeft er ook maar even een peiling tegenaan gegooid
pi_49737541
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Tijger_m het volgende:

Je post bewijst dus je eigen ongelijk. Men wil een strafrechterlijke onderzoek. Dat houdt niet in dat dat er ook komt.
Wat ik dus ook bedoelde.
pi_49737552
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lijkt mij ook nogal tijdsverspilling persoonlijk.
Dat deed Redux nou ook continu in het vorige topic. Steeds beweerde hij iets, en vervolgens postte hij een nieuwsbericht waaruit zijn ongelijk bleek, en dan vervolgens ging hij stug verder...
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:07:51 #221
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_49737568
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef Biggs. het volgende:

[..]

De Hond heeft er ook maar even een peiling tegenaan gegooid
Kunnen ze die eens tussen een paar gorilla's gooien voor een staarwedstrijdje?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:08:39 #222
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49737600
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef Redux het volgende:

[..]

Wat ik dus ook bedoelde.
Oh, dat bedoelde je ook al.
pi_49737631
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat deed Redux nou ook continu in het vorige topic. Steeds beweerde hij iets, en vervolgens postte hij een nieuwsbericht waaruit zijn ongelijk bleek, en dan vervolgens ging hij stug verder...
Nee, dat deed ik dus niet. Daarnaast zou jij nog een quote van mijn post opzoeken waarin ik aangeef dat ik het OK vind dat de kinderen stenen gooiden en ik het OK vind dat de vrouw oogcontact had met de gorilla.

Je probeert me ook hier weer neer te zetten alsof ik zo dom ben als het achtereind van een varken om mij op die manier uit de discussie te krijgen, en alleen maar omdat ik het anders zie dan jij.
pi_49737657
quote:

[..]

Wat ik dus ook bedoelde.
Maar dat zei je dus niet. Je doet dus nu iets waar je zelf van walgde bij andere users die hebben gereageerd in je topic. Je verzint van alles, je lult, je denkt het beter te weten enzovoorts. Maar je hebt je dus gewoon verkeerd verwoord of je vergist. Al die andere users hebben waarschijnlijk hetzelfde probleem.
pi_49737658
quote:

[..]

Wat ik dus ook bedoelde.
Probeer dan eens te beginnen met te zeggen wat je bedoelt? Lijkt mij heel nuttig.

Persoonlijk denk ik dat deze mevrouw gekregen heeft waar ze om vroeg, een close encounter met een gorilla, helaas was ze geen Diane Fossey en had ze weinig kaas gegeten van het begrip respect en dat is helaas fout afgelopen.

Zand erover, gracht verbreden en minkukels als deze mevrouw voortaan weren uit de dierentuin.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2007 20:10:56 ]
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:10:10 #226
52349 purplerose
pi_49737668
quote:

[..]

Wat ik dus ook bedoelde.
Tuurlijk
pi_49737683
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:08 schreef gronk het volgende:

[..]

Oh, dat bedoelde je ook al.
Ja
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:11:23 #228
52349 purplerose
pi_49737707
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Kunnen ze die eens tussen een paar gorilla's gooien voor een staarwedstrijdje?
Dat zou tof zijn!
Go Bokito
pi_49737733
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Tijger_m het volgende:

Probeer dan eens te beginnen met te zeggen wat je bedoelt? Lijkt mij heel nuttig.
Dat doe ik de hele discussie al. Ik geef prima aan wat mijn punt is en onderbouw mijn punt uitvoerig. Dat bepaalde personen mij op deze manier uit de discussie proberen te krijgen door me neer te zetten als een dom persoon betekent niet dat ik niet duidelijk ben in mijn posts.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:12:48 #230
52349 purplerose
pi_49737779
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat deze mevrouw gekregen heeft waar ze om vroeg, een close encounter met een gorilla, helaas was ze geen Diane Fossey en had ze weinig kaas gegeten van het begrip respect en dat is helaas fout afgelopen.

Zand erover, gracht verbreden en minkukels als deze mevrouw voortaan weren uit de dierentuin.
Dat dus, en dat zeggen we al 3 topics lang
pi_49737791
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:09 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, dat deed ik dus niet. Daarnaast zou jij nog een quote van mijn post opzoeken waarin ik aangeef dat ik het OK vind dat de kinderen stenen gooiden en ik het OK vind dat de vrouw oogcontact had met de gorilla.

Je probeert me ook hier weer neer te zetten alsof ik zo dom ben als het achtereind van een varken om mij op die manier uit de discussie te krijgen, en alleen maar omdat ik het anders zie dan jij.
Ik kan me juist herineren dat ik je vroeg wat jouw punt dan was, en dat je eromheen lulde en op jouw beurt een vraag stelde (die ik toch echt heb beantwoord maar blijkbaar moet het overnieuw of de antwoord moet veel langer worden zodat je er niet overheen kan lezen of zo).

Beantwoord jij mijn simpele vraag en die stel ik nu ff nog een keer voordat je niet meer weet wat de originele vraag was: Wat is je punt dan?
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:14:03 #232
52349 purplerose
pi_49737819
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:13 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik kan me juist herineren dat ik je vroeg wat jouw punt dan was, en dat je eromheen lulde en op jouw beurt een vraag stelde (die ik toch echt heb beantwoord maar blijkbaar moet het overnieuw of de antwoord moet veel langer worden zodat je er niet overheen kan lezen of zo).

Beantwoord jij mijn simpele vraag en die stel ik nu ff nog een keer voordat je niet meer weet wat de originele vraag was: Wat is je punt dan?
in 3 regels of minder he!
pi_49737846
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat dus, en dat zeggen we al 3 topics lang
Tja, de kracht van reclame zit in de herhaling, he?
pi_49737847
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:13 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jij gaf in de eerste post van deze avond aan dat ik nergens in de discussie anderen tegemoet ben gekomen. Je had blijkbaar de hele discussie gevolgd. Als jij de discussie gevolgd hebt dan weet je prima wat mijn punt is. Ik heb namelijk zoals je zelf meerdere malen al aangeeft mijn punt herhaaldelijk gepost, remember jouw defekte grammafoonplaat opmerking?

Je kunt mijn punt dus prima terugvinden op de vorige pagina.
pi_49737870
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Dat doe ik de hele discussie al. Ik geef prima aan wat mijn punt is en onderbouw mijn punt uitvoerig. Dat bepaalde personen mij op deze manier uit de discussie proberen te krijgen door me neer te zetten als een dom persoon betekent niet dat ik niet duidelijk ben in mijn posts.
Blablabla, weeral geen antwoord op de vraag wat je punt is...

Wees een vent en geef toe dat je niet weet waar je over praat, dus datgeen waar jij tig anderen van heb beschuldigt in de afgelopen paar topicjes
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:16:29 #236
52349 purplerose
pi_49737944
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, de kracht van reclame zit in de herhaling, he?
En maar doordrammen over randzaken waar we het helemaal niet oneens zijn maar in zijn hoofd zijn we dat wel.

Beetje als die dude die tegen windmolens bezig is
pi_49737964
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Blablabla, weeral geen antwoord op de vraag wat je punt is...

Wees een vent en geef toe dat je niet weet waar je over praat, dus datgeen waar jij tig anderen van heb beschuldigt in de afgelopen paar topicjes
Ik weet prima waar ik het over heb en heb zoals je zelf hebt kunnen lezen mijn punt uitvoerig onderbouwd, oa op een pagina terug. Ga daar maar lezen wat mijn punt is.
pi_49737995
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef purplerose het volgende:

[..]

En maar doordrammen over randzaken waar we het helemaal niet oneens zijn maar in zijn hoofd zijn we dat wel.

Beetje als die dude die tegen windmolens bezig is
We? Jij en ik? Op de vorige pagina reageerde ik nog op erodome of deeteedee die blijkbaar een hele andere mening hebben dan 'we'.
pi_49738003
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Jij gaf in de eerste post van deze avond aan dat ik nergens in de discussie anderen tegemoet ben gekomen. Je had blijkbaar de hele discussie gevolgd. Als jij de discussie gevolgd hebt dan weet je prima wat mijn punt is. Ik heb namelijk zoals je zelf meerdere malen al aangeeft mijn punt herhaaldelijk gepost, remember jouw defekte grammafoonplaat opmerking?

Je kunt mijn punt dus prima terugvinden op de vorige pagina.
Weeral vertel je niet wat je punt is, weeral laat je zien dat je op 1 of andere manier niet wilt erkennen dat ik nu voor de 3e keer vertel dat ik in slechts 1 volgelulde topic en deze heb gereageerd. 3 keren achter mekaar zeg ik het al, schrijf het eens op een kladje als je het niet kan onthouden
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:18:22 #240
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49738011
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Discussietechnieken 101: Je krijgt niet meer gelijk door een standpunt vaker te herhalen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 mei 2007 @ 20:19:00 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49738036
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef Redux het volgende:

[..]

Ah weer iemand die dmv een dergelijk post even zijn menig deponeerd en zodra iemand daarop reageert kan de discussie los.

Bring it on, ik heb al 3 topics volgeluld, jou kan ik prima erbij hebben, swetsenegger.
eh wie ben je? en zou jouw mening me ook maar ene ruk moeten interesseren?
pi_49738064
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik weet prima waar ik het over heb en heb zoals je zelf hebt kunnen lezen mijn punt uitvoerig onderbouwd, oa op een pagina terug. Ga daar maar lezen wat mijn punt is.
Dus nu moet ik jouw punt gaan zoeken op de vorige pagina? Is het misschien omdat je zelf niet weet wat je punt is? Heb ik weeral gelijk?
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:19:46 #243
52349 purplerose
pi_49738072
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef Redux het volgende:

[..]

We? Jij en ik? Op de vorige pagina reageerde ik nog op erodome of deeteedee die blijkbaar een hele andere mening hebben dan 'we'.
ik ga het je geeneens uitleggen meer dude
pi_49738089
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Weeral vertel je niet wat je punt is, weeral laat je zien dat je op 1 of andere manier niet wilt erkennen dat ik nu voor de 3e keer vertel dat ik in slechts 1 volgelulde topic en deze heb gereageerd. 3 keren achter mekaar zeg ik het al, schrijf het eens op een kladje als je het niet kan onthouden
Als je slechts in 1 topic hebt gereageerd hoe weet je dan dat ik nergens anderen tegemoet ben gekomen? Je weet totaal niet waar je het over hebt man en probeert mij zwart af te schilderen.

Nergens heb ik jou een post van mij zien quoten waar ik zeg dat het OK is dat kinderen stenen gooien naar gorilla's of dat ik het OK vindt dat de vrouw oogcontact maakt met de vrouw.

En dat alles omdat jij je irriteert omdat ik topics vol mijn mening herhaal? Dude, je krijgt mij echt niet waar jij me hebben wil. Als jij mijn punt wil weten ga je maar een pagina terug lezen.
pi_49738121
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:

[..]

Uitgeluld dus.
pi_49738154
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

eh wie ben je? en zou jouw mening me ook maar ene ruk moeten interesseren?
Oh, je had je post specifiek voor 1 persoon bedoeld? Ja sorry, het stond er verder niet bij, en aangezien ik 1 van de lezers ben van dit topic dacht ik dat ik daarop kon reageren.
pi_49738187
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik had steeds een klein beetje hoop dat Redux iets kon inzien, maar telkens met elke postje erbij van hem denk ik dat hij inderdaad 1 of andere storing in zijn hoofd heeft. Zou een klap op zijn hoofd helpen denk je ?
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:22:27 #248
52349 purplerose
pi_49738188
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef Redux het volgende:

[..]

Uitgeluld dus.
In jou gekronkelde beleving wel, wees er trots op en klop jezelf op de borst zoals Bokito!
pi_49738222
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik had steeds een klein beetje hoop dat Redux iets kon inzien, maar telkens met elke postje erbij van hem denk ik dat hij inderdaad 1 of andere storing in zijn hoofd heeft. Zou een klap op zijn hoofd helpen denk je ?
HHAAHAH goeie!
nee echt!
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:23:29 #250
52349 purplerose
pi_49738226
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Klap op zn kop van Bokito zou wellicht die glich kunnen opheffen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')