abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 mei 2007 @ 18:42:57 #151
5428 crew  miss_sly
pi_49734289
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef Redux het volgende:

[..]

Ah weer iemand die dmv een dergelijk post even zijn menig deponeerd en zodra iemand daarop reageert kan de discussie los.

Bring it on, ik heb al 3 topics volgeluld, jou kan ik prima erbij hebben, swetsenegger.
Volgeluld klopy klopt inderdaad, maar dat het nou zulke hoogstaande discussies met jou zijn, kan ik niet beweren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_49734349
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Volgeluld klopy klopt inderdaad, maar dat het nou zulke hoogstaande discussies met jou zijn, kan ik niet beweren.
Als je me met zo'n post op m'n plek denkt te zetten oid heb je het mis. Als je hoogstaande discussies zoekt dan moet je sowieso al niet op fok zijn.
pi_49734612
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef Redux het volgende:

[..]

Ah weer iemand die dmv een dergelijk post even zijn menig deponeerd en zodra iemand daarop reageert kan de discussie los.

Bring it on, ik heb al 3 topics volgeluld, jou kan ik prima erbij hebben, swetsenegger.
Ik moet er bijna van huilen dat je WEERAL deze discussie voortzet. Waarom hou je deze discussie telkens? Er is bij jou helemaal geen ruimte voor discussie, iedereen probeert nog anderen tegenmoet te komen maar jij hebt het al helemaal uitgedacht en jouw verhaal is de enige juiste. Maakt niet uit of er onderbouwde postjes worden gedaan of hele lappen tekst.

Ik zou het waarderen als je nooit meer deelneemt aan een willekeurige discussie, je bent net een defekte grammafoonplaat, telkens in herhaling vallen en vooral stug blijven doen.
pi_49734674
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:44 schreef Redux het volgende:

[..]

Als je me met zo'n post op m'n plek denkt te zetten oid heb je het mis. Als je hoogstaande discussies zoekt dan moet je sowieso al niet op fok zijn.
Nee, vooral niet bij jou!
pi_49734952
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik moet er bijna van huilen dat je WEERAL deze discussie voortzet. Waarom hou je deze discussie telkens? Er is bij jou helemaal geen ruimte voor discussie, iedereen probeert nog anderen tegenmoet te komen maar jij hebt het al helemaal uitgedacht en jouw verhaal is de enige juiste. Maakt niet uit of er onderbouwde postjes worden gedaan of hele lappen tekst.

Ik zou het waarderen als je nooit meer deelneemt aan een willekeurige discussie, je bent net een defekte grammafoonplaat, telkens in herhaling vallen en vooral stug blijven doen.
Dan heb je de discussie niet goed gevolgd of gelezen, want ik ben in de discussie wel degelijk anderen tegemoet gekomen. Zie vorige topic. 'iedereen' probeert me helemaal niet tegemoet te komen, in tegendeel zelfs, veel mensen hier weten nog steeds niet wat er precies gaande was en verzinnen vanalles erop los.
Er zijn ook mensen die het net als ik zien, maar daar hoor ik je dan verder niet over.

Daarnaast, ingeval ik van mening ben dat ik het bij het goede eind heb, waarom zou ik dan mijn mening moeten bijstellen? Omdat jij van mening bent dat ik het verkeerd zie? Mag ik het niet zien zoals ik het zie en moet ik per se de mening van de ander overnemen, anders ben ik defekte grammefoonplaat?

Scheer je weg, pummel. Je hebt 0,0 toegevoegde waarde aan deze discussie. Laat ik die lelijke icoonavatar van je hier niet meer zien.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:03:46 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49734998
het beest stond bekend als vluchtgevaarlijk. prima dat blijdorp gaat zorgen dat dit nooit meer kan voorkomen. maar dat doen ze natuurlijk ook als pr-stuntje.

de vrouw mag wat mij betreft een ton hebben ofzo. ze zal wel dagelijks in de spiegel zien wat blijdorp heeft fout gedaan. of ze nog ooit een aap aankijkt is maar de vraag.

misschien moet blijdorp maar eens een folie overwegen waarbij mensen wel naar binnen kunnen kijken, maar dieren niet naar buiten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49735034
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:36 schreef Redux het volgende:

[heel verhaal hoe slimdom Redux wel niet is]

Hoe diebiel ben je dan, erodome?
DEBIEL spel je zo. En waarom die strafrechterlijk onderzoek als er toch al maatregelen worden genomen sowiezo na alle media-aandacht? Plus de rechtszaak van die "dom, achtergesteld, krankzinnig en is het verdiende loon"-mevrouw. Ik denk zelf dat er toch wel om geld gaat uiteindelijk...

Er zijn trouwens 2 dingen die jij door mekaar haalt.

1 is: Heeft krankzinnige blablabla- mevrouw wel of geen schuld bij de uitbraak van Bokito? (stalkergedrag, aankijken, gewaarschuwd zijn en toch negeren)

2 is: Is Blijdorp nu verantwoordelijk voor de uitbraak van Bokito? (gracht niet breed genoeg, meer oplettend personeel, betere scheiding tussen mensen en dieren)

Hou het bij de 1 of ander maar spring niet steeds heen en weer.
pi_49735087
Chronologisch gezien was er eerst de strafrechtelijke aanklacht, daarna pas werd bekend gemaakt dat blijdorp de maatregelen zou treffen.
pi_49735116
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef SolidasRock het volgende:

Er zijn trouwens 2 dingen die jij door mekaar haalt.

1 is: Heeft krankzinnige blablabla- mevrouw wel of geen schuld bij de uitbraak van Bokito? (stalkergedrag, aankijken, gewaarschuwd zijn en toch negeren)

2 is: Is Blijdorp nu verantwoordelijk voor de uitbraak van Bokito? (gracht niet breed genoeg, meer oplettend personeel, betere scheiding tussen mensen en dieren)

Hou het bij de 1 of ander maar spring niet steeds heen en weer.
Ik haal nergens 2 dingen door elkaar. Zie niet helemaal hoe jij daarbij komt.
pi_49735420
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:02 schreef Redux het volgende:

[..]

Dan heb je de discussie niet goed gevolgd of gelezen, want ik ben in de discussie wel degelijk anderen tegemoet gekomen. Zie vorige topic.
Daar was ik ook bij en ik begreep ineens waarom je irritant genoemd werd, je had een nogal nukkige houding en ik had een twijfelende post gepost waarbij ik de 1 en ander niet uitsloot, jij plaatste direct een postje daarop met NEE, het is zo en zo en daarmee punt uit. Dat is echt geen ruimte openlaten voor discussie. Bijna iedereen had vermoedens maar jij niet, jij wist precies hoe of wat en daarmee uit. Dus lul nu niet uit je nek dat je als een goede discussiepartner heb gedragen nu en de afgelopen topicjes, nog trots ook op "ik heb lekker 3 topicjes volgeluld" (met herhalingen en stugge houding ja...
quote:
'iedereen' probeert me helemaal niet tegemoet te komen, in tegendeel zelfs, veel mensen hier weten nog steeds niet wat er precies gaande was en verzinnen vanalles erop los.
Er zijn ook mensen die het net als ik zien, maar daar hoor ik je dan verder niet over.
Wat heeft je tegenmoet komen te maken met precies weten wat er gaande was?
quote:
Daarnaast, ingeval ik van mening ben dat ik het bij het goede eind heb, waarom zou ik dan mijn mening moeten bijstellen? Omdat jij van mening bent dat ik het verkeerd zie? Mag ik het niet zien zoals ik het zie en moet ik per se de mening van de ander overnemen,
Je bent van mening dat jouw versie de enige juiste versie is, je dwingt anderen het ook zo te zien. Dat is absoluut geen ruimte open laten voor een discussie.
quote:
anders ben ik defekte grammefoonplaat
Zie je wel dat je best dom bent... Je bent een defekte grammafoonplaat omdat je in HERHALING valt.
quote:
Scheer je weg, pummel. Je hebt 0,0 toegevoegde waarde aan deze discussie.
Nee jij hebt 0,0 toegevoegde waarde maar heb dat op 1 of andere manier niet door.
quote:
Laat ik die lelijke icoonavatar van je hier niet meer zien.
Nee jij hebt een mooie avatar

En zullen we eens een poll houden? Denk dat de meesten toch liever hebben dat je opdondert
pi_49735459
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef Redux het volgende:
Chronologisch gezien was er eerst de strafrechtelijke aanklacht, daarna pas werd bekend gemaakt dat blijdorp de maatregelen zou treffen.
Ik twijfel er geen seconde aan dat Blijdorp maatregelen zouden nemen. Nog een Bokito-ontsnapping kunnen ze echt niet gebruiken.
pi_49735482
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik haal nergens 2 dingen door elkaar. Zie niet helemaal hoe jij daarbij komt.
ja je ziet je eigen postgedrag niet nee. Daar was ik al achter hoor.
pi_49735519
Ik dwing nergens hoor. Zo wil jij het zien, maar dat is nergens mijn intentie.

Het kan me werkelijk aan m'n reet roesten of mensen me weg willen hebben of niet.

Blijkbaar willen oa jij dat IK het anders moet zien, anders moet ik opdonderen.
pi_49735598
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik twijfel er geen seconde aan dat Blijdorp maatregelen zouden nemen. Nog een Bokito-ontsnapping kunnen ze echt niet gebruiken.
En dus? Is het omdat jij die zekerheid hebt raar dat een gezin wat erbij aanwezig was een strafrechterlijk onderzoek wil?
pi_49735623
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

ja je ziet je eigen postgedrag niet nee. Daar was ik al achter hoor.
Ach ja tuurlijk, tuurlijk zie ik mijn eigen postgedrag niet. Slappe manier zeg om mij uit de discussie te drukken. Inhoudelijk lukt het je verder niet ofzo? Kom maar op, pummel
pi_49735665
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef Redux het volgende:
Ik dwing nergens hoor. Zo wil jij het zien, maar dat is nergens mijn intentie.
Weeral zeg je iets wat niet strookt met hoe je post.
quote:
Het kan me werkelijk aan m'n reet roesten of mensen me weg willen hebben of niet.
Dat is duidelijk ja, anders gedroeg je je niet zo
quote:
Blijkbaar willen oa jij dat IK het anders moet zien, anders moet ik opdonderen.
Weeral een postje van je met dingen verdraaid. Ik wil dat je opdondert uit discussie omdat je de sfeer verziekt met herhalen en stug doen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:21:58 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49735683
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef Redux het volgende:

[..]

Ach ja tuurlijk, tuurlijk zie ik mijn eigen postgedrag niet. Slappe manier zeg om mij uit de discussie te drukken. Inhoudelijk lukt het je verder niet ofzo? Kom maar op, pummel
hey redux alles op een stokje. we krijgen straks toch wel gelijk he!
pi_49735717
quote:

[..]

En dus? Is het omdat jij die zekerheid hebt raar dat een gezin wat erbij aanwezig was een strafrechterlijk onderzoek wil?
Weeral lul je de andere kant op, ik schrijf telkens hoe of wat maar dat lees je niet of maar half....
pi_49735787
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Weeral zeg je iets wat niet strookt met hoe je post.
[..]

Dat is duidelijk ja, anders gedroeg je je niet zo
[..]

Weeral een postje van je met dingen verdraaid. Ik wil dat je opdondert uit discussie omdat je de sfeer verziekt met herhalen en stug doen.
Ik vind gewoon dat ik een punt heb en dat er onwaarheden en fabeltjes de wereld in worden geholpen om de vrouw negatief neer te zetten. Daar ga ik tegen in. Als je sfeer zoekt hoepel je maar naar onzin. Ik heb je niet gevraagd om hier te komen posten.
pi_49735799
quote:

[..]

Kijk, hier snij je iets aan wat voor jezelf geldt. Jij reageert niet inhoudelijk maar lult telkens weer alle kanten op. En dat terwijl ik steeds glashelder ben gebleven over alles wat ik geschreven hebt.

Hoe kan ik nou tegen je opnemen als je op deze manier discussiert? Met een dronken man valt ook niet te discussieren en daar lijk jij nu op.
pi_49735851
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Weeral lul je de andere kant op, ik schrijf telkens hoe of wat maar dat lees je niet of maar half....
Ik lees je prima. Je probeert me met opmerkingen als deze als een slecht lezende user neer te zetten zodat ook anderen mij op die manier uit de discussie kunnen drukken. Ik ken dat soort discussie technieken als geen andere, pummel.

Ga gewoon inhoudelijk ipv persoonlijk te trollen.
pi_49735873
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Kijk, hier snij je iets aan wat voor jezelf geldt. Jij reageert niet inhoudelijk maar lult telkens weer alle kanten op. En dat terwijl ik steeds glashelder ben gebleven over alles wat ik geschreven hebt.

Hoe kan ik nou tegen je opnemen als je op deze manier discussiert? Met een dronken man valt ook niet te discussieren en daar lijk jij nu op.
He, dan ga je toch weg?
pi_49735898
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat ik een punt heb en dat er onwaarheden en fabeltjes de wereld in worden geholpen om de vrouw negatief neer te zetten. Daar ga ik tegen in. Als je sfeer zoekt hoepel je maar naar onzin. Ik heb je niet gevraagd om hier te komen posten.
Je hebt een punt? En welke is dat dan? Graag geen lap tekst als antwoord maar je punt kort en krachtig neerzetten.

Onwaarheden en fabeltjes de wereld in geholpen worden om die vrouw negatief neer te zetten? OMG, tis een complot!! We haten die mevrouw allemaal en dus verzinnen we dingen?

Voor een goede discussie moet ik helemaal niet in ONZ zijn, wat een superdomme reactie van je.
pi_49735944
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je hebt een punt? En welke is dat dan? Graag geen lap tekst als antwoord maar je punt kort en krachtig neerzetten.

Onwaarheden en fabeltjes de wereld in geholpen worden om die vrouw negatief neer te zetten? OMG, tis een complot!! We haten die mevrouw allemaal en dus verzinnen we dingen?

Voor een goede discussie moet ik helemaal niet in ONZ zijn, wat een superdomme reactie van je.
goede discussie? Lees jij je eigen posts wel goed? Je had het over sfeer, niet over een goede discussie.

En weer blijf je persoonlijk. Ga gewoon inhoudelijk.
pi_49736090
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:26 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik lees je prima.
Reageer dan inhoudelijk ipv zo dom te doen?
quote:
Je probeert me met opmerkingen als deze als een slecht lezende user neer te zetten zodat ook anderen mij op die manier uit de discussie kunnen drukken.
Ik probeer helemaal niet materiaal te geven aan anderen om jou eruit te kunnen lullen (die geef je zelf wel ), ik probeer je bewust te maken van je houding en postgedrag, misschien dat je hierna op een andere manier wilt deelnemen aan een discussie ipv zo te doen.
quote:
Ik ken dat soort discussie technieken als geen andere, pummel.
Dus niet Enne, kan je een keer kappen met het gepummel?
quote:
Ga gewoon inhoudelijk ipv persoonlijk te trollen.
Ga jij dat nou eens een keer doen?
pi_49736160
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Reageer dan inhoudelijk ipv zo dom te doen?
[..]

Ik probeer helemaal niet materiaal te geven aan anderen om jou eruit te kunnen lullen (die geef je zelf wel ), ik probeer je bewust te maken van je houding en postgedrag, misschien dat je hierna op een andere manier wilt deelnemen aan een discussie ipv zo te doen.
[..]

Dus niet Enne, kan je een keer kappen met het gepummel?
[..]

Ga jij dat nou eens een keer doen?
Jij bent degene die mij hier persoonlijk aanvalt. Daarvoor was de discussie nog prima inhoudelijk.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:33:25 #177
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_49736161
Kan op dit topic en op redux geen slotje ofzo
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_49736189
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:28 schreef Redux het volgende:

[..]

goede discussie? Lees jij je eigen posts wel goed? Je had het over sfeer, niet over een goede discussie.

En weer blijf je persoonlijk. Ga gewoon inhoudelijk.
En dat zeg jij??????? Ik vroeg wat je punt dan is en in jou reactie lees ik nergens een antwoord op die vraag, je blijft proberen mij onderuit te lullen, gewoon om te bewijzen dat je goed kan discussieren maar hier toon je toch telkens weer van niet.

Zeg nou eens wat je punt is waar je eerder over had en aub niet meer eromheen lullen ?
pi_49736221
Wacht even, je hebt alle discussies gevolgd en dan moet je me nog vragen wat m'n punt is?
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:35:14 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49736234
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef purplerose het volgende:
Kan op dit topic en op redux geen slotje ofzo
hoezo? hij een van het eerste uur die het die vrouw minder kwalijk nam dan blijgaarde. ik ook.
pi_49736275
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef Redux het volgende:

[..]

Jij bent degene die mij hier persoonlijk aanvalt. Daarvoor was de discussie nog prima inhoudelijk.
Dat was ie niet en dat was ie ook nooit. Dat zie je gewoon niet.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:36:35 #182
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49736290
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef Redux het volgende:

[..]

Waarbij je 'discussie' definieert als zijnde 'redux blijft dooreikelen over punten waar iedereen geen punt van maakt'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49736338
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:34 schreef Redux het volgende:
Wacht even, je hebt alle discussies gevolgd en dan moet je me nog vragen wat m'n punt is?
Het lijkt erop dat je helemaal niet kan schrijven wat je punt is? Je schrijft hele lappen tekst en ineens hoor je "Redux heeft wel een punt" en nu roep je dat zelf ook maar je weet niet goed wat je punt dan is, heb ik gelijk?
pi_49736391
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:36 schreef gronk het volgende:

[..]

Waarbij je 'discussie' definieert als zijnde 'redux blijft dooreikelen over punten waar iedereen geen punt van maakt'
Klopt helemaal ja Daar heb ik me aan zitten ergeren in het vorige topic.
pi_49736397
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:36 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat was ie niet en dat was ie ook nooit. Dat zie je gewoon niet.
Dude, nu moet je even heel snel ophouden. Ik discusseerde de afgelopen pagina's over het blijdorp en de ontsnapte gorilla. Jij komt een stuk of 6 pagina's binnenstormen met de opmerking dat ik een defekte grammafoonplaat ben en dat je 'het zal waarderen' als ik nooit meer deelneem aan een discussie.

Je probeert me over te laten komen alsof ik m'n posts niet ken, de discussie niet goed ken, m'n punten door elkaar haal etc etc. Allemaal manieren om me over te laten komen alsof ik dom ben. Maar zo makkelijk krijg je me niet.

Ik reageer alleen nog op je als je inhoudelijk bent, voor de rest negeer ik je.
pi_49736469
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Klopt helemaal ja Daar heb ik me aan zitten ergeren in het vorige topic.
Ah zie. Meneer ergert zich aan een andere user en de discussiemethode van die andere user. En nu voelt meneer zich geroepen om daar wat aan te doen. Wie ben jij om te bepalen hoe ik moet discusseren en belangrijker nog, welke mening ik erop na moet houden.

Tot zover ben je totaal niet inhoudelijk geweest. Ik durf te zeggen dat jij het inhoudelijk aflegt, daarom kun je niet eens inhoudelijk gaan.
pi_49736478
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo? hij een van het eerste uur die het die vrouw minder kwalijk nam dan blijgaarde. ik ook.
Minder kwalijk nam????? Hij is diegeen die zei dat die vrouw helemaal niets maar dan ook helemaal niets te verwijten viel. Alle schuld lag bij Blijdorp. Stenengooien is OK, oogcontact maken is OK (ondanks waarschuwingen dit niet te doen).
pi_49736575
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:41 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Minder kwalijk nam????? Hij is diegeen die zei dat die vrouw helemaal niets maar dan ook helemaal niets te verwijten viel. Alle schuld lag bij Blijdorp. Stenengooien is OK, oogcontact maken is OK (ondanks waarschuwingen dit niet te doen).
Waar is de post waar ik dat gezegd heb?

Jij hebt de mond vol van dat ik de punten door elkaar haal en zaken niet helder heb, maar nu verzin je zaken die ik nooit geroepen heb? En als ik ze wel geroepen heb, quote de post dan hier. Als die quote er niet komt kun je zien dat jij alles bij elkaar verzint om mij negatief neer te zetten.

En weer ben je niet inhoudelijk.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:43:32 #189
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49736577
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef Redux het volgende:

Joh, als je de autistische POL-user wilt spelen, dan zit je in het verkeerde subforum hoor.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49736615
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh, als je de autistische POL-user wilt spelen, dan zit je in het verkeerde subforum hoor.
Ah, de ster in de sidekick posts. Je kunt verder ook niet inhoudelijk?
pi_49736652
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef Redux het volgende:

[..]

Dude, nu moet je even heel snel ophouden. Ik discusseerde de afgelopen pagina's over het blijdorp en de ontsnapte gorilla. Jij komt een stuk of 6 pagina's binnenstormen met de opmerking dat ik een defekte grammafoonplaat ben en dat je 'het zal waarderen' als ik nooit meer deelneem aan een discussie.
weeral bewijs dat je mijn postjes in dit topic maar half leest, ik heb meerdere keren gezegd ook een deelnemer te zijn geweest in het vorige topic. Ik reageer nu pas weer omdat ik nu thuis ben (sommige mensen moeten werken namelijk) en dit topictitel interessant klonk. Na het lezen van het nieuwsbericht en je reactie erop kwam ik erachter dat jij de TS was en moest ik eerlijk gezegd ff zuchten...
quote:
Je probeert me over te laten komen alsof ik m'n posts niet ken, de discussie niet goed ken, m'n punten door elkaar haal etc etc. Allemaal manieren om me over te laten komen alsof ik dom ben. Maar zo makkelijk krijg je me niet.
Het is wel makkelijk hoor, want iedere postje van je straalt uit hoe kortzichtig je bent en hoe dom je bent
quote:
Je hebt nog altijd niet inhoudelijk gereageerd op mijn vraag wat je punt dan is jezusmina....
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:46:45 #192
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49736691
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:44 schreef Redux het volgende:

[..]

Ah, de ster in de sidekick posts. Je kunt verder ook niet inhoudelijk?
Ow, het toverwoord is nu opeens 'inhoudelijk'?

Ontopic: Slotje! en doe ook iets aan die redux
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:47:07 #193
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49736708
quote:
Zij vond hem leuk, maar Bokito haar ook

Het is helemaal niet raar dat vrouwen onder de indruk raken van een gorilla
De vrouw die door Bokito werd aangevallen, is niet gestoord, zegt evolutiebioloog Jan van Hooff. De gorilla wilde haar in zijn harem.

Bilthoven, 24 mei. Geen pathologische afwijking. Niet seksueel gestoord. Jan van Hooff (71), evolutiebioloog en oud-hoogleraar aan de Universiteit Utrecht, neemt het op voor de vrouw die afgelopen vrijdag in Blijdorp werd aangevallen door de uitgebroken gorilla Bokito.

In kranten en op televisie werd gezegd dat de vrouw getikt was. Wie gaat er nou zo vaak op bezoek bij een gorílla? Wie denkt dat die haar óók leuk vindt?

Maar volgens Jan van Hooff is dat helemaal niet raar. „Het is een natuurlijke fascinatie van mensen”, zegt hij. „Dieren hebben een persoonlijkheid, zeker apen. Hetzelfde vlees en bloed. Als je vaak genoeg naar ze kijkt, krijg je complete soaps te zien.”

Helemaal niet raar ook dat mensen – vrouwen – onder de indruk raken van een gorilla of er zelfs een beetje verliefd op worden.

„Gorillamannen zijn erop gebouwd om te imponeren. Groot en breed, schijnbaar onaandoenlijk. Die hoekige, strakke bewegingen. Het zijn de ultieme macho’s. Achterop de dikste Harley-Davidson motoren, zitten ook altijd de mooiste poezen.”

Zelf groeide Van Hooff op in Burgers’ Zoo in Arnhem. Zijn grootvader van moederszijde had het dierenpark opgericht. Zijn broer Antoon was er later directeur. Jan van Hooff promoveerde op een onderzoek naar sociaal gedrag en communicatie bij mensapen. Hij was de opleider van de apenkenner Frans de Waal. Eergisteren sprak hij met de directeur van Blijdorp, Ton Dorresteijn. Ze bespraken de interpretatie van de gebeurtenissen van vrijdag.

Wat Jan van Hooff ook graag wil rechtzetten: dat de vrouw de gorilla verkeerd begreep en dat wat zij lachen noemde in werkelijkheid dreigen was. „Ze begreep hem wél. De gorilla mocht haar, in zekere zin. Ze had alleen niet in de gaten dat hij haar mocht op z’n ááps, z’n gorílla’s.” Hij heeft op YouTube de filmpjes van Bokita en de vrouw bestudeerd. Daarom durft hij het te zeggen.

„Ik zag in zijn bewegingen niets van gespannenheid of agressie. En dan het gelaat. Ja, hij toonde zijn tanden aan de vrouw. Oppervlakkig gezien lijkt dat op dreigen. Maar dit is wat ik het verticale blote-tandengezicht noem, een soort groetgezicht.” Hij doet het voor: naar elkaar toe getrokken mondhoeken, opgetrokken bovenlip. „Een gorillaman stelt er zijn vrouwen mee gerust. Rustig maar, meisjes, ik vind jullie aardig en ik heb alles in de hand. Zelfverzekerd.”

Maar waarom viel Bokito de vrouw dan aan?

„En waarom had hij het speciaal op haar gemunt? Bij mij viel het kwartje toen Ton Dorresteijn vertelde dat de gorilla zijn eigen vrouwen vaak afranselde als de vrouw weer geweest was. Dat laat zien dat hij gefrustreerd was. Drie keer per week ziet hij een vrouw die positief en affectief gedrag vertoont. Elke keer loopt ze weg. Dus gaat hij naar zijn vrouwen toe en reageert zijn frustratie op hen af. Ik ben hier de baas en jullie zijn mijn harem.”

Ziet een gorilla bij mensen het verschil tussen een man en een vrouw?

„Hij heeft tot zijn zevende tussen mensen verkeerd, dus ik denk dat hij het verschil goed ziet. En nu is hij geen zeven meer, maar elf en druk doende om zich als pasja, als alfaman te manifesteren. En dan is daar een vrouw die hij niet kan krijgen, wat hij ook doet. En opeens ziet hij een mogelijkheid.”

Jan van Hooff verontschuldigt zich, want misschien lijkt wat hij doet op antropomorfiseren, doen alsof een dier menselijke gedachten en gevoelens heeft. „Ik probeer alleen zijn motivatie te verwoorden. De gorilla doet iets heel riskants, namelijk over een gracht heen springen. Het lukt niet goed, hij moet zich optrekken, en dan pakt hij haar. Niet om haar te doden, maar om haar een lesje te leren. Jij hoort je naar mij te schikken!”

En waarom dan zo ernstig verwonden?

„We kunnen het experiment niet herhalen, maar ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ze zich níet verzet had. Als ze rustig was blijven staan... Ik denk dat hij haar een paar lellen op haar rug had verkocht. En dan, ja, dan had hij misschien gedaan wat gorillamannen met gorillavrouwen doen.”

De ultieme fantasie van sommige vrouwen?

„Daar ga ik niets over zeggen. En zeker niet over deze vrouw. Zij is het slachtoffer van de hele situatie.”

Bokito niet?

„Ach nee, hij lag de volgende dag weer gewoon bij zijn vrouwen. Hij wordt niet belachelijk gemaakt.”

Jan van Hooff vindt dat Blijdorp nu de goede maatregelen neemt: het verblijf zo aanpassen dat er geen gorilla meer kan ontsnappen. Maar de bordjes met niet aanstaren erop die er maandag werden opgehangen vindt hij kolder. „Dan gaan mensen het juist doen.”

En dan nog iets: het zijn niet alleen gorilla’s die het vervelend vinden om te worden aangestaard. „Gisteravond at ik met oud-hoogleraren. Ik keek één van hen langdurig en van dichtbij in het gezicht. Vond hij heel vervelend.”
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_49736728
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
Je hebt nog altijd niet inhoudelijk gereageerd op mijn vraag wat je punt dan is jezusmina....
Ik heb je vraag wat mijn punt is prima gelezen, de eerste keer al. Maar jij had in de eerste posts de mond vol van dat ik andere users niet tegemoet ben gekomen. Blijkbaar heb je de discussie dan gevolgd. Als dat zo is, dan weet je prima wat mijn punt is.

Als je mijn punt in deze discussie wil weten, dan blader je maar 1 pagina terug. Daar staan plenty posts van mij waarin je mijn punt kunt halen.

Jij claimt de discussie te kennen, dan weet je ook wat mijn punt is.
pi_49736766
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef Redux het volgende:

[..]

Waar is de post waar ik dat gezegd heb?

Jij hebt de mond vol van dat ik de punten door elkaar haal en zaken niet helder heb, maar nu verzin je zaken die ik nooit geroepen heb? En als ik ze wel geroepen heb, quote de post dan hier. Als die quote er niet komt kun je zien dat jij alles bij elkaar verzint om mij negatief neer te zetten.

En weer ben je niet inhoudelijk.
Hehe, het is nu wel bewezen dat je telkens woordjes van iedereen overneemt maar niet goed weet wat je ermee moet zeggen. Ik heb wel een inhoudelijke postje geschreven, namelijk dat zoalshetis het bij verkeerde eind heeft over jouw punt en ik schrijf dus ook waarom.

Waar is de post dat je dat gezegd hebt? Nou het zijn er 100en hoor, hele verhalen en dan niet weten wat je geschreven hebt, geen wonder hoor
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:49:16 #196
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49736803
quote:
En dan, ja, dan had hij misschien gedaan wat gorillamannen met gorillavrouwen doen.”
Kijk, *daar* had ik nou graag een schadeclaim voor gezien.
pi_49736810
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
PRECIES zoals hoe ik het ook zie en in de vorige discussies heb aangekaart.
pi_49736822
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:47 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik heb je vraag wat mijn punt is prima gelezen, de eerste keer al. Maar jij had in de eerste posts de mond vol van dat ik andere users niet tegemoet ben gekomen. Blijkbaar heb je de discussie dan gevolgd. Als dat zo is, dan weet je prima wat mijn punt is.

Als je mijn punt in deze discussie wil weten, dan blader je maar 1 pagina terug. Daar staan plenty posts van mij waarin je mijn punt kunt halen.

Jij claimt de discussie te kennen, dan weet je ook wat mijn punt is.
Blablabla, klinkt nog steeds alsof je niet weet wat je punt is, anders zou je niet zo een verhaal ophangen pfffff....
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:50:38 #199
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49736863
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:47 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik heb je vraag wat mijn punt is prima gelezen, de eerste keer al. Maar jij had in de eerste posts de mond vol
Domme vraag: wat doe jij eigenlijk de rest van de tijd?
pi_49736878
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef gronk het volgende:

[..]

Zijn er meer van die reduxjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')