Er is iets gebeurt wat nog NOOIT gebeurt is, in al die jaren dat we wereldwijd gorilla's houden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Redux het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de aap al dagen voor de ontsnapping agressief gedrag naar oa bezoekers vertoonde. Daarnaast stond de aap al dagen voor de ontsnapping in het water. Bovendien is de aap al eerder (in duitsland) ontsnapt en was een bijnaam voor de aap 'de uitbreker'.
Als dierentuin wordt je geacht je dier te kennen en dergelijke signalen op te vangen. Het had aan de hand van die signalen maatregelen moeten treffen. De dierentuin had dus van te voren prima de ontsnapping kunnen voorkomen.
Gevalletje van de put dempen als het kalf verdronken is dus, hopelijk zorgen ze er voor dat het zo word aangepast dat het ook meer leefbaar is voor de dieren, onsnappen of niet gefrustreerd rondlopen is ook niks voor een aap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is iets gebeurt wat nog NOOIT gebeurt is, in al die jaren dat we wereldwijd gorilla's houden.
Ok er was agressief gedrag, alhoewel ik er de dag daarvoor ben geweest en gewoon een relaxde aap heb gezien, zo helemaal over de zeik was hij dus ook niet.
Maar niets heeft het idee gegeven dat hij daar overheen zou gaan, dat is nog nooit gebeurt terwijl wereldwijd apen op die manier gehouden worden, enorme, sterke, zilverruggen, waaronder hele dominante en soms agressieve jongens, geen van hen is er ooit overheen gegaan, ondank agressief gedrag en wat nog meer.
Ze hebben dit gewoon niet ingecalculeerd omdat het nog nooit gebeurt is terwijl er wel dezelfde soort omstandigheden zijn geweest(geprovoceerde dieren, dieren die echt kwaad worden enz enz enz enz).
Geloof me een aap die goed kwaad wordt om hoe hij behandeld wordt komt wel vaker voor, zeker met die leuke ramen ertussen die alleen leuk zijn voor de bezoekers, maar de dieren vooral frustreren.
Ik neem aan dat een dierentuin bepaalde veiligheidsmaatregelen instelt om MOGELIJKE gebeurtenissen te voorkomen. Feit dat bv een leeuw nog nooit is ontsnapt betekent niet dat je er geen kooi om moet plaatsen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef erodome het volgende:
Er is iets gebeurt wat nog NOOIT gebeurt is, in al die jaren dat we wereldwijd gorilla's houden.
Ik wist voor deze gebeurtenis niet dat een aap agressief reageert op direct oogcontact of dat een gorilla eigenlijk nooit lacht. Dus ik geloof je best hoor, maar dat is allemaal achteraf en heb ik niks aan.quote:Geloof me een aap die goed kwaad wordt om hoe hij behandeld wordt komt wel vaker voor, zeker met die leuke ramen ertussen die alleen leuk zijn voor de bezoekers, maar de dieren vooral frustreren.
Ja !quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef Redux het volgende:
Een quote uit de spits:
[..]
Goed. Ben benieuwd of de mensen die van mening waren dat de vrouw hier eigen schuld aan heeft en zelf gevraagd heeft voor de afranseling nog zo resoluut achter hun mening staan....![]()
Niet dus, lees mijn eerdere postsquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja !
Die vrouw zou aangeklaagd moeten worden wegens treiterij en dierenmishandeling![]()
Wel dus, ze had dat arme beest gewoon met rust moeten laten ipv de stalker uit te hangenquote:
En de andere vaste bezoekers van de aap dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef deedeetee het volgende:
Wel dus, ze had dat arme beest gewoon met rust moeten laten ipv de stalker uit te hangen![]()
Er is een afweging gemaakt met betrekking tot de risiko's, ik weet hoe dierentuinen werken daarin, daar wordt altijd over nagedacht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een dierentuin bepaalde veiligheidsmaatregelen instelt om MOGELIJKE gebeurtenissen te voorkomen. Feit dat bv een leeuw nog nooit is ontsnapt betekent niet dat je er geen kooi om moet plaatsen.
Het feit dus dat de gorilla nog nooit eerder hierom was ontsnapt (was overigens in duitsland alwel eerder ontsnapt) betekent niet dat de gorilla nooit ZOU gaan ontsnappen.
[..]
Ik wist voor deze gebeurtenis niet dat een aap agressief reageert op direct oogcontact of dat een gorilla eigenlijk nooit lacht. Dus ik geloof je best hoor, maar dat is allemaal achteraf en heb ik niks aan.
Opinions are like assholes: everybody has one.quote:
Discussie? Versleten grammofoonplaatgeluiden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jeetje Redux, nu nog deze discussie aan het voeren?
Zucht....quote:
Wat hebben die er opeens mee te maken ? Kan best zijn dat die zich net zo gedroegen maar daar is mij niks van bekend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef Redux het volgende:
[..]
En de andere vaste bezoekers van de aap dan?
De dierentuin weet ook dat mensen wel eens fouten maken. De dierentuin weet ook dat er wel eens niet naar dingen gekeken worden, die achteraf wel bekeken moeten worden. De dierentuin denkt inderdaad na. En omdat de dierentuin nadenkt, en de dierentuin weet dat ze aansprakelijk is voor schade door dieren, hebben ze vast wel een verzekering of een potje geld opzij gezet, denk je niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is een afweging gemaakt met betrekking tot de risiko's, ik weet hoe dierentuinen werken daarin, daar wordt altijd over nagedacht.
(..)
Maar waar mensen werken worden weleens fouten gemaakt en wordt er weleens niet gekeken naar dingen die achteraf toch wel bekeken hadden moeten worden.
(..)
Nu lekker de dierentuin leegtrekken qua geld, dat schiet op zeg, net alsof ze gewoon die aap los hebben gegooit en hebben gezegd ga ff iemand slopen, dat is onzin, het was een ongeluk dat niemand had kunnen voorzien.
Vandaar dat je er een verkeerde mening op na houdt. De directeur van blijdorp heeft in een interview aangegeven dat de aap meerdere vaste bezoekers had wat op dezelfde manier als de vrouw naar de aap lachden en oogcontact maakte met de aap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat hebben die er opeens mee te maken ? Kan best zijn dat die zich net zo gedroegen maar daar is mij niks van bekend.
Het is (helaas) gewoon menselijk gedrag, net als de ontsnapping van de aap dierlijk gedrag is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Op het nieuws lieten ze gister Bokito zien. Alle apen zitten weer binnen. En opeens is het een drukte bij de apen, alle mensen proberen oogcontact te maken en laten hun tanden zien. Leuk he dieren pesten.
Ja, het is echt ontzettend jammer dat er niet meer mensen waren zoals jij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:48 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja wat kansloos gisteren op het nieuws.
Vroegen ze nog aan zo'n kerel waarom die dat deed want hij wist nou dat het gevaarlijk was.
Zijn antwoord: Ja, iedereen doet het.
Goddamn kerel krijg een hartaanval en sterf ofzo.
Damn hoe kansloosquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Op het nieuws lieten ze gister Bokito zien. Alle apen zitten weer binnen. En opeens is het een drukte bij de apen, alle mensen proberen oogcontact te maken en laten hun tanden zien. Leuk he dieren pesten.
In het geval van de verwondingen vind ik het doodnormaal dat de schade verhaalt wordt, maar zo is er ook 1 geweest die wilde aanklagen en geld wilde omdat haar kind na 3 dagen nogsteeds een beetje overstuur was erover.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:40 schreef Pool het volgende:
[..]
De dierentuin weet ook dat mensen wel eens fouten maken. De dierentuin weet ook dat er wel eens niet naar dingen gekeken worden, die achteraf wel bekeken moeten worden. De dierentuin denkt inderdaad na. En omdat de dierentuin nadenkt, en de dierentuin weet dat ze aansprakelijk is voor schade door dieren, hebben ze vast wel een verzekering of een potje geld opzij gezet, denk je niet?![]()
Dat bezoekers nu aanspraak maken op dat potje geld, dat is niet onredelijk. Het is daarom lekker makkelijk om dat af te doen als 'het leegtrekken van de dierentuin'.![]()
Zo achterlijk inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat ik het goed moet vinden dat die aap werd lastig gevallen. Het is al vervelend genoeg om opgesloten te zitten maar dan ook nog'ns gepest te mogen worden door mensen..... Ik vind het wreed. Nergens voor nodig om dat dier lastig te vallen. Schaf je dan een hond of kat aan, die vinden het leuk om *lastig gevallen* te worden. Die aap niet !quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Vandaar dat je er een verkeerde mening op na houdt. De directeur van blijdorp heeft in een interview aangegeven dat de aap meerdere vaste bezoekers had wat op dezelfde manier als de vrouw naar de aap lachden en oogcontact maakte met de aap.
Neemt het feit niet weg dat die vrouw de aap heeft zitten treiteren en dus gewoon haar verdiende loon heeft gekregen.quote:Dat dit er alles mee te maken heeft kan ik je uitleggen, wanneer je 1 persoon uit een groep waarschuwd en de rest van de groep gewoon doorgaat bijf je een verkeerde situatie houden.
Een dierentuin zorgt voor een situatie waarin ik als bezoekers naar dieren kan kijken. Je kunt niet van al je bezoekers verwachten dat ze precies weten wat ze wel en niet mogen en kunnen doen. Als dierentuin moet je daar dus duidelijkheid in schaffen via regels, borden etc.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik het goed moet vinden dat die aap werd lastig gevallen. Het is al vervelend genoeg om opgesloten te zitten maar dan ook nog'ns gepest te mogen worden door mensen..... Ik vind het wreed. Nergens voor nodig om dat dier lastig te vallen. Schaf je dan een hond of kat aan, die vinden het leuk om *lastig gevallen* te worden. Die aap niet !
[..]
Nee, in haar beleving was het geen treiteren en dus kun je niet achteraf roepen dat het haar verdiende loon is. Het mag niet zo zijn dat wanneer een dier raar reageert op onbedoeld gedrag van mij dat daar een aframmeling van dat dier als logisch gevolg tegenover staat.quote:Neemt het feit niet weg dat die vrouw de aap heeft zitten treiteren en dus gewoon haar verdiende loon heeft gekregen.
Ik ben er meer voor om de dierentuin er op aan te spreken dat ze de dieren niet beter tegen de mensen beschermen !!![]()
Kijk, dit is dus hoe fabeltjes de wereld in worden geholpen. Vind je het gek dat je zo'n mening hebt, je hebt er namelijk blijkbaar niks van begrepen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:37 schreef erodome het volgende:
[..]
In het geval van de verwondingen vind ik het doodnormaal dat de schade verhaalt wordt, maar zo is er ook 1 geweest die wilde aanklagen en geld wilde omdat haar kind na 3 dagen nogsteeds een beetje overstuur was erover.
Dat vind ik ronduit overdreven, net zoals de directeur en andere mensen van de dierentuin aanklagen hiervoor.
Een strafrechtelijk onderzoek heeft NIKS met geld te maken.quote:Een gezin uit Rotterdam doet aangifte tegen Diergaarde Blijdorp. Volgens hun advocaat Frank van Ardenne vinden zij het uitbreken van gorilla Bokito een zo ingrijpende gebeurtenis dat zij dit strafrechtelijk onderzocht willen hebben.
Ah weer iemand die dmv een dergelijk post even zijn menig deponeerd en zodra iemand daarop reageert kan de discussie los.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
She had it comming!
Die aap was het gewoon zat en dacht 'NU ga ik dat kolere wijf een pak op d'r godverredomme geven' Het is natuurlijk wel heel verrassend dat hij tussen al dat publiek alleen DAT wijf echt te grazen neemt.
En die andere licht gewonden... tja collateral damage
Volgeluld klopy klopt inderdaad, maar dat het nou zulke hoogstaande discussies met jou zijn, kan ik niet beweren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Ah weer iemand die dmv een dergelijk post even zijn menig deponeerd en zodra iemand daarop reageert kan de discussie los.
Bring it on, ik heb al 3 topics volgeluld, jou kan ik prima erbij hebben, swetsenegger.![]()
Als je me met zo'n post op m'n plek denkt te zetten oid heb je het mis. Als je hoogstaande discussies zoekt dan moet je sowieso al niet op fok zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgeluld klopy klopt inderdaad, maar dat het nou zulke hoogstaande discussies met jou zijn, kan ik niet beweren.
Ik moet er bijna van huilen dat je WEERAL deze discussie voortzet. Waarom hou je deze discussie telkens? Er is bij jou helemaal geen ruimte voor discussie, iedereen probeert nog anderen tegenmoet te komen maar jij hebt het al helemaal uitgedacht en jouw verhaal is de enige juiste. Maakt niet uit of er onderbouwde postjes worden gedaan of hele lappen tekst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Ah weer iemand die dmv een dergelijk post even zijn menig deponeerd en zodra iemand daarop reageert kan de discussie los.
Bring it on, ik heb al 3 topics volgeluld, jou kan ik prima erbij hebben, swetsenegger.![]()
Nee, vooral niet bij jou!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Als je me met zo'n post op m'n plek denkt te zetten oid heb je het mis. Als je hoogstaande discussies zoekt dan moet je sowieso al niet op fok zijn.
Dan heb je de discussie niet goed gevolgd of gelezen, want ik ben in de discussie wel degelijk anderen tegemoet gekomen. Zie vorige topic. 'iedereen' probeert me helemaal niet tegemoet te komen, in tegendeel zelfs, veel mensen hier weten nog steeds niet wat er precies gaande was en verzinnen vanalles erop los.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moet er bijna van huilen dat je WEERAL deze discussie voortzet. Waarom hou je deze discussie telkens? Er is bij jou helemaal geen ruimte voor discussie, iedereen probeert nog anderen tegenmoet te komen maar jij hebt het al helemaal uitgedacht en jouw verhaal is de enige juiste. Maakt niet uit of er onderbouwde postjes worden gedaan of hele lappen tekst.
Ik zou het waarderen als je nooit meer deelneemt aan een willekeurige discussie, je bent net een defekte grammafoonplaat, telkens in herhaling vallen en vooral stug blijven doen.
DEBIEL spel je zo. En waarom die strafrechterlijk onderzoek als er toch al maatregelen worden genomen sowiezo na alle media-aandacht? Plus de rechtszaak van die "dom, achtergesteld, krankzinnig en is het verdiende loon"-mevrouw. Ik denk zelf dat er toch wel om geld gaat uiteindelijk...quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:36 schreef Redux het volgende:
[heel verhaal hoe slimdom Redux wel niet is]
Hoe diebiel ben je dan, erodome?
Ik haal nergens 2 dingen door elkaar. Zie niet helemaal hoe jij daarbij komt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
Er zijn trouwens 2 dingen die jij door mekaar haalt.
1 is: Heeft krankzinnige blablabla- mevrouw wel of geen schuld bij de uitbraak van Bokito? (stalkergedrag, aankijken, gewaarschuwd zijn en toch negeren)
2 is: Is Blijdorp nu verantwoordelijk voor de uitbraak van Bokito? (gracht niet breed genoeg, meer oplettend personeel, betere scheiding tussen mensen en dieren)
Hou het bij de 1 of ander maar spring niet steeds heen en weer.
Daar was ik ook bij en ik begreep ineens waarom je irritant genoemd werd, je had een nogal nukkige houding en ik had een twijfelende post gepost waarbij ik de 1 en ander niet uitsloot, jij plaatste direct een postje daarop met NEE, het is zo en zo en daarmee punt uit. Dat is echt geen ruimte openlaten voor discussie. Bijna iedereen had vermoedens maar jij niet, jij wist precies hoe of wat en daarmee uit. Dus lul nu niet uit je nek dat je als een goede discussiepartner heb gedragen nu en de afgelopen topicjes, nog trots ook op "ik heb lekker 3 topicjes volgeluld" (met herhalingen en stugge houding ja...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Dan heb je de discussie niet goed gevolgd of gelezen, want ik ben in de discussie wel degelijk anderen tegemoet gekomen. Zie vorige topic.
Wat heeft je tegenmoet komen te maken met precies weten wat er gaande was?quote:'iedereen' probeert me helemaal niet tegemoet te komen, in tegendeel zelfs, veel mensen hier weten nog steeds niet wat er precies gaande was en verzinnen vanalles erop los.
Er zijn ook mensen die het net als ik zien, maar daar hoor ik je dan verder niet over.
Je bent van mening dat jouw versie de enige juiste versie is, je dwingt anderen het ook zo te zien. Dat is absoluut geen ruimte open laten voor een discussie.quote:Daarnaast, ingeval ik van mening ben dat ik het bij het goede eind heb, waarom zou ik dan mijn mening moeten bijstellen? Omdat jij van mening bent dat ik het verkeerd zie? Mag ik het niet zien zoals ik het zie en moet ik per se de mening van de ander overnemen,
Zie je wel dat je best dom bent... Je bent een defekte grammafoonplaat omdat je in HERHALING valt.quote:anders ben ik defekte grammefoonplaat
Nee jij hebt 0,0 toegevoegde waarde maar heb dat op 1 of andere manier niet door.quote:Scheer je weg, pummel. Je hebt 0,0 toegevoegde waarde aan deze discussie.
Nee jij hebt een mooie avatarquote:Laat ik die lelijke icoonavatar van je hier niet meer zien.
Ik twijfel er geen seconde aan dat Blijdorp maatregelen zouden nemen. Nog een Bokito-ontsnapping kunnen ze echt niet gebruiken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef Redux het volgende:
Chronologisch gezien was er eerst de strafrechtelijke aanklacht, daarna pas werd bekend gemaakt dat blijdorp de maatregelen zou treffen.
ja je ziet je eigen postgedrag niet nee. Daar was ik al achter hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik haal nergens 2 dingen door elkaar. Zie niet helemaal hoe jij daarbij komt.
En dus? Is het omdat jij die zekerheid hebt raar dat een gezin wat erbij aanwezig was een strafrechterlijk onderzoek wil?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan dat Blijdorp maatregelen zouden nemen. Nog een Bokito-ontsnapping kunnen ze echt niet gebruiken.
Ach ja tuurlijk, tuurlijk zie ik mijn eigen postgedrag niet. Slappe manier zeg om mij uit de discussie te drukken. Inhoudelijk lukt het je verder niet ofzo? Kom maar op, pummelquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja je ziet je eigen postgedrag niet nee. Daar was ik al achter hoor.
Weeral zeg je iets wat niet strookt met hoe je post.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef Redux het volgende:
Ik dwing nergens hoor. Zo wil jij het zien, maar dat is nergens mijn intentie.
Dat is duidelijk ja, anders gedroeg je je niet zoquote:Het kan me werkelijk aan m'n reet roesten of mensen me weg willen hebben of niet.
Weeral een postje van je met dingen verdraaid. Ik wil dat je opdondert uit discussie omdat je de sfeer verziekt met herhalen en stug doen.quote:Blijkbaar willen oa jij dat IK het anders moet zien, anders moet ik opdonderen.
hey redux alles op een stokje. we krijgen straks toch wel gelijk he!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, tuurlijk zie ik mijn eigen postgedrag niet. Slappe manier zeg om mij uit de discussie te drukken. Inhoudelijk lukt het je verder niet ofzo? Kom maar op, pummel
Weeral lul je de andere kant op, ik schrijf telkens hoe of wat maar dat lees je niet of maar half....quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef Redux het volgende:
[..]
En dus? Is het omdat jij die zekerheid hebt raar dat een gezin wat erbij aanwezig was een strafrechterlijk onderzoek wil?
Ik vind gewoon dat ik een punt heb en dat er onwaarheden en fabeltjes de wereld in worden geholpen om de vrouw negatief neer te zetten. Daar ga ik tegen in. Als je sfeer zoekt hoepel je maar naar onzin. Ik heb je niet gevraagd om hier te komen posten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weeral zeg je iets wat niet strookt met hoe je post.
[..]
Dat is duidelijk ja, anders gedroeg je je niet zo
[..]
Weeral een postje van je met dingen verdraaid. Ik wil dat je opdondert uit discussie omdat je de sfeer verziekt met herhalen en stug doen.
Kijk, hier snij je iets aan wat voor jezelf geldt. Jij reageert niet inhoudelijk maar lult telkens weer alle kanten op. En dat terwijl ik steeds glashelder ben gebleven over alles wat ik geschreven hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, tuurlijk zie ik mijn eigen postgedrag niet. Slappe manier zeg om mij uit de discussie te drukken. Inhoudelijk lukt het je verder niet ofzo? Kom maar op, pummel
Ik lees je prima. Je probeert me met opmerkingen als deze als een slecht lezende user neer te zetten zodat ook anderen mij op die manier uit de discussie kunnen drukken. Ik ken dat soort discussie technieken als geen andere, pummel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weeral lul je de andere kant op, ik schrijf telkens hoe of wat maar dat lees je niet of maar half....
He, dan ga je toch weg?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, hier snij je iets aan wat voor jezelf geldt. Jij reageert niet inhoudelijk maar lult telkens weer alle kanten op. En dat terwijl ik steeds glashelder ben gebleven over alles wat ik geschreven hebt.
Hoe kan ik nou tegen je opnemen als je op deze manier discussiert? Met een dronken man valt ook niet te discussieren en daar lijk jij nu op.
Je hebt een punt? En welke is dat dan? Graag geen lap tekst als antwoord maar je punt kort en krachtig neerzetten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ik een punt heb en dat er onwaarheden en fabeltjes de wereld in worden geholpen om de vrouw negatief neer te zetten. Daar ga ik tegen in. Als je sfeer zoekt hoepel je maar naar onzin. Ik heb je niet gevraagd om hier te komen posten.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt een punt? En welke is dat dan? Graag geen lap tekst als antwoord maar je punt kort en krachtig neerzetten.
Onwaarheden en fabeltjes de wereld in geholpen worden om die vrouw negatief neer te zetten? OMG, tis een complot!! We haten die mevrouw allemaal en dus verzinnen we dingen?![]()
Voor een goede discussie moet ik helemaal niet in ONZ zijn, wat een superdomme reactie van je.![]()
Reageer dan inhoudelijk ipv zo dom te doen?quote:
Ik probeer helemaal niet materiaal te geven aan anderen om jou eruit te kunnen lullen (die geef je zelf welquote:Je probeert me met opmerkingen als deze als een slecht lezende user neer te zetten zodat ook anderen mij op die manier uit de discussie kunnen drukken.
Dus nietquote:Ik ken dat soort discussie technieken als geen andere, pummel.
Ga jij dat nou eens een keer doen?quote:Ga gewoon inhoudelijk ipv persoonlijk te trollen.
Jij bent degene die mij hier persoonlijk aanvalt. Daarvoor was de discussie nog prima inhoudelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Reageer dan inhoudelijk ipv zo dom te doen?
[..]
Ik probeer helemaal niet materiaal te geven aan anderen om jou eruit te kunnen lullen (die geef je zelf wel), ik probeer je bewust te maken van je houding en postgedrag, misschien dat je hierna op een andere manier wilt deelnemen aan een discussie ipv zo te doen.
[..]
Dus nietEnne, kan je een keer kappen met het gepummel?
[..]
Ga jij dat nou eens een keer doen?
En dat zeg jij??????? Ik vroeg wat je punt dan is en in jou reactie lees ik nergens een antwoord op die vraag, je blijft proberen mij onderuit te lullen, gewoon om te bewijzen dat je goed kan discussieren maar hier toon je toch telkens weer van niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:28 schreef Redux het volgende:
[..]goede discussie? Lees jij je eigen posts wel goed? Je had het over sfeer, niet over een goede discussie.
En weer blijf je persoonlijk. Ga gewoon inhoudelijk.
hoezo? hij een van het eerste uur die het die vrouw minder kwalijk nam dan blijgaarde. ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef purplerose het volgende:
Kan op dit topic en op redux geen slotje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |