wat weer resulteert in het feit dat OA licht aangeschoten terug komt op de zaak, alwaar hij een powernap gaat doen achter de secretaressebaliequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Die omweg voert langs een terras met bier
Mijn opmerking over bezwangeren was slechts aan Kuuk gericht
En indd... arm kind![]()
neenee, in licht aangeschotentoestand gaat hij de roodharige secretaresse eens goed te grazen nemen achter de secretaressenbaliequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat weer resulteert in het feit dat OA licht aangeschoten terug komt op de zaak, alwaar hij een powernap gaat doen achter de secretaressebalie
Teenage dirtbagquote:
Tof nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
Teenage dirtbag
is zij daar secretaresse tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
neenee, in licht aangeschotentoestand gaat hij de roodharige secretaresse eens goed te grazen nemen achter de secretaressenbalie
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is zij daar secretaresse tegenwoordig?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
neenee, in licht aangeschotentoestand gaat hij de roodharige secretaresse eens goed te grazen nemen achter de secretaressenbalie
Jij heet Jan Smit?quote:
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh
Is dat uurtje nu al aangebroken?
Ik doe niet aan bier...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat weer resulteert in het feit dat OA licht aangeschoten terug komt op de zaak, alwaar hij een powernap gaat doen achter de secretaressebalie
wat is dat dan voor opmerkingquote:
Roodharigen hebben we hier niet....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn dan? Whisky? Cognac? Strohrum? Cocktails?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bier...![]()
![]()
Maar een omweg lijkt me geen probleem... ik ken de weg hier nl niet bijzonder goed...![]()
Vijfwerfquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn dan? Whisky? Cognac? Strohrum? Cocktails?
Wat kan jou dan wel bekoren?quote:
gezien hij de 'lekkerste' vrouwen datequote:
Yolanthe van Ketsbergenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien hij de 'lekkerste' vrouwen date
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
PHENO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen NFSW plaatjes hier onder "werktijd" ja![]()
Nu krijg ik allemaal opmerkingen van mn medestudenten dat ze meer willen zien
nou dat valt ook wel meequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien hij de 'lekkerste' vrouwen date
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn dan? Whisky? Cognac? Strohrum? Cocktails?
Volle melkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat kan jou dan wel bekoren?
behalve roodharige meisjes
hence the ""quote:
Ik kan niet zien of ze een slipje draagtquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Inderdaad. Mooie vrouwen hoven niet persé naakt op dit tijdstip in dit topic.
melkquote:
Eens. Sjokiemel krijg ik ook niet weg trouwens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
melk
Vrijwel alle melkproducten zijn lekker, maar puur melk krijg ik niet weg heeur![]()
Godverquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.kaboem.nl/data/media/_stories/1052/Yolanthe1.jpg
Dat is pas NSFWquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
GodverNu zit ik hier met een bon.. je weet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |