Echt wel...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had em veranderd in:
KRENG DE LA CREME
maar dat vond niemand leuk....![]()
Oh. Pauze... Ga ik ook even doen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
Mijn pauze is alweer voorbij.
jij hebt zo weekendquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
Mijn pauze is alweer voorbij.
Hee zo heet mijn kroegquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
Oja!
eerquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:04 schreef eer-ik het volgende:
zoooo
Nog even een gezellige tour erachteraan geplakt met het 2cvtje
Ik zal dadelijk even een foto maken
Heb vanochtend al een pic geschoten toen ik onder de douche vandaan kwam, dus ik heb een voor en na foto
Maar ik moet eerst even chillen
TMI + NSFWquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van jou toen je onder de douche uitkwam?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van jou toen je onder de douche uitkwam?
Ja. Nogal.quote:
Too much info + not suitable for workquote:
Hoezo tmiquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Too much info + not suitable for work
Tja. sommige mensen hebben ranzige gedachten bij mensen die onder de douche uit komenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo tmi
Ik kwam gewoon onder de douche vandaan, trok m'n kleren aan en maakte een foto
anders nog, was het nog niet erg hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef Kuukske het volgende:
Dat maakt het al minder erg.
MPGquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. sommige mensen hebben ranzige gedachten bij mensen die onder de douche uit komen
dat zei je heul nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo tmi
Ik kwam gewoon onder de douche vandaan, trok m'n kleren aan en maakte een foto
nee, staat op de desktop, en ik zit nu @laptopquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
anders nog, was het nog niet erg hoor
[..]
MPG
Al naar manu geluisterd?
TLI dusquote:
Lambal! Werken jijquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
*rekt zich even goed uit.
Voeten op het bureau. Heerlijke baan.
Neequote:
zodoendequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
nee, staat op de desktop, en ik zit nu @laptop
chilerendquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zodoende
Ik heb het atm aanstaan in de tuin![]()
je ligt al met je poten op het bureau. wat let je om een pilske te halen en dat vervolgens open te trekkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in bier.
Douche jij met kleren aan?quote:
quote:
voor den vollen 100 procentenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in bier.
De collega's die net binnen komen wandelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef MPG het volgende:
je ligt al met je poten op het bureau. wat let je om een pilske te halen en dat vervolgens open te trekken
-------------------------------------------------------------------------------------quote:Ze doen het!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zwanger?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik ook.
Enige verschil is dat ik het kan pakken nu.
ohja, sorry, je drinkt tijdelijk geen bier meer
knap lastig he, lezenquote:
Hij kleedt zich, in tegenstelling tot sommige andere mensen WEL meteen aan na het douchen/badderen. Doe ik overigens ook, nadat ik me afgedroogd heb uiteraard.quote:
Ik lees ook iets over voor en naquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
knap lastig he, lezen
Ik zei toch dat ik toen ik klaer was met douchen, kleren aangetrokken heb, en daarna die foto geknald heb![]()
metallica - blackened 14 gif
Soms blijf ik ook in m'n badjas rondstruinen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kleedt zich, in tegenstelling tot sommige andere mensen WEL meteen aan na het douchen/badderen. Doe ik overigens ook, nadat ik me afgedroogd heb uiteraard.
trakteer die OOK op een pilskequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De collega's die net binnen komen wandelen.
Ik kleed me nooit aan, als pinguin zijnde ben ik altijd in smokingquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kleedt zich, in tegenstelling tot sommige andere mensen WEL meteen aan na het douchen/badderen. Doe ik overigens ook, nadat ik me afgedroogd heb uiteraard.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ook wel eens naakt in huis rondloop hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAT?quote:
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
ehm, ja...
Zeg, doe eens even normaalquote:
sst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAT?
Heb jij Kuuk bezwangerd?????
ja, dankjequote:
ik kon het me ook al niet voorstellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg, doe eens even normaal. Als ik al van iemand zwanger wordt, is het niet van eer-ik.
Niks geen sst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
sst.
Het arme kindquote:ja, dankje
Ik noem 't kind kuuk.
oehquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
Pure lust
En laat het nou toevallig zo zijn dat de weg is afgesloten, dus je een omweg van zeker een uur moet nemen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef OA het volgende:
Bah...![]()
Het is hier ineens zo druk, dat ik geen pauze heb kunnen nemen...![]()
Daarnaast zit dat er ook niet meer in....![]()
Ik 'mag' zo wel even naar het postkantoor.....![]()
Kom ik iig buiten...![]()
Ik doe niet aan seksquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ik kon het me ook al niet voorstellen.
uiteraard word jij slechts bezwangerd door JD, mocht dat al aan de orde zijn
zielig hequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks geen sst..
[..]
Het arme kind.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik doe niet aan seks
Gore zweterige rommel
Die omweg voert langs een terras met bierquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En laat het nou toevallig zo zijn dat de weg is afgesloten, dus je een omweg van zeker een uur moet nemen...
[..]
Ik doe niet aan seks
Gore zweterige rommel
[..]
zielig he
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik doe niet aan seks
Gore zweterige rommel
[..]
zielig he
wat weer resulteert in het feit dat OA licht aangeschoten terug komt op de zaak, alwaar hij een powernap gaat doen achter de secretaressebaliequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Die omweg voert langs een terras met bier
Mijn opmerking over bezwangeren was slechts aan Kuuk gericht
En indd... arm kind![]()
neenee, in licht aangeschotentoestand gaat hij de roodharige secretaresse eens goed te grazen nemen achter de secretaressenbaliequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat weer resulteert in het feit dat OA licht aangeschoten terug komt op de zaak, alwaar hij een powernap gaat doen achter de secretaressebalie
Teenage dirtbagquote:
Tof nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
Teenage dirtbag
is zij daar secretaresse tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
neenee, in licht aangeschotentoestand gaat hij de roodharige secretaresse eens goed te grazen nemen achter de secretaressenbalie
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is zij daar secretaresse tegenwoordig?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
neenee, in licht aangeschotentoestand gaat hij de roodharige secretaresse eens goed te grazen nemen achter de secretaressenbalie
Jij heet Jan Smit?quote:
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh
Is dat uurtje nu al aangebroken?
Ik doe niet aan bier...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat weer resulteert in het feit dat OA licht aangeschoten terug komt op de zaak, alwaar hij een powernap gaat doen achter de secretaressebalie
wat is dat dan voor opmerkingquote:
Roodharigen hebben we hier niet....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn dan? Whisky? Cognac? Strohrum? Cocktails?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bier...![]()
![]()
Maar een omweg lijkt me geen probleem... ik ken de weg hier nl niet bijzonder goed...![]()
Vijfwerfquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn dan? Whisky? Cognac? Strohrum? Cocktails?
Wat kan jou dan wel bekoren?quote:
gezien hij de 'lekkerste' vrouwen datequote:
Yolanthe van Ketsbergenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien hij de 'lekkerste' vrouwen date
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
PHENO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen NFSW plaatjes hier onder "werktijd" ja![]()
Nu krijg ik allemaal opmerkingen van mn medestudenten dat ze meer willen zien
nou dat valt ook wel meequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien hij de 'lekkerste' vrouwen date
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn dan? Whisky? Cognac? Strohrum? Cocktails?
Volle melkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat kan jou dan wel bekoren?
behalve roodharige meisjes
hence the ""quote:
Ik kan niet zien of ze een slipje draagtquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Inderdaad. Mooie vrouwen hoven niet persé naakt op dit tijdstip in dit topic.
melkquote:
Eens. Sjokiemel krijg ik ook niet weg trouwens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
melk
Vrijwel alle melkproducten zijn lekker, maar puur melk krijg ik niet weg heeur![]()
Godverquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.kaboem.nl/data/media/_stories/1052/Yolanthe1.jpg
Dat is pas NSFWquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
GodverNu zit ik hier met een bon.. je weet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |