anders nog, was het nog niet erg hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef Kuukske het volgende:
Dat maakt het al minder erg.
MPGquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. sommige mensen hebben ranzige gedachten bij mensen die onder de douche uit komen
dat zei je heul nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo tmi
Ik kwam gewoon onder de douche vandaan, trok m'n kleren aan en maakte een foto
nee, staat op de desktop, en ik zit nu @laptopquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
anders nog, was het nog niet erg hoor
[..]
MPG
Al naar manu geluisterd?
TLI dusquote:
Lambal! Werken jijquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
*rekt zich even goed uit.
Voeten op het bureau. Heerlijke baan.
Neequote:
zodoendequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
nee, staat op de desktop, en ik zit nu @laptop
chilerendquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zodoende
Ik heb het atm aanstaan in de tuin![]()
je ligt al met je poten op het bureau. wat let je om een pilske te halen en dat vervolgens open te trekkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in bier.
Douche jij met kleren aan?quote:
quote:
voor den vollen 100 procentenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in bier.
De collega's die net binnen komen wandelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef MPG het volgende:
je ligt al met je poten op het bureau. wat let je om een pilske te halen en dat vervolgens open te trekken
-------------------------------------------------------------------------------------quote:Ze doen het!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zwanger?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik ook.
Enige verschil is dat ik het kan pakken nu.
ohja, sorry, je drinkt tijdelijk geen bier meer
knap lastig he, lezenquote:
Hij kleedt zich, in tegenstelling tot sommige andere mensen WEL meteen aan na het douchen/badderen. Doe ik overigens ook, nadat ik me afgedroogd heb uiteraard.quote:
Ik lees ook iets over voor en naquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
knap lastig he, lezen
Ik zei toch dat ik toen ik klaer was met douchen, kleren aangetrokken heb, en daarna die foto geknald heb![]()
metallica - blackened 14 gif
Soms blijf ik ook in m'n badjas rondstruinen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kleedt zich, in tegenstelling tot sommige andere mensen WEL meteen aan na het douchen/badderen. Doe ik overigens ook, nadat ik me afgedroogd heb uiteraard.
trakteer die OOK op een pilskequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De collega's die net binnen komen wandelen.
Ik kleed me nooit aan, als pinguin zijnde ben ik altijd in smokingquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kleedt zich, in tegenstelling tot sommige andere mensen WEL meteen aan na het douchen/badderen. Doe ik overigens ook, nadat ik me afgedroogd heb uiteraard.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ook wel eens naakt in huis rondloop hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAT?quote:
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
ehm, ja...
Zeg, doe eens even normaalquote:
sst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAT?
Heb jij Kuuk bezwangerd?????
ja, dankjequote:
ik kon het me ook al niet voorstellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg, doe eens even normaal. Als ik al van iemand zwanger wordt, is het niet van eer-ik.
Niks geen sst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
sst.
Het arme kindquote:ja, dankje
Ik noem 't kind kuuk.
oehquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
Pure lust
En laat het nou toevallig zo zijn dat de weg is afgesloten, dus je een omweg van zeker een uur moet nemen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef OA het volgende:
Bah...![]()
Het is hier ineens zo druk, dat ik geen pauze heb kunnen nemen...![]()
Daarnaast zit dat er ook niet meer in....![]()
Ik 'mag' zo wel even naar het postkantoor.....![]()
Kom ik iig buiten...![]()
Ik doe niet aan seksquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ik kon het me ook al niet voorstellen.
uiteraard word jij slechts bezwangerd door JD, mocht dat al aan de orde zijn
zielig hequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks geen sst..
[..]
Het arme kind.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik doe niet aan seks
Gore zweterige rommel
Die omweg voert langs een terras met bierquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En laat het nou toevallig zo zijn dat de weg is afgesloten, dus je een omweg van zeker een uur moet nemen...
[..]
Ik doe niet aan seks
Gore zweterige rommel
[..]
zielig he
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik doe niet aan seks
Gore zweterige rommel
[..]
zielig he
Forum Opties | |
---|---|