abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:02:38 #141
3542 Gia
User under construction
pi_63819853
Er doen een aantal bekenden van mij mee
Zitten in Pop Up (maar waarom ze nou erbij zetten dat ze uit Rotterdam komen???? Oud Beijerland it is!! )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 7 december 2008 @ 11:01:55 #143
3542 Gia
User under construction
pi_63820031
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:44 schreef easy-going het volgende:
Er doen een aantal bekenden van mij mee
Zitten in Pop Up (maar waarom ze nou erbij zetten dat ze uit Rotterdam komen???? Oud Beijerland it is!! )
Die konden mij wel bekoren...
pi_63820253
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Die konden mij wel bekoren...
Ze hebben het druk dezer dagen, ze zijn uitgenodigd een nummer mee te zingen met Frans Bauer en Marianne Weber in Ahoy. Goed voor de podiumervaring
pi_63992953
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:59:37 #146
3542 Gia
User under construction
pi_63993046
Niveau ligt hoog, hoor!!
pi_63993498
Wat is dit programma slecht gemonteerd zeg Tis niet goed te volgen. Dat was vorig jaar beter
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:32:45 #148
202348 Susi
Temple of Love
pi_63993784
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dit programma slecht gemonteerd zeg Tis niet goed te volgen. Dat was vorig jaar beter
Tis onwijs chaotisch

Desondanks vind ik het leuk, ben gek op koren
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:51:16 #149
3542 Gia
User under construction
pi_63994228
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
Vanaf volgende week heb je de "live" shows, met publiek.
Dan is het allemaal waarschijnlijk veel minder chaotisch.

3 Koren treden dan op met een tevoren ingestudeerd nummer, daarna een nummer dat ze pas 's ochtends te horen krijgen en dus in één dag moeten instuderen en tot slot een improvisatienummer met een bekende artiest of groep.

1 Koor wordt dan door de jury uitgekozen voor de halve finale. Op de 2 overige koren moet je dan een uurlang gaan sms'en wie er door mag. Daarna volgt dan de uitslag.

Goeie duidelijke opzet dus.
pi_63997670
Wel overduidelijk dat al die audities gewoon in het gebouw van de EO worden opgenomen
  zondag 14 december 2008 @ 09:23:06 #151
3542 Gia
User under construction
pi_64001599
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wel overduidelijk dat al die audities gewoon in het gebouw van de EO worden opgenomen
En wat is daar mis mee? Het is toch een EO programma!

De 'live' shows zijn opgenomen in studio 24, ieg
pi_64126049
Morgen weer toch?

Vind het een verrassend leuk programma (hoewel ik koren zelf ontzettend kneuterig vind). Op zich vind ik al het niet hebben overloze onderbrekingen dat je moet gaan sms'en enorm voor dit programma spreken! Lekker veel vaart en niet te gecompliceerd / gemaakt spannend.
Vind het niveau hoger dan vorig jaar!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 18 december 2008 @ 17:52:26 #153
3542 Gia
User under construction
pi_64126184
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef marcodej het volgende:
Morgen weer toch?

Vind het een verrassend leuk programma (hoewel ik koren zelf ontzettend kneuterig vind). Op zich vind ik al het niet hebben overloze onderbrekingen dat je moet gaan sms'en enorm voor dit programma spreken! Lekker veel vaart en niet te gecompliceerd / gemaakt spannend.
Vind het niveau hoger dan vorig jaar!
Er moet zaterdag wel degelijk gesms't worden. Check je tv-gids maar.
Uitzending tot een uur of 9, daarna stemmen op 09090003 , of Koor C naar 3669.
Enneh, hier wordt gedurende de avond een paar keer aan herinnerd.
pi_64126653
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Er moet zaterdag wel degelijk gesms't worden. Check je tv-gids maar.
Uitzending tot een uur of 9, daarna stemmen op 09090003 , of Koor C naar 3669.
Enneh, hier wordt gedurende de avond een paar keer aan herinnerd.
Klopt, maar het is niet zo overdadig aanwezig als bij andere Idols/Popstars-achtige programma's. In dit programma zit veel meer vaart. Er wordt ook niet enorm gerekt naar een apotheose.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:54:43 #155
3542 Gia
User under construction
pi_64165605
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Klopt, maar het is niet zo overdadig aanwezig als bij andere Idols/Popstars-achtige programma's. In dit programma zit veel meer vaart. Er wordt ook niet enorm gerekt naar een apotheose.
Nee, dat klopt wel. Maar het is dan ook op Nederland 2, daar komt ook geen reclame tussendoor, dat scheelt.
  zondag 21 december 2008 @ 18:12:58 #156
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64215305
jammer dat je bij fontys jazz hoort dat t niet echt een hele samengesmolten koorklank heeft. en ze repeeren natuurlijk minder vaak dus je hoort dat de inzetten niet zo gelijk zijn soms..

technisch de beste zangers, maar ik vind de koorklank van connection dus veel mooier.

aan popkoren zoals kolok heb ik echt een bagger hekel zo lelijk vind ik dat...echt de ver-tros/sbs-ing van de koormuziek....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 21 december 2008 @ 22:28:34 #157
3542 Gia
User under construction
pi_64224735
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef kwakveense het volgende:
jammer dat je bij fontys jazz hoort dat t niet echt een hele samengesmolten koorklank heeft. en ze repeeren natuurlijk minder vaak dus je hoort dat de inzetten niet zo gelijk zijn soms..

technisch de beste zangers, maar ik vind de koorklank van connection dus veel mooier.

aan popkoren zoals kolok heb ik echt een bagger hekel zo lelijk vind ik dat...echt de ver-tros/sbs-ing van de koormuziek....
Met het eerste deel ben ik het wel eens. Heel geschoolde stemmen maar geen samenzang en inderdaad ongelijk.

Met het tweede deel ben ik het niet eens, en niet alleen omdat ik uit Helmond kom.
Ik vond Connection heel mat zingen. Te veel op de nootjes. Gewoon goed, maar meer niet.
Bij Kolok was het jammer dat ze even wegvielen bij Joy to the world, maar voor de rest swingt het wel.

Ben benieuwd of ze volgende keer tegen Pop-Up moeten. Die twee lijken me wel aan elkaar gewaagd.
pi_64226055
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze volgende keer tegen Pop-Up moeten. Die twee lijken me wel aan elkaar gewaagd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 december 2008 @ 00:06:22 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64228951
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Met het eerste deel ben ik het wel eens. Heel geschoolde stemmen maar geen samenzang en inderdaad ongelijk.

Met het tweede deel ben ik het niet eens, en niet alleen omdat ik uit Helmond kom.
Ik vond Connection heel mat zingen. Te veel op de nootjes. Gewoon goed, maar meer niet.
Bij Kolok was het jammer dat ze even wegvielen bij Joy to the world, maar voor de rest swingt het wel.

tsja, ik hou gewoon niet van popkoren... ik kom uit de klassieke zang hoek en ik vind het geluid van een popkoor gewoon lelijk... vind het ook echt heel jammer dat er geen enkel goed klassiek koor meedoet....

heb vandaag zelf de hele dag met een klein groepje kerstliedjes staan zingen, en dan klinkt joy to the world toch echt een stuk mooier en subtieler hoor...

misschien komt het ook omdat ik dus niet zo hou van dat theatrale zangwerk dat in korenslag zo geadverteerd wordt. niet bij een koor dat qua klank en repertoire gewoon anders is. bij een jazz koor of een close harmony koor past dat gewoon beter. connection vond ik verderop in de uitzending wel minder worden overigens.

voor mij is een góed koor toch al snel een koor met geschoolde stemmen, of dat nu jazz/close harmony (leeuwenhart, fontys jazz, dutchmen) is, o een klassiek koor (koren die niet meedoen dus: pa'dam, nederlands studenten kamerkoor www.nskk.nl of één van de koren waar ik zelf zing...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 22 december 2008 @ 01:02:51 #160
3542 Gia
User under construction
pi_64232127
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef easy-going het volgende:

[..]
SPOILER
Haha, bedankt. A.s. zaterdag uitzending? Ga zeker kijken.
Welke koren zitten nog meer in de uitzending met pop-up?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')