Die konden mij wel bekoren...quote:Op zondag 7 december 2008 10:44 schreef easy-going het volgende:
Er doen een aantal bekenden van mij mee
Zitten in Pop Up (maar waarom ze nou erbij zetten dat ze uit Rotterdam komen???? Oud Beijerland it is!! )
Ze hebben het druk dezer dagen, ze zijn uitgenodigd een nummer mee te zingen met Frans Bauer en Marianne Weber in Ahoy. Goed voor de podiumervaringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis onwijs chaotischquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dit programma slecht gemonteerd zegTis niet goed te volgen. Dat was vorig jaar beter
Vanaf volgende week heb je de "live" shows, met publiek.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dit programma slecht gemonteerd zegTis niet goed te volgen. Dat was vorig jaar beter
En wat is daar mis mee? Het is toch een EO programma!quote:Op zondag 14 december 2008 00:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wel overduidelijk dat al die audities gewoon in het gebouw van de EO worden opgenomen
Er moet zaterdag wel degelijk gesms't worden. Check je tv-gids maar.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef marcodej het volgende:
Morgen weer toch?
Vind het een verrassend leuk programma (hoewel ik koren zelf ontzettend kneuterig vind). Op zich vind ik al het niet hebben overloze onderbrekingen dat je moet gaan sms'en enorm voor dit programma spreken! Lekker veel vaart en niet te gecompliceerd / gemaakt spannend.
Vind het niveau hoger dan vorig jaar!
Klopt, maar het is niet zo overdadig aanwezig als bij andere Idols/Popstars-achtige programma's. In dit programma zit veel meer vaart. Er wordt ook niet enorm gerekt naar een apotheose.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Er moet zaterdag wel degelijk gesms't worden. Check je tv-gids maar.
Uitzending tot een uur of 9, daarna stemmen op 09090003 , of Koor C naar 3669.![]()
Enneh, hier wordt gedurende de avond een paar keer aan herinnerd.
Nee, dat klopt wel. Maar het is dan ook op Nederland 2, daar komt ook geen reclame tussendoor, dat scheelt.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet zo overdadig aanwezig als bij andere Idols/Popstars-achtige programma's. In dit programma zit veel meer vaart. Er wordt ook niet enorm gerekt naar een apotheose.
Met het eerste deel ben ik het wel eens. Heel geschoolde stemmen maar geen samenzang en inderdaad ongelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef kwakveense het volgende:
jammer dat je bij fontys jazz hoort dat t niet echt een hele samengesmolten koorklank heeft. en ze repeeren natuurlijk minder vaak dus je hoort dat de inzetten niet zo gelijk zijn soms..
technisch de beste zangers, maar ik vind de koorklank van connection dus veel mooier.
aan popkoren zoals kolok heb ik echt een bagger hekelzo lelijk vind ik dat...echt de ver-tros/sbs-ing van de koormuziek....
quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze volgende keer tegen Pop-Up moeten. Die twee lijken me wel aan elkaar gewaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
tsja, ik hou gewoon niet van popkoren... ik kom uit de klassieke zang hoek en ik vind het geluid van een popkoor gewoon lelijk... vind het ook echt heel jammer dat er geen enkel goed klassiek koor meedoet....quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Met het eerste deel ben ik het wel eens. Heel geschoolde stemmen maar geen samenzang en inderdaad ongelijk.
Met het tweede deel ben ik het niet eens, en niet alleen omdat ik uit Helmond kom.
Ik vond Connection heel mat zingen. Te veel op de nootjes. Gewoon goed, maar meer niet.
Bij Kolok was het jammer dat ze even wegvielen bij Joy to the world, maar voor de rest swingt het wel.
Ben benieuwd of ze volgende keer tegen Pop-Up moeten. Die twee lijken me wel aan elkaar gewaagd.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef easy-going het volgende:
[..]Haha, bedankt. A.s. zaterdag uitzending? Ga zeker kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke koren zitten nog meer in de uitzending met pop-up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |