quote:'EO vindt liedje Gerard Joling te obsceen'
De EO vindt het nummer 'Maak me gek' van Gerard Joling obsceen. Dat zegt de zanger vrijdag in De Telegraaf. Zijn optreden in Korenslag gaat daarom niet door.
De Evangelische Omroep vindt het nummer 'Maak me gek' van Gerard Joling obsceen. Dat zegt de zanger vrijdag in De Telegraaf. Hij vertelt dat Henny Huisman hem aanvankelijk had uitgenodigd het nummer te zingen in zijn programma Korenslag, maar dat de EO daar een stokje voor heeft gestoken omdat het te schunnig zou zijn.
In 'Maak me gek', waar Joling weken mee op één in de hitparades stond, zingt hij teksten als 'maak me gek met je mond' en 'maak me gek, met je vingers en je zoen, deze avond wil ik nog heel vaak over doen' en 'je maakt me gek, van bezonnen bezeten, kom bij me vannacht'.
Joling zegt in de krant dat het hem erg leuk leek het liedje in het programma van Huisman te zingen. "Vooral omdat Henny Huisman mijn ontdekker is." Geer deed in 1985 mee aan de Soundmixshow, waar hij weliswaar als derde eindigde, maar een succesvolle zangcarrière aan overhield.
[Novum]
Vind ik van alle koren die door zijn naar de halve finale het slechtste koor. Rommelig, chaotisch en vals.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef Apollo het volgende:
Het beste koor dat deelneemt is toch echt Dekoor uit Utrecht. Vote 4 them!
Ze gaan waarschijnlijk weer flyeren. Maar ja, studenten kennen ook veel SMS'ende mensen. Dus wordt spannend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:08 schreef Gia het volgende:
Ik hoop, en ga er ook van uit dat dat zo is, dat volgende week Re-flax wint.
quote:Henny Huisman presenteert nieuw seizoen Korenslag
Het programma Korenslag met Henny Huisman keert dit jaar terug voor een nieuw seizoen. Het tweede seizoen wordt in tegenstelling tot de eerste serie niet op Nederland 1, maar op Nederland 2 uitgezonden. In Korenslag van de EO strijden verschillende koren om de titel ‘het beste koor van Nederland’. Het eerste seizoen ging op donderdag 24 mei van start met 727.000 kijkers en trok de hele serie onder de miljoen kijkers. Pas bij de finale ging Korenslag daar met 1,5 miljoen kijkers ruim overheen.
Als er toch gekickt wordt... 2 februari is het afscheidsconcert vna de dirigent volgens http://www.dekoor.nl/ -- en ik zie nergens staat dat ze dan ermee stoppen (denk eerder dat ze een nieuwe dirigent zoeken).quote:Op zondag 15 juli 2007 11:28 schreef methodmich het volgende:
Hoorde trouwens dat Dekoor er volgend jaar mee gaat stoppen omdat de dirigent naar Korea zou gaan. Iemand die daar meer van weet?
Tof!quote:
Zijn er al koren bekend?quote:In het nieuwe tv-seizoen van korenslag, dat vanaf 6 december te zien is, hebben we naast Janke Dekker twee ’nieuwe’ gezichten in de jury.
Het is koordirigent/pianist/muzikant André Bijleveld en tv-man in hart en nieren en bedenker van korenslag Bert van der Veer.
Na deze twee auditie-uitzendingen gaat het wel verder op de manier als 'last choir standing'.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:47 schreef borisz het volgende:
BBC programma last choir standing vind ik toch leuker dan dit.
Die konden mij wel bekoren...quote:Op zondag 7 december 2008 10:44 schreef easy-going het volgende:
Er doen een aantal bekenden van mij mee
Zitten in Pop Up (maar waarom ze nou erbij zetten dat ze uit Rotterdam komen???? Oud Beijerland it is!! )
Ze hebben het druk dezer dagen, ze zijn uitgenodigd een nummer mee te zingen met Frans Bauer en Marianne Weber in Ahoy. Goed voor de podiumervaringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis onwijs chaotischquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dit programma slecht gemonteerd zegTis niet goed te volgen. Dat was vorig jaar beter
Vanaf volgende week heb je de "live" shows, met publiek.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dit programma slecht gemonteerd zegTis niet goed te volgen. Dat was vorig jaar beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |