Als er toch gekickt wordt... 2 februari is het afscheidsconcert vna de dirigent volgens http://www.dekoor.nl/ -- en ik zie nergens staat dat ze dan ermee stoppen (denk eerder dat ze een nieuwe dirigent zoeken).quote:Op zondag 15 juli 2007 11:28 schreef methodmich het volgende:
Hoorde trouwens dat Dekoor er volgend jaar mee gaat stoppen omdat de dirigent naar Korea zou gaan. Iemand die daar meer van weet?
Tof!quote:
Zijn er al koren bekend?quote:In het nieuwe tv-seizoen van korenslag, dat vanaf 6 december te zien is, hebben we naast Janke Dekker twee ’nieuwe’ gezichten in de jury.
Het is koordirigent/pianist/muzikant André Bijleveld en tv-man in hart en nieren en bedenker van korenslag Bert van der Veer.
Na deze twee auditie-uitzendingen gaat het wel verder op de manier als 'last choir standing'.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:47 schreef borisz het volgende:
BBC programma last choir standing vind ik toch leuker dan dit.
Die konden mij wel bekoren...quote:Op zondag 7 december 2008 10:44 schreef easy-going het volgende:
Er doen een aantal bekenden van mij mee
Zitten in Pop Up (maar waarom ze nou erbij zetten dat ze uit Rotterdam komen???? Oud Beijerland it is!! )
Ze hebben het druk dezer dagen, ze zijn uitgenodigd een nummer mee te zingen met Frans Bauer en Marianne Weber in Ahoy. Goed voor de podiumervaringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis onwijs chaotischquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dit programma slecht gemonteerd zegTis niet goed te volgen. Dat was vorig jaar beter
Vanaf volgende week heb je de "live" shows, met publiek.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dit programma slecht gemonteerd zegTis niet goed te volgen. Dat was vorig jaar beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |