Nee joh laat ze lekker rellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
Zo kan 'ie wel weer inderdaad. Opkrassen.
Wees blij dat ze mij niet hebben terug gevraagd voor Onzin Arma, dan hadden wij ook dit soort discussies gehadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen gefrustreerde triangeljosti. Het bier laten staan en lekker naar je nest gaan. Je spoort niet.
Als dat zo is dan kan hij alle topics wel sluiten momenteel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wees blij dat ze mij niet hebben terug gevraagd voor Onzin Arma, dan hadden wij ook dit soort discussies gehad.
Sorry, normaal ben ik het wel regelmatig met je eens. Maar DirkH hanteert imo de juiste methode voor Onzin.
Mjah mijn actie zou zijn om alle helmjostis in onzin een permban (IP) te geven. Het hele forum in een archief te pleuren, alle SC verbieden op Oldbies, @@@ en wat andere echt inhoudelijke SC reeksen zoals BeF na. En opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan hij alle topics wel sluiten momenteel.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mjah mijn actie zou zijn om alle helmjostis in onzin een permban (IP) te geven. Het hele forum in een archief te pleuren, alle SC verbieden op Oldbies, @@@ en wat andere echt inhoudelijke SC reeksen zoals BeF na. En opnieuw beginnen.
Geen tieten van het lijdend voorwerp is slotje. Simpel..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Maar mijn inziens heeft die Dirkh gewoon de pik op me in. Ik bedoel wat is er mis met een felicitatietopic voor Brechtje in onzin? You tell me.
Dan regel ik wel een paar tieten zometeen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Geen tieten van het lijdend voorwerp is slotje. Simpel..
Kan je ook vragen, doos.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Beeld een filmscene uit
Ik wil graag dat LijpeTurk opdonderd [afbeelding]
Dat ligt niet aan jou, er zijn gewoon geen topics die in aanmerking komen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ligt het aan mij of worden er de laatste tijd veel minder TTT's uitgedeeld?
Ok daar zit ook weer wat in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:10 schreef Snakey het volgende:
Allemaal bagger kraaksandaal, dat moet je weg doen voor het gaat stinken.
In de wei blijven de drollen liggen Snakey dan komen er later van die toffe paddenstoelen op , oeps ik ga offtopic dat hoort in UVT.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Snakey het volgende:
Je trekt je stront toch ook direct door? Of laat je het een paar dagen liggen?
"proest"!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Snakey het volgende:
Je trekt je stront toch ook direct door? Of laat je het een paar dagen liggen?
TVP mogen toch nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef SiemeN het volgende:
Een post om te zorgen dat ik dit topic handig en snel terug kan vinden in mijn actieve topiclijst.
Beroepsmatig, vrind. Beroepsmatig.quote:
Dat was achteraf gezien een fout. Wat dat betreft had je het goed aangepakt, bagger openen, dan nog een keer en vervolgens een Brechtje topic. (al vind ik dat een felicitatietopic achterlijk is, stuur een kaartje of ga naar het kinderfeestje)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Maar mijn inziens heeft die Dirkh gewoon de pik op me in. Ik bedoel wat is er mis met een felicitatietopic voor Brechtje in onzin? You tell me.
das waarquote:
Hé, ik ben geen Johnny Cash hater!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
Love is a burning thing
give peace a chance. zet het in muziek en de op was prima, tenzij het een j.cash-hater in vermomming is.
Goeie OP voor MUZ? Neh.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
Love is a burning thing
give peace a chance. zet het in muziek en de op was prima, tenzij het een j.cash-hater in vermomming is.
echt wel.quote:
jij kent ts waarschijnlijk beter dan ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:45 schreef Snakey het volgende:
Be my guest. In ONZ hoort het in ieder geval niet.
De vrouw van buzzer is overleden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef Sextreme het volgende:
Jezus ben ik ook eens een weekje weg... wtf is met de oranje kaars ava's?
Het is pure zelfbeschermingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef SiemeN het volgende:
Zo vriendelijk zijn we dan ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |