Het is 1 film per post gewoonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:02 schreef spoor4 het volgende:
Phonebooth en Ghostbusters?
Starwars !!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:02 schreef PeZu het volgende:
who you gonna call?
GHOSTBUSTERS!!!!!
hier ook een makkelijke opwarmer
[afbeelding]
geil is mijn lightsaber hehquote:
quote:
Aangezien dat geen film is roep ik The Matrix.quote:
Ik heb geen pics of camera bij de hand helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aangezien dat geen film is roep ik The Matrix.
Amelie niet goed?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Goed zo. Nembrionic doe jij de nieuwe?
Nog nooit gezien. Maar die fot met die lepel komt me wel bekend voor. HAd iemand die niet als icon?quote:
Ja hoor. Vind ik goed genoeg.quote:
Amelie, mooie film..quote:
GTSTquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik was net wakker
En dat doen we niet voor niets. Opbokken met die niets toevoegende rotzooi. Wederom wat verwijderd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:52 schreef remlof het volgende:
Offtopic geneuzel verwijderd.
Okay nog een hint: Verkijk je niet op de zonnenbrilquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef Boe-man het volgende:
Men in black?
Nee, dat is ook wel ontzettend moeilijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef zarGon het volgende:
Gremlins?
ik zou met een nieuwe plaatje moeten komen, maar ik weet echt niets
Zo..en hoe rijm je die fotos met Gremlins dan?quote:
jullie zijn 2 handen op 1 buikquote:
Water maakt die beestjes 'lief'. De rest weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..en hoe rijm je die fotos met Gremlins dan?
Nooit water.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Water maakt die beestjes lief. De rest weet ik ook niet.
niet eten na 12.00 uur.......maar alleen de zonnebril is nog een beetje wazig qua hint.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..en hoe rijm je die fotos met Gremlins dan?
Mja..ik dacht dat het een pak sap wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nooit water.
Na 12 uur geen eten.
Ze kunnen niet tegen zonlicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |