Ach je gunt zo'n jongen toch een verzetje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
LOL Ik hou het niet meer binnen hier.
Ja, toch zeker een centimeter of 18.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
Ach je gunt zo'n jongen toch een verzetje?
tuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor merk zeep wrs.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn obesessie? Haha. Ik open een topic over neo-cons, hup desiredbard begint er tussendoor even over dat ik pedofiel ben. Op een een manier die alleen lucy nog zou kunnen evenaren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:
Die obsessie wordt een beetje vermoeiend, Ryan.
Arm wolfie, bij al die conservatieven. Begrijp ook wel dat lucy er niet voor uit kwam hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:30 schreef Aoristus het volgende:
schuld van SCH denk ik, die loopt er mee te koop. Wolfje nu ook ineens.
Het is toch wel een tikkeltje armoedig hoor, als je iemand alleen nog maar voor homo uit kunt maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Arm wolfie, bij al die conservatieven. Begrijp ook wel dat lucy er niet voor uit kwam hoor.
En sjun uiteraard.
Volgens mij maak jij je gabbertje uit voor homo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is toch wel een tikkeltje armoedig hoor, als je iemand alleen nog maar voor homo uit kunt maken.
ik vind Aaah een stuk beter te pruimen dan Pjo. Volgens mij zit die ook beter in zijn velquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef du_ke het volgende:
PJO had je dit topic gemist?
Extremisten op Fok
sjun wil niet met mij babbelen, kid, wij hebben hem ervoor proberen te interesseren, maar hij kwam, zoals te verwachten was, met allerlei kutsmoesjes. Het is geen held hoor, ondanks dat het jouw held is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef PJORourke het volgende:
Ryan, als je met sjun wilt babbelen, waarom ga je niet naar hem toe?
Waarom zou ik "met sjun moeten kappen"? Om dat jij het zegt? Moet jij een aanhang hebben en dient een ander geisoleerd te worden? Het lijkt een hele vreemde zero sum: wat sjun heeft, kan Ryan niet hebben. Waarom ga je niet gewoon verder met je leven?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
sjun wil niet mij babbelen, kid, wij hebben hem ervoor proberen te interesseren, maar hij kwam, zoals te verwachten was, met allerlei kutsmoesjes. Het is geen held hoor, ondanks dat het jouw held is.. Maar hoe dan ook mijn vraag gaat naar jou toe: kap met sjun, kap met liegen en bedriegen.
Amateurspychlogie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij zit die ook beter in zijn vel
"take my luv and that's not nearly aaaaaaall"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yeah! Round round....
Deze is voor de huisdokter
gelijk weer in de aanval he.. tsssquote:
Doekje, ga een boombaard knuffelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:08 schreef du_ke het volgende:
Eey kid trek het je niet te veel aan.
Moet je 's op de link klikken van de uploader.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
"take my luv and that's not nearly aaaaaaall"
het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Moet je 's op de link klikken van de uploader.
http://www.youtube.com/watch?v=oPLgzsgRZFE
Met oorbel
Nu stel je Wolfke teleur.quote:
Kid, ik heb geen aanhang, maar sjun wel toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom zou ik "met sjun moeten kappen"? Om dat jij het zegt? Moet jij een aanhang hebben en dient een ander geisoleerd te worden? Het lijkt een hele vreemde zero sum: wat sjun heeft, kan Ryan niet hebben. Waarom ga je niet gewoon verder met je leven?
En nog iets: noem me geen kid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |