quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik begin er ook steeds meer genoeg van te krijgen. Het gejank, de haat, de agressie, het wangedrag en dat wordt dan van alle kanten gebagatelliseerd of goedgepraat. Het begint me steeds minder te schelen hoe het opgelost wordt, als het maar rap gebeurt.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tja, die gasten hebben gewoon alle goodwill verspeeld en wat er verder met ze gebeurt zal me worst wezen. Voor mijn part gaat iemand ze allemaal koud maken, op 1 greintje medelijden hoeven ze van mij niet meer te rekenen. En ik weet zeker dat een hele hoop mensen zo denken.
Zoals?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:09 schreef Neleos het volgende:
Nederlandse hooligans hebben meestal tenminste een tegenstander of een reden om te vechten, of zoiets. Nu totaal niet.
Dat zijn toch geen goede redenen om elkaar de kop in te slaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een verloren wedstrijd of vervelende supporters van de tegenpartij.
Nee, maar het is in ieder geval een reden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen goede redenen om elkaar de kop in te slaan![]()
een slechte reden is geen redenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar het is in ieder geval een reden.![]()
Alsof die nodig is... Jij impliceert zelfs dat die trottoirmongolen denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar het is in ieder geval een reden.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:00 schreef LazyDave het volgende:
Ik ben het met PJORourke en Die_Hofstadtgruppe eens.
Dan genieten ze van hun dagelijkse theekransje met hun mamaquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Meh7 het volgende:
Praatjes op het internet altijd ook, het gevoel van veiligheid die anonimiteit met zich meebrengt. In het echt zijn ze echt niet zo extreem.
Hou je bek man.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Meh7 het volgende:
Praatjes op het internet altijd ook, het gevoel van veiligheid die anonimiteit met zich meebrengt. In het echt zijn ze echt niet zo extreem.
Zo gaat dat. En alle allochtonen zijn slecht, behalve die ze persoonlijk kennen. Die zijn anders.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan genieten ze van hun dagelijkse theekransje met hun mama
truequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zo gaat dat. En alle allochtonen zijn slecht, behalve die ze persoonlijk kennen. Die zijn anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |