quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik begin er ook steeds meer genoeg van te krijgen. Het gejank, de haat, de agressie, het wangedrag en dat wordt dan van alle kanten gebagatelliseerd of goedgepraat. Het begint me steeds minder te schelen hoe het opgelost wordt, als het maar rap gebeurt.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tja, die gasten hebben gewoon alle goodwill verspeeld en wat er verder met ze gebeurt zal me worst wezen. Voor mijn part gaat iemand ze allemaal koud maken, op 1 greintje medelijden hoeven ze van mij niet meer te rekenen. En ik weet zeker dat een hele hoop mensen zo denken.
Zoals?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:09 schreef Neleos het volgende:
Nederlandse hooligans hebben meestal tenminste een tegenstander of een reden om te vechten, of zoiets. Nu totaal niet.
Dat zijn toch geen goede redenen om elkaar de kop in te slaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een verloren wedstrijd of vervelende supporters van de tegenpartij.
Nee, maar het is in ieder geval een reden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen goede redenen om elkaar de kop in te slaan![]()
een slechte reden is geen redenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar het is in ieder geval een reden.![]()
Alsof die nodig is... Jij impliceert zelfs dat die trottoirmongolen denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar het is in ieder geval een reden.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:00 schreef LazyDave het volgende:
Ik ben het met PJORourke en Die_Hofstadtgruppe eens.
Dan genieten ze van hun dagelijkse theekransje met hun mamaquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Meh7 het volgende:
Praatjes op het internet altijd ook, het gevoel van veiligheid die anonimiteit met zich meebrengt. In het echt zijn ze echt niet zo extreem.
Hou je bek man.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Meh7 het volgende:
Praatjes op het internet altijd ook, het gevoel van veiligheid die anonimiteit met zich meebrengt. In het echt zijn ze echt niet zo extreem.
Zo gaat dat. En alle allochtonen zijn slecht, behalve die ze persoonlijk kennen. Die zijn anders.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan genieten ze van hun dagelijkse theekransje met hun mama
truequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zo gaat dat. En alle allochtonen zijn slecht, behalve die ze persoonlijk kennen. Die zijn anders.
groepsknuffelquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, sorry... ik ben vanaf het begin van dit topic al aan het kutten, sorry.![]()
Mwah, ik weet niet hoe het voor anderen is, maar mijn politieke mening is op Fok! niet anders dan in het dagelijks leven. Sterker nog, het beinvloedt elkaar wederzijds.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Meh7 het volgende:
Groepsex dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Verbroedering. weg met de haat. Liefde![]()
Woei! Eén internationaal volk, één wereld, één leiderquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Verbroedering. weg met de haat. Liefde![]()
Interessant is misschien om op te merken dat deze extremisten daar ook naar streven. Maar iedereen heeft zijn eigen ideale samenleving voor ogen.quote:
Ik zie liever 6 miljard leiders. Mensen hebben geen leider nodig, die weten zelf heel goed wat goed voor ze is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Woei! Eén internationaal volk, één wereld, één leider
eensquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:04 schreef vbmot het volgende:
Wat mij betreft mogen moeten al die hooligans eigenlijk wel dood
Wauw. Zou het kunnen denk je? zou wel mooi zijn he.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Met dat 1 leider bedoel de individuele geest van ieder mensquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie liever 6 miljard leiders. Mensen hebben geen leider nodig, die weten zelf heel goed wat goed voor ze is.
Mooie woorden, i agreequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:04 schreef MASD het volgende:
[..]
eensongeacht welk ras, haten is immers verlaten
Bijelkaar zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:04 schreef vbmot het volgende:
Wat mij betreft mogen moeten al die hooligans eigenlijk wel dood
Extremisten? Het gaat gewoon over Marokkanen die zich vervelen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Interessant is misschien om op te merken dat deze extremisten daar ook naar streven. Maar iedereen heeft zijn eigen ideale samenleving voor ogen.
Natuurlijk kan dat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:05 schreef Neleos het volgende:
Wauw. Zou het kunnen denk je? zou wel mooi zijn he.![]()
Ik bedoel de zolderkamerextremist op Fok!quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Extremisten? Het gaat gewoon over Marokkanen die zich vervelen...
de eerste stap is om het voetbal te verbiedenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat kan niet natuurlijk. Voetbal is heilig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:12 schreef MASD het volgende:
[..]
de eerste stap is om het voetbal te verbieden
NOT.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat kan niet natuurlijk. Voetbal is heilig.
Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheidquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:23 schreef Neleos het volgende:
Maar voetbal is veel populairder dan Marokko. Schaf dat dan af.
Slecht idee, dan is er geen land meer om naar terug te sturen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:23 schreef Neleos het volgende:
Maar voetbal is veel populairder dan Marokko. Schaf dat dan af.
Nee joh, voetbal is emotie, techniek, strijd en passie. Marroko is alleen maar zand.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheidvoetbal is flink nutteloos, tenzij je zelf speelt
omgquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee joh, voetbal is emotie, techniek, strijd en passie. Marroko is alleen maar zand.
Vervelen Marokkanen zich dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij weet gewoon een goede pot voetbal niet te waarderen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:31 schreef MASD het volgende:
[..]
omgje hebt wel een afgekapt wereldbeeld
truequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij weet gewoon een goede pot voetbal niet te waarderen...
Het was wel een goede wedstrijd van Jong-Marroko.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij weet gewoon een goede pot voetbal niet te waarderen...
Ja, onzin. Op het scherm volgen is niks mis mee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:34 schreef MASD het volgende:
[..]
true![]()
ik vind gewoon dat je zulke dingen zelf moet spelen en niet op een scherm met volgen
Zal bestquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, onzin. Op het scherm volgen is niks mis mee.
ok, voor deze keer geloof ik je woordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Alles is uiteindelijk nutteloos he. Maar voetbal volgen is wel mooi hoor, ook op tv.
Wielrennen en schaatsen zijn ook geweldig natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hou ook niet van voetbal. Alleen wielrennen en schaatsen kijk ik nog wel eens.
Om maar van het gezeur af te zijn ....quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:44 schreef MASD het volgende:
[..]
ok, voor deze keer geloof ik je woorden![]()
Ik denk omdat het schaatswereldje minder last heeft van commercie, prestatiedruk en gare Italianen/Spanjaarden. Verder zijn de meeste schaatsers best slim denk ik, er zijn er toch redelijk wat men een goede opleiding (Verheijen is bijna arts, Ten Kortenaar is iets van natuurkundige dacht ik) , ze zien misschien eerder in dat doping niet de juiste weg is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:56 schreef Neleos het volgende:
Ik vraag me alleen weleens af hoe het komt dat het wielrennen zo'n dopinginferno beleeft en het schaatsen totaal buiten schot blijft, terwijl het toch vergelijkbare sporten zijn.
Ga we met je commentaar tegen mij, het was maar een vraag.quote:
Ein Volk ein Reich ein Führerquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens. En er zijn minder topschaatsers dan topwielrenners, maar het balletje zou zomaar eens gaan rollen, maar ik hoop het niet. Ik ben trouwens ook een enorm wielrenfan hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk omdat het schaatswereldje minder last heeft van commercie, prestatiedruk en gare Italianen/Spanjaarden. Verder zijn de meeste schaatsers best slim denk ik, er zijn er toch redelijk wat men een goede opleiding, ze zien misschien eerder in dat doping niet de juiste weg is.
Als blijkt dat er in de schaatswereld doping gebruikt wordt dan zou mij dat wel heel erg verassen, en ja dan zou ik ook wel teleurgesteld zijn. Veel schaatsers zijn er gewoon al veel te nuchter voor, het komt zoals het komt, 'als ik hard train gaat het hopelijk goed maar als het slecht gaat moet ik mij daar bij neerleggen' is de gedachte vaak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:03 schreef Neleos het volgende:
Ja, ben ik met je eens. En er zijn minder topschaatsers dan topwielrenners, maar het balletje zou zomaar eens gaan rollen, maar ik hoop het niet. Ik ben trouwens ook een enorm wielrenfan hoor.
Wat heb ik jou aangedaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk omdat het schaatswereldje minder last heeft van commercie, prestatiedruk en gare Italianen/Spanjaarden. Verder zijn de meeste schaatsers best slim denk ik, er zijn er toch redelijk wat men een goede opleiding (Verheijen is bijna arts, Ten Kortenaar is iets van natuurkundige dacht ik) , ze zien misschien eerder in dat doping niet de juiste weg is.
Neem Fok niet serieusquote:
deed ik al nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Neem Fok niet serieus![]()
hihi ik zei neem![]()
Nou ja, figuren als die artsen (Ferrari en Fuentes), en renners als Frigo, Basso, Pantani, Heras grijpen volgens mij snel naar doping en ze zijn ook erg hardleers. Jij hebt mij niks aangedaan hoor.quote:
Okeej, ik geloof ook niet echt dat daar enorm wordt gebruikt hoor. En je hebt verder helemaal gelijk. De commercie is minder groot bij het schaatsen, de mentaliteit "als het niet lukt moet ik mij daar bij neerleggen", lijkt mij de juiste mentaliteit. Maar als er veel geld speelt is de keuze om voor doping te kiezen wat makkelijker, niet juist, maar wel makkelijker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als blijkt dat er in de schaatswereld doping gebruikt wordt dan zou mij dat wel heel erg verassen, en ja dan zou ik ook wel teleurgesteld zijn. Veel schaatsers zijn er gewoon al veel te nuchter voor, het komt zoals het komt, 'als ik hard train gaat het hopelijk goed maar als het slecht gaat moet ik mij daar bij neerleggen' is de gedachte vaak.Ik heb in de gewestelijke selectie geschaatst dus zodoende ken ik dat wereldje wel een beetje (vaak bij Carl Verheijen in de auto gezeten
), van het gros kan ik me niet voorstellen dat zo ooit al aan doping denken.
dan is het goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ja, figuren als die artsen (Ferrari en Fuentes), en renners als Frigo, Basso, Pantani, Heras grijpen volgens mij snel naar doping en ze zijn ook erg hardleers. Jij hebt mij niks aangedaan hoor.![]()
Nou jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:14 schreef Neleos het volgende:
Verder, goed gedaan hoor. Gewestelijke selectie!. Klinkt goed, weet niet wat het precies inhoudt, maar het is vast knap.
Toch wel knap dat je dat gehaald hebt. Ik kan helemaal niet schaatsen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou jaik heb het geluk dat ik een goede sprint in de benen heb en dat hebben er niet zoveel. En verder, schaatsen vind ik gewoon leuk, dat het hard gaat is een bijkomstigheid. Ik heb nooit gestreeft naar een selectieplaats ofzo.
Ik heb een vriend van mij uit Irak schaatsen geleerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:19 schreef Neleos het volgende:
Toch wel knap dat je dat gehaald hebt. Ik kan helemaal niet schaatsen...
Net als de meeste Marokkanen, om een beetje on topic te blijven of zoiets.![]()
Dan ben je een Spanjaard? en geen Italiaan denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:22 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie dat isik neem het maar als een compliment
kloptquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan ben je een Spanjaard? en geen Italiaan denk ik.
Als je mij het zou leren zou je hetzelfde krijgen, ik heb niet geschaatst sinds in 8 was ofzo, en toen kon ik het ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb een vriend van mij uit Irak schaatsen geleerd.Een beetje het Shani Davis effect gaf dat op de baan.
![]()
dan word ik wel de eerstequote:Op donderdag 24 mei 2007 03:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aha, bekende Spaanse schaatsers zijn er ook niet geloof ik...
Let goed op Jan Bos als hij schaatst, daar leer je al heel veel van. Hij heeft denk ik de beste schaatstechniek van alle (Nederlandse) schaatsers. Het ziet er nooit gehaast uit, hij maakt zijn slagen af (Wennemarsquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als je mij het zou leren zou je hetzelfde krijgen, ik heb niet geschaatst sinds in 8 was ofzo, en toen kon ik het ook niet.
Succes!quote:
geeft nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Succes!
Als het niet direct lukt zijn er altijd wel wat artsen om contact mee op te nemen.![]()
sorry![]()
![]()
Dat zat Wennemars laatst bij Holland Sport zelf ook te vertellen ja. Wennemars moet wel flink wat kracht en doorzettingsvermogen hebben dan, dat hij het toch zo ver geschopt heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Let goed op Jan Bos als hij schaatst, daar leer je al heel veel van. Hij heeft denk ik de beste schaatstechniek van alle (Nederlandse) schaatsers. Het ziet er nooit gehaast uit, hij maakt zijn slagen af (Wennemars) en houdt zijn bovenlichaam perfect stil, z'n benen doen het werk.
![]()
ik betaal de verzendkosten welquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goed paar schaatsen voor je.
Volgens mij zijn alle schaatsers wel jaloers op de techniek van Jan Bos.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:32 schreef Neleos het volgende:
Dat zat Wennemars laatst bij Holland Sport zelf ook te vertellen ja.
Ik denk dat Bos en Wennemars veel aan elkaar te danken hebben. Bos is mentaal niet zo heel sterk en Wennemars weet hem op te peppen, en Bos is een fijne trainingsmaat voor Wennemars omdat hij zo perfectionistisch is.quote:Wennemars moet wel flink wat kracht en doorzettingsvermogen hebben dan, dat hij het toch zo ver geschopt heeft.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle schaatsers wel jaloers op de techniek van Jan Bos.
[..]
Ik denk dat Bos en Wennemars veel aan elkaar te danken hebben. Bos is mentaal niet zo heel sterk en Wennemars weet hem op te peppen, en Bos is een fijne trainingsmaat voor Wennemars omdat hij zo perfectionistisch is.
Ja een huldiging of iets dergelijks is ook echt een reden om te gaan rellenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een verloren wedstrijd of vervelende supporters van de tegenpartij.
Ow ja, opmerkingen waarin alle Nederlanders de tyfus toegewenst krijgen en waarin iemand spreekt over het koud maken van alle Nederlanders zijn algemeen geaccepteerd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Tomasso het volgende:
Ach, Nederlanders mag je de tyfus wensen, maar zeg je 1 keer iets over marrokanen, turken of welke andere bevolkingsgroep dan ook, ben je meteen een rechtse extremist en dien jij geruimd te worden... Eh...
ik ken genoeg goeie buitenlanders!quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zo gaat dat. En alle allochtonen zijn slecht, behalve die ze persoonlijk kennen. Die zijn anders.
ja zoals in irakquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie liever 6 miljard leiders. Mensen hebben geen leider nodig, die weten zelf heel goed wat goed voor ze is.
beetje teveel mein kampf gelezen ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:02 schreef MASD het volgende:
[..]
eerst zeg je ''weg egoïsme''quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:12 schreef MASD het volgende:
[..]
de eerste stap is om het voetbal te verbieden
ben jij echt een boomknuffelaar of zeg je dat alleen maar om jezelf goed te voelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef du_ke het volgende:
Onze fokbruinhempjes ze menen het heus wel zo erg hoor.
Zolang de bomen geen baard hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef boombaard het volgende:
[..]
ben jij echt een boomknuffelaar of zeg je dat alleen maar om jezelf goed te voelen
dat dus!quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:00 schreef LazyDave het volgende:
Misschien doordat jij zelf al het contact met deze groepen buitenlanders vermijdt? En ja, het enige contact dat je dan zal hebben is contact met de probleemgroep die het contact op negatieve wijze aan jou opdringt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef boombaard het volgende:
[..]
ik ken genoeg goeie buitenlanders!
alleen daar zitten geen moslims en negers tussen![]()
neem dus aan dat je een veganist bent ?quote:
dat is nogal moeilijk gezien ik in Rotterdam woont, heb alleen negatieve zooi met hun gehad, criminaliteit criminaliteit criminaliteitquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien doordat jij zelf al het contact met deze groepen buitenlanders vermijdt? En ja, het enige contact dat je dan zal hebben is contact met de probleemgroep die het contact op negatieve wijze aan jou opdringt...
Neehoor waarom in hemelsnaam? Dan zou ik al die mooie bomenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:59 schreef boombaard het volgende:
[..]
neem dus aan dat je een veganist bent ?
planten eet je al, of je nou vlees eet of niet, voor 1 kilo vlees is veel meer kilo planten nodig, de vleesindustrie is ook de pest voor de natuurquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor waarom in hemelsnaam? Dan zou ik al die mooie bomenop moeten eten
.
Ik kom in Rotterdam sowieso al bijna meer aso's dan normale personen tegen (en dan doel ik dus op zowel autochtoon als allochtoon)... Zegt meer wat over de grote steden problematiek (en dan met name Rotterdam) dan over de groep buitenlanders waar jij het over had in het algemeen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef boombaard het volgende:
[..]
planten eet je al, of je nou vlees eet of niet, voor 1 kilo vlees is veel meer kilo planten nodig, de vleesindustrie is ook de pest voor de natuur
toch een feit dat 99% van de straatcriminaliteit door buitenlanders worden gedaan, en dan met name bepaalde buitenlandse groepen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik kom in Rotterdam sowieso al bijna meer aso's dan normale personen tegen (en dan doel ik dus op zowel autochtoon als allochtoon)... Zegt meer wat over de grote steden problematiek (en dan met name Rotterdam) dan over de groep buitenlanders waar jij het over had in het algemeen.
Als een Ollander iets doet gaat het over 1 Ollander..als een Turk iets doet zijn het gelijk alle Turkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Tomasso het volgende:
Ach, Nederlanders mag je de tyfus wensen, maar zeg je 1 keer iets over marrokanen, turken of welke andere bevolkingsgroep dan ook, ben je meteen een rechtse extremist en dien jij geruimd te worden... Eh...
vind je het gek, turken zijn tig meer crimineler dan Nederlanders, mensen hebben op straat ook meer last van turken die mensen lastig vallen dan van Nederlanders.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als een Ollander iets doet gaat het over 1 Ollander..als een Turk iets doet zijn het gelijk alle Turken
In Rotterdam ja. Hoeveel procent v/d inwoners van Rotterdam is eigenlijk allochtoon?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef boombaard het volgende:
[..]
toch een feit dat 99% van de straatcriminaliteit door buitenlanders worden gedaan, en dan met name bepaalde buitenlandse groepen.
Ah tuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef boombaard het volgende:
[..]
vind je het gek, turken zijn tig meer crimineler dan Nederlanders, mensen hebben op straat ook meer last van turken die mensen lastig vallen dan van Nederlanders.
Overigens ben je een kanker kloonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef boombaard het volgende:
[..]
vind je het gek, turken zijn tig meer crimineler dan Nederlanders, mensen hebben op straat ook meer last van turken die mensen lastig vallen dan van Nederlanders.
35% is niet-westers, 50% totaal allochtoon, 15% is Westersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In Rotterdam ja. Hoeveel procent v/d inwoners van Rotterdam is eigenlijk allochtoon?
En los daarvan, er zijn gewoon veel problemen met bepaalde groepen buitenlanders, dat is gewoon een feit, hoor je mij ook niet ontkennen. Het enige waar ik tegenin ga zijn de conclusies die sommigen daaruit trekken.
Wanneer de meerderheid van verkrachtingen door mannen wordt gepleegd... maakt dat opeens de meerderheid van de mannen tot verkrachter?
geen onderbuikgevoelensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ah tuurlijk
Onderbuikgevoelens..daar ga je het mee redden
Flikker toch op
Is dat daadwerkelijk een feit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef boombaard het volgende:
[..]
toch een feit dat 99% van de straatcriminaliteit door buitenlanders worden gedaan, en dan met name bepaalde buitenlandse groepen.
Is het gelukkig toch wat geworden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik wist wel dat het zo'n topic zou worden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hard verkracht word door 3 negers
"Onderbuikgevoelens"... die is echt oud en versleten. Zo 1994.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:23 schreef Devrim_ het volgende:
Onderbuikgevoelens...
Deze bewering zou ik toch wel even met bron vermelding willen zien. En graag daarbij vermeld of het alleen over Rotterdam gaat of over heel Nederland...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef boombaard het volgende:
[..]
nu je het over verkrachtingen heb, de meerderheid van de verkrachtingen worden ook al gepleegd door buitenlanders, bijna alle jeugdige verkrachters zijn buitenlands.
quote:Wanneer de meerderheid van verkrachtingen door mannen wordt gepleegd... maakt dat opeens de meerderheid van de mannen tot verkrachter?
jonge verkrachters:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Deze bewering zou ik toch wel even met bron vermelding willen zien. En graag daarbij vermeld of het alleen over Rotterdam gaat of over heel Nederland...
Je spreekt nu trouwens over Marokkanen en Antillanen, terwijl je net sprak over Marokkanen en negers... Voor mij nieuw dat nagenoeg alle negers van die paar kleine eilandjes komen.
Wat betreft de Turken zou ik ook graag cijfers willen zien, want volgens mij passen deze niet in het groepje Marokkanen en Antillanen daar waar het gaat om criminaliteit.
En los van dit alles, waar ik je niet inhoudelijk op zie reageren is dit stuk:
[..]
Een schokkend artikel ja. Desondanks zegt dit artikel verder weinig over verkrachtingen en de afkomst v/d daders in het algemeen. En dat heeft verder weinig te maken met feiten ontkenning.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:42 schreef boombaard het volgende:
[..]
[quote]
jonge verkrachters:
De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens.
Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14236
Wacht even, op basis van het feit dat een te groot gedeelte van de criminelen allochtoon is, denk jij te kunnen concluderen dat een heel groot gedeelte van de allochtonen crimineel is? Dan wil ik ook graag weten wat jij verstaat onder een heel groot gedeelte...quote:ik zeg niet dat de meerderheid van de marokkanen/turken/negers verkrachters zijn, alleen een groot gedeelte wel, een heel groot gedeelte, als je even de kinderen vrouwen en de te oude mannen weg doet hou je de van tussen de 15 en 35 over, en daar is een overgroot gedeelte crimineel van, dan kan ik wel zeggen dat een heel groot gedeelte zo is.
En dat zegt iemand die uit de Wageningse studentenkliek komt en in extreem-linkse kraakkroegen daar rondhangtquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:58 schreef Xith het volgende:
zoals deze twee over allochtonen..
[..]
zucht.. :<
Zoals bij je moeder gebeurde toen je verwerkt werd?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hard verkracht word door 3 negers
Je moet jou moeder niet met de mijne verwisselen aangezien de westerse vrouwen hoeren zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zoals bij je moeder gebeurde toen je verwerkt werd?
Leuk icoontje van een Westerse vrouw heb je.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je moet jou moeder niet met de mijne verwisselen aangezien de westerse vrouwen hoeren zijn![]()
Bedankt voor het bevestigen van de vooroordelen over moslims.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je moet jou moeder niet met de mijne verwisselen aangezien de westerse vrouwen hoeren zijn![]()
Ja.quote:
hihiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeker weten. Waar zegt die dat precies eigenlijk?
Probeer het trouwens wel op een klimaatneutrale wijze aan te wijzen, dus gebruik geen PC die op het lichtnet werkt, maar maak een fiets die via de dynamo de PC van energie voorziet.
ik ook; marokkanen hebben toch een dubbel paspoort? dan is intrekking van het nederlandse paspoort ook geen probleem en worden ze ook niet statenloos, kunnen we kijken hoe lang ze een grote bek hebben als ze in marokko zelf hun leven voort moeten zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:00 schreef LazyDave het volgende:
Yeah right. TS komt uit het Wageninse studentenkliekje en zijn pappa komt het bed niet uit voor minder dan drie ton (met de geniale uitspraak: amper 3 ton? Waar gaaaaat het over?) dus reken er maar niet opquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:21 schreef dr.dunno het volgende:
als TS daar anders over denkt, moet hij eerst maar eens een wijk zoals Kanaleneiland in Utrecht gaan bewonen voor een jaartje, dan gaat dat naïeve en gedistantieerde vanzelf weg uit z'n uitspraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |