Haar lichaam aan de wetenschap schenken, daar is ze te egoïstisch voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef Copycat het volgende:
Het zal toch wat zijn als straks heel Natasia bij het medisch afval wordt gegooid.
hopelijk komt er een een ne*kverbod, het liefst voor zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef My_ het volgende:
Lieke kwam piepend klaar, alsdus Eric.
Daarom neemt ze ook doekjes mee om haar make-upjes er weer af te halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Ik ben niet bekend met dit soort cosmetische ingrepen, maar is het de bedoeling dat je jezelf optut alsof je een avond gaat stappen voordat je onder het mes gaat?
Die logica ontgaat mij werkelijk volledig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
brian; weet je wat ik voor jou ga doen? Trainen voor jou, mijn buikspieren alles.
n; ga je dat doen voor mij...
Snot is het niet, maar snuiven doet hij welquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef My_ het volgende:
Is Brian verkouden ofzo? Hij klinkt compleet anders...
Ik denk dat 'achter' daar een stokje voor heeft gestoken. De komende dagen staan geheel in het teken van het herstel van big boobied Natasia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
En waar is Huub om Natasia uit te schelden en naar beneden te halen.
Jaap en Huub zouden nu een goed duo kunnen vormen, haar letterlijk de villa uitschelden.
Maar helaas: blijkbaar is het incident van gisterenmorgen vergeten.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij werkelijk volledig.
Maar goed, het is zinvoller dan gaan bidden.
dat acteert ze goed ja..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef ericahysterica het volgende:
valt me op dat ze wel een milde bui heeft zo is ze ook niet te harden; KRIJSEN trut ik zit hier niet voor niks !
meen je niet...........mij overkomt zoiets nou nooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:16 schreef Reza-impreza het volgende:
Beetje Offtopic{ Stond daarnet ff voor de deur van mijn kantoor, fietste Juf Judith voor me langs}
Hoe ontroerend! Dat je zoiets voor elkaar kunt opbrengen, dan ben je toch wel échte maatjes, door dik en dun. Ik moet echt even bijkomen van zo'n blijk van diepe, diepe vriendschap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
brian; weet je wat ik voor jou ga doen? Trainen voor jou, mijn buikspieren alles.
n; ga je dat doen voor mij...
ze proberen de geur te verbergen denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef ericahysterica het volgende:
kunnen dellie en rat dat stinkbed niet even opengooien ..........dat gaan de hetten niet overleven hoor
en dan die stemmetjes van die 2 erbij, echt, ik kon een snik niet onderdrukkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe ontroerend! Dat je zoiets voor elkaar kunt opbrengen, dan ben je toch wel échte maatjes, door dik en dun. Ik moet echt even bijkomen van zo'n blijk van diepe, diepe vriendschap.
Misschien gaat ie, als kers op de slagroom, ook nog wel voor Natasia met Amanda neuken.
Prachtvriend.
![]()
Dat heb ik -helaas- moeten missen, maar gelukkig kan ik me enorm goed inleven in deze twee empatische grootheden. Ook ik ben immers een kindje van God. Ga zo maar even aan de buikspieren werken, voor Natasia. Alles voor Natasia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:18 schreef 2live het volgende:
en dan die stemmetjes van die 2 erbij, echt, ik kon een snik niet onderdrukken![]()
Ik dacht dat ze bedoelde dat er iemand van DGK daar ook zou blijven slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:22 schreef ericahysterica het volgende:
tas moet nuggie nuggie zijn. Ze neemt speelkaarten mee want ze gaat met een medepatient pesten..................hopenlijk kijkt die medepatient niet naar DGK want anders laat ze tas winnen. Trouwens hoe kom je op het idee als je net uit de narcose komt om te gaan kaarten????
Eerst wilde ze gaan kwartetten maar er missen nog 2 tepels. Jammer!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:22 schreef ericahysterica het volgende:
tas moet nuggie nuggie zijn. Ze neemt speelkaarten mee want ze gaat met een medepatient pesten..................hopenlijk kijkt die medepatient niet naar DGK want anders laat ze tas winnen. Trouwens hoe kom je op het idee als je net uit de narcose komt om te gaan kaarten????
Flens laat ook meteen een maatje meer aan haar buste toevoegen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht dat ze bedoelde dat er iemand van DGK daar ook zou blijven slapen.
ja dat is dat maatje meer die natasia niet mocht hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flens laat ook meteen een maatje meer aan haar buste toevoegen?
dat zei ze idd welquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat er iemand van DGK daar ook zou blijven slapen.
Nou moet ik zeggen dat ik dat inmiddels ook superboring begin te vinden elke ochtend dat gezeik van die 2.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
Herma word misselijk van Huub en Lieke, dat kussen 's morgensvroeg
Mijn God ze gaat echt dood hè.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
Loopt ze weer te janken........auto komt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik dat inmiddels ook superboring begin te vinden elke ochtend dat gezeik van die 4
Tuurlijk, mijn kotszakje zit vol inmiddels.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
Genoeg ontroerende beelden voor een aantal afleveringen op televisie?
Ik krijg de laatste tijd steeds meer waardering voor Japioquote:
ik heb ook zo'n dingquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:36 schreef ericahysterica het volgende:
amanda mag erik zijn waterpik gebruiken omdat ze tandvleesontsteking heeft
krijg ik enge associaties vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n dingsuperhandig zo'n mini hogedrukspuit
en zo gaat het al de hele ochtend *zucht*quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Laten ze godverdegodver eens ophouden over die traantjes laten voor een borstvergroting stelletje imbecielen zijn het Dat teringwijf had mogen janken als ze voor haar eerste chemokuur had gemoeten, nu niet, dit is vrijwillig![]()
Die dragonder voert ook nog eens het hoogste woord daar, erg overheersend typequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef ericahysterica het volgende:
grappig personeel dat de restjes zelf opdrinkt naast de ontbijttafel
weg met die enge associaties, dit is 'mquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
krijg ik enge associaties van![]()
rare naam voor zo n soort tandendingquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
weg met die enge associaties, dit is 'm
[afbeelding]
Je had haar daarnet moeten horen. Ze moest en zou persé pauze hebben omdat Natasia zo zielig is. Herma en Brenda mochten niet doorgaan met werken terwijl ze dat wel wilden omdat ze anders tijd tekort kwamen. Snap wel waarom het altijd een zooitje is in die villa.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die dragonder voert ook nog eens het hoogste woord daar, erg overheersend type![]()
klinkt amusantquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zou pas echt televisie zijn als er iets grandioos misging bij de operatie..dat d'r clit er wordt afgehakt, dat de pik van Palma eraan wordt geplakt..of..ja een mens mag dromen..dat ze niet wakker wordt uit de narcose en eindelijk een kindje van god mag zijn in de HEL.
voel je niks van hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
rare naam voor zo n soort tandending
Nieuwe roeping van Brian?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:54 schreef AnTjUh het volgende:
palma heeft een lokopedist
Nee dat is zielig want dan moeten d'r kindjes hun moeder missen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zou pas echt televisie zijn als er iets grandioos misging bij de operatie..dat d'r clit er wordt afgehakt, dat de pik van Palma eraan wordt geplakt..of..ja een mens mag dromen..dat ze niet wakker wordt uit de narcose en eindelijk een kindje van god mag zijn in de HEL.
en een tas vol leuke jongens die popelen om dgk in te gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:54 schreef AnTjUh het volgende:
palma heeft een lokopedist
doe jij eens een poging van deze streams toch iets leuks te makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef maril het volgende:
Geweldige reacties hier weer.
lol en aan japio vragen om foto's te makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik in het huis zat had ik nu mijn meest walgelijke terroractie geplaatst. Ik had de telegraaf opgebeld dat Nakito was overleden tijdens de operatie en bij thuiskomst had ik 1 voor 1 terwijl ze slaapt de hechtingen eruit getrokken en tijgerbalsum op de bloedwond gesmeerd zodat het lekker samentrekt.
herma had boven geklaagd dat ze kotsmisselijk werd van huub en lieke en dat ging jaap ff vertellen tegen huubquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
Wat is er met Herma en Huub, ik hoor Huub nogal bozig praten over haar !!
Het zal mij benieuwen of de redactie dit toe zal staan. Alhoewel, vannacht is Natasia nog niet terug in de villa, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:15 schreef petraa het volgende:
J: Als Natasia in de kreukels ligt, kan ze ook niet tussen Brian springen.
H: Ja deze nacht en volgende nacht komt er terror.
* weet zeker dat Huub vandaag nog wel naar 'achter' wordt geroepen*quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
Vanavond en morgenavond komt er terror. Huub: dit zijn de kansen.
*luistert goed of ik ergens een telefoon hoor gaan*
Gisteren tijdens het Bokita incident ging Herma zich bemoeien met de ruzie van Natas en Huub. Herma schreeuwde tegen Huub, dat hij z'n smoel moest houden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
Een woordenwisseling met Huub tijdens afscheid Natasia.Ik kon het niet goed verstaan wat zij zeiden omdat Natasia zo dramatisch liep te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
Okee in dit geval ben ik het met Huub eens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het Bokita incident ging Herma zich bemoeien met de ruzie van Natas en Huub. Herma schreeuwde tegen Huub, dat hij z'n smoel moest houden!
Huub vindt dat Herma zich daar buiten moet houden, hij speelt het spel met de andere miljonairs en als hij het ook nog op moet nemen tegen huishoudsters, zangleraren en ander mensen die de villa binnenkomen, vindt hij dat oneerlijk.
je wordt wel steeds wijzer hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Jaap: Ik ga dat net zo doen als Brian. Even bellen en zeggen dat ik zo moe ben dat ik even moet slapen anders kan ik niet leveren vanavond.
Die Brian!!
Huub wist ook nog te melden, dat tijdens zijn weekje ''vakantie'' , hij had gezien dat Hermafrodiet Natasja briefjes toespeelde, en dat waren geen telefonnnummers.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee in dit geval ben ik het met Huub eens.![]()
Dat wist ik al, daar had Huub Hermafrodiet na zijn vakantie al op aangesproken. Zij ontkende toen stellig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub wist ook nog te melden, dat tijdens zijn weekje ''vakantie'' , hij had gezien dat Hermafrodiet Natasja briefjes toespeelde, en dat waren geen telefonnnummers.
Brian mocht toen niet slapen en ging door het lint.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Jaap: Ik ga dat net zo doen als Brian. Even bellen en zeggen dat ik zo moe ben dat ik even moet slapen anders kan ik niet leveren vanavond.
Die Brian!!
Dat is de anekdote die daarna kwam maar Brian ligt wel vaker te slapen en nu weten we dus waarom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian mocht toen niet slapen en ging door het lint.
Heb ik net vanavond een sociaal levenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:28 schreef petraa het volgende:
Vanavond wordt het het Brian Tribute feest.
P: Hoezo
H: Brian heeft zijn doesjie niet bij zich he.
P: ohhhhhhhhhh
Ja maar ik heb Brian nog nooit zien leveren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de anekdote die daarna kwam maar Brian ligt wel vaker te slapen en nu weten we dus waarom.
Amanda ook niet....quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Brian nog nooit zien leveren.
Al zijn energie gaat op aan zeverenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Brian nog nooit zien leveren.
Als walgelijke opmerkingen (operaties die misluken ect ect)en doodverwensingen, discriminatie leuk is hebben wij gewoon een verschillende gevoel voor humor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
[..]
doe jij eens een poging van deze streams toch iets leuks te maken![]()
Humor of niet, het gaat iig over de streams ipv gezeur over commentaren of users.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
Als walgelijke opmerkingen (operaties die misluken ect ect)en doodverwensingen, discriminatie leuk is hebben wij gewoon een verschillende gevoel voor humor.
Denk dat je hier even naartoe moet...zij hebben ook een forum wellicht zul je daar meer aansluiting vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
Als walgelijke opmerkingen (operaties die misluken ect ect)en doodverwensingen, discriminatie leuk is hebben wij gewoon een verschillende gevoel voor humor.
Natasia wordt gewoon belachelijk gemaakt. En niet vreemd, het gaat hier om een zelfgekozen ingreep, die ze zelf vergelijkt met de levensreddende operatie van haar zoontje, waar ze aan alle kindjes vraagt of ze aan haar willen denken tijdens haar moeilijke momenten en huilend afscheid neemt alsof ze een chemokuur moet ondergaan. Het is allemaal zo over de top dat het lachwekkend wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
Serieus? Dat had ik niet meegekregen. Walgelijk mens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef Meganog het volgende:
Natasia wordt gewoon belachelijk gemaakt. En niet vreemd, het gaat hier om een zelfgekozen ingreep, die ze zelf vergelijkt met de levensreddende operatie van haar zoontje, waar ze aan alle kindjes vraagt of ze aan haar willen denken tijdens haar moeilijke momenten en huilend afscheid neemt alsof ze een chemokuur moet ondergaan. Het is allemaal zo over de top dat het lachwekkend wordt.
Ik zeg altijd maar zo:quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
En dan toch weer slim dat je je dat dan weer bewust bentquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo:
Gods genade blijkt nog het meest uit het feit dat domme mensen zelf nooit door hebben hoe dom ze zijn.
Die lui liggen mij ook niet, maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel , jammer hier zo.quote:
Kop op, het is maar een spelquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef maril het volgende:
[..]
Die lui liggen mij ook niet, maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel , jammer hier zo.
enniewees het is nog steeds boringquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Kop op, het is maar een spelOverdrijven hoort erbij, dat moet je niet te zwaar nemen.
Het wergste is dat sommige het menen, men gebruikt dit forum om zich af te zetten tegen surinamers, antilianen, homo,s (Eric krijgt ook veel vunzigheid hier om zijn oren)quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Kop op, het is maar een spelOverdrijven hoort erbij, dat moet je niet te zwaar nemen.
Neem het met een korreltje zout, het gros speelt het spel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef maril het volgende:
[..]
Het wergste is dat sommige het menen, men gebruikt dit forum om zich af te zetten tegen surinamers, antilianen, homo,s (Eric krijgt ook veel vunzigheid hier om zijn oren)
ja ja erg jammer hoor wat een sneue mensen hier........immoreel volk, natuurlijk sociale armoede he en verder libelle lezende huisvrouwen, uitkeringtrekkers en. Tjah als ik jou was zou ik die ranzigheid hier maar niet meer lezen. (overigens ben ik zwart en homosexueel HOEZOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef maril het volgende:
[..]
Het wergste is dat sommige het menen, men gebruikt dit forum om zich af te zetten tegen surinamers, antilianen, homo,s (Eric krijgt ook veel vunzigheid hier om zijn oren)
Dat dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
Neem het met een korreltje zout, het gros speelt het spel.
Dat is een overweging waard, bedankt voor deze geweldig makelijke tip, kritiek is zo moeilijk te ontvangen hè?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Tjah als ik jou was zou ik die ranzigheid hier maar niet meer lezen.
als jij er een bent van normen en waarden dan is deze gescripte show niks voor JOU!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef maril het volgende:
[..]
Die lui liggen mij ook niet, maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel , jammer hier zo.
nee hoor ik steek de hand wel in eigen boezem..........jij ook?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:15 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is een overweging waard, bedankt voor deze geweldig makelijke tip, kritiek is zo moeilijk te ontvangen hè?
ja een paard wat in zijn eentje staat vind ik zowiezo zielig het is tenslotte toch een kuddedierquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:17 schreef Disana het volgende:
Als Fries hinnikt wil hij graag aandacht. Dat dacht ik al die tijd al. Arm beest.
Ellen zei het zo raar: op een gegeven moment weet hij niet beter maar hij wil natuurlijk graag naar buiten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja een paard wat in zijn eentje staat vind ik zowiezo zielig het is tenslotte toch een kuddedier
Ik snap het ook niet hoor. Genezen is het nog niet, er komt nog (ruikend) vocht uit en je ziet nog wondranden. Maar toch, daar zijn toch wel verbanden voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef schatje het volgende:
Ze kunnen die wond van Fries toch afplakken zodat er geen vuiligheid in komt als ie aan het rollen is
of dat pleister dat je erop spuit dat ademt ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Genezen is het nog niet, er komt nog (ruikend) vocht uit en je ziet nog wondranden. Maar toch, daar zijn toch wel verbanden voor.
ik heb vlgs mij uit geen 1 post laten doorschemeren dat het mijn gevoel voor humor was die dingen die natas toegewenst worden, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb vlgs mij uit geen 1 post laten doorschemeren dat het mijn gevoel voor humor was die dingen die natas toegewenst worden, of zie ik dat verkeerd?
Ik reageerde op deze opmerking van jou naar mij, ik ga ervanuit aks je dit schrijft dat je het allemaal leuk vind, en ik antwoord dan dat jou humor niet de mijne is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
[..]
doe jij eens een poging van deze streams toch iets leuks te maken![]()
maarrrrr ws vanvond rellen en das dan weer leuk vanuit de humorgedachte type ik dat dus.quote:
nee, ik vond dat ik ondanks dat er niks gebeurde toch nog een poging deed om een verslag te geven, that's allquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef maril het volgende:
[..]
[..]
Ik reageerde op deze opmerking van jou naar mij, ik ga ervanuit aks je dit schrijft dat je het allemaal leuk vind, en ik antwoord dan dat jou humor niet de mijne is.
en dat is dan toch edelmoedig van jequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:27 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, ik vond dat ik ondanks dat er niks gebeurde toch nog een poging deed om een verslag te geven, that's all
Okèquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:27 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, ik vond dat ik ondanks dat er niks gebeurde toch nog een poging deed om een verslag te geven, that's all
Zo'n wond moet openblijven, mag je nix overheen plakken. Dan komt t vuil eruit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Genezen is het nog niet, er komt nog (ruikend) vocht uit en je ziet nog wondranden. Maar toch, daar zijn toch wel verbanden voor.
jij hebt alvast voorpret? Ik hoop dat er iets gebeurt, kan me niet schelen wat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maarrrrr ws vanvond rellen en das dan weer leuk vanuit de humorgedachte type ik dat dus.
en het wordt niet eens gewaardeerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en dat is dan toch edelmoedig van je![]()
Ik heb hier ook moeite mee hoor (sta je even bij). Goed je komt het tegen alhier, schrik er ook wel eens van maar het is voor mij geen reden om al het overige niet te waarderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef ericahysterica het volgende:
ja want dat gezeik van users onder elkaar is het toch ook niet eerlijk gezegd wat mij betreft.
hier ook ik kijk naar een zwart scherm nuquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Beginnen mijn streams weer te bufferen, gisteren ook al![]()
Nah, dan liever afgeven op iemand die zich er vrijwillig voor leent door in de Kooi te gaan zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef ericahysterica het volgende:
ja want dat gezeik van users onder elkaar is het toch ook niet eerlijk gezegd wat mij betreft.
bij mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Beginnen mijn streams weer te bufferen, gisteren ook al![]()
en een fikse persoonlijkheidsstoornis heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, dan liever afgeven op iemand die zich er vrijwillig voor leent door in de Kooi te gaan zitten![]()
Tot later
en dat had allemaal voorkomen kunnen worden als we allemaal netjes Natasia succes hadden gewenst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef ericahysterica het volgende:
tijd voor een streampauze in de zon
Ja ja, zodra Huub met zijn plan komt, gaat de telefoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
11:47 - "Vandaag en morgen is het terror!"
“Misschien komt er wel een dubbel huwelijk”, insinueert Palma. “Nou geloof me, de dag dat Lieke weg wordt gestemd, wordt het pas leuk!”, antwoordt Jaap. Nou wie zal het zeggen. Maar wanneer Huub naar binnen komt lopen, zijn ze ineens allebei stil. Jaap begint het gesprek: "Nu Natasia er niet is, kan ze ook niet tussen Brian springen" "Vandaag en morgen is het terror!", vertelt Huub. We gaan het zien. Jullie moet toch eerst een plan bedenken.
10
Kun je ergens anders gaan lopen zeiken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef maril het volgende:
[..]
[..]
Ik reageerde op deze opmerking van jou naar mij, ik ga ervanuit aks je dit schrijft dat je het allemaal leuk vind, en ik antwoord dan dat jou humor niet de mijne is.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Ning het volgende:
Met vriendelijke murder-death-kill,
The Godfather.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Ning het volgende:
Respect naar alle forums an sich; Fok, V-o-l, Now-life, DGK. Jullie gaan genieten, want Huupie en ik zijn bereid iedereen te slopen als het juiste moment zich voordoet. Cash uber alles.
Het is inderdaad erg restigquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
Wat een rest in de tent nu Nasty weg is
Het is te hopen.quote:
Ze is op zich wel mooi, maar ze lult zo domquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
gatverdammelekker kontje, smerig wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |